|
|
| Hingstekåring og Hest & Rytter i Herning |
|
|
Tråden til alt om hingstekåring og Hest & Rytter i Herning. Datoerne er: 8-11. marts 2007. Find flere oplysninger her: www.varmblod.dk/hingst...llion-show Alle andre nytilkomne tråde omkring emnet efter denne tråd vil blot blive slettet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Og jeg er glæææder mig  Idag er der 20 dage, til det hele starter- hvor bliver det fedt
>Rikke/MissFejrskov
D. 8. februar bliver jeg 18 år og bliver 175.000kr rigere
D. 20. februar flytter jeg hjemmefra
D. 7.-11. marts er jeg til DV's hingstekåring i Herning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hestefolkenes Mekka!! |
| Forfatter:  |
Rene (Lfoto dk) |
| Dato:  |
15-02-2007 16:55 |
|
Ja for os hestefolk er Hingstekåring samt Hest og Rytter messen et MUST. Den eneste ulempe er man bliver fristet over evne med at det udstyr/beklædning på et sted. Hvis der var interesse for det, kunne os HNænder mødes feks ved Heste-nettets stand på nærmere aftalte tidspunkter. Dog vil jeg nok være lidt ustabil da jeg igen i år render rundt som fotograf. Men jeg skal HELT sikkert mødes med Milla, ElseG/Mette, Katrine osv fra HN. Forøvrigt er jeg nem at kende dernede. Går med en Kingsland jakke der står Lfoto.dk på ryggen af. Og har sikkert et kamera over skulderen det meste af tiden  Mvh Rene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rene;=) |
Bettina Møller ♣Bettina Møller& |
15-02-2007 18:52 |
|
Husk at det er et must at spise flødeboller igen i år når du er i ringen;=) Glæder os til flere af dine fede billeder...
Bettina..... Stald Højbjerg - LILLE seriøst opdræt af de smukke Connemaraponyer og fjordheste med det super sind
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rene... |
|
|
Rene du er jo over alt, vi falder jo nok over hinanden som vi plejer. Men det kunne da være hyggeligt at lave et mødetidspunkt eller to hvor vi samles ved standen, men jeg kommer nok forbi flere gange alligevel, i slipper ikke for mig 
Rikke og sparky Det er godt at have tårer i øjnene, men man ser bedre uden Sparky søger en passer et par gange i ugen, skriv hvis du er interesseret. (herningområdet)
Tøj til høje kvinder - Your Highnes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Jeg kommer også forbi standen Håber på at fange en af HN's dygtige fotografer, og få et par fif, og måske lidt hjælp til mit kamera
>Rikke/MissFejrskov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rikke og Rikke... |
Rene (Lfoto dk) |
15-02-2007 20:50 |
|
Rikke/Sparky: Ja mon ikke, du er jo til at kende når du kommer med din søster  Rikke Fejrskov: Jeg har i forvejen med Katrine med et lille fotokursus med digital spejlrefleks. Bla skal hun prøve nogle af mine proff objektiver der er super til fotografering i mørke ridehaller. Så du kan bare holde dig til  Mvh Rene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
René: Det vil jeg da gøre så 
>Rikke/MissFejrskov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja min... |
|
|
Ja min søster og jeg hænger jo efterhånden sammen til hestearrangementer. Hvem skal ind og se specialarrangement om lørdagen?
Rikke og sparky Det er godt at have tårer i øjnene, men man ser bedre uden Sparky søger en passer et par gange i ugen, skriv hvis du er interesseret. (herningområdet)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsjkgbkjdsgb |
NannaT |
15-02-2007 23:41 |
|
jeg kommer fredag sammen med Lotte.C (ponymor-trådens starter hvis nogen skulle være i tvivl) og nogle andre hestemennesker og jeg har forhåbentlig et helt nyt canon eos 400D med... nice 
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det kunne |
Stald Miller ♥Stald Millerϖ |
16-02-2007 07:03 |
|
jeg skulle ind og forkæle mig selv på min fødselsdag . Mvh. Lotte.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ej rene |
|
|
jeg glæder mig som en gal til henrning rene : må man spørge hvornår i evt skulle mødes med det lille kursus for det kunne være vildt fedt at få lidt fif til ens spejlrefleks ,for hver gang der har været kursus har jeg været uden bil øvøv så det var jo en dejlig mulighed hvis man måtte kigge med jeg er der hele lørdagen
Minni Den 14/9-2006 Kom der den flotteste stjerne på himlen som kigger ned på denne jord med det flotteste klare skær klipning af hest tilbydes på fyn Fotografering tilbydes af amatør
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Minni... |
Rene (Lfoto dk) |
16-02-2007 13:21 |
|
Minni: Der er ikke aftalt et bestemt tidspunkt. Det jeg vil gøre er at aftale et bestemt tidspunkt med hvert enkelt, og så give jer et minikursus på tomandshånd. I får mest ud af at lave de forskellige indstillinger med jeres egen kamera i hånden, hvor i så løbende kan stille spørgsmål. Forholdene er alletiders i Messehallerne da lysforholdene er næsten de samme som i en ridehal. Og det er der de fleste hestefolk har problemer med at fotografere. Har set dine billeder, og må nok sige du allerede er godt på vej  Mvh Rene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak rene |
|
|
takker mange gange for de rosende ord bliver jo helt stolt hehe har du evt tid til et møde om lørdagen deroppe??
Minni Den 14/9-2006 Kom der den flotteste stjerne på himlen som kigger ned på denne jord med det flotteste klare skær klipning af hest tilbydes på fyn Fotografering tilbydes af amatør
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lørdag... |
Rene (Lfoto dk) |
16-02-2007 19:19 |
|
Lørdag er sikker, der er jeg hele dagen. De andre dage er mere usikker, det kommer helt an på hvilke billeder og events de forskellige blade vil dække. Mvh Rene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså Rene... |
|
|
altså Rene, du kan jo ikke skrive herinde, uden at være online på MSN når jeg skal bruge dig! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det lyder godt |
|
|
men hvordan og hvorledes kan vi gøre mener med tid også vidre som passer dig eller skal vi nærmere før end du kan sige noget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dobb A. |
Rene (Lfoto dk) |
16-02-2007 20:46 |
|
Rikke. Jo jeg er i Ålborg nu hos en af mine venner, og låner lige puteren for en kort stund. Forresten smutter vi i bio om lidt  Forresten kender du ham godt. Det er Thomas der var med på vores mini HN træf i sommerhuset. Sku hilse!!! Minni. Vi kan lige skrives ved på SMS dagene før og dernede. Men jeg skal nok sørge for at have god tid dernede  Mvh Rene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så lad gå.. |
|
|
Så lad gå da, god fornøjelse i bio, og hils igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lyder godt |
|
|
lyder godt rene god tur i biffen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hjælp til bus |
hot-hay |
16-02-2007 21:37 |
|
Er der nogen der ved hvor lagt der er fra banegården i herning til busterminalen? Skal nemlig med tog og bus, får først kørekort til sommer!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Afstand.. |
|
|
Jeg mener kun der er et. pr. km fra banegården til messecentret. Moderator: Kommer der web tv igen iår??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Man kan... |
|
|
godt gå der ud. Der er et par km. Men der køre en ekstra bus der ud, som køre i pendulfart mellem banegården og Messecentret. Og den faste bus køre også. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Herning |
|
|
Vi er 6 piger, som selv kører til Herning i to biler. Vi har lejet os ind på et hyggeligt vandrehjem i nærheden, og vi skal bare hygge FOR VILDT hele weekenden  GLÆDER mig til at købe mig fattig og se alle de dejlige hingste!! Jubiii!
Kristina & Mademoiselle Brugt OS dressursadel, sort, 17" sælges. Ny Kentaur dressursadel, 17,5" sælges. Billeder kan mailes... Din underskrift kan hjælpe: www.animailsmatter.org
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bybusser.. |
|
|
Der ligger et bybus terminal lige over for rutebusserne, der er to af dem der køre direkte til Messecenteret, og jeg er lige ved at tro der køre special busser fordi der er så mange der benytter det til messen. Jeg arbejder i kiosken i fritiden der er tilknyttet bybusserne, skal jeg undersøge tiderne og om der evt går en ekstra bus derud?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjælper.. |
|
|
jeg skal da også derop igen i år.. fast tradition  .. denne gang bare som hjælper i VIP-logen hal b 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jep René... |
|
|
Vi ses forhåbentlig dernede... Vi er der hele fredag, og så håber jeg på at lokke en med ned på messen lørdag - for det bliver nok begrænset hvad vi når at se til den fredag... Jeg er nok temmelig nem at finde i staldene hvor jeg nok står og glaner over Bh Diamond Dancer som vi venter et føl efter til Juni...  Hvis jeg når det at få lavet den, så går jeg nok men en jakke eller vest hvor der står "Frøsanggårds A'Capo" eller bare "Frøsanggård" på... Bare hiv fat og sig hej folkens!!! Milla
Opstaldning - helst i løsdrift - søges til hingsteføl(2006) i nordjylland!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Er der nogen her der skal overnatte på Herning Park-camping, Sunds sø camping eller Hotel Corona?
>Rikke/MissFejrskov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hingstekåring. |
Anna Hvidkjær |
18-02-2007 21:17 |
|
Jeg glæder mig som et lille barn ! Det bliver så skønt at komme afsted igen. I år skal jeg være der fra start til slut.  Glæder mig til at se en masse skønne heste og god ridning. Og så glæder alle sig vel til at bruge hele pengepungen på messen. Gud hvor bliver jeg fattig. Håber at se en masse HN'ere derhenne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Brodering på messen |
Anja Hoff (Cæsar) |
18-02-2007 21:31 |
|
Er der nogen der ved, om man kan tage et fleecedækken med hjemmefra, for at få broderet på det? Eller skal tingene købes derovre? Eller er det fint nok at tage det med, bare man kan dokumentere at det er betalt?
Mange hilsner fra Anja - med de snart fem skønne muler: ♥ Zariba, Cæsar, Renault, Papaya og ...... ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Broderi |
|
|
Jeg har da tidligere fået broderet på underlag, jeg har haft med hjemmefra. Det har dog været hos Nåleøjet, som er lukket idag. Men mon ikke de andre også gør det, det er dog lidt dyrere end hvis man køber tingene hos dem. Det skal bare være rimeligt rent uden alt for mange løse hår.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anja... |
|
|
Anja det kan du sagtens. Milla, Anita danser rundt inde på messen lørdag, og til tider alene, for hun skal følges med os, men vi skal også til hingstekåring en del af tiden - så hun står sikkert og hænger ud på Hn standen og snakker ørene af dem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rikke Fejersø |
|
|
Jeg mener at vi skal bo på Sunds sø camping, men er ikke helt sikker :/ Den vi skal bo på, ligger 20 km. fra Herning.
Mvh. Carina - Med Dunja & Boy - nu uden Star. Du vil altid være elsket, savnet og husket. Søger en Passier Young Champ 16 tommer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bus til Herning?? |
Lalique (Lalique) |
19-02-2007 20:36 |
|
Var der noget med en bus til Herning??
Karina B. Koch Uddannet berider, Tyskland.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikkerhed, billetter - HingsteKåring |
|
|
Hej alle HN'er... Jeg har købt af en anden persons bilet, og tænker der nok er mange der har gjort det, efterhånden. Men sikkerheden er egentlig ret dårlig, er den ik ?? Altså man kan jo i teorien bare scanne og printe den samme billet ud med en farveprinter ?? Eller hva ? Da der jo ikke står mit navn, eller mine oplysninger på billetten, kan jeg vel egentlig ik være 100% sikker ?Eller overdriver jeg bare ? Hilsen Christina 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scirrocco Ashk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ TEAM RC - Vi kan, vi vil, vi gør det!
- Ejer af en broget skønling (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stregkoderne er forskellige. |
Camilla (Felur) |
20-02-2007 10:32 |
|
Stregkoderne øverst (i det blå felt) er ens, men alle stregkoderne til Gallashowet er forskellige og du kan jo ikke kode den samme billet ind flere gange ved indgangen.
Gratis hestekalender 2007
www.hesteklip.dk slutter 1. marts!
Sy (udsagnsord), syr, sys, syede, syet. Eks: hullet i bukserne skal sys. Synes (udsagnsord), synes, syntes, har syntes. Eks: jeg synes hesten er flot!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Carina (Dunja og Boy): Det er nok Sunds så Det er også en fin plads, har været der et par gange Jeg har lige fået plads på Herning Park Camping
>Rikke/MissFejrskov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| camilla (felur) |
|
|
Ja okay det er rigtigt - men hvis jeg nu kopierede en billet og solgte den, og så kom først ind - så kunne den person der havde købt billetten rigtigt, jo ikke komme ind...
Forstå I ?
Jeg synes bare der er for lidt sikkerhed på...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scirrocco Ashk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ TEAM RC - Vi kan, vi vil, vi gør det!
- Ejer af en broget skønling (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rikke... |
|
|
I en hytte eller? Vi ringede i jan. og fik afvide, at alt var optaget.
Mvh. Carina - Med Dunja & Boy - nu uden Star. Du vil altid være elsket, savnet og husket. Søger en Passier Young Champ 16 tommer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Carina (Dunja og Boy): Nej, i campingvogn Jeg mailede med ham igår, og han skrev at der var plads
>Rikke/MissFejrskov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg regner med jeg skal derned enten fredag eller lørdag.
Rikke: Tager du så alene derned eller laver i en helt familie tur?
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion Medlem af AS (Anonyme Sodaholikere)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalala |
|
|
Annecathrine: Jeg skal helt alene afsted  Min familie er IKKE heste-mennesker :b
>Rikke/MissFejrskov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Rikke: Okay Sejt nok. Ender nok også med jeg kommer alene afsted Ac alene til hingstekåring
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion Medlem af AS (Anonyme Sodaholikere)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min allerførste tur |
|
|
Det er min allerførste tur til Herning og GUD hvor jeg dog glæder mig! Skal bo hos en SUPER veninde, og alt skal handle om heste, heste, heste!  Samt kender jeg nogen som har hingst med - jeg glæder mig enormt til at se den lille dreng! Og dagen efter Herning er slut, skal man hjem og fejre 15 års fødselsdag 
Vh Regitze R. Pedersen Ponyspringrytter i det sidste år [ :'( ] Rider: Mille Bredager & Kissba. Topponyer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hils hils.. |
|
|
Er der nogen, som skal være der torsdag? Hvis der var nogen som skulle få lyst, så kan I også bare hilse på.. Jeg render rundt i en lyseblå vest, hvor der står Garcon bagpå.. 
Hilsen Simone aka. lykkelig hesteejer © Garcon © - den smukke vidunderhyp! (Den smukke vidunderhyp!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Galla show |
laika1 *sabri* |
26-02-2007 15:25 |
|
hej. Bliver galla showet vist her på hestenettet i år. Hilsen mette
Opstaldning tilbydes i Holstebro. Skriv for yderligere oplysninger.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fredag |
|
|
Jeg regner med at køre over Herning fra Århus til Esbjerg den fredag så jeg lige kan nå at bruge de penge jeg ikke har - og forhåbentlig få hilst på et par kendte ansigter!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øv irene... |
|
|
Øv du skal da komme lørdag Irene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Boder... |
Tendus |
26-02-2007 22:18 |
|
Hej... Er der nogen der ved hvilke boder der er? Det er første gang jeg skal afsted i år... Er nogle af boderne de rideudstyrs sider, der er links til her på heste-nettet? A-horse, tika rideudstyr osv...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hej,,, |
Tendus |
26-02-2007 22:24 |
|
Er det den udstillerliste du mener? Der er godt nok mange 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tendus |
|
|
Der er rigtig mange  Og der er rigtig mange lækre, fristende ting - og jeg har hverken hest eller rider, men kan bruge formuer i de haller 
mvh PiaR quantum in me fuit
Konfirmation - forårsbryllup? Lej en grill med god plads weberudlejning.dk
Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pia sidste... |
|
|
Haha Pia, jeg tror det er en skade. Jeg svor sidste år at jeg ingenting skulle have, fordi min kun var knapt to, og havde grimer og et hovedtøj. Men jeg endte både med tæppe, jakke med navn, mange grimer, et hovedtøj og to par ridehandsker  I år SKAL jeg kun have nogle grimer og et hovedtøj. Og hvis jeg falder over et par lædergamacher der passer til dem jeg har, ska ljeg også have det. ikke mere overhovedet! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvom jeg |
|
|
ikke har hest mere skal jeg da ned og kigge - og finde et dækken til min lille hund
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hingstekåring lørdag dag |
|
|
Jeg har lige et lille spørgsmål ang billetter til lørdag dag i herning. Jeg har købt billet så jeg kan komme ind på messen og ind i hallerne og se kåringer / ridning, men mit spørgsmål er hvor længe er billetten gyldig? Er det til kl 17 eller 19? jeg har også billet til auktionen hvor længe plejer det at vare (bare ca)
"Dyr er ikke et legetøj, men et ansvar. DIT ansvar!" SILLE FOREVER !! Min dejlige hund er sovet stille ind... Hvil i fred gamle ven. Evigt savnet, aldrig glemt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Iben ♣Sille-Musen♣ |
|
|
Hej Iben Jeg ville mene at din billet er gyldig til gallashowet/arrangement i hal B begynder eller hest og rytter messen lukker.
Henriett Stutteri Brydegaard Vi har 2 pladser i bilen fra KBH til Herning fredag morgen. Skriv for mere info!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så er... |
|
|
Så er der kommet messe skilte op her i Herning, så hver gang jeg køre uden for byen ( ca hver dag ) bliver jeg påmindet om det ved de store skilte hvor der står hest og rytter på  Nu glæder jeg mig endnu mere, godt jeg skal noget i weekenden, så går det lidt hurtigere til det er hesteweekend 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Din... |
|
|
billet er gyldig til messen Hesten og rytter lukker, og altså ikke kun til kl. 17.  Ved ikke hvor lang tid aktionen vare. Det er også første gang jeg skal se den. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Spender ♥de fantastiske 5♥ |
01-03-2007 06:04 |
|
Ja nu bliver jeg nødt til at spørge dumt.. Må man tage billeder af hingstene ved hingstekåringen hvis man ikke er certificeret fotograf på banen? Vil nødigt stå og knipse løs og få en vagt på nakken.. Kan ikke finde info om det nogensteder.. ( og det står heller ikke på billetterne) Christina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa... |
|
|
Spender de fantastiske 5: Ja, du må tage alle de billeder du vil, men jeg tror nok de fraråder plitzen, men er ikke helt sikkert... Det kan jo forstyre hingstene meget, hvis der er en masse plitz... Hilsen Ellen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder. |
|
|
Ja det må du godt. Til gallashowet må du bare ikke bruge Blitz, selvom der er en del der gør aligevellet. Men så riskere du også at få en vagt på nakken. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kåring på nettet... |
|
|
Som en tidligere har spurgt om, vises Dv´s kåring så ikke her på HN som det plejer?? Det er så hyggeligt at sidde en weekend foran skærmen hvor man kan gå til og fra. Er der nogen der ved noget???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spar jers blitz... |
Rene (Lfoto dk) |
01-03-2007 19:09 |
|
I må hellere spare batteriet og slå blitzen fra. Blitzen på et kompakt kamera rækker ikke længere end en middelmådig vandpistol fra fætter BR. For at tage billeder af hingstene skal i bruge samme indstillinger som i en ridehal: Sæt ISO værdien til det højeste værdi. Alt efter kamera vil det være fra 400 til 1600. Blændetallet skal være så lavt så muligt. alt efter kamera vil det typisk være F2.8 til F5.6. Jo lavere jo mere lysstærk vil kameraet være. Overnævnte er tommelfinger reglen til ridehusbilleder. Jeg er dernede Fredag og Lørdag som fotograf, og hjælper jer gerne med at indstille jeres kamera. Jeg går rundt med en Kingsland jakke hvor der står Lfoto.dk på ryggen. Lige et tip mere: Hvis i tager billeder af flere hingste, så skyd lige et billede af monitorene i loftet når hingsten bliver præsenteret. Så er det meget nemmere at holde styr på alle billederne/hingstene. Mvh Rene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| DELTAG i nyt site om hingstekåring |
journalisthingsten |
01-03-2007 20:40 |
|
Hej heste-venner.
Vi er 36 journaliststuderende, der laver et kæmpe website om hingstekåringen 2007, men vi ved ikke så meget om heste... I er tusindvis af hesteinteresserede og kan hjælpe os. I første omgang ved at komme med gode idéer og forslag til historier, vi kan lave fra hingstekåringen. Skriv allerede nu til hingst07@gmail.com med input og ønsker til dækningen eller kommenter gerne i denne tråd. Vores produktion kan følges på www.jlab.dk/hingst2007 fra onsdag aften, og sitet vil både indeholde tv, lyd, billeder, liveupdates, tekst og anden interaktivitet. Vi håber I vil deltage aktivt på sitet og kommentere på vores arbejde. mvh Morten Kiersgaard Espersen, Danmarks Journalisthøjskole
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HN sender fra Hal M og Hal B .. |
|
|
... i det meste af weekenden. Spørgsmålet er mest hvornår vi kan starte, da vi ikke kender forholdene i den ny hal M. De officielle tider og link kommer snart på Heste-Nettet og på www.varmblod.dk. Men er vi klar, starter vi før - måske torsdag ud på eftermiddagen. Mvh, Henrik, Heste-Nettet Teknik
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Startlister |
|
|
Er der nogen der kan finde nogen startlister til de klasser der går ved hingste kåring? Jeg kan nemlig ikke, men vil rigtig gerne se hvem der skal starte og hvornår! Hjælp!
Mvh Lene Medlem af de anti-skrukkes klub: Børn skal SES men ikke HØRES
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godt og dårligt |
|
|
Kan desværre ikke bruge alle mine penge på at købe derovre da jeg skal beholde pengene til køb af en hest  Men skal allerede køre over til Herning torsdag - haha, slipper for skolen  Gosh hvor jeg glæder mig!!!
Vh Regitze R. Pedersen Ponyspringrytter i det sidste år [ :'( ] Rider: Mille Bredager & Kissba. Topponyer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Rene. |
|
|
Supert med nogle fif. Jeg har altid masser af genopladelige batterier med, så jeg ikke løber tør + oplader med. Men jeg skal heldigvis heller ikke bruge special batterier. Men altså ingen blitz i hallerne? Hummm. Må se om jeg ikke kan finde dig der ovre. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal derned fra de åbner |
sugarpop ♥minimule♥ |
04-03-2007 01:11 |
|
til de lukker både lørdag og søndag, og¨på et tidspunkt i løbet af fredagen kommer jeg også derned, skal hjælpe til i en stand.. MEn jeg kom til at tænke på, at hvis der evt. er nogen fra. skørping området der mangler transport derned og evt. også hjemad, kan vi evt. finde ud af at køre sammen og spare lidt penge.. Jeg har plads til 3 evt. 4. i bilen ud over mig, hvis i evt. kan være 3 på bagsædet.. BAre lige en ide. DU kan evt. skrive en BP til mig, så kan vi m åske finde ud af noget.
Formand for foreningen Minimule-Danmark for alle der er max 110 i stg. Læs mere på www.minimule.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er der nogen der ved.. |
|
|
Hvis man har billet til aktion lørdag kl 15 og galleshow om lørdagen om nogen af disse billetter giver afgang til hest og rytter???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Karina med Bonnie: Jeg ved ikke med auktionen, men billetten til gallashowet giver adgang til Hest og Rytter fra kl 17
Nogen som skal bo på Herning Park Camping, og hvor man kan få et lift evt. bare om aftenen?
>Rikke/MissFejrskov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fra Herning st. til Herning messecenter? |
|
|
Jeg kommer langvejs fra til hingstekåringen i Herning på søndag. Er der nogen herinde som kan give mig adressen til messecenteret og evt kender området omkring Herning og ved hvordan man kommer fra Herning st. til Herning messecenter. Kan det lade sig gøre med bus?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| transport |
|
|
Adressen kan du google, men der kører messebusser direkte fra stationen  Tidspunkter kan ses på www.hestogrytter.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er der nogen der kan give et lift |
|
|
er der nogen der kan give et lift fra odense lørdag morgen til herning. Vi er to personer og en hund der mangler et lift til hestemessen. Vi mangler også et lift fra messecenteret herning og hjem til odense lørdag aften efter gallashowet. skriv en personlig besked her på Hn Meurzz, hvis i/du har mulighed for at give et lift.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hest Og Rytter... |
MettG ♥Natali♥ |
05-03-2007 18:03 |
|
... I år skal jeg ikk havde mor med på slæb men sammen med min Sviger-Søster Rikke på 18... Så jeg glæder mig... Men for tiden leger jeg Kryk-husar, så Rene du kan vare rolig for at jeg ikk vil hilse på dig som jeg plejer...  SeS vel nok der nede, da i bare skal søge efter en lile piger med krykker og en lyserød kasket hvor der står MetteG & Natali med grøn skrift, muligvis et på almindelig bukser vis ikk mine ride bukser... hvem ved.. 
Hilsen Matte & Natali (\_/) (*hest*)
¤*´`*¤..¤*´©©©`*¤..¤*´`*¤ Irish Draught & New forest Styre Jeg stinker af hest, nej stop lige op og klap hesten jeg dufter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridebukser? |
|
|
skal du da ride?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Adressen. |
|
|
Vardevej 1. Men som der skrives, køre der en Messebus der køre direkte der ud. Køre kun mellem de to stop. Stationen og Messecentret. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Weee |
|
|
Så er det imorgen, at jeg tager afsted til Hingstekåring i Herning 
>Rikke/MissFejrskov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| markedsplads |
Chu-Chu |
06-03-2007 10:53 |
|
Hej! Jeg har læst noget herinde om de laver en hel hal om till noget markedsplads i år. Så man kan købe noget at spise og sådan. Er der nogle der kan bekræfte det og evt fortælle mig om man kan se lidt om det nogle steder... Mvh Maya
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lige en spørgsmål mere |
|
|
Kan man egentlig følge hingstekåringen og gallashowet LIVE igen i år her fra Heste-nettet???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kamilla (Maike) |
|
|
2/3 svarede Henrik på hvad HN håber på at sende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahah |
|
|
Jubii.. imorgen aften tager jeg afsted til Herning.. jeg er godt nok ved at være spændt.. det er første gang jeg skal til Herning.. 
M.V.H Katrine >>E-Line Af Hvarre<< ~Evigt Kærlighed! Til døden skiller os ad..~ EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG! *~Alle der siger man ikke kan købe lykke, har glemt alt om heste~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Nogle der ved om man må fotografere under selve opvisningen af gallashowet?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flis - |
|
|
det er der svaret på her i tråden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Flis. |
|
|
Ja det er der svaret på en gang tidliger i denne tråd. Men ja det må du godt. Du må bare ikke bruge blitz.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| meurzz.. |
|
|
Hvorfor skal du have en hund med til Hest og rytter sådan en hel dag?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hund?? |
|
|
Man må da forhåbelig ikke tage hunde med?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pia... |
|
|
Jo Pia, det tror jeg faktisk gerne man må, jeg har ihvertfald nogle gange stødt på nogle der har dem med. Men det kan være det er dem der campere der har den med inde på messen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hvis "alle" har ret i at startlisterne i programmet til klasserne ikke er til at regne med, ved I så om det er en anden måde man hjemmefra kan vide ca. hvem der starter. Vi skal nemlig køre hjemmefra kl. l*rt lørdag morgen, hvis vi skal se prix sct. georg klassen... Vil gerne vide om rytterne er "det værd" eller om jeg kan sove lidt længere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hepehy |
|
|
jeg kommer lørdag... er ligesom Katrine med E-line Af Hvarre hingste kåring debutant... så jeg venter spændt og glæder mig meget...
Vores største had tilhøre de mennesker vi holder allermest af, for de er, de eneste der kan give os alt, og alligevel nægte os det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| PiaR... |
MettG ♥Natali♥ |
06-03-2007 23:27 |
|
...Skal ikk ride føler mig bare mest tilpas i mine ride bukser fortiden, må nemlig ikk ride (selv om jeg har lyst )...
Hilsen Matte & Natali (\_/) (*hest*)
¤*´`*¤..¤*´©©©`*¤..¤*´`*¤ Irish Draught & New forest Styre Jeg stinker af hest, nej stop lige op og klap hesten jeg dufter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen hunde. |
Rikke (Møgelholtgaard) |
06-03-2007 23:43 |
|
Det står der i kataloget.
Avl af DV samt DSP. Venter føl i 2007 efter Nobleman, Aquavit N samt Røgilds Kidogo. Sortbroget vallak 155 cm. samt Welsh hoppe sec. A sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| katalog?? |
hellef77 |
07-03-2007 09:03 |
|
jeg er blevet garanteret en billet, men har endnu ikke modtaget den, og jeg ved ikke om det er med denne at man samtidig får det ovennævnte katalog? Min billet er gældende til alle arangementer Lørdag, men jeg vil selvfølgelig gerne vide hvad der sker mere præcist om Lørdagen, udover det special arrangement og galla showet, og nu har jeg set på varmblods hjemmeside, men har ikke kunne finde en decideret tidsplan, desværre. Men kan det tænkes at der er en herinde fra som kan hjælpe med en tidsplan over hele Lørdagen? Det ville være rigtig dejligt, så kan jeg også bedre regne ud hvad tid jeg skal køre hjemmefra.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
>Rikke/MissFejrskov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rene,, hjælp |
TM ☻Stald Skavn☻ |
07-03-2007 09:14 |
|
Hej Re Giver du tips til alle slags digitalkamera'er, eller er det kun dit eget, som jeg kan forstå er et CANON eos 400d( mit ønskekamera)? Har et Fujifilm s 5000 digital camera, hvilket jeg egentligt var godt tilfreds med i starten, men nu har jeg voldsomme problemer med at tage billeder af heste i "arbejde ". De bliver så slørede og da især i ridehal. Tina
Sportspony, sælges. vallak, spring mod dressur, 145 i stang. Dejlig rolig og børnevenlig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *pinligt* |
hellef77 |
07-03-2007 09:50 |
|
 Men mange tak for hjælpen! Nogle gange kan man jo se sig lidt blind... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehehe... |
|
|
Nå så det er i denne weekend? 
Jeg skal have min kæreste med hjem på weekend, og HAR advaret ham imod, at langt størstedelen af tiden skal bruges i en STALD - eller på ryggen af mine heste...  Men har da ikke advaret ham imod, at vi skal se live hingsteshow også 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| meurzz |
|
|
Hund til Herning? Et godt råd - find pasning et andet sted. Det bliver en laaang dag for en hund - men ekstremt mange mennesker og indtryk. Nej - det udsatte jeg ikke min for i hvert fald. Milla
Opstaldning - helst i løsdrift - søges til hingsteføl(2006) i nordjylland!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TM... ja da |
Rene (Lfoto dk) |
07-03-2007 12:13 |
|
Ja de ligner hinanden mere eller mindre. Og det er grundlæggende de samme indstillinger der skal bruges når man fotograferer i en hal/ridehal. Så bare giv lyd fra dig dernede  Mvh Rene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi kører fra sjælland |
Anne02 |
07-03-2007 12:53 |
|
...i morgen kl. ca. 11.00. Skal så lige indlogere os i hytten, og kl. ca. 16.30 kører vi så til Messecenteret. Vi skal være der alle 4 dage, og håber at vi i år vinder traileren sidste år vandt den ene af pigerne en dressursadel til en værdi af kr. 12.500. Den anden mener så det "er hendes tur" og vil gerne have skiftet vores egen trailer ud med en ny  Glæder os til turen og mange gode oplevelser, og har fået nogle gode pladser til galla om fredagen.
Et menneske der hviler i sig selv, har IKKE brug for at "vise" sig. Citat: J. Møller. Mange hilsner fra Anne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ??? |
majadina |
07-03-2007 15:10 |
|
Jeg har aldrig været til herning hingstemesse.  Er det godt? Jeg har over vejet at tage der over lørdag og se det der show kl. 19.00. Tror i min mand og 3 årige datter vil synes om det? Er det koldt? Hvad til har udstyrs butikkerne åbent? Kan man bestille et katalog???
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ http://hallingsgaard.eu/ Læs om: PCOS, Gastric banding, Grå Fjordhest, Fauve, Sheltie, Gårdhund, Killinger, Marsvin unger, Geder, Høns og Familien Faurholt på min side. ♥ ♥ ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| majadina... |
|
|
du skal nok ikke forvente at få billetter til nogen shows eller hal m. Dem køber "man" allerede i oktober. Men man kan uden problemer komme på messen, som er opvarmet og der er tonsvis af udstyr!!
Mvh. Tine Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves!! Au pair søges straks til Schweiz. Læs mere i præs!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalala |
|
|
Nu kører jeg til Herning- Vi ses alle sammen!! Det her er sgu bedre end juleaften! 
>Rikke/MissFejrskov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa... |
|
|
Nå, jeg vil bare lige sige at jeg glæder mig så meget til at komme til Herning igen.. hehe... Skal derned fredag, lørdag og søndag.. Jeg kan lige opfordre jer alle til at gå ind på www.ridehesten.com, for at forberede jer lidt... hehe.. Der bliver vist lidt, hvor de er i gang med at stille og bygge det hele op, pluds interview... Super godt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Glææææææder mig  Jeg kommer ca. kl. 17 fredag og så skal jeg se gallashowet  Kommer måske til JHN's fælles-samling kl. 17 Eller så går jeg måske rundt med et lille klistermærke hvor der står "smukkeZaco" eller sådan noget 
Mit signatur er: Mit signatur. Øhm..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har |
Marianne Frandsen *Snøddergård* |
07-03-2007 19:20 |
|
lokket manden med, og så tager vi Aleksander med i barnevognen, og Mathilde kommer ud til bedstefar i Ikast og bliver passet. Hun skal nok ikke vide, at vi skal ind og se på en masse lækre heste og hesteting, så vil hun med... Vi havde hende med på Agromek i år, men det blev hun hurtigt træt af. Så skulle hun tisse, så var hun sulten, så var hun træt, så sprang hendes ballon osv. Nej denne gang tager vi kun Aleksander mindste mand med... Kan man på alm. indgangs billet lørdag gå i staldene og kigge på hingstene, eller er de lukkede ?
Mange hilsner Marianne Frandsen "SNØDDERGÅRD" Mor til Mathilde 271003 Catrine 020805 "vores lille engel" Aleksander 070806 Gratis sommergræsning 2007 tilbydes omgængelig 3ér pony hingst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa... |
|
|
Marianne Frandsen *snøddergård*... Du kan altid gå i stalden og kigge.. Det kan man alle dage, og du skal vist bare har en messe billet til det.. God tur..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla |
|
|
Til alle jer der skal bo på Herning Park Camping: Medbring gummistøvler! Det er ren mudder her
>Rikke/MissFejrskov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Indgang til Hest&Rytter |
07-03-2007 20:34 |
|
Hvordan er det lige med gratis indgang og hvilke dage er det på? Mvh. Lotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vedr. auktion |
|
|
Hejsa Vi har billetter til auktionen - syntes det har været rigtigt sjovt at følge de andre år. Har jeg ret i, at det er det der hedder "Forårsauktion, hal B, kl. 15.15?...  Christine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 22.49.00 |
|
|
Har ingen transport muligheder, så jeg skal nå den sidste tog hjem fredag aften kl 22.49 og det betyder at jeg bliver nødt til går lidt før show bliver færdig..  Er der andre af jer der skal også med tog eller er det kun mig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Ej, hvor surt Skuggi. Men jeg skal køre sammen med min mor. Stald Miller ♥Stald Millerϖ: Der er gratis entré torsdag kl. 17 til hest og rytter messen! Åbningstider Torsdag kl. 17.00 - 20.00 Fredag kl. 09.00 - 19.30 Lørdag kl. 09.00 - 19.30 Søndag kl. 09.00 - 17.00 Entré Voksne Kr. 100,- Børn Kr. 50,- GRATIS adgang torsdag aften. Taget fra: www.hestogrytter.dk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak for |
07-03-2007 21:42 |
|
hjælpen. Hvornår må udstillerne egentlig forlade deres stande om søndagen? Jeg har tænkt på at tage derind søndag måske. Mvh. Lotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Maja Dina. |
|
|
Der er desværre ikke flere billetter til hingstekåringen lørdag heller ikke til gallashowet. Som en anden skiver, så er de allerede solgt i okt. Salget starter d. 1. okt. og gallashowbilletterne er væk på få dage, samt til Hingstekåringen om lørdagen. Men i kan stadig komme ind og se messen Hest og Rytter med masser af udstyr, se staldene og alle de pragtfulde heste, samt se konkurrencerne i hal B. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ang. auktionen |
|
|
Hej, nogen der ved noget om auktionen? Den pris der bliver opråbt, kommer der moms oveni den? jeg har forstået at der kommer 6% oven i, men hvor meget mere skal man af med? og hvad med de summer som der står skal betales til det offentlige? Jeg er ikke moms regristreret, så er ikke så godt inde i det. Jeg har læst de regler som er på varmblods hjemmeside, men jeg forstår dem ikke helt. Hvad går den røngtengennemgang ud på? håber der er nogen der kan hjælpe mig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Røntgengennemgang... |
|
|
Der må jo ikke være arvelige skavanker på hingstenes røntgenbilleder (jo enkelte bliver godkendt alligevel, hvis dommerne vurderer, at hingstens kvaliteter kan opveje evt. fejl). Men der kan jo godt være ting på billederne, der ikke har betydning for hingsten ifbm avl, men måske kan have det ridemæssigt. Men der er så mulighed for at spørge dyrlægen (Schougård) angående hingstens røntgenbilleder, hvis man er interesseret i den. Om der er noget på dem, og om det i så fald vurderes at have betydning. På listen over hestene, der stilles på auktion plejer der så vidt jeg husker at stå, om der skal betales moms eller ej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det kan godt være at man ikke kan få ... |
|
|
Billetter til gallashows'ne men jeg var derinde idag(på selve messecentret) og købe 3 billetter til aftenens specialarrangement med Andreas Helgstrand. Og der Lå altså masser af billetter. Dog hørte jeg at alt til Auktionen var udsolgt. Mvh. Ulla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Der står også på deres hjemmeside at der er restbilletter til salg. Desuden kender jeg en der havde fået købt for mange billetter og dem kunne hun bare sælge til DV som så ville sælge dem videre. Der er sikkert ikke tonsvis, men billetter er der  Vdr. auktionen skal man kun betale moms hvis sælgeren er momsregistreret (det er langt de fleste på det niveau) og derudover skal man betale et auktionsgebyr på (vist nok) 6%. Altså kan man for nogle heste betale prisen + 31 % (25% moms + 6 % gebyr), mens andre heste kun koster ekstra 6%. Røgtenbillederne ligger vist i sekriteriatet, hvor man kan se dem. Desuden siger de i højtalerne under auktionen om hesten har noget på røgtenbillederne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
hey alle sammen.. Er der nogen som har to pladser til herning i en bil? vi er to glade heste tøser. som rigtig gerne ville der over  vi kan tages op enden i kalundborg, eller sorø.. Mvh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Hvis man ikke havde fået billetter til de udsolgte ting skulle man oprette en anonnece her på HN om det! Det gjorde jeg da jeg ikke vidste at de solgte billetterne den dag de gjorde det og så her i sidste uge blev jeg kontaktet om at jeg kunne købe to billetter  Glæder mig helt vildt til imorgen af forskellige grunde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til jer som skal med ! |
|
|
Lige til jer som skal med til det , tænk godt over hvor heldige i er , der er jo nogle som skal opvise i Bjerringbro der :/ Hingstekårringen har hvert år været en tradition for mig , men i år , kan jeg ikke komme med , selvom jeg kender unghesten Duxiana som er ejet af Jette G. Bach , så kan jeg ikke komme med alligevel .. ha' en god herning tur til jer som skal med .. hilsen en trist efterskole elev .. <|3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Siddepladser... |
|
|
Er det kun mig der synes at siddepladserne i den nye hal M ikke ser ret gode ud? Synes ikke det ligner der er særlig stor niveau-forskel på rækkerne? Håber da ikke der kommer en høj én og skal sidde foran...
Mvh. Bettina&Clayton If you can dream it, you can do it  Citat: Walt Disney
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hæveautomater |
Malouh |
08-03-2007 21:01 |
|
Hejsa. Nu hvor vi skal afsted imorgen, en masse mennesker. - Ville jeg høre om nogle af jer viste om der var hæveautomater, og evt. hvilke? - Forsat god aften
Malouh En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. -Peter Plys
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Malouh. |
|
|
Jeg ved der min er 1. Den står til venstre i forholden inde man går vidre ind til alle herlighederne. Kan ikke huske om der også er nogle inde for i hallerne. Hvilken kort den kan tage ved jeg dog ikke. Men Dankort, Visa, Maestro skulle da gerne kunne tages. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hæveautomat |
Malouh |
08-03-2007 21:15 |
|
Okay.. Det er mere, jeg har kun et hævekort til BG-bank, som dog også kan bruges i Danske Bank .. For hvis der ikke er nogen hæve automat, skal jeg have pengene på mig, men var der en, kunne jeg jo hæve som jeg havde brug for det ..
Malouh En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. -Peter Plys
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dlgsdng |
NannaT |
08-03-2007 21:41 |
|
så er det i morgen, yay! er der nogen der ved hvordan temperaturen er i h&r hallen, og den hal hvor der er gallashow?
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hjemme! |
|
|
Så er jeg kommet hjem fra Messe Skal derop igen lørdag dag, men idag stod i shoppingens tegn, imens lørdag bliver hingste. Andre der har købt sig fattige? Her er hvad det blev til for mig. Klokker til fold 50 kr. (normalt 75 kr.) Grime med lammeskind 169 kr Hvide ridebukser 2 for 150 (!!) Strømper 20 kr. pr. par. Stigeremme 100 kr Nyt mukmiddel 200kr (håber det virker!) 10 smådimser for 50 kr, bl.a. en springpisk, nogle gummidimser til stigebøjler, en foldbar hovrenser og støvlepåtrækkere. Saline Corn godbidder til hesten. Jeg skulle have haft en Soft Hackamore, men fandt ikke lige en billig en. Alt ialt endu en faktastisk tur til Herning. Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ang. hæveautomat |
|
|
... Så virkede den hæveautomat i forhallen ikke her til aften, og der forefindes ifølge cafémanden ikke andre i Messecenteret. Så sørg for at tage kontanter med, det ville være surt at være der uden  mvh Jeannett
'It's nice to be important, but it's more important to be nice'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mange tak. |
Malouh |
08-03-2007 23:17 |
|
Mange tak for informationen, jeg vil tage kontanter med så 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg glæder mig helt vildt. Nu har jeg ventet i 2 år. ;P
Venlighed er et sprog, som selv den stumme kan tale og den døve kan høre!! Udstyr sælges se præsentation (underlag og grime m.m.) Bakkegården uge 31 - 07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla |
|
|
I kan hæve i Informationen/billetsalget, men det kræver selvfølgelig visa, dankort eller lignende (og alm. hævekort kan IKKE bruges)
>Rikke/MissFejrskov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Startlister til konkurrenceklasserne?? |
|
|
Hei. Er der nogen der ligger inde med startlister til de konkurrenceklasser der afvikles i forbindelse med kåringen? Kan ikke finde noget på DV hjemmeside.. Hvis nogen ved noget, så vil jeg meget gerne have et link 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Video... |
|
|
Hej venner, Nu har jeg ledt og ledt, men kan ikke finde noget om dette. Nogle der ved om HN eller andre hjemmesider sender live derover fra, så vi andre staldslaver også kan følge bar en smule med?
Med Venlig Hilsen Anne Kathrine Billig bil købes, max. 10.000 - Skriv en mail eller PB
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla |
|
|
Anne-K: Jeg læste et sted, at HN sender fra idag ved middagstid
>Rikke/MissFejrskov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
sender hn live fra hingste kåring i år? og i så fald hvor skal man finde linket til det henne?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sending.. |
|
|
De skulle starte her ved 12.00 tiden,men der er ikke sket noget inu. Du skal ind under det der hedder web tv.
Centreret ridning af Sally Swift købes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Venter... |
|
|
Vi venter spændt HN!! 
Med Venlig Hilsen Anne Kathrine Billig bil købes, max. 10.000 - Skriv en mail eller PB
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Uha - spændende! Jeg har lyd! Og et fastfrosset billede af løsspringsbanen... Nogle med billeder der sker noget på?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Lige som i går er billedet fast frosset,og der er ingen lyd..  Er der udsigter til at i får det rettede,så man kan bruge det til noget??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sort skræm |
|
|
Ja her sker der slet ikke noget! Rigtig træls når man ligger syg og gerne ville have været afsted! *Snøft*
Nogen der har Webtv der virker??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen lyd |
|
|
Jeg har ingen lyd. Billedet skifter mellem at være fastfrosset og virke i 1 min. for at fryse igen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| genstart |
|
|
Jeg kan ikke få ly, men når det hakker, så tryk "afspil" igen, så virker det lidt igen. Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heller ingen |
|
|
lyd her 
Med venlig Hilsen Yessika - ♥ nu med superhesten Parfait ♥ Husk at smil - Så smiler verden igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Æv... |
|
|
Æv jeg mangler også lyd, rigtig træls man ikke kan se hvem de fine hingste er!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kan nogle... |
|
|
Kan nogle af jer der har været der idag ikke lige opdatere os om hæveautomaten virkede idag? Jeg gider nemlig ikke hæve en masse penge og tage med, for jeg bruger dem bare så 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja... |
09-03-2007 15:59 |
|
det er æv, når man nu sætter sig foran computeren høne syg og vil se hvordan det går, så er der ingen lyd... Men hestene ser da godt ud... Om end de er lidt "nervøse" over alt den uro i salen... Men det er der nu ikke noget at sige til.
Mange hilsner Marianne Frandsen "SNØDDERGÅRD" Mor til Mathilde 271003 Catrine 020805 "vores lille engel" Aleksander 070806 Gratis sommergræsning 2007 tilbydes omgængelig 3ér pony hingst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hn... |
|
|
Hvor bliver lyden af?? Kan der ikke gøres noget ved det - også den "hakken" der er (mit billede fryser efter kort tid.) Det plejer at være super at sidde og se live-streaming via HN og nu er vi jo blevet forvænte  Har altså flyttet en børnefødselsdag fordi jeg skulle sidde her 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| der er LYD |
JumpingGirl |
09-03-2007 17:14 |
|
fra hal b nu her... hos mig. Og kvaliteten go.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Delvis... |
|
|
Lyd og billede fra hal B på min computer,meen jeg vil ikke påstå at jeg synes det er optimalt,og jeg er faktisk dybt skuffet.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skuffet... |
|
|
Her hos mig fungere det helt optimalt, god lyd og ingen hak og frysningsbilleder. det er ikke Hn i skal være skuffet over, men jeres computers evner. Hn kan jo ikke gøre for at jeres computere og forbindelse ikke kan trække den pågældende video 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sparky... |
JumpingGirl |
09-03-2007 17:40 |
|
hmm, måske - men der er jo mange der har problemet virker det til..? Her virker det jo også super fra hal B mens hal M ikke engang rigtig kan komme frem. De skrev da også tidligere, at de havde problemer med at sende derude fra? Jeg håber da der en nogle i kontakt med dem og kan sige hvad vi ser og høre dem til om det skulle virke ifølge dem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke et computer |
|
|
Problem her.. Min er helt ny og opdateret med det alle nyeste,og min forbindelse er såment også høj nok.. Så spar mig for dine "viseord".. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smlema.. |
|
|
Det har ikke kun noget med hastighed og nye computere at gøre, men computeren kapacitet. Men jeg skal spare jer for mere, og vil nyde live optagelserne fra min ultra store fint fungerende computer. Ang hal m, så viser den det fint, men der er ingen lyd hos mig på hal M
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kanman finde |
JumpingGirl |
09-03-2007 17:59 |
|
startlister noget sted? (til spring i hal m lige nu f.eks)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lydproblemer |
|
|
Hej, Vi er godt klar over problemet med lyden, samt at billedet forsvinder i Hal M. Problemet ligger i det program vi bruger til at optage videoen med. Derfor vil det blive slået til og fra af og til, indtil vi får løst problemet. Ved Hal B har vi brugt en af vores gamle computere, hvilket virker okay. Dog er jeg selv ikke 100% tilfreds med videoen, men det er trodsalt bedre end ingenting. Jeg vil tro at meste vil blive lagt online, ligesom sidste år, så I kan se det når I har tid. Jeg ved dog ikke præcis hvornår det vil ske. Håber det svarer på nogle af jeres spørgsmål  Mvh, Casper
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jubii... |
|
|
Endelig virkede det som det skulle,det var vel nok dejligt..  Så nu vil jeg læne mig tilbage,og håbe jeg kan nyde en masse dejlige heste resten af weekenden på min puter..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
Moni |
09-03-2007 19:52 |
|
var afsted i dag.. Og der var en mand der gik rundt og filmede med et stort kamera.. Han havde vist sort bluse på.. Nogle der ved hvad/hvem det var? Mvh Moni
Nu med sønnen Jesper, født den 31. august 2006. Besøg vores hjemmeside, klik her Staldvask kig her: www.a-staldrens.dk/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jubii... |
09-03-2007 20:12 |
|
Har lige set noget online galla show... Uden pauser og med fin lyd. Det var lækkert. Håber det virker igen i morgen aften, og til endelig kåring, så jeg kan få navn på de hingste som går til 10 dages testen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nå... |
09-03-2007 21:47 |
|
ikke galla, men show fra hal B...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tusind... |
Mette J |
09-03-2007 21:52 |
|
..tak til HN for en skøn direkte web transmision fra Herning, som jeg har set her til aften  Skønt at have dén mulighed, når jeg ikke kan være derover. Det har fungeret fint hos mig her til aften. Enkelte korte "frysninger", men de kan tælles på en hånd 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flot klaret |
Tine (Ib) |
09-03-2007 23:32 |
|
Det gik fint igennem her og jeg er glad for, at jeg fik muligheden for at se det. Jan: Var det vores allesammens yndlings fotograf vi kunne se i baggrunden, bag manegen? 
Vh Tine Hestens Urtehave- kig ind 
Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| super transmision |
|
|
Helt enig i Mette J... super transmision og fedt at give os muligheden for at se det LIVE Sidder helt sikkert med igen i morgen! Desuden synes jeg det var en rigtig god fremvisning. Synes de sagde rigtig mange fornuftige ting. Der er helt sikkert mange ting jeg selv vil prøve at lege lidt med. Hilsen Kamilla der heldigvis selv sidder i Herning på søndag og følger med 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ked af at sige |
Bettina Møller ♣Stald Højbjerg& |
09-03-2007 23:42 |
|
Lige meget hvilken pc (den ene er 1 måned ganmmel) vi prøver på så sker der intet her... Er der en der vil sige mig hvad de helt nøjagtigt gør og hvor for at få det til at virke.
Bettina..... Rigtige piger rider fjordhest og connemara Salgsdag med brugt ride- og køreudstyr på Birken den 17. marts. Nærmere info kontakt mig........
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg starter Internet Explorer |
xtiny |
10-03-2007 04:00 |
|
Det virker ikke i Mozilla Firefox. Har I opdateret "media player"?
Mvh xtiny ---
♣ Print af tryksager mm på professionel farvelaser i formater op til A3. Scanning af negativer og dias tilbydes til print eller få dem brændt på DVD. Kontakt: print@jersore.net ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Ihh, hvor jeg glæder mig til Gallashow i aften Har lige læst Livebloggen på journalistskolens side, og det tegner jo lovende, selvom det sidste var alt for trist- hvis det sker i aften, så tuder jeg 
>Rikke/MissFejrskov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Web TV |
|
|
Æv - havde håbet de ville sende fra Hal M i dag. Nu hvor jeg bare skulle ligge på sofaen og se hvilke hingste, der går videre. - Efter at have fået gevaldige plukkeveer efter to dages ophold i Herning  Puha - det gør jeg godt nok ikke igen - men skal så heller ikke være gravid igen foreløbigt  Så må jeg nøjes med at se hvilke hingste, der bliver præmiehingste i morgen - og evt. auktionen senere i dag. Trine www.paarupgaard.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har lige tændt |
JumpingGirl |
10-03-2007 10:05 |
|
for web tv, ved nogen hvem prøverytteren er?? Er der kun én? Kan man finde startliste et sted, kan være lidt svært at høre hvem det er ind i mellem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Test og galla |
|
|
Testrytter er en Johnny (kan ikke lige huske hvda han hedder til efternavn). Gallashowet starter kl. 19.30
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Feeedt show  Rikke Fejrskov: Jeg tror at du tuder til sidst! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gallashow |
|
|
Sidste indslag - jeg stod op og jeg tudede! Sådan noget kan jeg bare slet ikke kapere... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er der nogen |
JumpingGirl |
10-03-2007 12:56 |
|
der ved hvordan man for webTV fra Herning fra PC'en over på ens TV, så man kan se det på TVet i stedet for???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsgjsdgbkjs |
NannaT |
10-03-2007 14:46 |
|
er jeg den eneste der ikke kan se live streaming? der er bare sort skærm...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Øv altså... |
|
|
Webtv'et kørte bare så fint i går aftens og nu kan jeg kun se få sek. og så fryser skærmen  Havde glædet mig sådan til at se gallashowet. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er klar... |
Tine (Ib) |
10-03-2007 19:34 |
|
... sidder klar til at se gallashowet, her virker det upåklageligt. Der har lige været HN's svar på reklamepause, nemlig et close up af Rene's jakke (L Foto):-D
Vh Tine Hestens Urtehave- kig ind 
Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ehh hvor finder jeg gallashowet henne? jeg kan kun se noget fra hal m...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Auktionen... |
|
|
Der var mange af dem der ikke lige havde valgt at gå ind til auktionen der alligevel gerne ville se den - så her et par billeder fra en på det tidspunkt MEGET velbesøgt stand, hvor vi selvfølgelig streamede fra auktionen. (Det er lige ved at vi skulle have stole med næste år)  Det er lidt svært at få ordentlige billeder både af standen og alle dem der stod/sad og så på - men der va en del 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hallo I der HN-folk-moderatorer |
|
|
i jeres cowboybukser og cremefarvede poloshirts  Kan man ikke se/gense Andreas' afsked med Cavan fra fredag aften et sted? Kan du holde det ud, Jean  Mvh Line
DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....
Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| suller der ikke være |
Diegogogo |
11-03-2007 09:23 |
|
Web tv fra Herning i begge haller netop nu, eller er det bare mig der ikke kan få noget som helst frem i dag?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nope ingen web tv |
|
|
Der fra inu.. Enten sover de længe,eller også viser deres ur ikke det samme som mit.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gallashow |
|
|
Hvornår slut Gallashow fredags aften? Og hvad har det vist efter kostumspring? Vi blev nødt til at smuttede allerede kl 22.15 pga den sidste tog, derfor fik vi ikke se så meget denne Gallashowet ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er der |
11-03-2007 12:51 |
|
nogen som ved, hvilke unghingste der gik vidre til 10 dages testen ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ekjgbwkjgb |
NannaT |
11-03-2007 13:29 |
|
jeg har downloadet det nyeste media player, men der er stadig bare sort skærm. er det fordi der ikke er noget i nogle af hallerne lige nu?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Endnu... |
Mette J |
11-03-2007 16:32 |
|
..engang 1000 tak for galla-showet direkte på HN igår aftes  Jeg har ingen problemer med at se fra web tv - og jeg har ikke opdateret media player.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Årets Hingst? |
Annette-j |
11-03-2007 16:38 |
|
Hvilken hingst blev kåret til årets hingst?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| se gallashowet |
|
|
kan man ikke herinde på hn se gallashowet lige nu???
"Dyr er ikke et legetøj, men et ansvar. DIT ansvar!" SILLE FOREVER !! Min dejlige hund er sovet stille ind... Hvil i fred gamle ven. Evigt savnet, aldrig glemt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvordan... |
Mette J |
14-03-2007 08:37 |
|
..gik det egentlig med at fejre fødselsdag for HN? Sang I?  10 år - stort tillykke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|