|
|
| Min bil er f*ndme blevet stjålet! |
|
|
JA hvor surrealistisk er det lige? Jeg kommer ned fordi jeg skal på arbejde, men hvor er bilen? Hvorfor holder der en grøn bil i stedet for min bil??? Den er blevet stjålet tænkte jeg, den er f*ndme blevet stjålet. Min bil med rideudstyr i for tusindvis af kroner er sgu blevet stjålet. En masse blandede følelser ræser gennem hovedet på mig Tror vist disse kan sige hvordan jeg har det. Politi, forsikring og arbejde er kontaktet. Der arbejdes på sagen. Så kære HN'er hvis nogen i KBH eller omegn ser en sølvgrå Nissan King Cab 4WD med reg. nr. RE 96 630 med Marlings Auto Ebeltoft skrift på så kontakt mig venligst på 29 28 78 47
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| for hulen da |
| Forfatter:  |
Jillow |
| Dato:  |
02-02-2007 09:51 |
|
sikke noget biks... Folk kan da heller aldrig holde snitterne væk fra noget der ikke er deres...  Min bil med rideudstyr i for tusindvis af kroner er sgu blevet stjålet. ved godt det ikke er passende, men for dælen at lade sine ting ligge i bilen er jo ikke det bedste man kan, hvis man ikke har egen carport/egen indkørsel mv. Håber for dig din forsikring dækker det løsøre der lå i bilen. Pøj pøj Sasser
Jillow
Opdragelse er de voksnes organiserede forsvar mod ungdommen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øv hvor |
PernilleKrake |
02-02-2007 09:52 |
|
træls. Håber at de finder den med indhold hurtigst muligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ved |
|
|
godt det ikke er smart at have sine rideting i, men det kan ikke ses udefra vejen, der er tonede ruder bagi. Må nok indrømme, at jeg ikke tænker på det er dét der er væk, det er nærmere bilen. Grrr jeg er splintrende arrig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nei... |
inesophie |
02-02-2007 10:04 |
|
ingen god start på dagen . håber virkelig de finder den med indhold og helt i orden. håber du likevel kan få en god weekend.
Ine(novak way) Ønsker at sælge noe utstyr, se min præs. Ønsker du et rideteppe som ingen andre har?Jeg syr rideteppe, ingen er like.Det første teppe testes nå ud av en her inde på hn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NEJ NEJ NEJ |
|
|
Det kan man fandme da ikke gøre, @!#$ og møg. Og hvad så med det fine underlag fra Panduro Hobby ?? Nej hvor frækt, FLYT PÅ LANDET SIGER JEG BARE  Øv hilsner fra Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seriøst |
yiip |
02-02-2007 10:15 |
|
seriøst.. hvor er det bare surt når man ikke kan have sine ting i fred.. håber de finder dem, med indhold!
Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf  ................................... West highland white terrier...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har prøvet det |
carlos1 |
02-02-2007 10:31 |
|
og forsikringen dækkede mine ridestøvler som var på bagsædet. så mon ikke at de også dækker ved dig, hvis bilen ikke bliver fundet. Krydser finger og tæer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja camilla |
|
|
det fine Panduro underlag samt mine ekstremt dyre støvler er taget  Jeg vil på landet og bo vil jeg. Så ja, nu sidder jeg her...og ved egentlig ikke hvad jeg skal lave før jeg bliver hentet om et par timer  Det erbare lidt svært at måske skulle omstille sig på at den aldrig dukker op, eller dukker op og så er total ramboneret. Men hvorfor i alverden lige dén?? Der holder Volvoer, Mercedeser og en masse andet der er meget mere værd.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øv da også |
Louise(Lukas) |
02-02-2007 12:58 |
|
Øv, hvor er det ærgeligt. jeg ved slet ikke, hvad jeg ville gøre, hvis nogen stjal Dr. Gladisch(Det hedder Mercedes'en). Jeg håber, at den bliver fundet igen og gerne med indhold. Jeg vil ihvertfald holde ekstra øje her i vejene i Kbh. Men hvis det er professionelle, så er den desværre nok på vej til Polen. Mht. til Volvo og Mercedes, så er de helvedes svære at bryde ind i og har startspærre mv. Vores Mercer er ihvertfald aldrig blevet stjålet tiltrods for, at vi ellers har "mistet" tre golf'er.
Louise - med George Kanin og Lukas Hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Louise |
|
|
Ja det var faktisk også min første tanke efter det ligesom var gået op for mig, at den ikke var kørt af sig selv, at den nok var røget til Polen. Ja den er ne at stjæle, det er sikkert, men der holder SÅ mange andre nyere biler, eller fra samme årgang der er ligeså pæn. Ikke fordi andre skal have stjålet deres bil  Hvad med de gamle mercere, er der også startspærre på dem? Der holder nemlig en ganske ganske velholdt en lige ved siden af. Ih nu får jeg sgu flæbe læber igen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du skal have |
|
|
en god gammeldags ratlås, GULD værd når man parkerer i byen. De giver op og tager den næste Den er fucker grim, men den virker Mvh CAmilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det blev |
|
|
vi også enige om. Finder vi den eller skal der købes en ny, så skal der ratlås på, og måske hvis der kan fiskes en alarm OG en fingre-kappende-lås 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja og hvis |
|
|
du nogensinde finde dem der "nakkede" rosetterne, så er der tale om SERIØSE straffe Mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også i den grad |
|
|
at stjæle rosetter slipper man ikke ustraffet fra, slet ikke når en seriøs god stævnekoordinator er på banen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sasser |
Louise(Lukas) |
02-02-2007 13:58 |
|
Dr. Gladisch er fra 1987 og har startspærre, så det har vist været standard hos MB i mange år. Jeg kan dog ikke huske om Hr. Frost havde startspærre(123'er fra 1977) og jeg kan ikke tjekke det nu, da han er afgået til de evige tyske autobahns.  Jeg glæder mig til at se den der fingre-kappende-lås. Det kunne godt blive et stort marked. 
Louise - med George Kanin og Lukas Hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æv mand... |
|
|
så for jeg vel ikke et lift hjem på torsdag  ej det er virkelig r+v, at få stjålet sin bil...lidt ironisk er det dog, at du lige akkurat igår aftes stod og fortalte om din hektiske uge i næste uge! Og dine fine brune ridestøvler... Jeg håber virkelig de finder bilen i hel stand igen, samt dem der stjal dem...også fikser du lige en ratlås imellem tiden ik  Da jeg fik beskeden fra dig havde jeg det nærmest som om de havde stjålet hesten eller lign... Du bruger jo den bil så meget, så rent praktisk er det jo et kæmpe tab! Kan du overhovedet komme på arbejde uden bil? Har forresten sendt beskeden videre til alle jeg kender.
Mvh. Tine Vil du til udlandet i et år og passe heste?! Hestepasser søges til stald i Schweiz. Start juli ´07 Kontakt mig for flere oplysninger Se mine billeder på: s118.photobucket.com/a...ky02_2007/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Louise |
|
|
ja jeg tænkte det nok, at det ville blive en succes  Det skal jo være sådan nogle ninja blade der kommer ud af låsen og siger "Hak hak hak", og så står de der uden fingre. Hvor sjovt er det så at stjæle biler? Den skulle også laves til lejligheder og huse 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi bor.. |
joebluff |
02-02-2007 14:04 |
|
på landet, og har en dårlig vane med ikke at låse bilen  En aften var vi kommet sent hjem, og Victor var faldet i søvn, så han skulle bæres ind. Næste morgen kl. tidligt ringede min genbo: din bagdør står åben, så... Jeg fór ud, og var sikker på nogen havde forsøgt at stjæle den, men heldigvis, havde vi bare glemt at lukke døren, efter at den sovende junior var taget ud! Vi har også ofte seltøj liggende i bilen, så jeg kan godt følge dig!!! Man føler en komplet afmagt over, at andre bare hapser hvad der passer dem. Og rideudstyret fatter de sandsynligvis ikke hvad er! Og hvad det repræsenterer af værdi! Vi fik for år tilbage stjålet vores Golf. Men de blev sq slemt skuffede! Der var ingen benzin på, de kom ikke ret langt, anlægget var noget hø, og det var den mindste lille motor der lå i den. Det ubehagelige var at vi fandt noget af deres tøj og en kniv i bilen. Men det blev aldrig det samme at køre i Golfen... Mette, som synes biltyveri burde straffes, så de havde lidt mere respekt for at lade være.
At køre shetter er det bedste i verden! ...med de to små sorte perler... Medlem af FKS og Andebølle kørelaug.. Fordi kørsel med hest og vogn skal være sjov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tine nej |
|
|
jeg kan sådan set ikke rigtig komme rundt uden, eller jo det kan jeg godt, men der vil gå alt for meget tid med transport. Ja lidt ironisk mht. næste uge  Der er muligvis bil til låns i sigte. Manden skal jo i Bella den kommende uge, så jeg kan køre ham derud, og så køre på arbejde, og hente ham når jeg er færdig, hvis ikke han bliver kørt hjem, hvis ikke mine forældres nabo vil låne mig deres de har i overskud. Men stævnerne må jeg nok kigge lidt langt efter i denne måned 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| joebluff |
|
|
politiet spurgte også hvor meget der var i tanken, der er desværre en ½ tank, og den kan de komme langt på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Surt surt |
|
|
Sådan nogen knoldhoveder!!! Kan de ikke lære at kende forskel på ens eget og andres?? Mega surt for dig Sasser! Og nej... Det er ikke ne ratlås du skal have fat i, men en BH! Det tager dem altid evigheder at åbne sådan en *G*... Håber dytten bliver fundet igen. Forhåbentligt med alle tingene stadig bagi...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha ha Kira |
|
|
den var god, en BH, ja det kunne være, på den anden side, hvis det er en kvinde der skal stjæle, så tager det jo ingen tid. Så er det nok bedre med en fingre-kappende-lås samt ratlså 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hihihi |
|
|
Det skal jo være sådan nogle ninja blade der kommer ud af låsen og siger "Hak hak hak", og så står de der uden fingre. Hvor sjovt er det så at stjæle biler? Haha, hvor funny. Det er da en genial opfindelse. Jep, jeg vil gerne bruge mine surt opsparede penge på sådan en bil-tyv-straffer Så kan de lære det. Det er jo smart, for når de bagefter render rundt uden fingre, så ved man altid, hvem der har været på spil  Jeg havde engang indbrud i min bil, og siden da har jeg brugt ratlås og jeg har aldrig noget af værdi liggende i den. Det mest værdifulde er nok min bilradio, som kostede 500 kr Men jeg tager altid fronten af, så de kan ikke bruge den til ret meget alligevel. Sådan er det at bo i en dum by Jeg vil også på landet.
Medlem af "smårytternes" klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stakkels dig |
|
|
Jeg punkterede engang på vej ind til københavn , hvor jeg skulle ride en unghest, medens jeg går et par kilometer efter en telefon, har der været indbrug´d i min bil, saddel og alt det andet rideudstyr samt mit videocamera ver væk da jeg kom tilbage. Der var gåer 15 min eller sådan noget, og tømt var bilen. Og til den der spørger hvad udstyr ligger i bilen for, så er det ikke alle der har hesten hjemme, eller som mig, hvis du kører ud og underviser eller rider for andre så er det det mest logiske sted at have udstyret, lige ved hånden når man skal bruge det.
Undervisning tilbydes, af voksen erfaren rytter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Gitte & Tyran |
02-02-2007 16:23 |
|
biltyveri er noget øv... (ligesom alt andet tyveri..) men jeg har en lille opmuntrende historie... min far fik engang hugget hans knallert til en fest(han var kun en stor knejte på 14-15år dengang)de nåede lige at se det var en blond pige som drønede af på han velo solex(cykel med motor foran) -men hun var åbenbart lige så stiv som dem der fulgte efter, for hun havde holdt ind til siden for at skide lidt længere henne af vejen, og sad bag nogle buske, så min fars ven lars hoppede af den anden knallert, listede hen og skubbede pigen ned i lorten, fræste hen og op på veloen og så kørte de tilbage med den.. men der gik kun en lille time efter de havde hentet "fangsten" til "blondinen" (som viste sig at være en anden af min fars mandlige bekendte) kom tilbage med bæ på bukserne og et surt ansigtsudtryk.. han havde bare ville køre på tanken efter flere bajere ... og af det kan man lære at tyveri ikke betaler sig... håber du får dytten tilbage..
MVH. Gitte og hypperne! rigtige piger kører Golf2 1.6 TurboDiesel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg føler med dig. Vi har selv fået stjålet 2 biler lige ude foran vores bygning indenfor 1 år... Håber du får din bil igen. Mvh Naja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kender det næsten alt for godt |
Michelle! |
02-02-2007 22:18 |
|
Uhh det er så surt sådan noget.. For et års tid siden blev min kæreste´s knallert stjålet... Den var splinter ny og havde kostede 10,000 kr.. vi havde ikke haft den så lange så vi havde ikke noget at lave forsikring eller noget på den.. Så skulle vi hjem til hans forælder og ja så var den væk.. det er bare så surt, især fordi han havde lånt de penge i banken og skulle så til at betale af for noget han ikke havde mere.. Det mest sure er at vi så fandt knallerten 2 dage efter, den lå oppe i noget der hedder lunden og var BRÆNDT.. Tænk at vi har betalt 10.000 kr for noget, som nogen andre personer kunne have det sjovt med i en halv time.. Hvis de så bare havde taget lidt af den eller amsdret den men ligefrem at brænde den er latterligt... Vi fandt desværre aldrig ud af hvem det var.. :(
Min dejlige oldenborg MAHJONG!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja det... |
ishest2 |
03-02-2007 08:48 |
|
er sgu surt.Håber da i finder den igen. Jeg har prøvet 2 gange at nogle ville stjæle min bil men godt det ikke lykkes for dem  Til gengæld har jeg haft en del hærværk på bilen  Igen til morgen var der nogle der synes mit sidespejl sad i vejen.Det er sgu træls man ikke kan have sine ting i fred...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da op |
|
|
det er da alligevel en del herinde der har fået lavet sjov ved motorkøretøjer  Vi troede vi så den i går, så vi fulgte efter. Det var også en sølvgrå Nissan doubble cab med tonede ruder...den var bare en noget nyere model end min.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nogle hjemmesider |
|
|
udover: DBA, Bilbasen og Biltorvet jeg kan kigge på? Det er jo en ret speciel bil, da der ikke findes mange af doubble cab bilerne herhjemme, og slet ikke i så pæn en stand. Jeg vil have min bil igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke Sasser !!! |
Lisbeth Sejberg |
13-02-2007 01:29 |
|
Læste lige i en anden tråd at din bil var blevet fundet  Mvh. Lisbeth
Svend 4 ever !!!!! Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| brugt til røveri |
|
|
min far fik også stjålet sin varevogn - han er håndværker så alt hans værktøj var i .. damn så er det sq svært at komme på arbejde! Noget tid efter ringede og spurgte ham hvad han havde lavet den og den aften ... bilen var blevet brugt til røverier ... heldigvis havde min far jo meldet den stjålet - så de vidste det ikke var ham. Men vi fik da bilen tilbage i god stand jeg kan desværre ikke huske om hans værktøj var i ... noget var der vel tilbage... Men måske er du heldig at de "bare" skal bruge den til et røveri og stiller den et andet sted og så tager en anden bil - så får du den måske snart igen ...
Støt de græske hunde www.graeskehunde.dk <3 Nu med part på Bella <3 <3 Og med katten Belle <3 TØJ SÆLGES
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Hvilken tråd er det, hvor bilen bliver fundet?
- - - - - - - - - - - - Stiiine & Staffe - - - - - - - - - - - -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja panduro |
|
|
underlaget var stadig i Til gengæld tror jeg de har nuppet mine ret så dyre briller og solbriller Jeg skal gennemgå bilen i morgen regner jeg med, for alt var rodet igennem, og det var begyndende mørkt da jeg kørte den hjem i går, skal helst have dagslys. Men dygtige har de været, for ikke en skræmme var der på den, og den var låst da jeg hentede den. Den kan ikke låses uden nøgle. Vi hentede den i et rigtig forbryder kvarter (et stenkast fra Vestre Fængsel - ghetto bygninger), og der blev godt nok skulet da jeg kørte afsted med den. Men nu er den hjemme igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mystisk... |
|
|
Hvis bilen var låst, så har de vel en nøgle??? Det er da for mystisk. Men godt bilen er hjemme igen. Frygter selv at komme ned til ingen bil en morgen 
Medlem af "smårytternes" klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Piratos |
|
|
hvordan kan de have en nøgle til bilen, når jeg tog mine egne nøgler med mig, og reservenøglen var i lejligheden? Det er dét der også undrer mig. De har sikkert haft en form for dims som låsesmedene har.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bil bil bil |
|
|
Det er da bare fantastisk at du har fået den igen  Var det politiet som fandt den eller hvordan ? Ja, sært at den var løst.
- Yuki Med salathesten Kender du et godt sted på Sjælland til en avlshoppe ? Med billeder på www.rigola.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja de ringede |
|
|
fra Valby politi og sagde den havde stået samme sted 3 dage, så jeg skulle lige smutte ned og se om den stadig holdt der, for så kunne jeg tage den med hjem. Går i hvert fald udfra, at det er politiet der fandt den. Nu skal den lige tjekkes igennem samt have en ordenligt omgang afrensning i form af sprit og skurebørste 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sasca.. |
|
|
Det er da bare heldigt  Krydser fingre for at det alle tingene stadi er der.
- Yuki Med salathesten Kender du et godt sted på Sjælland til en avlshoppe ? Med billeder på www.rigola.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| HA!!! |
|
|
jeg er ikke den eneste der kejler rundt i hvordan dit navn staves: sacha... 
Mvh. Tine Vil du til udlandet i et år og passe heste?! Hestepasser søges til stald i Schweiz. Start juli ´07 Kontakt mig for flere oplysninger Se mine billeder på: s118.photobucket.com/a...ky02_2007/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha ha ha |
|
|
Og jeg har nu ellers altid svaret det korrekt  S a c h a 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skide være |
|
|
med de dyre briller  Næhh bling bling underlaget, det er det der tæller SACHA 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| At stave |
|
|
Nu kan jeg da slet ikke stave. "Og jeg har nu ellers altid svaret det korrekt " Stavet skulle der stå Det er en OM'er
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|