Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hestearbejde udland/DK
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 15:08

Ja - på et splitsekund kan livet ændres... sidste lørdag gik kæresten fra mig og det får jo en til at tænke...

Jeg har altid drømt om at prøve og arbejde med heste - især fordi jeg gerne vil dygtiggøre mig lidt...

Mit problem er at jeg ikke vil afsted et helt år da jeg er midt i min uddannelse - jeg vil helst bare afsted i 3-6 måneder... er der nogle der kender et sted hvor det er muligt???

Alternativt kunne jeg blive i Danmark hvis det er et ordentligt sted.. Jeg er godt klar over at der vil være en masse staldarbejde og det jeg klar på - men jeg VIL også have mulighed for at ride lidt og dygtiggøre mig...

Hvis det lykkedes at finde et sted - hvad så med økonomi?? er det besværligt hvad angår papirarbejde hvis man arbejder i udlandet??

Jeg vil meget gerne høre fra ALLE jerder har arbejdet med hest både ude og i DK... oghvis du kender et sted så må du også meget gerne skrive til mig...

Med Kærlige Hilsner

Trine Bach
så søger jeg part endnu en gang - se annonce på linket
www.heste-nettet.dk/ma...leid
Naturen har givet mennesket én tunge, men to ører, for at vi skal høre dobbelt så meget, som vi siger
0
0
Svar på denne tråd

hej trine
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 15:19

det er mig der sendte en sms den anden dag ang part...

nå dit spørgsmål ang hestejob så har jeg arbejdet som hestepasser i mange år og og kender mange steder hvor de søger stald/rytter jeg kender et super sted her på sjælland hvis du er interrseret... det er både som hjælp i stalden alle står på spåner og så at ride en masse men det er en spring stald... skriv en pb hvis du vil vide mere...

smil fra nam(naomi)

0
0
Svar på denne tråd

Arbejde
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 15:22

Hej

Jeg kan anbefale et sted herhjemme der hedder Blue Berry Hill

De er et kanon team. Og hun har næsten lige søgt medhjælp. Ved ikke om hun stadig gør.

Ejeren hedder Susan Kjærgård og er springrytter. Hun sider mest distriktstævner nu, men har tidligere redet mange internationale stævner.

Kig på www.blueberryhill.dk eller

www.heste-nettet.dk/ma...y=desc&e=0

Den sidste er hendes annonce herinde på heste nettet.

Ellers er der også

www.heste-nettet.dk/ma...y=desc&e=0

Det er også et godt sted.

0
0
Svar på denne tråd

Hestejob
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 15:26

Jeg har passet heste både i udlandet (USA) og herhjemme. Jeg synes, at du helt klart skal tage til udlandet, hvis det er det, du har lyst til. Det vil give dig en stor oplevelse i stedet for "bare" et job.

Det er efterhånden en del år siden, at jeg arbejdede i USA, så jeg tror ikke, at de steder eksisterer mere. Men søg her på HN, der har været mange tråde om emnet.

Man skal have arbejdstilladelse for at arbejde i USA (hvis ikke man vil rejse ind som "turist" - så har du lov til at opholde dig i landet i 3 måneder). I Australien mener jeg, at unge kan få et arbejdsvisum for en kortere periode.

Mht. økonomi så skal du jo have pengene til en flybillet, men så kan du nok også regne med at kunne tjene nok penge til mad og lignende. Man vil ofte få stillet bolig og evt. bil til rådighed. Men nogen fed løn skal du ikke regne med.

Ingen af de steder, hvor jeg har arbejdet (i USA + DK), har jeg haft mulighed for at ride mere end bare på "hyggeplan".

***** Snepony *****

If the aborigine drafted an IQ test, all of Western civilization would presumably flunk it. Mahatma Gandhi

Adventure is the result of poor planning. Blatchford Snell

0
0
Svar på denne tråd

takker!!
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 15:38

NAM: hej - ja det er ærgeligt med part men det bliver for langt væk når jeg ikke har bil... Jeg vil meget gerne høre om stedet... jeg er mest dressurrytter men det kunne også være spændende i en springstald...

OREVADBRO: det ser og lyderlækkert hos Susan og hun er jo utrolig dygtig... MEN jeg har stillet mig selv det krav at jeg VIL have mulighed for at ride så jeg kan dygtiggøre mig bare lidt... SIR lyder også godt men jeg tvivler på de er interesserede når det kun er for 3-6 måneder..

SNEPONY: ang det med at ride så kan jeg huske at jeg har hørt fra flere herindefra at de har lært meget ridemassigt når de har været ude... Jeg vil også helst til udlandet men tvivler på de vil tage en for så kort tid...tak for alle oplysningerne om visum og tilladelser!!!

flere med erfaringer???

Trine Bach
så søger jeg part endnu en gang - se annonce på linket
www.heste-nettet.dk/ma...leid
Naturen har givet mennesket én tunge, men to ører, for at vi skal høre dobbelt så meget, som vi siger
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider