Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Ansøgning-hvad synes i???
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 22:55
Vedr. stilling som pædagogmedhjælper

Jeg er en ung kvinde på 22 år, jeg bor i Horsens, sammen med min kæreste, gennem 5 år, og vores datter, Caroline, på 15 mdr. Caroline gennemgår en rivende udvikling for tiden og jeg er både stolt og taknemlig for at tiltage i denne, udviklingen ligger ikke kun i Caroline men også i mig selv med titlen: mor.

Jeg finder lærerigt, spændende og fascinerende at følge et barns udvikling, at se de fremskidt og tiltag barnet gør sig.

I det daglige er jeg en glad og smilene person som vægter en god stemning på arbejdspladsen højt, for at bidrage med mit ser jeg mig selv som stabil, fleksibel og ærlig.

Min erfaring med arbejdsmarkedet har hidtil ligget i det faglige arbejde så som elev i svineproduktion, malerelev og medarbejder på fabrik, her har jeg gjort det klart for mig selv at det mere humanistiske erhverv er min fremtid.

Min nuværende beskæftigelse foregår som servicemedarbejder på Horsens sygehus, derudover er jeg tilkaldevikar for forskellige børnehaver samt vuggestuer.

Jeg ønsker at en stilling som pædagogmedhjælper, skal vise og lære mig om det at arbejde med børn skal tillægges mine færdigheder, iform af en uddannelse som pædagog

Min fritid deler og nyder jeg i selskab med min familie, derudover værdsætter jeg at bruge fritiden ude i den friske luft, den friske luft deler jeg med halvlange øre, bløde muler, store brune øjne samt et blankt lag af hvid og brun pels - lidenskaben ligger hos mine 2 heste.

Jeg glæder mig til at møde jer.


Hvad synes i, er den god eller dårlig!???


Mvh "lymme"
Søger du indre og ydre velvære til rytteren? Besøg Danmarks eneste Lavendelfarm.
klik her
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg synes ...
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 23:26

... man skal starte med det rent faglige, altså hvorfor man søger jobbet og hvad man mener at kunne bidrage med.


At du selv er mor er bestemt ikke uvæsentligt, men må rykke lidt længere ned. Det er vigtigere, at du får fremhævet, hvad du er god til at lave sammen med børn. Kan du f.eks. spille på et instrument og/eller synge. Eller er du god til udendørs aktiviteter såsom at lave bålmad og sætte gang i lege.


Spørger de ikke efter nogle bestemte egenskaber i stillingsopslaget, som du helt konkret kan svare på?

Mvh. Lisbeth






www.anti-rodeo.underskrifter.dk har du skrevet under??


Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider