Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ole Laursen
Forfatter: 
Dato:  09-03-2007 20:12

Hestehandler i Næstved, er der nogen der lige ligger inde med hans tlf. nr.

Kan kun finde et på rideudstyr i næstved.

Jeanette :-)
0
0
Svar på denne tråd

Ole...
Forfatter: 
Dato:  09-03-2007 20:16

Døde af leverkræft sidste år.

"Den store foderbog" af Nanna Lutherson købes.

Alle tænker på at forandre verden, men ingen tænker på at ændre sig selv!!

0
0
Svar på denne tråd

Ole Laursen
Forfatter: 
Dato:  09-03-2007 20:16
Han er desværre død for ca. 1 år siden af kræft...

Ejer af welsh sec. D hoppe Dorthealyst Epsilon

Venter sec. f føl efter Mr. Chapman juni 2007

0
0
Svar på denne tråd

ÅH nej
Forfatter: 
Dato:  09-03-2007 20:25

hvor ærgeligt, var en fin fyr og troede lige jeg skulle kikke efter min nye hest hos ham.

Men tak for jeres hurtige svar, så behøver jeg ikke bruge mere tid på ikke at kunne finde hans nr.

Tak.

Nogen der ved hvor der står en ordentligt dressur model, 4-5 år gerne hoppe 40.000-65.000, skal have gangen i orden, er jeg modtagelig input.

Skriv gerne på min mail mailto: jstrands@hotmail.com?s...ressurhest

PS. jeg bor på sjælland.

0
0
Svar på denne tråd

ÅH nej
Forfatter: 
Dato:  09-03-2007 20:26

hvor ærgeligt, var en fin fyr og troede lige jeg skulle kikke efter min nye hest hos ham.

Men tak for jeres hurtige svar, så behøver jeg ikke bruge mere tid på ikke at kunne finde hans nr.

Tak.

Nogen der ved hvor der står en ordentligt dressur model, 4-5 år gerne hoppe 40.000-65.000, skal have gangen i orden, er jeg modtagelig input.

Skriv gerne på min mail mailto: jstrands@hotmail.com

PS. jeg bor på sjælland.

0
0
Svar på denne tråd

lad være.
Forfatter: 
Dato:  09-03-2007 21:59

ja ole var da også fantastisk, han købte min skadede vallak og solgte den uden at fortælle køber at ansager havde dømt den til foldhest som aldrig kunne rides igen efter den havde fået opereret en ledmus ud som havde ødelagt det omkringliggende væv. han lovede at sælge den som selskabshest...

og han ville ikke ud med hvem som havde købt den??? FUSKER som alle andre.

jeg fortrød mange gange at jeg var så naiv og ung dengang, men jeg lærte af det, send aldrig en skadet hest i omløb??? afliv den hellere selv hvis man ikke kan have den gående.

0
0
Svar på denne tråd

lad være.
Forfatter: 
Dato:  09-03-2007 22:00

ja ole var da også fantastisk, han købte min skadede vallak og solgte den uden at fortælle køber at ansager havde dømt den til foldhest som aldrig kunne rides igen efter den havde fået opereret en ledmus ud som havde ødelagt det omkringliggende væv. han lovede at sælge den som selskabshest...

og han ville ikke ud med hvem som havde købt den??? FUSKER som alle andre.

jeg fortrød mange gange at jeg var så naiv og ung dengang, men jeg lærte af det, send aldrig en skadet hest i omløb??? afliv den hellere selv hvis man ikke kan have den gående.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider