Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 luxus.
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 16:25

Køber du mærkevarer når du køber



Tøj ?


Sko ?


Make up ?


Andre ting du køber til dig selv hvor der ikke blir sparet. ?


Eller er det for dig lige meget hvad mærke tøjet har.


Selv Kører jeg lidt i nogle specille mærker både inden for


Tøj ( G-Star , Diesel, )


SKo ( Helst Blend - Diesel - el Puma )


Make up ( Loreal - Nilens Jord - Dior - )


Af andre ting. Køber jeg kun Div Hårprodukter ( shampoo, kur, balsam, anti snap osv ) Hos min frisør...


Mit spørgsmål til dig... er du et mærke dyr ? el


Vil egentlig ikk kalde mig selv et mærkedyr, men ved hvad jeg vil ha og vil hellere have 1 ordentli ting end 3 der halv dårlige.






Stolt ejer af Hagi Håbegård :-) & Snart Ejer af lækker Føl osse.

Legetøj Sælges Som Nyt Se Præs...!

Autostole Sælges. Se præs..!

Mvh Cille79

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 16:28
nej jeg er ik slem med mærker men har været det ,jeg køber meget tøj i hm og only eller big bok ,men det er nok os fordi at min datter på 17 vil jeg heller gi fedt dyre tøj.

rolig sød pony der ka gå for vogn købes ,billigt ,godt hjem med fold hverdag.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke et mærkedyr...
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 16:41

Hmm, det ville jeg bestemt ikke betegne mig selv som...

Nok nærmere tvært imod...


Af tøj køber jeg det der passer bedst til mig krop, og det som jeg selv finder behagelig og pænt at gå i.

Hvad angår sko, ja så køber jeg bare dem der falder i min smag.


Det eneste hvor jeg kigger efter mærker er make up, ikke fordi det mærke jeg køber er bedre end andet, men jeg køber Gosh, simpelthen fordi jeg støtter kraftens bekæmpelse hver gang jeg køber det. Og når jeg i forvejen er ligeglad med mærket, og jeg ikke kan se eller mærke nogen forskel, kan jeg lige så godt støtte kraftens bekæmpelse...


Har det med tøj og sko, lige som med heste, der er det heller ikke specielle mærker (læs: racer) der fanger mig, men nærmere hvad der gemmer sig inde i hovedet på dem...



Venlig hilsen Nanna

Madiken India

Irish Cool Kaiza

Iben (til salg)


RUHÅRET GRAVHUND EFTERLYSES

www.heste-nettet.dk/forum/1/1376807/ 1376807/

0
0
Svar på denne tråd
 
 heller ikke mig
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 16:54

Nej jeg går heller ikke i mærketøj på den måde. Køber gerne hvad der er på tilbud og det er ofte H&M eller vero moda og only. Det er i priser jeg kan være med til.


Jeg er vild med disel's tøj men nægter at give de priser de vil have. så jeg finder noget billige "mode tøj" :P


Ja syntes selv jeg er smart nok klædt og så er jeg jo tilfreds.


Ninkamus

Love is like the wind, you can't see it but you can feel it!
I KNOW :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg køber...
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 16:58

... hvad der passer mig og jeg kan lide - og så er jeg ret ligeglad med mærket.


Jeg har normalt ikke råd til at købe de dyre mærker, men hvis jeg ser noget jeg virkelig gerne vil have, så kan jeg da spare op til det. Men det er sjældent.


HVIS jeg køber dyre ting gør jeg det fordi jeg kan lide dem - ikke for navnets skyld.


£isbeth & Baloo
Experience is not what happens to you;
it's what you do with what happens to you.
Aldous Huxley
Opstaldning tilbydes - mellem Næstved og Rønnede
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mærkevarer
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 17:21

Jeg er fuldstændig ligeglad med mærket på det jeg bruger.


Jeg køber only bukser, men det er pga. de sidder bedst på mig.


Har også en del parfumer af kendte mærker, men det er duften der har fået mig til at købe det og ikke mærket.


Er ved at få spat af min søn, over hans mærkeræs..


Hilsen Helen.


HUSK IGÅR

DRØM OM IMORGEN

LEV IDAG.

0
0
Svar på denne tråd
 
 luksus...
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 17:26

jeg går op i mærker, men går også op i at det skal se godt ud, være god kvalitet osv...


Af Tøj går jeg meget i Day, malene birger, stella nova, patriza pepe og andre mærker ? af tasker er det Louis vuitton der er yndlings...


Sko er lidt mere forskelligt, men ofte sofie shnor.


Make up er mest loreal (billigt) eller HR da jeg godt kan lide deres produkter, men bruger også qlinic, bioterm...


jeg kan godt lide at betale lidt ekstra for god kvalitet...






I' m me.... and I'm perfect...

********************************

Ting til lille hund sælges... se min præ.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalalala
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 18:18
Bioterm til ansigtet
Dove og Ole Henriksen til kroppen
Lee til benene
Bianco og Tommy Hilfiger til fødderne
Og resten er lidt forskellige mærker, som jeg føler mig smuk i

Og så har jeg en masse teknik (computer, tv osv.), og det er også af ordentlig kvaltitet


>Rikke/MissFejrskov


- nu med egen lejlighed
0
0
Svar på denne tråd
 
 luksus
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 19:25
Jeg ved ikke om jeg ville sige mærkedyr, jeg går ikke op i hvad mærke det er, mere om det sidder pænt og passe perfekt. Det er desværre mest de dyre mærker der går det, men jeg betaler gerne hvis jeg kan lide det.

Mine bukser er for det meste Tiger of Sweden eller Killah, fordi disse sidder bedst.

Bluser er hvad jeg kan finde der har den rigtig facon, farve og pris.

t-shirts er tit fra H&M, Only, San-topez og har et par stykker fra D&G

Strømper skal bare være med massere af elastik, HADER når de sidder og flabre om min fod, og så skal de helst ha møstre eller 'flotte' farver, så som Lilla eller tyrisk.

Til ansigtet er det først Matas alt-i-en ansigts rens, så Vichy creme, øjencreme fra Oriflame og endnu en creme fra the body shop.

Hvis jeg bruger foundation(ikke så tit) er det for det meste fra maxfactor eller maybelline, pudder er fra Nilens jord, maskara er fra YSL og Biotherm, eyeliner fra gosh da den er vandfast og bliver(og koster mellem 40 og 50 kr).

Tja, a parfume er det duften og ikke mærket/popsangeren der trækker(synes faktisk det er noget fis med de 'kendte' der laver en parfume så de kan score flere penge til deres ENORME formue.)


Skal venskabet være bedst, skal det være fuldblodshest

Malik, min bedste heste-basse
0
0
Svar på denne tråd
 
 mærkedyr
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 23:47

.. ja det kan jeg jo nok ikke sige mig fri fra ;)


tøjet er for det meste dolce & gabbana, diesel, killah, miss sixty og g-star.. men ser jeg noget fedt i h&m køber jeg det :)

hverdags skoene er bare de klassiske kawasaki, som de fleste andre teenagere har, for de er simpelthen det rareste at have på :) med støvler, stilletter etc. er jeg ligeglad med mærket - bare de er fede!

af makeup er jeg også et mærkedyr.. jeg har prøvet både dyre og billige produkter, og har erfaret at de dyre altså bare ér bedre.

jeg bruger mest mærkerne clinique, biotherm og lancôme :)





Trine Bloch Ager & Hannibal Surprice
Enjoy life :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mærkedyr
Forfatter: 
Dato:  21-04-2007 00:56

Næ det er jeg bestemt ikke... men må da bekende at jeg holder mig til kosmetologens anbefalede ansigstprodukter, men det er vist kun fordi det er min mor og jeg ikke skal give noget for det..

Ellers er den mørkegrønne sunsilk til krøller et must til mit hår, det er den bedste shampo (ikke noget fancy dyrt mærke her..)

Når jeg køber tøj går jeg ikke efter et bestemt mærke, men ofte ender det med det samme mærke, da det generelt er min smag. I sko og støvler foretrækker jeg bilibi, men det er ikke noget jeg normalt går efter.


Med venlig hilsen

Winnie

Opstaldning tilbydes til hyggerytter i Brædstrup


0
0
Svar på denne tråd
 
 vil egentlig
Forfatter: 
Dato:  21-04-2007 01:11

ikke betegne mig selv, som mærkedyr. Men pris og kvalitet hænger ofte sammen. En sct.martin sidder bare bedre end en vila.

Omvendt syntes jeg at bestsellers jeans render mod skyhøje priser, uden at pasform og materiale følger med. Så Lee til mig...

Nu er jeg 34 år og betaler selv mit tøj - men syntes iøvrigt det er fuldstændig hysterisk, at børn går i jeans til 1000-1500 kr. Jeg slider mine jeans, helt ned til pinligheden - og er ikke vokset fra dem, i løbet af en sæson.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider