|
|
| ansøgning. hvad syntes du om den? |
| Forfatter:  |
sugarpop ♥minimule♥ |
| Dato:  |
27-02-2007 09:40 |
|
Hej. Jeg sidder lige og laver en ansøgning, men har lige brug for godt råd. Hvad syntes i om det jeg allerede har skrevet? Er der noget jeg mangler eller skal lave om? Jobbet er som produktionemedarbejder, hvor man bla. skal addskillelse, bearbejtning og sortering af calibre. (Bremsedel til bil og motorcykler) Af kvalifikationer skal man havde flair for at bruge hænderne, edb kunsdkab er en fordel, og af personlige kvalifikationer skal man være stabil, fleksibil , engageret, omstillingsparat og samarbejdsvillig. Håber dette giver et lille indstyk af stillingsopslaget. Orden, overblik og med hænderne rigtigt skruet på.
Efter at havde været til samtale ved jer ang. lagerarbejde, fik jeg et rigtig godt indtryk af firmaet. Det der virkelig gjorde stort indtryk på mig, at det er et firma med stor fremgang og at personalet virkelig så ud til at kunne lide arbejdspladsen.
Jeg elsker at bruge mine hænder og logiske tankegang, er meget lærenem og engageret i de opgaver der bliver stillet mig. Det er en stor fordel for jer, da jeg kun yder mit bedste, lige meget hvad jeg bliver sat til at lave.
Jeg bor alene sammen med mine 2 børn på henholdsvis 3 og 8 år. Men har godt pasningsmuligheder, så det giver ikke problemer i forhold til min kommende arbejdskraft ved jer.
Den største grundt til at jeg netop er den rette til jobbet som produktionsmedarbejder, er at i får en medarbejder der åben for muligheder, ser løsninger frem for problemer og går til nye opgaver med stor interesse.
Jeg elsker at havde mange bolde i luften på en gang, og havde overblikket over selv de mindste detaljer. Jeg har det bedst med at tingene er på deres rette plads og der er orden i dem. Med disse kvaliteter, får i en medarbejder der er effektiv, stabil og har orden i tingene.
Jeg ser frem til en uddybende samtale og til at arbejde for jer. (Jeg har en cv. også hvor der også står om mine it-kvalifikationer, tidligere beskæftigelse mm.)
Formand for foreningen Minimule-Danmark for alle der er max 110 i stg. Læs mere på www.minimule.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ansøgning |
|
|
Lidt generelt: I vores menighed søger vi lige pt. en præst, hvor ansøgningerne skulle være os i hænde 05. Feb. 07, så vi har fået ansøgningerne og læst dem igennem. En ting der var utroligt påfaldende var hvor mange der havde søgt stillingen uden at søge VORES stilling. Altså, at der var en fin ansøgning som bare ikke tog højde for vores stillingsopslag og egentlig var helt urelevant.
Desuden er det en fordel kun at vedlægge relevante papirer - der er ingen der gider læse den ottende anbefaling, eller at du har skruet på din cykel (CV) i tredie klasse. Hold det kort så den, der skal læse ansøgninger ikke bliver træt af din ansøgning, ret den specifikt mod jobbet og læs stillingsopslaget igennem mange gange mens du skriver, vær præcis men alligevel uddybende.
Hilsen fra én, der har læst rætti rætti mange dårlige ansøgninger... Fra folk som kunne have haft en god chance ellers.
- Nu med Grisedyrene Ditlev,Humbug og Prins!!
Bosat i Kloster, ridende på LORK
Søger altid Hunde- og Angora-uld - smid ikke din hunds uld ud!
Spinder de lækreste garner af Hundeuld, også på bestilling.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa og du skal havde |
sugarpop ♥minimule♥ |
27-02-2007 09:55 |
|
mange tak for rådene.. mener du at jeg mere skal være mere målrettet til den eller hvordan??
Formand for foreningen Minimule-Danmark for alle der er max 110 i stg. Læs mere på www.minimule.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der er flere |
|
|
stave/slåfejl, som du bør rette i ansøgningen først. Brug stavekontrollen i dit tekstbehandlingssystem. Husk at lave ansøgningen ud fra stillingsopslaget, så tingene passer sammen. Og så skændes jeg lidt med mig selv vedr. den sætning med dine børn og at du bor alene med dem. Jeg ved ikke helt, om jeg ville "skilte" så meget med det, eller bare nævne på CV'et, at du har to børn. Mvh Line
DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....
Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har brugt |
sugarpop ♥minimule♥ |
27-02-2007 10:03 |
|
stavekomtrollen, men den viser intet nu, og da jeg ikke er helt ferm til at stave, vil det hjælpe mig utrolig meget, hvis i evt. kan udpege dem. hvis i har tid og lydt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her kommer også lige m it cv, |
sugarpop ♥minimule♥ |
27-02-2007 10:06 |
|
hvis i også er søde at kigge det igennem.
Relevant joberfaring.
2006 Lager og produktionsmedarbejder.
Afløse i produktionen, kørt truck, pakke ordrer, oprydning og alt mulig andet.
2006 Pladsmedarbejder. 1 måneds praktik hos Karl Molin i Terndrup. Holde orden på pladsen, pakning og afsendelse af varer, reparation af maling og meget andet.
2005 -2006 Anlægsgartner ved Obadias i Bælum Alt fra vedligeholdelse af haver, reparation af huse, malerarbejde mm.
2004 - 2005 Blomsterdekoratør ved Byensblomster i Hobro Varemodtagelse, pakning af varer, vedligeholdelse af butik og lager, kundeservice, telefonbetjening og daglig arbejde i en butik.
2003 -2004 Blomsterdekoratør ved Frede Ørsted Eftf. i Aalborg Varemodtagelse, pakning af varer, udbringning af vare, vedligeholdelse af butik og lager, kundeservice, telefonbetjening og daglig arbejde i en butik.
Uddannelse.
1999 - 2003 Blomsterdekoratør ved Gistrup Blomstercenter. Varemodtagelse, vedligeholdelse af blomster og planter, status, kundeservice, og daglig arbejde i butik.
Kurser.
2006 Kursus inden for lager og produktion ved KMF center i Hobro Hygiejnekursus, generelt arbejde på lager, lagerstyring, opstilling af lager
2005 Truckcertifikat
IT erfaring.
Jeg har stor erfaring, med følgende programmer. · Word Alt fra simple breve, til avanceret brochure mm. · Excel Bogføring, varelager, budgetter, og medlemslister mm. · Paint Redigering af billeder, og udforskning af kreative evner. · Internettet Der har jeg stor erfaring med det hele · Frontpage Jeg har lavet hjemmesider fra bunden. · Picture it Redigering af billeder mm.
Sprog.
Jeg læser, skriver og forstår dansk og engelsk flydende. Taler og forstår svensk og norsk, samt en smule tysk.
Fritidsinteresser.
Jeg er meget aktiv i min fritid, og der er ikke meget tid til at ligge på sofaen og lave ingenting. Jeg har 2 børn, og dyr, så der er nok at se til.
Jeg bruger meget mine kreative evner, både på at lave og vedligeholder hjemmesider, tegne, male og meget mere. I kan se eksempler på de hjemmesider jeg har lavet. www.stutteri-seidelin.dk og www.minimule.dk
Jer er med til at starte en ny forening op inden for hesteverdenen, for de små ponyer. Her er jeg formand for distrikt - Nordjylland og for landsforeningen. Det er mig der har det overordnede overblik over alt der foregår, og uddeler opgaverne til de andre bestyrelser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kigget lidt på |
Noasark |
27-02-2007 10:19 |
|
din ansøgning Jeg er meget aktiv i min fritid, og der er ikke meget tid til at ligge på sofaen og lave ingenting. Jeg har 2 børn, og dyr, så der er nok at se til. Dette vil jeg udlade, fordi det sådan set er lidt negativt ladet- får man en udmattet medarbejder på arbejde? Jeg bruger meget mine kreative evner, både på at lave og vedligeholder hjemmesider, tegne, male og meget mere. I kan se eksempler på de hjemmesider jeg har lavet. www.stutteri-seidelin.dk Konflikt med ovennævnte hvordan kan det være du har travlt og næsten ingen fritid, så har du alligevel tid til dette Jer er med til at starte en ny forening op inden for hesteverdenen, for de små ponyer. Her er jeg formand for distrikt - Nordjylland og for landsforeningen. Det er mig der har det overordnede overblik over alt der foregår, og uddeler opgaverne til de andre bestyrelser. Du bliver for overkvalificeret ifht hvad de søger.. Der står ikke noget om i din ansøgning om edb på forsiden, ja i cv men det er ikke altid man snupper den i første gennemlæsning. Tjek hvad de søger, der skal med i ansøgningen... Mangler lidt mere glød, hvorfor skal det være dig og ikke en anden... Så ret for g.. skyld dine stavefejl. Held og lykke Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mange tak |
sugarpop ♥minimule♥ |
27-02-2007 10:25 |
|
kan godt se hvad du mener mht. det er dobbelt alstå at der er konflikt.. og med hensyn til stavefejl, tror jeg at jeg har stirret mig blind på den, for kan virkelig ikke finde nogen  Nu har jeg siddet og kigget på den flere gange, og kan ikke finde dem.. Vil i ikke hjælpe mig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mht. stavefejl |
|
|
så lav ansøgning og CV som du vil sende den og kom med den i en PB, så vil jeg gerne se efter stave/slåfejl og kommasætning. Det er nemlig ikke smart at sende en ansøgning med sådanne fejl, når der blandt andet står i ansøgningen, at du skriver dansk flydende. Mvh Line
DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....
Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| den der glød |
sugarpop ♥minimule♥ |
27-02-2007 10:38 |
|
jeg ved ikke lige hvordan jeg skal få den mere frem.. hmmm.. må lige gå i tænkeboks.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ansøgning... |
|
|
vil ikke nævne noget udover hvad de andre har nævnt. Er ikke en haj til det med ansøgninger. Men du beder om lige at få udpeget de steder der er stavefejl. Der faldt jeg over "Men har godt pasningsmuligheder" Der skal stå "gode". Word Alt fra simple breve, til avanceret brochure mm. (Lige et punktum efter Word) Excel Bogføring, varelager, budgetter, og medlemslister mm (slet "og") Paint Redigering af billeder, og udforskning af kreative evner (slet komma) · Internettet Der har jeg stor erfaring med det hele · Frontpage Jeg har lavet hjemmesider fra bunden. · Picture it Redigering af billeder mm. (Husk punktum efter programmets navn eller et kolon) ... både på at lave og vedligeholder hjemmesider (vedligeholde istedet for vedligeholder) . Det der virkelig gjorde stort indtryk på mig, at det er et firma med stor fremgang og at personalet virkelig så ud til at kunne lide arbejdspladsen. (Mht. formuleringen lyder det ikke godt, at skrive "virkelig" to gange på så kort tid.) er at i får en medarbejder der åben for muligheder, (mangler lige et "er") og havde overblikket over selv de mindste detaljer. (Have istedet for havde) (Jeg har en cv. også hvor der ... (et CV, istedet for en) Har ikke rettet kommaer generelt ...
Hilsen Mette Med Korsvangs Salina og Luna Kender du en der skal giftes? Tylstrup rideklub tilbyder ridetime ifb. med polterabends. Se min præs.for pris og info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa... |
Moni |
27-02-2007 10:39 |
|
jeg har lige prøvet at redigere lidt i det, ret mig hvis der er fejl. Efter at have været til samtale ved jer ang. lagerarbejde, fik jeg et rigtig godt indtryk af firmaet. Det der gjorde stort indtryk på mig var, at det er et firma med stor fremgang og at personalet virkelig så ud til at kunne lide arbejdspladsen.
Jeg elsker at bruge mine hænder og logiske tankegang. Jeg er meget lærenem og engageret i de opgaver der bliver stillet mig. Det er en stor fordel for jer, da jeg kun yder mit bedste, lige meget hvad jeg bliver sat til at lave.
Jeg bor alene sammen med mine 2 børn på henholdsvis 3 og 8 år. Men har gode pasningsmuligheder, så det giver ikke problemer i forhold til min kommende arbejdskraft ved jer.
Den største grund til at jeg netop er den rette til jobbet som produktionsmedarbejder er, at i får en medarbejder der er åben for muligheder, ser løsninger frem for problemer og går til nye opgaver med stor interesse.
Jeg elsker at have mange bolde i luften på én gang, og have overblikket over selv de mindste detaljer. Jeg har det bedst med at tingene er på deres rette plads og at der er orden i dem. Med disse kvaliteter, får i en medarbejder der er effektiv, stabil og har orden i tingene.
Jeg ser frem til en uddybende samtale og til at arbejde for jer.
(Jeg har en cv., hvor der står om mine it-kvalifikationer, tidligere beskæftigelse mm.)
Nu med sønnen Jesper, født den 31. august 2006. Besøg vores hjemmeside, klik her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit bud |
LJR ♣De 3 røde djævle♣ |
27-02-2007 10:56 |
|
Efter at have været til samtale ved jer ang. lagerarbejde, fik jeg et rigtig godt indtryk af firmaet. Det, der gjorde størst indtryk på mig var, at det er et firma med stor fremgang og at personalet virkelig så ud til at kunne lide arbejdspladsen.
Jeg elsker at bruge mine hænder og logiske tankegang. Jeg er meget lærenem og engageret i de opgaver der bliver stillet mig. Det er en stor fordel for jer, da jeg kun yder mit bedste, lige meget hvad jeg bliver sat til at lave.
Jeg bor alene sammen med mine 2 børn på henholdsvis 3 og 8 år. Men har gode pasningsmuligheder, så det giver ikke problemer i forhold til min kommende arbejdskraft ved jer.
Grunden til, at jeg er den rette til jobbet, som produktionsmedarbejder er, at I får en medarbejder, der er åben for muligheder, ser løsninger frem for problemer og går til nye opgaver med stor interesse.
Jeg elsker at have mange bolde i luften på én gang, og have overblikket over selv de mindste detaljer. Jeg har det bedst med at tingene er på deres rette plads og at der er orden i dem. Med disse kvaliteter, får I en medarbejder, der er effektiv, stabil og har orden i tingene.
Jeg ser frem til en uddybende samtale. (Jeg vedlægger mit CV., hvor der står om mine it-kvalifikationer, tidligere beskæftigelse mm.)
Healing af heste/dyr. Heste-og hundemassage. Adfærdsvejledning. Se mere: Healingafdyr.dk {> {> Hestebokse udlejes i Hundested, nær Fr.værk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1000 tak for |
sugarpop ♥minimule♥ |
27-02-2007 11:01 |
|
jeres hjælp, jeg vil lige arbejde lidt mere med den og se om jeg kan finde gløden som der er nogen der har efterlyst.. og så sætter jeg lige det ind igen, så kan i se om det har hjulpet..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så er der rettet i den. |
sugarpop ♥minimule♥ |
27-02-2007 11:29 |
|
Orden, overblik og med hænderne rigtigt skruet på.
Efter tidligere at have været til samtale ved jer ang. lagerarbejde, fik jeg et rigtig godt indtryk af firmaet. Det, der gjorde størst indtryk på mig, at det er et firma med stor fremgang, udviklingsmuligheder både inden for firmaet og personligt, samt at personalet virkelig, så ud til at kunne lide arbejdspladsen.
Jeg elsker at bruge mine hænder og logiske tankegang, og engageret i de opgaver der bliver stillet mig. Det er en stor fordel for jer, da jeg kun yder mit bedste, lige meget hvad jeg bliver sat til at lave.
Gennem tidligere beskæftigelse, har jeg oparbejdet et godt kendskab til produktionsarbejde, og jeg er god til hurtigt, at sætte mig ind i nye ting, som gør mig til en alsidig og effektiv person. Jeg har stor erfaring inden for brugen af computer, jeg arbejder meget med Word, Excel, frontpage mm.
Grunden til, at jeg netop er den rette til jobbet som produktionsmedarbejder, er at I får en medarbejder, der er åben for muligheder, ser løsninger frem for problemer og går til nye opgaver med stor interesse.
Jeg elsker at have mange bolde i luften på én gang, og have overblikket over selv de mindste detaljer. Jeg er god til at arbejde sammen med andre, er altid smilende og glad. Jeg arbejder bedst, når jeg har meget at lave, at tingene er på deres rette plads og der er orden i dem. Med disse kvaliteter, får I en medarbejder der er fleksibel, stabil og med orden i tingene.
(Jeg vedlægger mit CV., hvor der står om mine it-kvalifikationer, tidligere beskæftigelse mm.)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| og mit cv. |
sugarpop ♥minimule♥ |
27-02-2007 11:32 |
|
det der er nævnt mht. at der skal være komma eller andet efter programmerne jeg arbejder i, er der på den alm. opsætning sat op i kolonner, så der er stor mellemrum, skal der så stadig være komma efter?? Men her kommer det så lige igen. CV.
Relevant joberfaring.
2006 Lager og produktionsmedarbejder.
Afløse i produktionen, kørt truck, pakke ordrer, oprydning og alt mulig andet.
2006 Pladsmedarbejder. 1 måneds praktik hos Karl Molin i Terndrup. Holde orden på pladsen, pakning og afsendelse af varer, reparation af maling og meget andet.
2005 -2006 Anlægsgartner ved Obadias i Bælum Alt fra vedligeholdelse af haver, reparation af huse, malerarbejde mm.
2004 - 2005 Blomsterdekoratør ved Byensblomster i Hobro Varemodtagelse, pakning af varer, vedligeholdelse af butik og lager, kundeservice, telefonbetjening og daglig arbejde i en butik.
2003 -2004 Blomsterdekoratør ved Frede Ørsted Eftf. i Aalborg Varemodtagelse, pakning af varer, udbringning af vare, vedligeholdelse af butik og lager, kundeservice, telefonbetjening og daglig arbejde i en butik.
Uddannelse.
1999 - 2003 Blomsterdekoratør ved Gistrup Blomstercenter. Varemodtagelse, vedligeholdelse af blomster og planter, status, kundeservice, og daglig arbejde i butik.
Kurser.
2006 Kursus inden for lager og produktion ved KMF center i Hobro Hygiejnekursus, generelt arbejde på lager, lagerstyring, opstilling af lager
2005 Truckcertifikat
IT erfaring.
Jeg har stor erfaring, med følgende programmer. · Word Alt fra simple breve, til avanceret brochure mm. · Excel Bogføring, varelager, budgetter, medlemslister mm. · Paint Redigering af billeder og udforskning af kreative evner. · Internettet Der har jeg stor erfaring med det hele · Frontpage Jeg har lavet hjemmesider fra bunden. · Picture it Redigering af billeder mm.
Sprog.
Jeg læser, skriver og forstår dansk og engelsk flydende. Taler og forstår svensk og norsk, samt en smule tysk.
Fritidsinteresser.
Jeg bruger tit mine kreative evner, både på at lave og vedligeholde hjemmesider, tegne, male, bygge ting og meget mere. I kan se eksempler på de hjemmesider jeg har lavet. www.stutteri-seidelin.dk og www.minimule.dk
Jeg er med til at starte en ny forening op inden for hesteverdenen, for de små ponyer. Jeg bruger også meget tid sammen med mine 2 børn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ansøgning |
saffy |
27-02-2007 11:48 |
|
Efter tidligere at have været til samtale hos jer ang. lagerarbejde, fik jeg et rigtig godt indtryk af firmaet. Det, der gjorde størst indtryk på mig var, at det er et firma med stor fremgang, udviklingsmuligheder både inden for firmaet og personligt, samt at personalet virkelig (ville ikke selv sætte komma der) så ud til at kunne lide arbejdspladsen.
Jeg elsker at bruge mine hænder og logiske tankegang, og være engageret i de opgaver der bliver stillet mig (eller: og engagere mig i de opgaver der bliver stillet til mig). Det er en stor fordel for jer, da jeg kun yder mit bedste, uanset hvad jeg bliver sat til at lave.
Gennem tidligere beskæftigelse (ville ikke selv sætte komma der) har jeg oparbejdet et godt kendskab til produktionsarbejde, og jeg er god til hurtigt(ville ikke selv sætte komma der) at sætte mig ind i nye ting, som gør mig til en alsidig og effektiv person. Jeg har stor erfaring inden for brugen af computer, jeg arbejder meget med Word, Excel, frontpage mm.
Grunden til, at jeg netop er den rette til jobbet som produktionsmedarbejder er, at I får en medarbejder, der er åben for muligheder, ser løsninger frem for problemer og går til nye opgaver med stor interesse.
Jeg elsker at have mange bolde i luften på én gang, og have overblikket over selv de mindste detaljer. Jeg er god til at arbejde sammen med andre, er altid smilende og glad. Jeg arbejder bedst, når jeg har meget at lave, at tingene er på deres rette plads og der er orden i dem. Med disse kvaliteter, får I en medarbejder der er fleksibel, stabil og med orden i tingene.
(Jeg vedlægger mit CV., hvor der står om mine it-kvalifikationer, tidligere beskæftigelse mm.) Ellers synes jeg det er en god og sælgende ansøgning Jeg er ikke ekspert i ansøgninger, men skriver bare hvordan jeg nok ville formulere mig Held og lykke
Kærlighed gør blind. Had får øjnene til at se igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja så er det lige |
Noasark |
27-02-2007 11:54 |
|
det her: Jeg elsker at bruge mine hænder og logiske tankegang, og engageret i de opgaver der bliver stillet mig er det dine hænder der har logiske tankegange  Måske kunne du skrive: Jeg elsker at bruge mine hænder og er meget logisk tænkende. Jeg er som medarbejder meget engageret i de arbejdsopgaver der bliver stillet mig. Bare et forslag... Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu ser den sådan ud |
sugarpop ♥minimule♥ |
27-02-2007 12:06 |
|
Orden, overblik og med hænderne rigtigt skruet på.
Efter tidligere at have været til samtale hos jer ang. lagerarbejde, fik jeg et rigtig godt indtryk af firmaet. Det, der gjorde størst indtryk på mig, at det er et firma med stor fremgang, udviklingsmuligheder både inden for firmaet og personligt, samt at personalet virkelig så ud til at kunne lide arbejdspladsen.
Jeg elsker at bruge mine hænder og er meget logisk tænkende. Jeg er som medarbejder meget engageret i de arbejdsopgaver der bliver stillet mig.
Gennem tidligere beskæftigelse har jeg oparbejdet et godt kendskab til produktionsarbejde, og jeg er god til hurtigt at sætte mig ind i nye ting, som gør mig til en alsidig og effektiv person. Jeg har stor erfaring inden for brugen af computer, jeg arbejder meget med Word, Excel, frontpage mm.
Grunden til, at jeg netop er den rette til jobbet som produktionsmedarbejder er, at I får en medarbejder, der er åben for muligheder, ser løsninger frem for problemer og går til nye opgaver med stor interesse.
(Jeg vedlægger mit CV., hvor der står om mine it-kvalifikationer, tidligere beskæftigelse mm.)
Med venlig hilsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ansøgning |
|
|
Jeg ved ikke om jeg er for gammeldags, men før i tiden skulle jer altid være med stort J...hmm..det er jo en tiltale form eller noget lign som Fru, Hr osv... Er reglerne lavet om?? Ellers synes jeg at det sidste udkast er meget bedre end det første  Dog falder jeg over at der intet sted er nævnt, hverken i ansøgning eller CV, hvor gammel du er?...det kunne de måske godt lide at vide?? Bare generelt så på dit CV er det en god ide at skrive dit fulde navn, adresse, telefon samt mail (såfremt du har en sådan) måske civilstand Din ansøgning: Efter tidligere at have været til samtale hos Jer ang. lagerarbejde, fik jeg et rigtig godt indtryk af firmaet. Det, der gjorde størst indtryk på mig er, at I (kun et forslag...det kunne måske gøre det lidt mere personligt???)er et firma med stor fremgang, udviklingsmuligheder både inden for firmaet og personligt, samt at personalet virkelig så (byttes med et ser) ud til at kunne lide arbejdspladsen.
Jeg elsker at bruge mine hænder og er meget logisk tænkende. Jeg er som medarbejder meget engageret i de arbejdsopgaver der bliver stillet mig. (hmm for mig lyder det lidt som om du vil have opgaver stillet = ikke gør det selv?? men ellers er det med de gode hænde rog den logiske tankegang ret god)
Gennem tidligere beskæftigelse har jeg oparbejdet et godt kendskab til produktionsarbejde, (ville ikke sætte komma der-man trækker automatisk vejret v et "og")og jeg er god til hurtigt at sætte mig ind i nye ting, som gør mig til en alsidig og effektiv person. Jeg har stor erfaring inden for brugen af computer, jeg arbejder meget med Word, Excel, Frontpage (husk stort bogstav) mm.
Grunden til, at jeg netop er den rette til jobbet som produktionsmedarbejder er, at I får en medarbejder, der er åben for muligheder, ser løsninger frem for problemer og går til nye opgaver med stor interesse.(i denne afdeling skriver du jo netop I = pers.henvendt til dem. Super)
Jeg elsker at have mange bolde i luften på én gang, og have overblikket over selv de mindste detaljer. Jeg er god til at arbejde sammen med andre, er altid smilende og glad. Jeg arbejder bedst, når jeg har meget at lave, at tingene er på deres rette plads og der er orden i dem. Med disse kvaliteter, får I en medarbejder der er fleksibel, stabil og med orden i tingene. (et rigtig godt stykke )
Jeg ser frem til en uddybende samtale og til at arbejde for Jer. (Jeg vedlægger mit CV., hvor der står om mine it-kvalifikationer, tidligere beskæftigelse mm.) ville nok bare skrive "Jeg vedlægger mit CV samt eksamensbeviser" Evt. kopi af dit truckcert.?? eller andre relevante eksamensbeviser?
Med venlig hilsen Og husk..en god opsætning er vigtig..det er det der giver blikfang..altså deres adresse øverst tv...datoen/stedet fx "Nordborg d.26 feb 2007"... til højre på papiret..det skal stå under deres adresse (altså linien under- hvis du forstår??? ) Og frem for alt...husk underskriften!!! Håber at det hjalp mere end det forvirrede dig   mvh Gitte...og held & lykke med jobsøgningen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 10000 mange |
sugarpop ♥minimule♥ |
27-02-2007 13:30 |
|
tak for jeres hjælp alle sammen. Nu har jeg sendt den afsted, og så krydser jeg findre for at jeg får jobbet... Dejligt at man kan få hjælp fra venlige mennesker herinde.. der skulle være flere af jer.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|