Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Gamle LP plader...
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 19:14

Ja sådan nogle fandt jeg i bunde af skabet. der lå de godt pakket ind så de ikek kunne tasge skade.

Men det er jo mange år sidne vi sidst har haft en pladespiller her i huset og jeg har heller ikek tænkt mig at investere i sådan en.

Men hvad så. Er der salg i sådanne plader.

der er jo alt, lige fra davi cassidy til earth vind and fire og richard claiderman, samt pop musik fra midt i 80 erne.

og hvor går man hend med sådanne plader for at få dem solgt.

IMC.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 19:17
ikke at du skal regne med at få det store for dem. De steder jeg kender der sælger brugte lp´er tager 10 kr stykket. Så med mindre der er nogen sjældenheder imellem, så kan du lige så godt forære dem væk.

Mvh. Louise O.P.

Den heldige ejer af Shamona Mellemgård

0
0
Svar på denne tråd

LOOOL
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 20:34

gad vide om der ikke sidder nogen herinde, der ikke engang aner hvad en LP er...

Du skal nok ikke regne med at få en formue for dine LP'er, men afhængig af hvor mange der er, så kan du måske få et par hundrede... Spørgsmålet er så, om det er besværet værd at sælge dem...

Zamangah

Lækker Palomino hoppeplag sælges

Svend 4 ever

0
0
Svar på denne tråd

prøv på
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 20:35

Qxl der sælges der rigtig mange, jeg køber en del gasolin (samler) det kan være du har sådan nogen, så har du her en mulig køber

forresten kan en pladespiller fået i div. genbrugs butikker/loppe markeder ned til godt 200 kr. jeg fandt en til 250 kr. med en ny (staves? ) pick up, og det er da sååå... hyggeligt at sidde og lytte til sådan noget :-)

0
0
Svar på denne tråd

Lp'er..
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 20:53

Sidder lige nu og mindes mit gamle anlæg med pladespiller og to båndoptagere

Hold da op hvor lød det sjovt, når man satte Michael Jackson på og kørte den på enten langsom eller hurtig elskede at sætte Sound of Music på og så bare skråle med til musikken.

Mit kære gamle anlæg blev desværre ødelagt, fordi lynet slog ned i vores skorsten

Tror faktisk at min mor har nogle af de der rigtig gamle, som går i stykker hvis man taber dem. (hvad er det nu de hedder)

Om der er salg i dem ved jeg ikke, men mon ikke du kan finde nogle samlere?

Mvh. Bodil

Mor til to vidunderlige piger ;-)

Freya 16.05.03

Frida 17.02.07

www.123hjemmeside.dk/ familienkauffmann

0
0
Svar på denne tråd

nogle af de gamle
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 21:41

???

Hedder det ikke lakplader?

KH

Annette

rigtige piger rider hver dag
boks udlejes i lille privat stald
- direkte til skov...

0
0
Svar på denne tråd

Ikke noget værd
Forfatter: 
Dato:  21-04-2007 08:17

For et år elle to siden, ville min mor af med alle sine gamle LP og singleplader. Det var en blandet masse af de genrer du nævner, og musik helt tilbage til 50'erne.

Og der var MANGE hundreder LP. Hele dynen blev afleveret i en Accord, og han kiggede hele stabelen igennem. De kunne end ikke give et symbolsk beløb for dem... Ikke én eneste var så meget som 50 øre værd. Lp'erne var i perfekt stand, men det havde ikke noget at sige.

Der er masser af brugte LP på markedet, og kun de mest sjældne eksemplarer fra de støste rockbands er det muligt måske at få lidt for.

Salvia

Glæd et barn - 24pakker.dk

0
0
Svar på denne tråd

hvis du
Forfatter: 
Dato:  21-04-2007 11:08
vælger at beholde dem lidt endnu så ved jeg at min far pt plager min mor for at få lov til at købe en pladespiler med usb stik i harald nyborg*G*

til 695;-
så kan du overspille div numre.

(min mor syntes det er unødvendigt skrammel tror jeg)

Lands End
Hoppe F:Lancier

MF: May Black

0
0
Svar på denne tråd

Ved det er et stort arbejde,
Forfatter: 
Dato:  21-04-2007 12:36

men hvis du gider bruge tiden på at skrive titlerne og kunstnerne ned, og sende det på en PB, så skal jeg vurdere dem for dig... Jeg arbejder et sted hvor vi køber/sælger den slags...

Men det bestemmer du selv - bare et tilbud!

Pernille med DV-hesten Rigoletto.

Respect your fellow earthlings - don`t eat them!

Go vegetarians!

0
0
Svar på denne tråd

Hvad er en sjælden??
Forfatter: 
Dato:  21-04-2007 14:11

Hvad kunne være et bud på en sjælden LP? (det lyder jo som om der er nogen af jer der har "forstand" på sådan noget*S*)

Mvh. Lotte_L (som også har LP'er liggende)

Rolf.. 13.01.99
Roar.. 13.01.99
Vigdis 20.09.06

"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Citat: Mel Gibson "Lethal weapon I"
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider