Jeg mistede min elskede hest den 7 okt. 2004 og jeg savner ham stadig ubeskriveligt... sorgen forsvinder aldrig men den bliver nemmere at leve med.
Jeg er nået til det punkt hvor jeg kan se billeder og videoer af ham og smile ved tanken om de mange gode minder... jeg overvældes stadig af tårer af og til men nu smiler og mindes jeg heldigvis ligeså meget...
hvor åndsvagt det end lyder snakker jeg stadig meget til ham, fortæller ham hvordan jeg har det og hvad jeg går og laver... det hjælper faktisk (ved det godt... jeg er lidt underlig)
Jeg har også selv ny hest idag som jeg er utroligt glad for... han får aldrig min gamle hests plads i mit hjerte og vil aldrig nogensinde tage hans plads, men man kan godt blive glad for en anden hest uden at det går ud over minderne med den gamle...
Men jeg forstår dig virkelig godt, jeg gik helt ned med flaget da min måtte aflives og det tog mig flere år at acceptere det og komme helt ovenpå igen... men det skal nok komme.
Nu er jeg så uheldig at min gamle pony jeg har haft siden jeg var 10 har fået konstanteret brok... så ifølge min dyrlæge lever hun nu på lånt tid... vi har været sammen i 15 år så det er virkelig svært at acceptere... det bliver den største sorg i mit liv 
Men lige nu lever vi sammen i nuet og indprenter hvert eneste dyrebare sekund med hende... det bliver sat ind i en helt særlig del af mit hjerte...
De forlader os aldrig rigtigt... de vil altid bæres i vores hjerter.
Og vi ses jo igen på den anden side af regnbuebroen 
Mange trøstende og forstående tanker fra Stine