Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

er det en nevrolog tilstede???
Forfatter: 
Dato:  02-02-2007 09:45

jeg har vært svimmel i fire år og nå endelig har jagten startet på at finde svaret.

Jeg har fått tatt blodprøver og ekg,det neste er en nevrolog.nå vil jeg høre om noen ved hvad man gør på en sådan undersøgelse.

Noen som ved??

Ine(novak way)

Ønsker at sælge noe utstyr, se min præs.

Ønsker du et rideteppe som ingen andre har?Jeg syr rideteppe, ingen er like.Det første teppe testes nå ud av en her inde på hn.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-02-2007 10:27

Ja jeg var gennem samme tur som dig for ganske nyeligt. Den første neurologiske undersøgelse jeg var til var "bare" sådan nogen "øvelser", mindede mest af alt om sådan en politiet laver på spritbilister.Gå på en lige linie, rør din næse med skiftevis den ene og den anden hånd osv. Derudover tjekkede han reflekser og lyste ind i mine øjne. Trykkede mig under fødderne og så henviste han mig til Sygehuset hvor jeg fik lavet sådan en anden undersøgelse hvor man fik en masse elektroder på hovedt. Disse målte ens hjerne-bølger(mener jeg de kaldte det). Så skulle man lukke øjnene og så blitzede de med sådan en speciel lampe på en masse forskellige måder, det var noget med at det kunne frembringe epeleptiske anfald, og så skulle man lave nogen vejrtrækningsøvelser der lignede hyperventilation.

Det var overhovedt ikke en skræmmende oplevelse.Så du kan sagtens være rolig.

Sarah

Hvis din hund fælder, skal du blot dyppe den i fernis.

(Garfield)

0
0
Svar på denne tråd

Det med...
Forfatter: 
Dato:  02-02-2007 10:33
hyperventilering skremmer mig,for da blir jeg virkelig svimmel .kan ikke blåse opp en ballong uden at føle at alt går rundt og jeg må legge mig ned,det samme med lysene.men tak for svaret.

Ine(novak way)

Ønsker at sælge noe utstyr, se min præs.

Ønsker du et rideteppe som ingen andre har?Jeg syr rideteppe, ingen er like.Det første teppe testes nå ud av en her inde på hn.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider