Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

BH'er i en "dum" str.
Forfatter: 
Dato:  23-02-2007 20:22

Hejsa

Ja, jeg bruger en lidt dum bh størrelse, og har bare rigtig rigtig svært ved at finde bh'er der koster UNDER 800kr. Det er som om, at hvis man bruger en lidt skæv str. så koster det bare..

finder jeg så endelig den rigtige str. som ikke er urimelig dyr, så er den fyldt med blonder og underlige syninger så man ikke kan have den på under en tætsiddende bluse... suk..!

Nogen der kender en butik/websted hvor man kan få enkle, pæne bh'er der er til at betale, selvom størrelsen er 65F evt. 65E

Venlig hilsen Lea

0
0
Svar på denne tråd

måske...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2007 20:23
h og m på strøget eller nogen af deres andre butikker
0
0
Svar på denne tråd

det kan du
Forfatter: 
Dato:  23-02-2007 20:26

her

www.bravissimo.com

Og de er billigere end i danmark.

Mvh

-Helle

Hjælp os med at finde Blackies far Samson fra Thyregod/Brande området! Se efterlysningen her!

** der findes 10 slags mennesker - dem der forstår binært og dem der ikke gør **

0
0
Svar på denne tråd

har jeg prøvet
Forfatter: 
Dato:  23-02-2007 20:28

De har kun str. fra 70 (som til nød kan gå) men kun i a og b skål. i c og d skål starter omkredsen på 75. De har ingen størrelser over d..

Tro mig, jeg har prøvet samtlige h og m butikker..

0
0
Svar på denne tråd

Helle..
Forfatter: 
Dato:  23-02-2007 20:31
så skal jeg bare have en oversættelse af hvad str. 30F er?
0
0
Svar på denne tråd

Det er nemt
Forfatter: 
Dato:  23-02-2007 20:34

Skål størrelsen er den samme som du plejer. Og omkredsen - der svarer 30 til 65, 32 er 70, 34 er 75 osv.

Og et engelsk pund er ca 10 kr.

De bytter uden problemer hvis det man køber ikke passer.

Mvh

-Helle

Hjælp os med at finde Blackies far Samson fra Thyregod/Brande området! Se efterlysningen her!

** der findes 10 slags mennesker - dem der forstår binært og dem der ikke gør **

0
0
Svar på denne tråd

tak tak
Forfatter: 
Dato:  23-02-2007 20:40

Det må jeg prøve!

Der er flere pæne enkle bh'er på den side!

Hvad koster det i forsendelse?

0
0
Svar på denne tråd

Jeg mener
Forfatter: 
Dato:  23-02-2007 20:45

det er omkring 5 pund - dvs 50 kr.

Jeg handler ikke BH'er andre steder, har brugt dem i 4 år nu...

Mvh

-Helle

0
0
Svar på denne tråd

retelse
Forfatter: 
Dato:  23-02-2007 20:58

pund er ca 11,50. Eller i forgårs var det 11,29. Ikke noget specielt, men kommer man rimelig op i pris gør det pludselig noget forskel. Men også en hjemmeside jeg vil kigge lidt nærmere på. Men har du Prøver i changes butikker? Det er det eneste sted har hjemme jeg køber BH'er. kan altid finde noget pænt, til overkommelige priser. Bruger selv 70DD(E). Men held og lykke med det

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-02-2007 21:07
Sarah, jeg synes bare at changes bh'er er så "pyntede" og dem der ikke er, har høje bøjler, og det er der simpelthen ikke plads til mellem brysterne uden at det generer.. ved godt jeg er lidt besværlig..
0
0
Svar på denne tråd

Hovsa...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2007 21:09

Nu kom jeg selv til at checke Bravissimos hjemmeside - og kom til at bestille en rød og en sort BH

Men 54 pund (dvs 609,-) - det er såmænd ikke dyrt for 2 BH'er i stor størrelse... (34FF)

Change har også gode BH'er, men dyrere synes jeg. Og jeg ved fra en af mine veninder at 65 cm i omkreds er svære at få.

Mvh

-Helle

0
0
Svar på denne tråd

egijeigj
Forfatter: 
Dato:  23-02-2007 21:09

bravissimo.com og figleaves.co.uk er helt geniale hjemmesider. :) Held og lykke med det..

/Klapperlappen (70E)

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2007 21:14

Jeg har fundet en dansk her: www.lace.dk/

Du kan søge på præcis din str.

Med venlig hilsen

Sanne "Kuku"

0
0
Svar på denne tråd

Trøller sez
Forfatter: 
Dato:  23-02-2007 21:32
Tror at det er i Change at de har fra A-J skåle.. Der ved jeg ihvert fald at de har nogle med omkredsen 65 ;)

:-* Born to be wild :-*

Aldrig Voxen B-)

Trøller

0
0
Svar på denne tråd

nettet
Forfatter: 
Dato:  23-02-2007 22:25
Hvis andre vil have hjælp til priser så prøv www.valutakurser.dk

Der kan man omregne hvis man ikke lige gider hovedregning *S*

Leder efter afkom. Se denne efterlysning: www.heste-nettet.dk/fo...086/21086/

En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!

Medlem af AHNA

0
0
Svar på denne tråd

amirglory
Forfatter: 
Dato:  23-02-2007 23:35
65E kan du finde i en "Change" butik
0
0
Svar på denne tråd

Bravissimo
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 09:35

Bravisimo de har lige de du søger.

lille talje, store babedutter.

De har Bh'er, toppe, badetøj, skjorter som er formsyet.

Det er ikke billigt, men det koster ikke 800,- kr.

Og de har mange super flotte ting. Elsker den biks.

De kan gå ind på siden og bestille et katolog:

www.bravissimo.com/bravissimo/

Også kan du ringe og bestille, og passer det ikke sender du bare retur. Jeg har aldrig haft problemmer med dem, andet end mit engelsk lige omkring undertøjfagsprog ikke er helt opdateret hi hi, Men ekspidienter er meget søde og hjælpsomme.

©

2007- er mit slankekur år = 11,0 kilo tabt indtil videre.

©

Marsvin unger sælges fra den 19/3-07.

Se dem her:

hallingsgaard.eu/page_...43158.html

0
0
Svar på denne tråd

Change og Lace
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 09:47
Har lidt samme problem som dig, og hverken i Change eller i Lace er det lykkedes mig at finde noget, som passer. De BH'er i Change, som er 65 i omkreds er for store, og i Lace fik jeg at vide, at jeg slet ikke kunne købe en bh, som passede mig, men at jeg var nødt til at få specialsyet.

Så ja, de to butikker skriver muligvis 65 på deres bh'er, men de har ikke nogen, som er 65 cm rundt om. (Er det ikke sådan, det bør hænge sammen?)

Lyder spændende med den der hjemmeside, den må jeg kigge på.

Mvh

Anna

Har nogen set Maja? Skimmel/ hvid ponyhoppe, 1.48 i stang, med ruderformet snip. Solgt fra mols i 2002 til en pige i Galtenområdet. Billeder på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 14:40

Hvad med en sports-bh. Det må da også være rarere for os, der rider og det hele hopper rundt... her: www.denrundebutik.dk/s...varenr=644

Med venlig hilsen

Sanne "Kuku"

0
0
Svar på denne tråd

SportsBH
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 15:03

Sanne32, den sportsbh du linker til koster 449,-

Jeg købte nøjagtig den samme model hos Bravissimo i England, der koster den 28 pund (322,-)

Den er iøvrigt god (y)

Mvh

-Helle

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 15:14

HHansen: Ja, det er jo noget at spare. Men for os, der ikke har visa eller andre "internationale" kort, er det godt at have et dansk alternativ. Bare irriterende varen skal være dyrere.

Så vidt jeg kan se har de også bøjleløse bh´er med støtte i bl.a. 65D. her: www.denrundebutik.dk/s...arenr=3880

Med venlig hilsen

Sanne "Kuku"

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 15:24

Jeg synes ikke så godt om sports BH'er, det er jo bare et tyndt lag stof - så hellere undvære helt Det gør jeg tit

Jeg har været heldig flere gange at finde BH'er i DK som var 65 i omkreds, men så er det kun i små skåle A-C og så kan det jo være ligemeget..

De fleste BH'er jeg kan se på bravissimo har høje bøjler? Er det bare sådan, eller kan de også fåes med alm. bøjle? Altså så bøjlen ikke går og mellem brysterne?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider