Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Vil gerne spørge HN'er til råds...
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 21:20

Jo jeg er lidt i tvivl... Jeg har fået nyt arbejde. En leder stiling. Det er meget godt og noget jeg virkelig brænder for. Det skal siges at jeg har arbejdet på stedet i et stykke tid, og personen der var der før kunne ikke køre det .. så derfor blev jeg spurgt og har sagt ja... men problemet er min chef.. som er i Kbh. ringer til mig hver dag, for at høre hvordan det går osv... og i går sendte ham mig så en sms for at sige han gerne vil spise med mig efter et møde vi skal til.. altså spise om aftenen... Jeg er blevet helt paff.. Vi snakker jo meget sammen pga af skifte osv... men har ellers kun mødt ham til et par møder, hvor vi har snakket sammen.. Virker det ikke underlig at han inviterer mig ud at spise for at snakke om hvordan det går.. selvom vi er til møde sammen en hel dag.. Det skal lige siges at han er gift og har børn.. men er ikke så gammel... Jeg har fået lov til at gøre en masse ting inden for arbejdet som personen fr mig ikke måtte...

Hvordan vil I tolke det? er det barre foretning eller er der mere i det?... Jeg synes bare det virker lidt mærkelig når han ringer til min private telf. selv om jeg har en arbejds telf. døgnet rundt.. og sender en sms ... hvad skal jeg gøre sige ja? og hvad tror i det betyder? Er en smule nervøs...

tak på forhånd Louise

0
0
Svar på denne tråd

Der må der være...
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 21:30
Nogen der har et råd .. jeg skal egentlig bruge det meget hurtig.. hvad ville i gøre i sådan en situation?
0
0
Svar på denne tråd

ingen ekspert
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 21:37

Tjah, jeg er jo ikke ekspert inden for sådanne sager, men det kan da være, at der bare er noget han vil snakke igennem efter mødet. Eller at han ikke vil have, det går skidt med dig, som det gjorde med den sidste, der havde din stilling.

Og hvis det så skulle være sådan, at han lægger op til noget mere, så er du jo i din gode ret til at sige "nej tak".

Mvh. Bente

Étudiante a l'école de cuisine

Formand for AS (Anonyme Sodaholikere)

Antal medlemmer: ?

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville da
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 21:38
sige ja tak. Det er da en god måde at lære hinanden at kende på.

Måske han bare synes i har det godt sammen, han tror på dig osv?

Jeg tror ikke du lige pt. skal lægge mere i det. Og ikke mindst, tager du med ham ud og spise, så får du jeg bekræftet han bagtanker ;-)

-HeidiZ :-)

You need to feel alive - to stay alive
0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville nok sige nej tak
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 21:44

- hvis han vil noget seriøst, er det i arbejdstiden. Det kan du
roligt forklare ham - hvis du siger ja sender du signaler om du
vil noget med ham privat.

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd

hos os..
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 21:51

Det er dét med lederstillinger.. Jo højere du kommer, jo dyrere middage bliver der serveret . Vi gør det også ofte hos os på denne måde - fordi ingen af os har 3 timer at rive ud af kalenderen, i dagstimerne når vi har folk ude og køre.

Så det tror jeg skam ikke du skal lægge mere i.

Han er også nødt til at vide lidt mere om din person, end dét han modtager over telefonen.

Jeg spiser indimellem med bossen - og han er lykkelig gift - han har barn - og ikke planer om andet..

Sortbrun hoppe 7 år fra nordjylland - fortid søges

Kig gerne på min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Prøv det...
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 22:02

Nu sidder jeg lidt på den anden side, nemlig som konen derhjemme til den lykkeligt gifte chef.

Fra min side er det oftest set at min mand og iøvrigt også hans chefer holder "møder" med middag osv.

Du kan også her få bekræftet hvor proff. din chef er.

Umiddelbart skal du ikke lægge mere i det.

Med en lederstilling er der ikke ret mange steder man har fuldstændig fri kl. 16. og at han ringer på din private mobil er vel det der følger med.

Min mands tlf. kimaer da døgnet rundt (næsten) også på ferier. Det er man nødt til at tage med, tilgengæld er der en masse andre friheder.

Tag ud og spis med ham, se hvad han er for en. I er i et offentlig rum, der kan vel ikke ske så meget ved det.

Håber I får en hyggelig middag og talt en masse arbejde. :-)

God tur.

Mette

Kig forbi.

www.lundrideudstyr.dk

Forh. af: ANKY, KYRA K, Equiline, OS, Döbert, RAMBO, HV, Equi theme, BH, Isabell Werth, og mange flere.

0
0
Svar på denne tråd

ok.. så prøver jeg ikke at lægge mere
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 22:04
i det... Mens jeg lige har snakket med jer.. har jeg fået en besked igen.. på min private telefon.. om at han meget gerne vil spise med mig.. en sms.. og at han sagtens kan betale en taxi hjem, hvis kørsel er et problem da det ligger 2 timers kørsel fra hvor jeg bor der hvor mødet er... I har nok ret...
0
0
Svar på denne tråd

Hvad var det
Forfatter: 
Dato:  17-03-2007 19:49

rigtige facit så?

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd

Ja ...
Forfatter: 
Dato:  18-03-2007 10:02
Det rigtige facit er nok... at jeg ikke skal lægge mere idet.. Mødet er i morgen og jeg har sagt ja .. så må vi se.. men skal nok opdatere jer.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider