|
|
| Telepatiens hjælp |
| Forfatter:  |
Evahestepige |
| Dato:  |
03-04-2007 20:04 |
|
Efter mange og lange overvejelser vil jeg nu lægge en historie fra mit "arbejde" herud på heste-nettet. Sidst jeg nævnte telepati herinde blev jeg mødt med en masse "modstand" og påstande om at det ikke kunne lade sig gøre og hvorfor. Jeg vil med det samme påpege at denne historie er lagt ud som et eksempel på hvordan JEG opfatter telepati og brugen af det og for at mennesker der måske ikke har interesseret sig så meget for det/ved så meget om det kan læse denne historie og få mere viden/interesse. Har du lyst til at bruge min historie/tråd til at modbevise at det kan findes og i dén dur så kan jeg jo intet stille op, men siger lige med det samme at jeg ikke har i sinde at diskutere det med dig på nogen måde. Til alle: håber I nyder historien, jeg tager kommentarer meget personligt da det er en personlig historie, så vær søde jeg har selvfølgelig fået lov af ejeren at bruge historien, dog er visse identifikations-ting som navne ændret. Smid gerne en kommentar hvis du føler for det. God læselyst! Her historien om hvordan jeg oplevede at telepati på bedste måde kan fungere og hjælpe en ganske "almindelig" rytter og hest. God læselyst J navnene er opdigtede.
Min venindes veninde Tine har en broget painthoppe, Duchess. Da Tine købte Duchess var hun omgængelig, rolig og nem at ride, men efter et års tid begyndte Duchess at stejle og bukke, altid at smide Tine af og var i det hele taget rigtig umulig ridemæssigt. Hun var heller ikke nem at arbejde med fra jorden længere og Tine, som var ved at være ret opgivende overfor projektet, var på nippet til at sælge hoppen. Min veninde mødte Tine på et ride-trænings kursus hvor Tine åbenlyst havde store problemer med Duchess. Tine fortalte at hun kunne ride i f.eks. et kvarter og pludselig "flippede hesten ud" og stejlede, løb og bukkede så slemt at hun ofte måtte hoppe af og trække i stedet for. Tine forstod ikke hvad der pludselig fik Duchess til at opføre sig sådan; kunne ikke se eller finde nogen synlig grund. Træneren på kursuset forklarede indgående Tine at Duchess simpelthen var for fræk og at hun burde sætte hoppen på plads én gang for alle. Samme besked kom fra stort set alle andre Tine diskuterede Duchess´ opførsel med: at hendes hoppe simpelthen manglede respekt for hende. Prøvede hun "at sætte Duchess på plads" havde det dog modsatte effekt og hoppen blev kun vildere og vendte det hvide ud af øjnene.
Tine troede egentlig ikke på telepati men eftersom dette var ved at være sidste udvej gik hun alligevel med på ideen da min veninde fortalte om mig.
Så en lørdag morgen mødte jeg Duchess. Hun var meget usikker og begyndte hurtigt at græde. Hun fortalte om sine store ryg smerter og om hvordan hun ofte følte sig misforstået af Tine. Tine spurgte til flere episoder hvor Duchess havde smidt hende af - det var langt de fleste gange pga. rygsmerterne eller fordi hun var blevet bange og usikker. Tine og Duchess havde en længere, intens snak med mig som "tolk".
Efter ca. tre kvarters snak græd Tine også inderligt. Der var en utrolig følsom stemning og jeg tror de forstod hinanden i det øjeblik. Jeg gav Tine nogen redskaber til hvordan hun fremover skulle arbejde med Duchess og lidt over to timer efter at jeg var ankommet sagde jeg farvel igen.
Hvordan gik det så?
Tine valgte for det første at få en massør ud til Duchess, hvilket ordnede ryg problemerne. Efter at Tine havde fået det med rygsmerterne at vide gav det hele faktisk meget mening og hun var ked af ikke at have vidst det. Hun fik tjekket sadlen og valgte at lade Duchess gå på marken i noget tid hvor de bare hyggede sig sammen et par timer om eftermiddagene, hest og ejer, og sommetider blev der også overskud tid til lidt hygge- jordarbejde. Her et par måneder efter er Tine nu så småt begyndt at ride Duchess igen. Tine taler meget til Duchess under ridning, beroligende snak, og modsat træneren og de mange andre som foreslog at hun skulle "sætte respekt i den" gør hun nu det modsatte: hun bevarer båndet mellem dem under ridning.
Både Tine og Duchess har det nu godt i hinandens nærvær og nyder modpartens selskab. Tine valgte at beholde Duchess og de begynder snart så småt at ride længere terræn ture igen. Tine, som ikke troede på telepati før vores møde, brugte nogen uger på at fordøje oplevelsen og beslutte sig for hvad hun skulle gøre. Hun tror nu fuldt og fast på det.
Utroligt hvad to timers snak kan gøre for hest/rytter som misforstår hinanden. Jeg var jo "bare tolk" og fik dem på rette spor, Tine og Duchess´ vilje og lyst til at ville forstå og have det godt med hinanden har gjort udslaget. Hatten af for dem begge. Jeg elsker denne historie, den afspejler hvor meget misforståethed kan føre til og hvordan man på bedste måde kan bruge telepati.
Jeg synes det er meget livsbekræftende at arbejde med denne slags heste - og mennesker og kan anbefale alle dem der selv kunne have interesse i telepati at prøve det. Skulle du selv have lyst så kontakt mig endelig!
.. hilsen den heste-talende Evahestepige som nu har solgt Jessie - læs hendes spændende historie! :) - telepati-kommunikation med din hest, er det noget for dig? ... vil du høre mere så send mig en besked!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spændende |
|
|
Det lyder ellers spændende, sådan at kunne tale med hestene, men hvordan foregår det? Altså overfører de en slags stemning/følelse..? For det er vel ikke ligesom at høre en stemme eller..? Har du nogensinde været ude hos en hest, som du ikke havde fået nogen informationer om på forhånd? Eller skal du helst vide lidt for at kunne "imødekomme" hesten..? Undskyld de mange spørgsmål, men synes det lyder ret spændende Og hvis man kan hjælpe heste på den måde så er det da  Carina
- INGEN ER MERE VÆRD END ANDRE -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Telapati |
|
|
Telepati lyder spændende, og har altid godt kunnet lide sådan noget  Som Carina vil jeg også gerne vide hvordan du taler med dem. (som Carina skrev: For det er vel ikke ligesom at høre en stemme eller..?)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| telepati |
smukke-ped |
03-04-2007 22:36 |
|
jaså...der kan man bare se. lige nu telepatere min ene hund til mig at han gerne vil ha leverpostej...sikke en overraskelse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gode spørgsmål |
Evahestepige |
03-04-2007 23:14 |
|
Det lyder ellers spændende, sådan at kunne tale med hestene, men hvordan foregår det? Altså overfører de en slags stemning/følelse..? For det er vel ikke ligesom at høre en stemme eller..? Der er både følelses-og stemme udveksling. At udveksle følelser er meget naturligt og grundlæggende, og jeg er sikker på at I alle har prøvet det og kender det. I ser f.eks. jeres hest på afstand på folden og ved med det samme at den er i dårligt humør; I fornemmer det. Uden at have set nærmere på den endnu. Min veninde brugte i det første ½ års telepati med sin hest kun bevidst følelsesudveksling og hun kom langt (frem til mange relevante ting) via det. Jeg spørger hesten om noget og den sender en følelse tilbage og det går med lynets hastighed... - DOG er følelser ikke altid nok. Hvis hesten har smerter i benet lige præcis dér og dér kan det tage mange "ja-nej" spørgsmål (som følelsesudveksling vel mest minder om) at nå frem til. Næste skridt efter følelsesudveksling er så en decideret samtale. Jeg har nu hele mit liv kunne tale med dyr og finder det ikke svært, men for mange kræver dette meget træning og mest af alt, koncentration. Der er mange ting en generel hest ikke ved noget om; papir-arbejde, moms, A-kasse, skat, hvordan man af-iser sin fryser og hvad nu ellers der hører menneske verdenen til, men bevæger man sig indenfor dens begrebs verden kan man sagtens tale fornuftigt og længe med den. Heste ved jo i den grad noget om følelser, naturen og mange grundlæggende ting. Selvfølgelig er nogle heste, som mennesker, også mere intellektuelle end andre og ved noget om forskellige emner. En rideskolehest har måske mødt masser af børn, en westernhest har været på show-opvisnings tur til USA osv. I vil blive overraskede over hvor meget jeres heste minder om jer selv hvis I havde lange samtaler med dem. Har du nogensinde været ude hos en hest, som du ikke havde fået nogen informationer om på forhånd? Eller skal du helst vide lidt for at kunne "imødekomme" hesten..? I det kære Duchess-eksempel vidste jeg hvor ejeren boede, hvor gammel hesten var, race og de problemer Tine havde med hende. Intet om fortid osv. Stillede dog Tine spørgsmål løbende. Jeg kan skam sagtens tale med hesten uden at vide noget om den, men eftersom jeg jo er mellemled og derfor skal omsætte hestens udtalelser på bedste måde er det en fordel at kende en del af baggrunden. Mit bedste eksempel herpå er en hund jeg mødte som med det samme skreg: "HJÆÆÆLP - Min ejer sulter mig! Det kan godt være at hun ser rar ud, men jeg lever i helvede...!" Jeg blev selvfølgelig foruroliget men måtte indrømme at hunden ikke så yderligere forsultet ud. Senere opdagede jeg at den var på kraftig slankekur og derfor så sin ejer som sådan en vandal. Siger hesten nu noget med en orange spise vil jeg med det samme spørge ejeren hvad hesten får af foder. Det kan så være gulerødder eller musli f.eks. Sommetider forstår jeg end ikke meningen af hvad hesten prøver at sige og oversætter derfor ordret, og det viser sig at være noget indforstået mellem hest og rytter (et riutal ved fodringstid f.eks) ejeren forstår med det samme hesten og jeg kan kun smile og være et stort spørgsmålstegn. Senere har jeg ofte spurgt ejeren hvad det var hesten mente. MEN det er jo også ligegyldigt bare ejeren forstod meningen oftest ved jeg dog ikke meget om hestene når jeg møder dem; det behøver jeg jo heller ikke. Det er hovedsagelig en opklarende samtale hest-ejer imellem med mig som "tolk", og ejerne plejer at have spørgsmål nok at stille hesten.. - og omvendt. Undskyld de mange spørgsmål, men synes det lyder ret spændende Og hvis man kan hjælpe heste på den måde så er det da  Det var gode og relevante spørgsmål og har prøvet at besvare dem på bedste måde. Oprettede netop tråden i håb om at noget sådant ville ske; at nogen ville finde interesse for emnet. Skulle nogen af jer have flere "gode" spørgsmål så kom endelig med dem og er der noget af det jeg skriver I ikke forstår så spørg endelig.
.. hilsen den heste-talende Evahestepige som nu har solgt Jessie - læs hendes spændende historie! :) - telepati-kommunikation med din hest, er det noget for dig? ... vil du høre mere så send mig en besked!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smukke-ped |
|
|
Ja, så må du bare udlevere en ordenlig klat  Carina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg synes også det er spændende...bare ærgeligt du bor så langt fra sjælland 
Den stolte ejer af Picasso og Kyrre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja.. hvis I er |
Evahestepige |
03-04-2007 23:29 |
|
.. mange nok kan jeg skam godt bevæge mig til sjælland en weekend men ellers findes der jo med sikkerhed også mennesker ovre hos jer der kan kommunikere med dyr! Jeg synes noget af det mest interessante telepati er når dyrlæger og ejere ikke kan komme frem til hvad der er galt og jeg så kan komme og høre hesten om den ved det. Den har oftest et bud . Derefter kan dyrlægen så komme igen hvis det er en smerte, eller evt anden fag person.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spændende |
Que87 ♣RoccoWF♣ |
04-04-2007 00:57 |
|
jeg har svært ved at tro på det, men der er mere mellem himmel og jord, som man siger.. Jeg er efter din historie blevet interesseret i det og kunne godt tænke mig at vide hvad prisen ligger på for at få en ud og kommunikere med min hest. Jeg er af den slags der skal se det med mine egne øjne før jeg tror på det. Historien er meget overbevisende men er sku nok lidt af en skeptiker hehe... Men utrolig god historie.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja... jeg er jo jyde... |
|
|
Det siger jo en del . Men ikke desto mindre har jeg prøvet telepati på min ene kat, Rasmus. Ved et uheld var havelågen blæst op og han var vandret ud i den store hvide verden... Det skete en vinter for et par år siden. Var ude og lede efter ham, fulgte sporene i sneen, satte sedler op rundt omkring i byen og efterlysning i den lokale avis. Fik et par henvendelser.. men desværre. Der gik efterhånden mange dage og jeg blev mere og mere... ja desperat er vel det rette ord. Tænkte en dag at her var der da en mulighed for at afprøve det alternative. Fik kontakt til een på sjælland som jeg sendte et billede af Rasmus. Hun sendte en mail tilbage en torsdag, men der var ikke kommet noget og mit mailsystem fejlede ikke noget. Hun ville så prøve og sende det igen om fredagen og da kunne jeg godt modtage mailen... og samme nat kom Rasmus hjem!!! Han var godt mager men stadig pæn i pelsen. Forfrysninger på alle trædepuder og lidt på næse og øreflipper. Der faldt en kæmpe sten fra mit hjerte den nat.  Synes det er temmelig spooky det med mailen... . Bare lige en lille historie fra mig... som endnu ikke ved hvad jeg skal tro... ss. Som dog stadig leger med tanken om at prøve det på min lille hest... ss Hygge Sprit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ved ikke |
Evahestepige |
04-04-2007 09:07 |
|
.. jeg satte bevidst ikke en prisliste her i tråden da jeg ikke synes at direkte reklame for mig selv var formålet, men mere at reklamere for selve telepatien. De fleste ´clairvoyante´ eller hvad kalder vi folk med papapsykiske evner tager gerne 600kr i timen. Dette synes jeg er helt vildt, jeg tager 100kr i timen. Men vil I vide nærmere så skriv over beskedcenteret der skal jeg da gerne reklamere lidt for mig selv  Til spirit og jer andre, jeg kan kun - igen - anbefale at prøve telepati hvis I har interesse for det. Og husk at jo ikke kun er jer der evt har noget på hjerte, jeres hest har sikkert også en kommentar eller to. Ikke absolut store banebrydende ting; min venindes hest bliver f.eks. ved at tale om dens tandpine og min veninde vil nu igen sende bud efter dyrlægen. Ang mailen ved jeg ikke så meget, men der er altid en grund til at tingene sker, og dén filosofi kan måske vedhæftes her.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja og den grund |
|
|
må ha været at nu var min lille kat på vej hjem... ss. Men det kan man jo først se bagefter. Jo.. er da intereseret i og få en "snak" med hesten. Men derfra og så til at få gjort noget ved det... når nu vi ikke har nogen vilde problemer... så vidt jeg ved.. ss. Men måske jeg skulle ha fat i dig... Evahestepige. hygge Sprit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan alle..? |
|
|
Jeg tænkte på om alle kan lære det..? Og hvordan kommer man bedst igang.. Carina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trossag |
Evahestepige |
04-04-2007 13:24 |
|
Carina: Som mange af jer skriver er I skeptiske overfor det. Jeg plejer at sige at høre sin hest tale er som at høre én tabe en nål på et flisegulv 1000km væk; du skal lytte GODT efter og TRO på at du kan høre det. De fleste jeg kender som interesserer sig for det hér fattede bare interesse og med interessen kom mere info og til sidst troede de nok på det til at høre efter. Kommer du ridende og pludselig drejer du ind af en vej du egentlig ikke havde planlagt at ride af, kan det sagtens være din hest der påvirkede dig med dens lyst til at ville derind. De påvirker os hele tiden. Og JA alle kan tale med deres heste, i større eller mindre grad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spændende |
|
|
Ærgeligt at du bor så langt væk, jeg ville gerne vide hvad der foregår i hovedet på min mors 4-benede atombombe, en ung hoppe med minus opdragelse og et meget specielt temperament.
It's nice to be important, but it's more important to be nice. Jeg søger min tidligere shetlandspony. Der er billeder af ham på min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit problem |
|
|
er at jeg i sin tid at jag i sin tid har haft alverdens alternative folk ude og kigge på/tale med Homestyle, for at finde ud af om han havde ondt. de sagde stort set noget forskelligt, og intet af det passede på den endelige og afgørende for avlivning, diagnose. Men jeg vil så gerne tro på det, du må da gerne forsøge dig med Bobo, hvis du kan telepatere med dyr via billeder, er der billeder af ham på min præ. eller her: www.hundegalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=4548 Hilsen Marianne
Har du fået dine vinger sidder de godt nok? og kan du flyve rundt i luften med de andre i din flok? *Homestyle, -jeg glemmer dig aldrig, R.I.P 26/9-05* Fuldbloden Faito er til salg, se præ.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen... |
Evahestepige |
04-04-2007 15:04 |
|
Jamen Marianne, hvad er det du vil frem til via din Bobo-hund? Hvad skulle jeg spørge den efter? Og jeg laver altså ikke de hersens test-agtige hvor jeg skal komme frem til et eller andet du i forvejen ved for at bevise jeg kan. Det er spild af energi og jeg bliver irriteret over det. Og vil lige tilføje at JEG jo kun kan videregive hvad hesten siger; dvs ved DEN ikke hvad der er galt med den så kan jeg jo heller ikke komme frem til det. Min venindes hest klagede over smerter i en muskel i benet hvilket viste sig at være spat. Jeg er jo ingen dyrlæge og kan kun viderebringe de informationer jeg får; og jeg ville heller aldrig erstatte mig med en dyrlæge. Mennesker kan jo også have nakkesmerter som så via de der zone-linier-ting går ned og gør at vi har ondt i armen også. Det kan heste også, dvs. den ved jo kun hvor den har smerte nu og hvordan smerten føles, men kan oftest ikke selv vide lige præcis hvor smerten stammer fra (med mindre det er en gammel skade el. lign selvfølgelig).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jajada |
|
|
hvad folk ikke vil betale for idag, kan godt forstå dem der bliver så desperatet at de vil prøve alt for at redde sin hest eller lign.. Meeen, ja ok jeg snakker da også med mine kat, men jeg fatter hverken hvad han eller jeg siger, men jeg må sige det rigtige for han er da vild med mig ... Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eva... |
|
|
Det lyder rigtig spændende! Hvis du en dag tager et smut forbi sjælland, må du da gerne kontakte mig  Jeg har troet på telepati i en del år nu. Efter jeg havde en hestevisker ude og snakke med min gamle pony, tror jeg fuldt ud på det. Jeg så også du har en chinchilla, snakker du også med den?
-Veo Stald Nordlund Tinkeren Coco Ismulen Halla fra Hejelte Ismulen Ljufá fra Vestergaard . * Ungdomshuset lever stadig * 'Væggene er måske væk, men VI er her stadig' VI SES PÅ GADEN !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eva... |
|
|
Eva jeg tror du misforstår mig, det er ikke fordi jeg ikke vil tro på det, hvis det var tilfældet, så var jeg slet ikke gået de alternative veje med Homestyle, som jeg gjorde. Jeg blev bare rigtig ked af og skuffet over, at der ikke var bare een af alle de alternative mennesker jeg har haft til at kigge på ham, som kunne se at hesten have ondt i ryggen, han havde trods alt slidgigt tre steder i ryggen og som dyrlægen beskrev det, ondt når han gik og når han stod. Det skal måske siges, at jeg hesten var blevet undersøgt af flere af de rigtig gode dyrlæger her i landet inden jeg brugte det alternative, men de kunne ikke se slidgigten på røngtenbillederne før de fik de nye digitale røngtenapperater. Efter at Homestyle fik diagnosen af dyrlægen var der ikke ikke bruge for flere alternative, så var det jo opklaret hvad han fejlede og han blev aflivet. Jeg brugte ikke de alternative behandlere som testere, men for at få vished over hvor han havde ondt og om han overhovedet havde ondt. Hvis du skulle spørge Bobo om noget så kunne det være: Hvorfor han ikke kan med andre hanhunde? Hvorfor han er sur på biler der køre på grusveje? Hvad det er der gør, at han ikke kan koncentere sig når vi træner med andre hunde? Hvad han synes om at være med mig på arbejde? Hvad han ville ønske at vi gjorde sammen hver dag? Skal man forøvrigt have et konkret spørgsmål til hunden, kunne man ikke bare spørge: "er der noget du gerne vil have at dine mennesker skal vide om dig, som du ikke tror de ved?" Hilsen Marianne
Har du fået dine vinger sidder de godt nok? og kan du flyve rundt i luften med de andre i din flok? *Homestyle, -jeg glemmer dig aldrig, R.I.P 26/9-05* Fuldbloden Faito er til salg, se præ.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Marianne |
Evahestepige |
05-04-2007 00:01 |
|
.. jeg forstår dig godt og var det ikke fordi jeg selv havde evnerne tror jeg også at jeg ville ha kaldt dem fupmagere og følt mig snydt... og aldrig nærmet mig det igen. Hvordan de så kan have undgået at mærke hans smerte er mig en gåde; det er noget af det dyrene er gladest for at fortælle om, traumerne og sådan andet personligt kræver ofte lidt tillid men smerter i ryggen plejer at være åbenlyse. Ofte viser hestene mig også hvordan smerterne føles. Jeg vil ikke tage alle dine spørgsmål da de så vil kræve meget koncentration, og så kommunikerer jeg hellere med dig privat end over en offentlig tråd. Men kan besvare de spørgsmål han ´hurtigst´ svarer på (hvis ikke andet så for at give andre læsere et indblik i hvordan det fungerer): Hvis du skulle spørge Bobo om noget så kunne det være: Hvorfor han er sur på biler der køre på grusveje? Han kan ikke lide lyden. Han giver mig følelsen af en ubehagelig lyd i ørene når jeg viser ham billedet af en bil kørende på en grusvej. Lyden er ikke vildt lys, lidt som vi hører det - men højere, det ´kradser´ i øregangene og han finder det ubehageligt. Jo hurtigere bilen kører og jo løsere grus, jo værre. Det er den der raslen-skrigen fra gruset han ikke bryder sig om. Jeg har ikke mødt hunde før der havde det sådan, men det er det din hund siger!  Hvad det er der gør, at han ikke kan koncentere sig når vi træner med andre hunde? Lugten. Hvad han synes om at være med mig på arbejde? Fint men - længere pauser? Samtidig siger han at I HAR pauser når jeg spørger, men hans første svar var at han gerne ville ha længere pauser. Dog er det ikke altid et problem mere ønsketænkning har jeg en fornemmelse af. Hvad han ville ønske at vi gjorde sammen hver dag? Gik ture, lå i sofaen (du ser tv og nusser ham), han vil gerne børstes engang imellem og i bad så han er fin (du blir så glad når han er fin og flot) - men IKKE for tit heller! Mad, godbidder, træne.. ud i skoven. Der er et sted I sommetider træner/går tur med mange træer (skov), det er dét han taler om. Du kender stedet siger han. Skal man forøvrigt have et konkret spørgsmål til hunden, kunne man ikke bare spørge: "er der noget du gerne vil have at dine mennesker skal vide om dig, som du ikke tror de ved?" "At han elsker jer" svarer han med det samme.  Derudover siger han at han skal tjekkes for lopper, det klør. Jeg vil lige indskyde at det kan jo være tør hud? Men han siger godtnok lopper.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Veo.. ja sjovt |
Evahestepige |
05-04-2007 00:52 |
|
.. at du spørger til Møfle som hun hedder. Min veninde er avler og Møfle er min 3, de andre kunne jeg ikke rigtig enes med. Når man går og taler med dem altid bliver det jo som ens venner og ikke bare kæledyr. Vil lige give jer et par billeder af skønhederne!  Er de ikke skønne? Det er Møfle og Pusle, Pusle er Møfles datter som kun er lidt over en måned gammel. Hun er en rigtig lille fræk vildbasse, yderst tillidsfuld og har MASSER af livsmod. Den første chin jeg havde snakkede utroligt meget og havde en mening om ALT - elskede at debattere med hende, hun var meget påståelig -, hun var ikke så gammel og døde desværre. Den næste faldt aldrig til og havde længe så meget hjemvé at han kom tilbage til avleren (hvor han nu er lykkelig, han savnede de andre chins)! Møfle til gengæld er en meget reserveret natur og hun er virkelig noget for sig selv (hun sagde lige ovre fra buret: hvorfor bliver du ved at sidde og gentage mit navn? Jeg svarede at jeg var i gang med at skrive om hende). Hun protesterer ikke højlydt hvis jeg ikke er ret meget hjemme en periode, til gengæld sætter hun, når jeg så er hjemme, poterne på buret og ser tavst længsesfuldt efter mig til at jeg kommer og deler energi med hende ved at sætte fingrene mod hendes. Hun er meget tillidsfuld men også sin egen i høj grad og hun lærer mig meget om at overholde personligheds-grænsen. Vidste ikke hun var gravid da jeg fik hende så fik en lille Pusle med også. Møfle har selv navngivet Pusle. Som nyfødt var Pusle noget af det smukkeste jeg nogensinde har set; holdt hende kort efter fødslen som en rigtig bedstemor gør med forelskede øjne. Jeg måtte godt holde hende lidt for Møfle, det var i orden. Faktisk hed Møfle Fiona da hun kom men der gik ikke længe før hun bad om navne forandring. Jeg synes nu det er nogen søde navne hun vælger men ikke så formelle. Ja, jeg går og taler med dem hver dag. Jeg har også en gammel ´støvet´ hamster som er på sit sidste, hun sover mest. Hendes gamle mage var utrolig god til at forlange peanuts når skålen var tom og i det hele taget ret så kræsen og fin ang hans mad. Han var til gengæld utrolig tam og kom når jeg kaldte. Som sagt bliver ens dyr, når man taler med dem, som ens venner og ikke bare underlegne kæledyr. Jeg har haft en lang diskussion med Møfle fordi hun blev ret så muggen hver gang jeg fik en fyr på besøg. Som ens rumbo der brokker sig over larm om natten. DOG har Møfle efterhånden accepteret at hun ikke kan gøre meget, men vi har aftalt at jeg siger hver gang der kommer en fyr så hun ved det i forvejen og ikke pludselig bliver forstyrret. Min første chin var vildt forelsket i min x og flirtede åbenlyst med ham. Han kunne dog ikke tale med dyr så synes bare den var nuttet hver gang den gjorde sig til (hver gang han så i dens retning). Sommetider kunne den endda bede mig om lidt alene-tid med ham, så fik han lov at tage den ud af buret og jeg listede af lidt. Så var hun lykkelig. ved godt at det lyder vildt at låne sin kæreste ud til sin chin, men hva - DENS konkurrence synes jeg godt jeg kunne overleve uden at blive alt for jaloux! Så den fik lov. Den var oppe på de lysserøde skyer i en hel uge efter hver gang han havde haft den ude. Åh de minder  Nu sad Møfle igen tavst og ventede - var lige henne og dele energi kort. Hun sagde at hun savnede mig når jeg ikke var der, jeg svarede ja.. og sendte hende lidt kærlighed. Hun sidder stadig tålmodigt og venter til at jeg kommer igen. Hun siger intet højt, venter bare. Noget andet som endda kan undre mig, er: Jeg er sommetider meget nede for tiden og når jeg så ligger på sengen og er i dårligt humør, og Møfle fra buret prøver at trøste mig men jeg ikke lægger mærke til hende, så begynder hun MEGET HØJLYDT at græde på mine vegne. Som om hun viser at vi er to der græder; hun græder bare fordi hun er ked af at jeg er ked. Det gør mig ofte i bedre humør, hvis ikke andet så får det mine tanker over på hende. Så fortæller jeg hende at alt er okay, og snakker lidt med hende, og så holder hun op med at græde. Utroligt - og egentlig utroligt rørende - at ens dyr kan være så kærlige og glad for én at de græder fordi man selv gør. Når min mor kommer på besøg kan I tro Møfle begynder at snakke! Ellers siger hun ikke meget, men hun har fundet min mors svage punkt. Så snart min mor kommer ind af døren får Møfle rosiner så det står efter og det er deres egen hyggestund - jeg tror Møfle er den slags der hurtigt kunne blive overset fordi hun er så stille og ydmyg af sig. Tror hun nyder at jeg giver hende så meget opmærksomhed UDEN at hun selv kræver den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| he he... |
|
|
Hej Eva! Jeg er glad for at du nu forstod hvorfor jeg var skeptisk... Det er lidt sjov det du skriver om Bobo, specielt det med arbejdet, jeg snakkede just med Jesper om, at jeg nok tog ham med på arbejde idag, men at det nok var en god ide, hvis han kunne hente ham, når jeg fornemmede at det blev for meget for ham. Jeg arbejder i et botilbud på en gård, hvor der er en del unge mennesker og Bobo skal følge med i alt, han er stort set med mig uanset hvor jeg går, samtidig med at han skal følge med i hvad de andre lave, om der er en kat, om der er noget på høloftet osv osv. han er ikke en hund som ligger sig ned og sover, med mindre der absolut ikke sker en dyt. Mht. lyden af biler på grusvej, så kan det godt passe, han er meget lydfølsom, han fare fx. op hver gange vores telefoner ringer og når vækkeuret ringer. Hvad han ville ønske at vi gjorde sammen hver dag? Gik ture, lå i sofaen (du ser tv og nusser ham)He he nu er sofaen herjemme Jespers, jeg har lænestolen, men det sker da at jeg stjæler sofaen, han vil gerne børstes engang imellem og i bad så han er fin (du blir så glad når han er fin og flot) - men IKKE for tit heller! Bobo har kun været i bad een gang i sit liv og det var da han var hvalp, og han hadede det! men det er da rigtig at jeg godt kan lide at han er lækker, men det synes jeg jo generelt altid  Mad, godbidder, træne.. ud i skoven. Der er et sted I sommetider træner/går tur med mange træer (skov), det er dét han taler om. Du kender stedet siger han. Ja vi træner næsten hver fredag ude i en skov med to andre. det er sikkert den rundering han tænker på, hvor der er en person som gemmer sig bag et træ og giver godbidder når han kommer og gør af hende. Det er jo meget rørende at han elsker os, lidt kedeligt at han ikke tror vi ved det. sagde han slet ikke noget om Får? Hilsen Marianne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Marianne |
Evahestepige |
05-04-2007 10:47 |
|
Nej, han nævnte intet om får. Til gengæld passer det du skriver med dit arbejde på en prik, jeg fik billede af at der skete en masse og at han har problemer med at slappe af så - derfor lange pauser så han når at falde helt ned, evt sove lidt. Ang skoven så har jeg et billede af en åben plads med træer i baggrunden og han løber mod træerne. Det kan sagtens passe det du giver som situationen. Han var ikke i tvivl om at hans ´mor´ nok skulle vide hvad han snakkede om  Det er generelt for de fleste tillidsfulde dyr jeg har mødt at spørger du dem efter om der er noget de vil sige videre så kommer den "jeg elsker min ejer". Som sikkert ikke fordi han tvivler på at I ved det; men så HAR han sagt det. Så er han sikker på at I ved det. Den kom promte da jeg spurgte, egentlig meget sødt Jeg havde også en fornemmelse af at dig og ham i sofaen var noget helt specielt. Måske fordi det er "forbudt område". Han siger lige nu som kommentar til sofaen: "Jeg synes vi skal være ligeglade med far".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Katte? |
GitteAnd |
05-04-2007 11:01 |
|
Kan du kommunikere med katte også? Jeg har en kat, og jeg tror tit, han prøver at fortælle mig noget, - hans miav, hans blik osv... Jeg tror ikke han er helt tilfreds. Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja - jeg kan |
Evahestepige |
05-04-2007 11:11 |
|
.. kommunikere med katte! og kan kommunikere med alle dyr, selv noget så småt som meget små fisk. Faktisk var det sjovt første gang jeg skulle ud til en kat, for jeg var sådan meget - det er en kat! At betale for at snakke med en kat.. tror virkelig jeg så dem som ´underdyr´ (vi har altid kun haft staldkatte som lå oppe i høet på høloftet så har aldrig snakket ret meget med dem). Jeg skal lige love for at katten dog fik vendt mit syn. Jeg skal love for at den vidste hvad den lavede... den var skisme ikke dum!! Gitte send mig en besked over beskedcenteret så kan vi færdig snakke om din kat hvis det er.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ndnmnmcvn,cvbn |
Logio |
05-04-2007 12:29 |
|
Jeg troede på det til at starte med i din tråd, men da du påstod at kunne tale med nogle via et BILLEDE stod jeg af.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tro eller ej |
|
|
jeg tror bestemt på det har selv haft en ude til min gamle hest og der var ting hun fortalte hun bare ikke kunne ha gættet sig til. Jeg har skrevet over beskedcenter til Evahestepige, og hun vil meget gerne komme til Sjælland. Jeg er villig til at ligge hus, have og folde til hvis andre har lyst til at holde en weekend her hos mig. Jeg har ikke langt til stranden og vi kan derfor kombinere weekenden med dejlige ture til stranden og så det alternative. For at hestene kan gå ude skal vi vi lidt længere hen på året, men så er det også hyggeligere at sidde ude og grille... Hvad siger I, er det noget I er med på? Hvis ikke I er helt overbevist om det alternative så kan en dejlig tur til stranden på hesteryg måske trække så kan I jo altid prøve at få Evahestepige til at kommunikere med Jeres hest og se om I bliver "omvendt" så at sige  Jeg er frisk, hvad med Jer???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eva... |
|
|
He he, han er med på job nu og han har lige lagt sig ned for at få en slapper. Den der med: "jeg synes vi skal være ligeglade med far" den holder dog ikke rigtig, han er hver dag med Jesper oppe i sofaen, men det kan være at det er noget specielt med mig? Mærkeligt at han ikke siger noget om Får, han elsker at hyrde. Mht. til træning, så er jeg nu lidt i tvivl vi træner som regel altid lidt når vi går steder hvor han kan løbe løs, og der er flere steder, men når det er et sted med en åben plads med træer, så er det nok spejderpladsen han mener. Hilsen Marianne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Maren! |
|
|
Den er jeg med på, jeg bor jo ikke så langt fra dig, så jeg behøver vel ikke selv at komme med dyrene, jeg vil meget gerne have Eva til at snakke med Faito, han bor ca. 15 k. fra dig og hvis Eva tager færgen til Sjælland, så køre hun lige forbi. Hilsen Marianne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Maren.. |
|
|
Det lyder også som noget, jeg også godt kunne være med på!
-Veo Stald Nordlund Tinkeren Coco Ismulen Halla fra Hejelte Ismulen Ljufá fra Vestergaard . * Ungdomshuset lever stadig * 'Væggene er måske væk, men VI er her stadig' VI SES PÅ GADEN !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm :)... |
Evahestepige |
06-04-2007 00:39 |
|
Jeg er da glad og så vældig rørt over at I åbenlyst gerne vil have min hjælp/ha mig ud. Og så bliver det jo også billigere og nemmere for alle parter jo flere vi/I er. Det lyder super hyggeligt og jeg er helt med på ideen Jeg ville nyde at hjælpe og være "tolk" for en hel masse ´almindelige´ hesteejere. Ren sommeridyl! Man behøver jo ikke være i en direkte krisesituation for at nyde at snakke med ens hest, det er jo noget alle og enhver kan have glæde af begge veje. Jeg glæder mig allerede. Logio du skriver: Jeg troede på det til at starte med i din tråd, men da du påstod at kunne tale med nogle via et BILLEDE stod jeg af. Det er meget godt observeret og nej, det er ikke selve billedet jeg kommunikerer med. Det er sådan at forestiller billedet hesten så har billedet en del af hestens energi tilknyttet og denne energi fanger jeg og kan derigennem snakke med pågældende hest. Dvs du kan i teorien godt snyde mig og få mig til at snakke med den "forkerte" hest hvis du kom til at vedhæfte et forkert billede. Jeg kan også fange hestens energi på andre måder, hvis du f.eks. sender mig en sms og skriver hestens navn mens du tænker på hesten. Jeg ved godt at det lyder som total sort snak men nu bevæger vi os også helt ud i dybere forklaringer på hvordan telepatien fungerer. Forstår du stadig ikke helt min beskrivelse af hvordan det hænger sammen må du sige til. Marianne: Den der med: "jeg synes vi skal være ligeglade med far" den holder dog ikke rigtig, han er hver dag med Jesper oppe i sofaen, men det kan være at det er noget specielt med mig? Ja, nu havde jeg jo slet ikke din mand med inde i billedet. Tror netop at din hund mente at hvis det galdt ham og dig, skulle I ikke ta her af ´far´ men bare bruge sofaen alligevel. Og ja, det er noget specielt at ligge der sammen med dig. Du er varmere. Din mand har jeg slet, slet ikke snakket med ham om. Mht. til træning, så er jeg nu lidt i tvivl vi træner som regel altid lidt når vi går steder hvor han kan løbe løs, og der er flere steder, men når det er et sted med en åben plads med træer, så er det nok spejderpladsen han mener. Det er denne han snakker om.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skøøønt |
Evahestepige |
06-04-2007 01:08 |
|
Ih altså hvor synes jeg sådan en weekend kunne være alletiders! Ikke noget fint og fornemt men mere almindelig hestehygge hvor I alle får mulighed for helt nede på jorden og hverdags-agtigt at kommunikere med jeres heste. Jeg har allerede en masse gode idéer til hvad og hvordan og sådan... Jeg ville virkelig glæde mig til den. Jeg har en fornemmelse af at det nok skal blive en succes 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
LilleFie |
06-04-2007 01:30 |
|
Sikke en dejlig solstråle historie . Nu, spørg jeg måske dumt - men hvad kræves det for at kunne telepartere? Tålmodighed? Koncentration? Viljen til at lære? Jeg ved ikke om jeg skal tro på det, men er bare glad for at dyr bliver hjulpet af det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, lillefie.. |
Evahestepige |
06-04-2007 20:34 |
|
.. det må vel være en inderlig og oprigtig lyst til at ville det for dem der ikke som jeg, bare ´har det´ naturligt. Jeg har ikke mødt nogen der med tålmodighed, vilje og koncentration som du skriver, ikke har "lært" bare noget af det endnu. Alle kan det, som jeg siger, men det kræver en stærk tro at telepatere. Samme dur som "det kræver tro at flytte bjerge".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er stolt og tilfreds! |
Evahestepige |
06-04-2007 22:07 |
|
Jeg var ude og hjælpe en pige ved navn Janni i dag, og uopfordret, uden at jeg vidste det havde hun skrevet følgende tekst på sin præs her på HN som jeg synes jeg vil dele med jer (jeg HAR fået lov ). Jeg bliver helt stolt og rørt: Idag 6/4 -07 kom Eva-Marie Jensen på besøg som gennem telepati, taler med heste. Vi havde en fantastisk dag, hvor jeg lærte rigtig meget om Odin, men også om mig selv. Vi fandt ud af at Odin døjede med hovedpine og havde lidt ømme rygmuskler, som så skal masseres og have lidt varme. Eva-Marie har lovet at finde en fjernhealer til mig og Odin, så vi kan få hans hovedpine væk. - Er virkelig glad og tilfreds over denne gode, hyggelige og lærerige dag, han skal ihverfald ikke sælges, men nu skal der arbejdes og læres. Tak for hjælpen Eva-Marie. Især noterer jeg mig slut ordene (Odin var tilsalg indtil i dag) han skal ihverfald ikke sælges, men nu skal der arbejdes og læres. Det er DET der gør hele arbejdet værd 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
LilleFie |
06-04-2007 22:15 |
|
Ej , hvor må det være dejligt at hjælpe folk sådan. Godt, at i fandt ud det med Odin. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :) Ja jeg sidder |
Evahestepige |
06-04-2007 22:28 |
|
:) Ja jeg sidder også med en rar og varm fornemmelse i kroppen nu. Jeg fandt et billede der måske kan bruges lillefie ang at lære at tale med heste: Det er lidt som at svømme. Alle har det i generne og har kunnet det/gjort det mens de var små men en del af os bruger det ikke og ´glemmer´ det derfor. Og som med at lære at svømme kræver det træning og overbevisning om at det nok skal lykkedes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
LilleFie |
07-04-2007 02:19 |
|
Tak , det var en god forklaring 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej alle! |
Evahestepige |
08-04-2007 14:37 |
|
Jeg har prøvet at sende jer alle en mail (men ved ikke om det lykkedes). Jeg fik pludselig så mange henvendelser med bund i denne tråd at jeg helt mistede overblikket. Jeg vil gerne have en tilbagemelding fra de af jer der evt. kunne tænke sig at komme med på den weekend hos Maren - for at se hvor mange ´deltagere´ vi er oppe på og for lige at have jeres mails og navne. Så vil jeg senere sende jer info om hvad det bliver til. Var der andet, evt at jeg skal besvare spørgsmål om dit dyr eller du ønsker en session på et tidspunkt, så send mig gerne en mail: evamariajensen@yahoo.dk Jeg skriver kun dette i et håb om ikke at overse nogen af jer, håber at I lige vil smide en lille notis tilbage.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HN beskedcenter |
|
|
Har sendt en besked til dig over HN beskedcenter. Håber du har tid til at læse den.
Mvh. Natasha Part på Pilgaards Queen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo... |
|
|
Jeg tror da helt sikkert på-at det er mere mellem himmel og jord,end det man lige kan se. Vi har haft besøg af en "hestehvisker" i vores stald. Hun kunne helt sikkert noget-vi andre ikke har forstand på. Hun "snakkede" med 3 af hestene og fortalte ting, hun ikke kunne vide-eller havde mulighed for at undersøge på forhånd. Vi skal have besøg af hende igen-her senere på måneden. Til den tid skal hun "snakke" med min hoppe.Men fik besked om, at det skulle vente til efter at hun har folet-ellers ville den koncentrere sig for meget om føllet. Jeg syntes det er spændende,og at-man måske kan få nogle "værktøjer"-til at forstå og arbejde videre med hesten..
En pony bliver til to i April 2007. Vi glæder os til føllebassen....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
munkemanden |
08-04-2007 21:05 |
|
Jeg vil gerne gøre opmærksom på en mand ved navn James Randi. Han er en pensioneret amerikansk tryllekunstner, og han tilbyder 1 million $ til enhver som kan demonstrere overnaturlige evner. http://www.randi.org/ Forholdene som man skal bevise sine evner under er nogle man selv aftaler sig til med dem som skal undersøge ens evner - Der er dermed ikke tale om at man bliver "udstillet" men at man bliver testet under forhold som man selv finder rimelige.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tillader mig at |
Evahestepige |
11-04-2007 19:32 |
|
.. rykke tråden her op 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Telepati |
Josefine *Sandy* |
14-04-2007 20:53 |
|
Synes det lyder godt, da jeg selv engang har haft nogen problemer med at min pony angreb mig på folden og i boksen , men de heldigvis væk, da min pony(sandy) begyndte at stole mere på mig og på den måde blev min ridning også bedre, men synes det lyder spændende og jeg tror på det  Josefine og Sandy=E.P.P(Et perfekt par) Melle<3 du er også bare dejlig Der er noget over de skimle poyer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Munkemanden |
|
|
Åh munkemand!
Hvor har jeg dog ondt af dig! At du ikke kan lade "os" "overtoiske fjolser" have vores tro/viden i fred. At du er så bange for at tro på det "okulte", at du simpelt hend er nødt til at have håndgribelige beviser! Hvorfor skal du bruge vores beviser for at turde tro på det??? Jeg spørger bare...
Du har teoriseret tråden "Ånder og telepati", lad nu denne være i fred.
Og i øvrigt mener jeg: At du kan tage denne Randi og stikke ham op hvor solen ikke skinder! VI ER IKKE INTERESSERET I HANS PENGE!
Måske et hårdt/for hårdt indlæg, men nej hvor har jeg fået nok af din negativitet, skæpsis og selvmodsigelse!
Hvis du har nogen kommentar til dette indlæg - så kan du skrive en personlig besked, for de andre her inde behøver IKKE at få ødelagt den gode stemning af din negativitet - den oser ud af skærmen i det førnævnte indlæg og har gjort mere end et menneske negativt stemt efter at have læst dine indlæg!
Negativ energi - jeg siger ikke mere...!!!
Med venlig hilsen Tine, Stald ES Dejlig 2 års DSP vallak til salg. Se mere på min præs... Nu med Squash hjemme igen og Boccia til låns 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| StaldES |
munkemanden |
14-04-2007 22:32 |
|
Åh munkemand!
Hvor har jeg dog ondt af dig! At du ikke kan lade "os" "overtoiske fjolser" have vores tro/viden i fred.
-"Viden" betyder noget vi er nogenlunde sikre på. Hvis du har en "viden", så må du have beviser. Hvor er de?
At du er så bange for at tro på det "okulte", at du simpelt hend er nødt til at have håndgribelige beviser!
-Hvad er der i vejen med at have beviser for man kalder noget for sandt? Eller kan man binde dig en hvilken som helst historie på ærmet uden at du kræver beviser? Hvad med julemanden? Tror du også på ham?
Hvorfor skal du bruge vores beviser for at turde tro på det??? Jeg spørger bare...
Nu har overtro godt nok aldrig været forbundet med mod af nogen art...Tværtom plejer overtro at bunde i frygt, og typisk en eller anden frygt for døden.
Du har teoriseret tråden "Ånder og telepati", lad nu denne være i fred.
-Nu skrev jeg faktisk indlægget i denne tråd et stykke tid før jeg blandede mig i "Ånder og telepati" (som jeg ikke terroriserede - Husk at trådens emne var skepsis over for det "overnaturlige", så alle de indlæg jeg har skrevet i den tråd har været helt igennem gode nok).
Og i øvrigt mener jeg: At du kan tage denne Randi og stikke ham op hvor solen ikke skinder! VI ER IKKE INTERESSERET I HANS PENGE!
-Hvad med sandheden? Er i interesserede i den? Er i interesserede i at bevise over for omverden at i ikke er fulde af løgn?
Måske et hårdt/for hårdt indlæg, men nej hvor har jeg fået nok af din negativitet, skæpsis og selvmodsigelse!
-Hvor har jeg modsagt migselv? Er det igen et udslag af din overtro, eller noget du har nogle beviser på?
Hvis du har nogen kommentar til dette indlæg - så kan du skrive en personlig besked, for de andre her inde behøver IKKE at få ødelagt den gode stemning af din negativitet -
-Nej tak, jeg tror vi tager den i fuld offentlighed, hvor du er nødt til at iagttage et minimum af høflighed.
den oser ud af skærmen i det førnævnte indlæg og har gjort mere end et menneske negativt stemt efter at have læst dine indlæg!
Negativ energi - jeg siger ikke mere...!!!
-Jeg frygter ikke "negativ energi" (igen; Overtro er frygt).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Munkemanden |
|
|
Du er bare nødt til at sætte citat efter citat ind - er det bare for at få det hele til at blive ulideligt langt? Nå, ligemeget... Viden for mig, er det JEG ved, synd for dig at du ikke ved det...
For mig er telapati og det du kalder for overnaturlige evner virkeligt. Jeg tror ikke på hvad somhelst, men jeg tror på der er mere mellem himmel og jord. Jeg er generelt skæptisk overfor "utrolige" historier og første gang en kom og sagde til mig, at hendes hest fortalte hende at den ikke havde fået mad i går (Jeg havde rent faktisk glemt det, giver stress skylden, men har SÅ dårlig samvittighed her flere år senere). Jeg slog det hen og sagde jeg havde givet den, men hun sagde den holdt på sit. Dengang troede jeg hun bare lavede et gæt værk for at teste mig eller sådan noget, men i dag er jeg blevet klogere. Da jeg stødte på noget lignende nogle år senere var jeg selv psykisk klar til at tage imod. (Det er ikke en form for blår man stikker sig selv i øjnene. Det handler om at være mentalt klar til at "se" det. Lidt som Eva skriver. Man skal "tune" sig ind på det, konsentrere sig rigtig meget og så lytte godt efter.)
Hvis nu telepati og healing bliver videnskabligt bevist om 175 år, betyder det så at det ikke findes i dag, men først om 175 år? Jeg ved det findes i dag. Jeg har - af flere omgange, med forskellige personer - oplevet det på egen krop og sjæl, og som ovenfor nævnt, var jeg selv meget skæptisk første gang jeg fik det "smidt i hovedet" og troede først på "konseptet" flere år senere.
- For mig er det svar nok på alt det der med beviser!
For resten, så burde du nok studere verdens historien lidt bedre (dermed ikke sagt at jeg er ekspert, men jeg ved nok til at det har overbevist mig!). Det var frygt for hekse der ledte til hekseafbrændinger, men det beviser ikke at de ikke fantes. Jeg syntes ikke der er noget fint og fornemt ved at være heks i vores moderne samfund. Faktisk kender jeg en der ikke har "offenliggjort" sig selv, fordi vedkommende er utryk for verdens syn på hekse. Nutidens hekse bliver ikke brændt på bål, men der foregår desværre andre former for psykisk "afbrænding" Hvis man ser nærmere på verdenshistorien og ikke er bange for at stole på det ukendte, så er der faktisk meget at finde der. Bare se på hvordan folk tidligere vendte sig til kirken for alle mulige svar - da det så viste sig ikke altid at "holde vand", så sendte man opdaglesesrejsende ud i verden for at finde svarene. Mens man så har ventet på de svar, har man fortsat sit liv i materialistisk retning og det er næsten der hvor vi er i dag. Nu er vi materialistisk "sikret" - i hvert tilfælde her i vesten - og derfor har vi tid og overskud til at søge svar selv. Hvis man læser James Redfield's "Den niende indsigt" og de derefter følgende bøger, så giver det stof til eftertanke, HVIS man ellers kan tro på det hovedpersonen oplever! Læs den og prøv så at se på de første ni indsigter, hvad har du af konklussioner efter det... - Jeg er vågnet.
Jeg føler mig ikke forpligtiget til at bevise noget for verden. Mest af alt fordi jeg ikke har lyst til at blive udnyttet fuldt ud - for i mine øjne er fuldt ud, indtil man ikke har mere at give af! Det har jeg ikke lyst til! Det er først når man er klar til at tro på det, at man finder svarene. Og det er faktisk bare det jeg forsøger at fortælle dig. Det er muligt du aldrig bliver klar (min far syntes stadig vi er rablende åndsvage med vores sten, drømmefangere og udrensninger m.m.), men derfor syntes jeg ikke du bør dømme dem der virkeligt tror på det her. Det er faktisk dybt sårende at blive kaldt for naiv, godtroende og hvad du nu ellers har sagt, når man VED med sig selv, at det her passer!!! Vi er godt nok mange der deler den samme illusion - hvis det er hvad denne spirituelle opvågning er.
Jeg kender flere alternative behandlere og tror på det de gør. Bla. fordi de kombinere med traditionelle behandlinger og er uddannede mennesker, der bare kan lidt ekstra. Flere har hjemmesider hvor de bla. fortæller om alle de her kurser, uddannelser m.m. de har gennemgået, det er bare at søge... Min datter led utroligt meget af mavesmærter og ondt i ryggen. Min praksiserende læge anbefalede mig faktisk at blive med med den alternative behandling vi selv havde foreslået. Via 5 (eller var det nu 6) besøg ved i alt 2 behandlere, blev hun smertefri. De samme to personer har hjulpet mange jeg kender. Her i blandt veninder/venner, mor, søster, datter, svoger og mig selv. Min mand bliver bare den næste i rækken.
Jeg er interesseret i sandheden, men i min egen sandhed - ikke din...
Jeg tror ikke på det "overnaturlige" på grund af frygt. Og slet ikke frygt for døden. Jeg har da ikke lyst til at dø lige nu, hallo jeg er 25!, men jeg er ikke som sådan bange for at dø... Jeg håber bare det går stærkt, når det en gang bliver min tur! Jeg tror på det ubeviselige, fordi det allerede har virket for mig - mere end én gang. Min holdninger, at når det ikke skader nogen, så gør det ikke noget, at det ikke kan bevises det virker - når bare det virker! Jeg vil ikke fortælle dig om mine oplevelser, for du vil gøre alt hvad der står i din magt for at underminere det hele og tilskrive det tilfældigheder. For mig vil det bare være lidt for mange tilfældigheder til at det kan passe med den teori! Jeg vil ikke spilde mit krudt på det.
Jeg undskylder mange gange, at jeg ikke har set datoer m.m. på hvornår du har svarret på hvad. Undskyld.
Når jeg lige får overskud til at læse alle godt 200 indlæg igennem igen, så skal jeg nok lige give dig en update på hvor jeg syntes du selvmodsiger. Jeg er ked af ikke at kunne huske det hele i hovedet. Det kommer. OG det er ikke et udslag af min overtro!
Det er muligt du ikke frygter negativ energi, men for os der fornemmer og kan mærke energierne er det ret så drænene at få al den negative energi i hovedet (det er det også for andre, de er bare ikke klar over hvorfor de pludselig bliver så matte!). Jeg er ikke bange for negativ energi og heller ikke for positiv energi. Det er lige som jing og jang (hvis ikke det er lige precis det samme altså... Det har jeg ikke undersøgt og heller ikke om jeg har stavet rigtigt) Men det er altså bare mere behageligt at få positiv energi, i stedet for negativ...
Som sagt, jeg skal nok læse de mange indlæg på "Ånder og telepati" igen, men det kommer altså til at tage noget tid, for der er over 200 indlæg. Og overfor dig, så skal jeg jo dokumentere hvor og hvornår du siger dig selv imod - ifølge min overbevisning. Så det kommer til at tage lidt tid, med research...
Med venlig hilsen Tine, Stald ES Dejlig 2 års DSP vallak til salg. Se mere på min præs... Nu med Squash hjemme igen og Boccia til låns 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| StaldES |
munkemanden |
15-04-2007 14:36 |
|
Du er bare nødt til at sætte citat efter citat ind - er det bare for at få det hele til at blive ulideligt langt? Nå, ligemeget... Viden for mig, er det JEG ved, synd for dig at du ikke ved det...
-Viden er vel det der kan bevises. Hvis du har en viden, så har du noget der kan bevises...Hvis der vitterligt er tale om viden, og ikke overtro.
For mig er telapati og det du kalder for overnaturlige evner virkeligt. Jeg tror ikke på hvad somhelst, men jeg tror på der er mere mellem himmel og jord. Jeg er generelt skæptisk overfor "utrolige" historier og første gang en kom og sagde til mig, at hendes hest fortalte hende at den ikke havde fået mad i går (Jeg havde rent faktisk glemt det, giver stress skylden, men har SÅ dårlig samvittighed her flere år senere). Jeg slog det hen og sagde jeg havde givet den, men hun sagde den holdt på sit. Dengang troede jeg hun bare lavede et gæt værk for at teste mig eller sådan noget, men i dag er jeg blevet klogere. Da jeg stødte på noget lignende nogle år senere var jeg selv psykisk klar til at tage imod. (Det er ikke en form for blår man stikker sig selv i øjnene. Det handler om at være mentalt klar til at "se" det. Lidt som Eva skriver. Man skal "tune" sig ind på det, konsentrere sig rigtig meget og så lytte godt efter.)
-Yes, man skal tro hårdt på det for at få det til at blive "virkeligt". Uanset hvad, det som den "telepat" siger er noget der kan bevises. Det kan der laves forsøg over. Det kan bekræftiges, om han eller hun vitterligt via telepati kan kommunikere med en hest. Det er faktisk et forholdsvist simpelt forsøg, og udførslen af et sådant forsøg med et positivt resultat kan lukke munden på sådan nogle som jeg og endda vinde den der udfører forsøget en hel del penge - Hvis det altså er det man er interesseret i, hvilket man må gå ud fra hvis disse "telepater" tager penge for deres "ydelser". Ellers så er der jo de noble mål med at finde sandheden.
Hvis nu telepati og healing bliver videnskabligt bevist om 175 år, betyder det så at det ikke findes i dag, men først om 175 år? Jeg ved det findes i dag. Jeg har - af flere omgange, med forskellige personer - oplevet det på egen krop og sjæl, og som ovenfor nævnt, var jeg selv meget skæptisk første gang jeg fik det "smidt i hovedet" og troede først på "konseptet" flere år senere.
-Folk har til alle tider påstået (eller bildt sig selv ind) at de har haft en sådan oplevelse, og selv om du tror på at fænomenet eksistere, så kan du og alle de andre sjovt nok ikke bevise noget som helst. Det er lidt underligt, når der nu er tale om at i påstår at i indhenter informationer som i ikke kan få på anden vis end igennem telepati, en påstand som faktisk ville være ret nem at bevise.
- For mig er det svar nok på alt det der med beviser!
-Dine krav er bare ikke gode nok til at du kan forvente at nogen som helst skal tro dig.
For resten, så burde du nok studere verdens historien lidt bedre (dermed ikke sagt at jeg er ekspert, men jeg ved nok til at det har overbevist mig!). Det var frygt for hekse der ledte til hekseafbrændinger, men det beviser ikke at de ikke fantes.
-Det var sådan set ikke det der var min pointe. Alt det her med hekseafbrændinger kom sig af at folk sammenlignede skeptisisme med hekseafbrændinger, hvilket er direkte forkert. Hekse blev afbrændt fordi folk troede på dum overtro, nøjagtigt lige som i dag hvor der også er folk der tror på dum overtro.
Jeg syntes ikke der er noget fint og fornemt ved at være heks i vores moderne samfund. Faktisk kender jeg en der ikke har "offenliggjort" sig selv, fordi vedkommende er utryk for verdens syn på hekse. Nutidens hekse bliver ikke brændt på bål, men der foregår desværre andre former for psykisk "afbrænding"
-A ha. Så hvis jeg ikke æder "hekses" påstande om at de kan det ene eller det andet overnaturligt råt, så "afbrænder jeg dem psykisk". Hvis det er tilfældet, så er nutidens hekse som små børn, der vredt stamper i gulvet når omverden ikke vil give dem den opmærksomhed som de føler de har fortjent.
Hvis man ser nærmere på verdenshistorien og ikke er bange for at stole på det ukendte, så er der faktisk meget at finde der.
-Hvor?
Bare se på hvordan folk tidligere vendte sig til kirken for alle mulige svar - da det så viste sig ikke altid at "holde vand", så sendte man opdaglesesrejsende ud i verden for at finde svarene.
-...Nej. Opdagelsesrejsende har til alle tider rejst ud i verden, kirke eller ej. Det har intet at gøre med at man ikke kan finde "svar" i kirken, men har snarere noget at gøre med at folk til alle tider gerne har villet tjene penge eller gerne har villet udforske det ukendte.
Mens man så har ventet på de svar, har man fortsat sit liv i materialistisk retning og det er næsten der hvor vi er i dag. Nu er vi materialistisk "sikret" - i hvert tilfælde her i vesten - og derfor har vi tid og overskud til at søge svar selv. Hvis man læser James Redfield's "Den niende indsigt" og de derefter følgende bøger, så giver det stof til eftertanke, HVIS man ellers kan tro på det hovedpersonen oplever!
-Yeah, og hvis man tror på alt hvad der står i biblen så er New Age den sikre vej til helvede. At en eller anden tilfældig gut har nedfældet en masse sludder i en tilfældig bog gør ikke det han skriver mere rigigt. Der skal hårde beviser, og ikke bare tro, på bordet.
Læs den og prøv så at se på de første ni indsigter, hvad har du af konklussioner efter det... - Jeg er vågnet.
Jeg føler mig ikke forpligtiget til at bevise noget for verden. Mest af alt fordi jeg ikke har lyst til at blive udnyttet fuldt ud - for i mine øjne er fuldt ud, indtil man ikke har mere at give af! Det har jeg ikke lyst til!
-Huh? Så du ser det at tjene 1 million $ som udnyttelse? Der er jo bare tale om et forsøg. Der er ikke tale om nogen form for ydmygelse (såfremt forsøget falder ud til jeres fordel) eller nogen form for udnyttelse. Det du siger lyder snarere som en dårlig undskyldning.
Det er først når man er klar til at tro på det, at man finder svarene.
-Hvis det er så virkeligt som du siger, så burde det jo ikke være nødvendigt at tro på det før det virker, vel? Behøver du at tro på penicilin for at det virker? Behøver du at tro på din computer, for at den tænder?
Og det er faktisk bare det jeg forsøger at fortælle dig. Det er muligt du aldrig bliver klar (min far syntes stadig vi er rablende åndsvage med vores sten, drømmefangere og udrensninger m.m.), men derfor syntes jeg ikke du bør dømme dem der virkeligt tror på det her. Det er faktisk dybt sårende at blive kaldt for naiv, godtroende og hvad du nu ellers har sagt, når man VED med sig selv, at det her passer!!! Vi er godt nok mange der deler den samme illusion - hvis det er hvad denne spirituelle opvågning er.
-At mange mennesker deler en illusion ville ikke være noget nyt.
Jeg kender flere alternative behandlere og tror på det de gør. Bla. fordi de kombinere med traditionelle behandlinger og er uddannede mennesker, der bare kan lidt ekstra. Flere har hjemmesider hvor de bla. fortæller om alle de her kurser, uddannelser m.m. de har gennemgået, det er bare at søge...
-At man har taget fyrre kurser i hokus pokus gør ikke hokus pokuset mere rigtigt eller mere effektivt.
Min datter led utroligt meget af mavesmærter og ondt i ryggen. Min praksiserende læge anbefalede mig faktisk at blive med med den alternative behandling vi selv havde foreslået. Via 5 (eller var det nu 6) besøg ved i alt 2 behandlere, blev hun smertefri. De samme to personer har hjulpet mange jeg kender. Her i blandt veninder/venner, mor, søster, datter, svoger og mig selv. Min mand bliver bare den næste i rækken.
-Det lyder jo fint, og meget håndgribeligt. Det burde i så fald være trivielt at bevise effektiviteten af det "alternative", hvis det vitterligt virker så konsekvent som du siger det gør. Så hvorfor er beviserne endnu ikke kommet på bordet? Fordi man skal tro på det før det virker? Fordi de "alternative" dybest set bare manipulere med folk og godt ved at de vil blive fanget i en undersøgelse?
Jeg er interesseret i sandheden, men i min egen sandhed - ikke din...
-Der findes ikke noget der hedder "din" egen sandhed, når det kommer til den fysiske virkelighed. Uanset hvor meget du end tror, så kan du ikke ophæve tyngdekraften med dine tanker.
Jeg tror ikke på det "overnaturlige" på grund af frygt. Og slet ikke frygt for døden. Jeg har da ikke lyst til at dø lige nu, hallo jeg er 25!, men jeg er ikke som sådan bange for at dø... Jeg håber bare det går stærkt, når det en gang bliver min tur! Jeg tror på det ubeviselige, fordi det allerede har virket for mig
-...jamen, hvis det virker for dig, så er det jo ikke ubeviseligt, vel? Så kan det jo bevises.
- mere end én gang. Min holdninger, at når det ikke skader nogen, så gør det ikke noget, at det ikke kan bevises det virker - når bare det virker! Jeg vil ikke fortælle dig om mine oplevelser, for du vil gøre alt hvad der står i din magt for at underminere det hele og tilskrive det tilfældigheder. For mig vil det bare være lidt for mange tilfældigheder til at det kan passe med den teori! Jeg vil ikke spilde mit krudt på det.
-Det ville også være bedre hvis du kunne komme med nogle håndfaste beviser frem for nogle anekdoter.
Jeg undskylder mange gange, at jeg ikke har set datoer m.m. på hvornår du har svarret på hvad. Undskyld.
Når jeg lige får overskud til at læse alle godt 200 indlæg igennem igen, så skal jeg nok lige give dig en update på hvor jeg syntes du selvmodsiger. Jeg er ked af ikke at kunne huske det hele i hovedet. Det kommer. OG det er ikke et udslag af min overtro!
Jeg glæder mig.
Det er muligt du ikke frygter negativ energi, men for os der fornemmer og kan mærke energierne er det ret så drænene at få al den negative energi i hovedet (det er det også for andre, de er bare ikke klar over hvorfor de pludselig bliver så matte!).
-At man bliver udmattet af at læse er der ikke noget overnaturligt i - Det har alle oplevet som har læst en bog. Men jeg føler mig nu ikke synderligt udmattet af denne diskussion...Måske er jeg immun over for negativ energi? Måske er det fordi jeg ikke tror på den slags at jeg er "immun"?
Jeg er ikke bange for negativ energi og heller ikke for positiv energi. Det er lige som jing og jang (hvis ikke det er lige precis det samme altså... Det har jeg ikke undersøgt og heller ikke om jeg har stavet rigtigt) Men det er altså bare mere behageligt at få positiv energi, i stedet for negativ...
-BØH, negativ energi til dig!
Som sagt, jeg skal nok læse de mange indlæg på "Ånder og telepati" igen, men det kommer altså til at tage noget tid, for der er over 200 indlæg. Og overfor dig, så skal jeg jo dokumentere hvor og hvornår du siger dig selv imod - ifølge min overbevisning. Så det kommer til at tage lidt tid, med research...
-Du skriver bare.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Igen... |
|
|
Min datter led utroligt meget af mavesmærter og ondt i ryggen. Min praksiserende læge anbefalede mig faktisk at blive med med den alternative behandling vi selv havde foreslået. Via 5 (eller var det nu 6) besøg ved i alt 2 behandlere, blev hun smertefri. De samme to personer har hjulpet mange jeg kender. Her i blandt veninder/venner, mor, søster, datter, svoger og mig selv. Min mand bliver bare den næste i rækken.
-Det lyder jo fint, og meget håndgribeligt. Det burde i så fald være trivielt at bevise effektiviteten af det "alternative", hvis det vitterligt virker så konsekvent som du siger det gør. Så hvorfor er beviserne endnu ikke kommet på bordet? Fordi man skal tro på det før det virker? Fordi de "alternative" dybest set bare manipulere med folk og godt ved at de vil blive fanget i en undersøgelse?
Uha, det kan godt pisse mig lidt af, at du på den måde latterliggøre at min datter rent faktisk fik det bedre efter besøg hos alternative behandlere. Min egen læge sagde, at det havde virket. Hvorfor kan det så ikke være lige så rigtigt som at jorden er rund? Vi var et meget langt og hårdt forløb igennem, med alternative- OG lægebesøg! Det var, efter lægens udsagn, det alternetive der hjalp hende (min datter altså!) Jeg er da ked af det, på dine vegne, hvis du ikke vil tro mig, for jeg ved det er sandt. Jeg kan ikke dokumentere at det var en healer og en kinesiolog der "helbredte" min datter, men jeg ved det var dem der hjalp hende! Det er faktum for alle involverede parter.
Mit udsagn kan nok ikke bevises, med mindre telepati bliver bevist en dag, for så kan vi også undersøge fortiden... Jeg tvivler på, at min kinesiolog vil blive "taget" i en test som du nævner! Hun er knaldhamrende dygtig - og det er ikke bare "fyrre kurser". Der er kvalificeret uddannelse bag hende. Jeg har ikke set på alle hendes diplomer og jeg kan være ret glemsom, MEN jeg har mærket på min egen krop, at hun gør noget der gavner mig - og det er vigtigt for mig og det er jeg villig til at betale for (For der er til dato ingen læger der har kunnet hjælpe med de problemer jeg render rundt med). Jeg kan stadig ikke bevise hvorfor hun får mine rygsmærter til at forsvinde, for jeg besider ikke redskaberne til at bevise det - kan det være så svært at forstå (Det eneste jeg her beder dig om at forstå er, at jeg ikke er i besidelse af de redskaber der skal til for at bevise "noget") - Eller er det også mere end du kan klare?
Mht. at læse: Jeg læser selv en del. Gerne et par hundrede bøger om året, af blandet karakter. Jeg bliver sjovt nok ikke træt når jeg læser dem, men din måde at formidle dine skråsikre holdninger på, er VILDT trættende! Lige pt. er jeg godt 1/3 gennem "Ånder og telepati" indlæget og har allerede en hel del noter - så det er på vej. Jeg overvejer kraftigt at sende i en PB'er - for det bliver godt nok langt, hvis alt det jeg indtil nu har skrevet, skal med i det endelige svar til dig... Så må det være op til dig om HN's læsere skal trættes med mit indlæg - Du har min tilladelse til at sætte det ind - hvis jeg skulle vælge at bruge en PB'er...
Jeg tror ikke du er imun overfor negativ energi. Jeg tror du minder om en "Jensen" i "Den niende indsigt" - Desuden tror jeg der er en vis grund til, at denne bog er skrevet som den er. Men spørg forfatteren, det vil han kunne forklare dig bedre end jeg.
Mht. beviselig vide: Jeg har vist nævnt det... Hvis det ikke er bevist i dag (og jeg ikke besider evnerne til at bevise det), betyder det så at det ikke eksistere/er sandt???
-Folk har til alle tider påstået (eller bildt sig selv ind) at de har haft en sådan oplevelse, og selv om du tror på at fænomenet eksistere, så kan du og alle de andre sjovt nok ikke bevise noget som helst. Det er lidt underligt, når der nu er tale om at i påstår at i indhenter informationer som i ikke kan få på anden vis end igennem telepati, en påstand som faktisk ville være ret nem at bevise.
Mit kursiverede indlæg ovenfor starter med: Hvis nu telepati og healing bliver videnskabligt bevist om 175 år, betyder det så at det ikke findes i dag. DU nøjes så med at svare på det der kommer derefter.
Kan du ikke lige give svar på det første??? P.f.t.
-BØH, negativ energi til dig!
- Hjælp hvor bliver jeg bange *SS*, men sådan virker det nu ikke, tihi... Det er, åhhh, svært at forklare! Et enkelt BØH giver ikke så meget energi, det er hele dit indlæg der OSER af det... Jeg har svært ved at finde de rigtige ord lige nu - det kan måske have noget med klokken at gøre, normalt er jeg ikke oppe kl 3.30 om natten, men der er en der har fået mig til at gå gennem en tråd med 223 indlæg (+ dem der kommer herefter...), som tager ret lang tid - nu er jeg begyndt og har lidt svært ved at slippe det! Det kommer så efter mig i morgen, hvor jeg i øvrigt vil fortsætte med "Ånder og telepati" - for nu vil jeg sove!!!
-Du skriver bare.
Det skal jeg nok!!!
Jeg er godt klar over meget af dette indlæg er rodet, hvad kan jeg sige??? Jeg er træt - men det kan jeg ikke bevise jeg er!?!?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar til jer alle. |
Evahestepige |
16-04-2007 15:49 |
|
Sasma: Nej jeg har aldrig direkte været ude til en skolehest, men har da ofte talt med skoleheste som jeg taler med alle andre heste jeg møder. Oftest er mange skoleheste faktisk meget godt tilfredse, men børneponyerne kan være irriterede over de trælse af børnene, selvfølgelig. Derudover er det ikke altid den sundeste ridning hestene bliver udsat for, men derudover klager de generelt ikke. Men det er selvfølgelig forskelligt fra hest til hest. Og til StaldES og munkemanden så synes jeg at jeres samtale minder temmelig meget om dem der føres i ´ånder og clairvoyance´ tråden så hvorfor ikke hoppe over og føre den dér? Det ville glæde mig..  TIl munkemandens forsvar vil jeg sige at han faktisk skrev den lille fine note om det amr. forsøg FØR hele denne debat, og jeg har intet imod det. Jeg frabeder mig i starten af tråden al diskossion OM telepati kan findes og i dén dur i denne tråd, da jeg gerne vil rette mit focus på dem der tror på det og derefter tilrettede spørgsmål og eftersom alle andre brugere har holdt sig til min bøn, håber jeg at I også vil fremover. Men jeg kan selvfølgelig kun bede jer pænt om det, ikke bestemme. StaldES jeg synes du ligger ud med fine argumenter, men eftersom du som MIG har fundet din sandhed så er mit råd: så lad det dog ligge! Jeg tror ikke du får meget ud af denne diskussion alligevel og vil du gerne diskutere så please gå ind i den anden tråd, jeg ved at du finder munkemanden derinde og han skal gerne svare dig derinde ligesom han ville i denne tråd; for ham tror jeg ikke det har den store betydning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okay.. |
munkemanden |
17-04-2007 01:07 |
|
Jeg respektere trådstarters ønske at have diskussionen i den anden tråd om emnet. De argumenter som staldes kommer med har jeg forøvrigt allerede adresseret i den tråd adskillige gange.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Munkemanden |
Evahestepige |
17-04-2007 01:53 |
|
.. mange tak til dig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Evahestepige |
|
|
Selvfølgelig vil vi flytte det over i den anden tråd. Det havde jeg også i tankerne gjort. Jeg har bare ikke fået læst HELE den tråd igennem endnu - og derfor har jeg ikke lagt noget ind der. Jeg skal lige læse færdig...  Eva... Jeg skriver også lige en intern besked til dig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eva... |
|
|
Har du nogensinde været ud til en hest, som du vidste, du ikke kunne hjælpe? Jeg er lidt nysgerrig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sasma... |
Evahestepige |
20-04-2007 16:09 |
|
Njarh.. jeg har engang/før været ude til heste som havde smerter hvor ejerne gerne ville have større vished om hvor smerterne var osv. Jeg kan kun hjælpe lidt dér: på den måde at jeg kan videregive informationenerne hestene giver mig, men jeg kan jo ikke kurere ret meget. Oftest er der så sendt bud efter dyrlæge/kiropraktor eller anden fagperson når jeg har været der og vi har lokaliseret smerten og har en anelse om hvad der skal gøres. Og hvornår man "hjælper" er jo et svært begreb. Oftest hjælper man hesten ved at den bliver hørt og får nogle af sine frustrationer ud, men jeg har da klart (f.eks. til stævner) mødt heste hvor ejerne ikke troede på telepati og så er det ikke altid nemt for mig at hjælpe hesten udover at høre på den. Men nej, jeg har aldrig decideret været ude til en hest (hvor der var sendt bud efter mig) hvor jeg vidste at jeg ikke ville kunne hjælpe - håber det er svar nok 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hey HNænder |
Evahestepige |
06-05-2007 11:01 |
|
.. jeg rykker lige op, måske flere ville synes det var interessant at læse tråden her.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rygsmerter |
JulieTaylor |
06-05-2007 12:16 |
|
Jeg er nødt til at sige, at jeg ikke forstår, at der er nogen, der kan finde på at kalde historien i trådens første indlæg for "bevis" for telepati. Én af de mest hyppige årsager til adfærdsproblemer i ridningen er rygsmerter hos hesten. Og det er undersøgt om "straf" er en effektiv metode til træning af heste - det er ikke tilfældet. Så man behøver ikke at være clairvoyant for at gætte, at en bukkende, stejlende hest med rimelig sandsynlighed har ondt i ryggen, og at den bliver bedre, hvis dens smerter afhjælpes gennem terapi og hvile, samtidig med at den forskånes hårdhændede metoder, der kan forværre symptomerne. "Bevis" for telepati er for mig noget med at den clairvoyante opholder sig i isolation, og modtager en eller anden besked fra et andet menneske et andet sted, som utvetydigt kan verificeres. Det andet dér er ikke "bevis". Det er mildest talt en overfortolkning. Det er ikke fordi jeg ikke vil tro. Det vil jeg gerne, og jeg har selv betalt for en clairvoyance på en hest engang - det var en dame, som havde optrådt meget overbevisende i de landsdækkende medier, så hende ville jeg da "prøve". Jeg må sige, at jeg ikke var overbevist. Jeg har også været til en clairvoyant i England, som bl.a. BBC har brugt, og som går for at være "the real deal". Min veninde havde været hos hende, og kom grædende ud, fordi det hele bare passede. Men under min egen konsultation kunne jeg næsten ikke holde masken, for hun skød simpelthen SÅ meget forbi. Jeg skulle nok meget snart blive gift, sagde hun. Med en meget høj, etnisk mand. Tak spids... jeg var allerede gift med en leverpostejsfarvet englænder på 184 cm  Nu kom jeg så igen til at sprutte af grin, da jeg læste om Marianne Høs hund Tænk at den gerne vil gå tur og hygge sig med sin ejer i møblerne. Tænk at den gerne vil ud og omkring og opleve aktivitet, men også gerne vil være i fred med jævne mellemrum. Ja undskyld, men det passer altså på hver eneste hund, jeg nogensinde har kendt  Det er forøvrigt ikke videre betryggende, at der ikke nævnes noget om en dyrlæge i historien om Duchesse. Når nu den havde så stærke rygsmerter, havde så ikke været smart at få stillet en diagnose, fremfor at ringe til en massør? Det er nok det største problem med alternativ behandling: At ejerne lader sig lulle så langt ind i idéen om noget overnaturligt at de glemmer, at de ved lov er forpligtet til at konsultere dyrlægen først. Sidst men ikke mindst: Det virker utroværdigt at trådens forfatter hele tiden rykker den op. Det får det hele til at ligne en reklame mere end det gjorde i forvejen. Mvh Julie
Rodeo? Nej tak! Over 13.000 har skrevet under imod rodeo i Parken. Har du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julie... |
Evahestepige |
06-05-2007 12:36 |
|
.. tak for den spidse kritik, jeg kan godt følge dine synspunkter men er - selvfølgelig - uenig. Jeg er da ked af at høre at intet førsøg med alt dette har "virket" for dig. Hehe, jeg rykker tråden op hele tiden fordi ellers er der en del som ikke får den læst - kald det en uvane, men det gør jeg nu med alle mine tråde når de kommer et par sider bagud - OGSÅ selvom det ikke er "reklame for mig selv" men f.eks. en vurderingstråd. Jeg startede ikke denne tråd som reklame for mig selv, men det er det vist efterhånden ved at ligne - kan jeg da godt se .. får i hvert fald en del henvendelser på den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hæ hæ... |
JulieTaylor |
06-05-2007 12:41 |
|
Ok... men du kan sikkert godt sætte dig ind i, at der er nogle folk, der er for skeptiske til at acceptere det som bevis for dine evner, at du fortæller om en hund, der kan lide at gå tur i skoven og ligge i møblerne, og ikke vil i bad for tit  Mvh Julie
Rodeo? Nej tak! Over 13.000 har skrevet under imod rodeo i Parken. Har du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja sagtens |
Evahestepige |
06-05-2007 19:03 |
|
.. skal jeg afsløre at jeg var total ateist for bare et år siden og fuldstændig som dig - der er en logisk forklaring på ALT! var min holdning. Jeg startede nu ikke tråden her for at BEVISE at telepati findes, mere for at fortælle mit syn på ´alt det der´ og fortælle en god historie som så måske kunne gøre nogle læsere mere interesserede i telepati. Ikke fordi de absolut skulle kontakte mig, mere sådan alment - jeg synes selv det er meget spændende og nyttigt (selvfølgelig, jeg praktiserer det) og ville da blive glad hvis flere fangede interessen. Som man kan reklamere for klikkertræning, longering med/uden indspændingstøjler eller hvad man nu synes man har prøvet der var smart, sejt og man derfor ville gøre andre opmærksomme på, og jeg ser ikke det forkerte i min historie. Tror du ikke på den kan du jo bare ryste på hovedet og tænke ´tsk tsk tsk, nogle mennesker er altså bare for langt ude..!´, det tror jeg som de fleste gør 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
|
|
Jeg kan ikke helt finde ud af, hvad jeg skal tro om det der med at tale med dyr... på den ene sider er der noget der siger: Nej, det er altså for sært... og på den anden side er der noget der siger: Der er helt sikkert mere mellem himmel og jord så hvorfor ikke?? Jeg kunne jo godt tænke mig at spørge Monic'en om, hvorfor hun ikke har fremdrift i ridningen, men jeg altid skal ride rø... ud af bukserne for at vi kommer til niveauet over tøffe-niveau... Jeg så i et af indlæggene, at du også kan kommunikere vha. billeder, hvad ville prisen være for at få svar på mit spørgsmål til min hest?? Gitte
Nu billeder på præsentation . Hestetrailer udelejes - Nordsjælland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HEJ ALLE JER |
Evahestepige |
15-05-2007 21:44 |
|
.. DER EVT KUNNE VÆRE INTERESSEREDE I TELEPATI-WEEKENDEN PÅ SJÆLLAND, SEND MIG EN MAIL OVER BESKEDCENTER, SÅ SENDER JEG MIN OPLYSNINGSMAIL TILBAGE, SÅ DU KAN LÆSE OM DET. Gitte og Monic: jeg er travl for tiden, men du kan evt sende mig en mail. Findes på min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjskadmcn |
|
|
Jeg har fulgt en lille smule med på sidelinien til denne tråd, og tænker, at jeg jo godt lige kan give mit besyv med  Allerførst vil jeg sige, at jeg i den grad forstår jer som er skeptiske overfor såkaldt telepati mellem dyr og menneske. Som clairvoyant arbejder jeg både med mennesker og dyr. Jeg tager dette meget seriøst og adskiller mig vist ret meget fra mange andre, som taler om dette at kunne kommunikere med dyrene. Jeg siger, at man ikke kan " tale" med et dyr, der bor IKKE et menneske inde i vores dyr!! De kan IKKE forholde sig til spørgsmål om fremtiden f.eks, eller deres udseende ( ja dette har jeg også hørt nogen påstå!)... Præcis det, at nogen " clairvoyante" siger, at hunden ønsker at ligge mere i sofaen og hygge, eller få flere godbidder, eller hesten ønsker sig en gulerodsautomat i boksen (!), den elsker at løbe afsted på folden, eller den ønsker sig et rødt føl til næste år...! Altså for pokker da, i mine øjne ødelægger det i den grad rigtig clairvoyance! DERFOR, tager jeg f.eks aldrig ud til hesten i stalden, jeg ser udelukkende på et billede af den og ønsker som udgangspunkt ikke nogen oplysninger om evt problemer osv, jeg vil kun kende dens navn ( så har jeg noget at skrive som overskrift ) Man kan på denne måde ikke sige bagefter, at jeg har kunne læse noget ud fra mange signaler eller direkte ord fra ejeren der i stalden...jeg har kun et billede af en fremmed hest. Mht. at hjælpe dyret...jeg behandler ikke nogen. Jeg kan oftest hjælpe med at se, hvor dyret evt har ondt, og HERFRA TAGER DYRLÆGEN OVER! Iøvrigt har mange dyrlæger ved undersøgelser, scanning og røntgen, fundet frem til de ting jeg har nedskrevet til ejeren, og dyrlægen har da også måtte klø sig noget i nakken af og til, ha ha.. Jeg bryder mig faktisk ikke om ordet "kommunikation" med dyr...eller telepati... for går den kommunikation ikke begge veje i så fald? Så kunne dem der påstår dette, jo måske arbejde lidt på at få hestene til at lade være med at væve, krybbebide, lave ballade osv osv osv...?
Kærlig hilsen Charlotte Bursche clairvoyance på mennesker og dyr læs mere: www.mindnsoul.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Charlotte... |
JulieTaylor |
16-05-2007 11:33 |
|
Det er også den slags clairvoyance, jeg selv tror mest på. Engang var jeg hos en god healer, og for sjov spurgte jeg, om hun kunne "se" dyr. Hun ville gerne prøve, og kun ved hjælp af navnet på en hest, jeg kendte, kunne hun mærke den muskelinfektion i højre side af lænden, den havde lidt af. Der måtte jeg måbe lidt. Hun gav sig netop IKKE til at ævle løs om dens yndlingsfarve, dens tidlige føldom, hvor den havde siddet skævt på potten o.s.v. Hun konstaterede bare en smerte og en årsag til og lokalitet af smerten. Det var jeg lidt imponeret over  Hun forudså forøvrigt, at jeg ville få en drengagtig pige og en lidt stille dreng Foreløbig har jeg en rigtig vildbasse af en datter, og i dag skal jeg skannes for at se om den næste er af han eller af hunkøn. Måske er det en lille tøsedreng Jeg kan huske at hun beskrev hans personlighed, og den lød helt utroligt meget som min mands. Uden at jeg egentlig havde snakket om ham. Så nej... jeg vil ikke udelukke noget. Men jeg bliver skeptisk overfor "gulerodsautomaterne"  Mvh Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjkdhfkv |
|
|
Hej Julie Jeg kan høre vi er HELT enige Jeg støder desværre så utroligt ofte på den, efter min mening, meget forkerte holdning til, hvad clairvoyance er. Jeg forstår så udemærket, at alt det pladder man støder på indenfor dette, tænder folk af, for det gør det dælme også på mig. Mange af de kurser der bliver holdt rundt omkring, ryster jeg ligeledes på hovedet af, idet de først og fremmest tager alle ind, uden skelen til, om han/hun har evner for dette eller ej. At være clairvoyant er en særlig evne man kan have, en ekstrem følsomhed, som gør at man sanser mere og dybere, end de fleste. Mange mennesker har haft oplevelser af besynderlig karakter, for alle kan da være ekstra sensitive i ny og næ af forskellige årsager. Men det alene gør dem ikke til clairvoyante. Når man stiller ind på et dyr, kan ens underbevidsthed utroligt nemt gå ind og spille en et puds...ens forestillingsevne træder i kraft og skaber ord og evt billeder i en... præcis dette gør clairvoyance så svært, fordi det kræver en virkelig god skelnevne for, hvad der er ens eget, og hvad der er reel information. Der vil altid være ting som ikke helt kan genkendes omkring hesten, netop fordi det ikke kan udelukkes helt, at lidt af ens eget slipper igennem nåleøjet. Men en meget stor procentdel, SKAL være genkendeligt, ellers er det ubrugeligt snik snak! Ved godt, at nogen nu sidder og krummer tæer over mine ord, men det er altså min helt klare holdning og forståelse af clairvoyance.
Kærlig hilsen Charlotte Bursche clairvoyance på mennesker og dyr læs mere: www.mindnsoul.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Clairvoyanten |
Evahestepige |
17-05-2007 10:36 |
|
.. jeg synes du langer lidt ud efter mig i dit første indlæg, hvilket også er helt okay - jeg hjælper mange dyr og har det godt med det, så kan "sådan nogen skeptikere (mod mig) som dig" egentlig synes hvad de vil - det er derfor jeg nægter at diskutere mine evner eller ej. Jeg synes ikke du i den grad bør sige at JEG ikke har evnerne, for dine argumenter derimod er vel bare at jeg ikke bruger mine på samme måde som dig? Nå, whatever, skulderklap til dig; du er den første der har opnået at irritere mig bare lidt ved at påstå at du har evner og andre, som bruger deres anderledes, ikke har. Bare en lille sidebemærkning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
AnnSophia |
17-05-2007 16:48 |
|
Hejsa Jeg har med interesse læst din historie. Jeg har en veninde, hvis hest er under behandling af en person, som også bruger noget lingende telepati og endtil videre ser det ud til at videre. Jeg synes dog alligevel ikke helt at din historie er overbevisende nok. Jeg siger ikke at jeg ikke tror på det, men jeg ville bruge en anden historie til at fortælle om dine evner, hvis jeg var dig. Begrundelse: En hest, som bukker, stejler og smider af, har som oftest ondt i ryggen. Så jeg mener, at jeg lige så godt kunne have fortalt ejeren at hun skulle søge kiropraktiker og så gå langtsom frem. Det er da det første man gør, når en hest reagerer som du fortæller. Det behøver man ikke være clairvoyant for at fortælle. Så hvis du vil have folk til at tro på dine evner, ville jeg bruge en anden og mere overbevisende historie. Hvis hesten kan fortælle dig noget, som du absolut ikke kunne vide på forhånd, så vil folk tro på dine evner. Jeg vil med interesse gerne hører flere af dine historier, så læg endelig nogle ud på hyggesnakken, hvis du opleve noget helt vildt. Vh Ann Sophia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| AnnSophia |
Evahestepige |
17-05-2007 23:26 |
|
.. jeg lagde ikke historien ud for at folk skulle tro på MINE evner og heller ikke som et bevis. Det er en personlig historie, og det var/er som sagt en del gange før mere en reklame for telepatien end for mig... - og det har virket jeg har fået en del henvendelser og har hjulpet en del folk, så jeg er fuldt tilfreds. At nogle så ikke tror på historien eller ikke finder den god som bevismateriale for mine evner; det gør mig intet for det var jo slet heller ikke det der var formålet. Mit mål var at ramme folk der kunne have positiv interesse for telepati, og det føler jeg at jeg har gjort.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vil lige sige |
Evahestepige |
12-08-2007 19:30 |
|
.. til dem som fulgte med i denne traad i sin tid at telepatikursuset hos Karen blev til noget og var en succes. Tak til Karen og alle som var med det var en god oplevelse for livet 
Telepati .. din hest bruger det, jeg bruger det ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I belive |
Vrinsk2 ♥Dincy pony pige♥ |
12-08-2007 20:36 |
|
Jeg tror på jer der kan snakke med dyrene ö! Jeg tror også jeg kan en smule men jeg er nok bare heldig og gætte hvad dyrene vil. Bla er der en kat der hvor jeg rider den begynder rigtig og fedte når den vil igemmen døren. Altså det er lidt svært at forklare det men jeg ved bare den vil derhen. og når cocker trækker hovedet ned til jorden når vi rider har jeg for stramme tøjler osv. Og hvis han gør noget uventet er det som om han siger til mig hvad han blev bange for men self er det sikkert mig der er skør. (eksempel: Jeg var ude og ride på sådan en lille rund ridebane som jeg ikke kan huske hvad hedder, og han stoppede lige pludselig og så var det som om jeg vidste han lige skulle undersøge den plastic pose der hang på lågen) men det kan self oogså bare være jeg kender dyrene godt
*** Engang Pony pige altid pony pige *** ~~~~ Kender du Nforn? Så er jeg kendt som Fjordhest derinde! ~~~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vrinsk2 |
Evahestepige |
12-08-2007 21:15 |
|
.. det er da gode oplevelser  tro paa det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er det dejligt.. |
|
|
at møde kolleger på nettet. Har selv fungeret som dyretelepatør gennem de sidste 20 år. Har savnet en debat omkring emnet,men følte jeg stod meget alene om det,på trods af,at flere jo praktiserer det i dag,og efterhånden flere går ind for det. Rart at andre også tør vise flaget! Go for it,Evahestepige. Vrinskelig hilsen Connie.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhh... |
bjarne1525 |
19-08-2007 09:36 |
|
øhh hvad gør i lige for at snakke med dem - snakker en mustang indiansk og en polsk fuldblod polsk?? eller har hestene også engelsk som anden sprog. jeg burde vel kunne forstå freja - men det er kun hvis hun har sproget fra moren - for tysk og arabisk er jeg ikke god til. men det er da spændene at hesten kan forklare sådan noget som ben, ondt ,jeg har det ikke godt, ryggen - hvilken universal sprog gik jeg lige glip af i skolen? ???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| undskyld mig. |
cat (in-the-bag) |
19-08-2007 09:57 |
|
"Så en lørdag morgen mødte jeg Duchess. Hun var meget usikker og begyndte hurtigt at græde. Hun fortalte om sine store ryg smerter og om hvordan hun ofte følte sig misforstået af Tine." Hesten "begyndte hurtigt at græde"??? - den begyndte at GRÆDE??? Øhh?? Mig bekendt er følelsesmæssig relateret gråd et fænomen som udelukkende knytter sig til mennesket?? Eva, jeg er ikke det mindste i tvivl om, at du rent faktisk TROR at du har kommunikeret med hesten - og fred være med dét. Jeg er heller ikke det mindste i tvivl om, hvad JEG tror.
Hvorfor kan jeg ikke finde ud af at lave en præsentation?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhejhjehhjhejhej:) |
|
|
Hvordan gør du??? Det vil jeg rigtigt gerne vide:D detlyder spændene sådan at kunne tale med heste:D Hilsen kirsen 
Kirstine den "smukke" Som har Prins den lækre Og elsker at springe!!! :)----<3----(:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hesten |
|
|
har som alle andre dyr,et fælles sprog.Et sprog,som mennesket også er i stand til at opfatte,men som de fleste af os desværre har glemt. Vi mennesker er styret af venstre hjernehalvdel,dvs. logisk tænkning,skrift,tale mv.Det er vi trænet i gennem århundreder. Den højre hjernehalvdel derimod,anvender vi ikke så ofte,andet gennem det kunstneriske. Højre beskæftiger sig med intuition,følelser,bil...,kærlighed mv.,og omfatter ligeledes et fælles sprog,som alt levende besidder. Desværre er denne del af hjernen blevet mystificeret i en sådan grad,pga.at vi ikke har trænet den,at det er blevet et spørgsmål om at "tro" eller "ikke tro". Det man kan savne er et samarbejde med videnskaben. Problemet er bare,at højre del ikke maskinelt lader sig måle,da den har ubegrænset kapacitet,modsat venstre. Men det kommer vel også en dag. Samme indstilling havde man jo til zoneterapi,akkupunktur,urtemedicin m.m. Indtil da,må vi glædes ved de resultater vi opnår dyr og menneske imellem. Hjertelig hilsen Connie Laurent.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jow jow |
bjarne1525 |
19-08-2007 15:17 |
|
ja vi er jo ude i et emne ala det og tro på gud - kan ikke bevises ej heller modbevises. i min terminologi ligger landet sådan at intet er før det er videnskabeligt dokumenteret - så vor herrer og allah og andre skæge historier er og bliver historier. men alt ære og respekt for at i kan lave en skilling på historien - det er jo ikke være end hans christian andersen. og føler brugeren af jeres tjeneste at de har fået noget valuta for pengene så er det jo fint - for tro flytter jo bjerge siges der.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeeh.. altsaa |
Evahestepige |
19-08-2007 17:59 |
|
.. Bjarne, vil du diskutere om det findes eller ej og i den dur som du koerer i refererer jeg til en anden udmaerket traad som blev oprettet lige efter min i sin tid kaldet ' aander og clairvoyance' mener jeg. Deer moeder du flere som diskuterer paa ' din' maade - bla munkemanden. Maaske du skulle deltage in den traad - det tror jeg du faaer mere nyttig respons ud af end i denne. TAK Connie  jeg er ogsaa glad for at vi er flere. Faktisk oprettede jeg denne traad i sin tid ' bare' for at fortaelle en god historie som mange andre fortaeller historier, men det udviklede sig til langt mere end deet. Mange tror at jeg her forsoeger at bevise at telepati findes; deet goer jeg slet slet ikke. Jeg fortaeller bare om min brug af det. Og sikkert ogsaa godt nok, folk finder det jo interessant, og det var det jeg haabede de ville. Kirsen - hvis du laeser hele denne traad finder du svar paa hvordan jeg goer det for andre har stillet sopergsmaalet foer dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bjarne |
Evahestepige |
19-08-2007 18:08 |
|
,, den anden traad hedder: Aander og telepati
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234556 |
Cri |
19-08-2007 22:15 |
|
Jeg synes virkelig det lyder interessant og noget jeg rigtig rigtig godt kunne tænke mig var at "snakke" med vores ene kat da hun fuldstændig har ændret sig siden vi flyttede i hus... og kan slet ikke forstå hvorfor hun er blevet som hun er... Eva er det noget du på en eller anden vis kan hjælpe med???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|