Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Erfaringer med EF sprogrejser??
Forfatter: 
Dato:  01-02-2007 23:27

Hej! Jeg overvejer at tage 9 mdr til Cambridge efter gymnasiet med EF international Language Schools, på en økonomi/engeslk linje.


Men jeg har bare hørt utrolig meget dårligt om EF, især med indkvartering hos dårlige værtsfamilier. Så jeg ville høre om du har nogen erfaringer eller har hørt noget om EF, den linje jeg skal på (især med hensyn til niveauet) eller om der er et andet selskab der har nogenlunde de samme linjer og et bedre rygte???


Hilsen Mette

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja jeg kan kun
Forfatter: 
Dato:  02-02-2007 08:41

tale udfra min datter ophold i Frankrig sidste sommer, vi valgte værtsfamilie til hende samt international linie. Hun boede først hos en familie, men flyttede over til en single mor et par dage efter. Dette skyldes at den pige som boede hos den enlige mor, ikke ville bo der fordi hun følte hun ikke blev "underholdt" nok. Vores datter flyttede så ind og ja damen så fjernsyn om aftenen efter arbejde, gik til linedance, altså for os et ok liv, da man vel ikke kan forvente at livet skal gå i stå i værtsfamilien. Vores datter var med ude i forbindelse til fejring af fodbold og så havde hun fødselsdag dernede, både værtsmor og ef sprogrejser tog sig godt af hende.

Så erfaringen fra vores datter er meget positiv. 3 uger i det franske gav hende så meget, så hun faktisk klare sig rigtigt godt på handelsskolen, så det kan jeg anbefale meget

Pia


Jamen hvorfor ikke kigge forbi www.noas-shop.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sprogrejse
Forfatter: 
Dato:  02-02-2007 08:50

Min datter har også kun positiv erfaring


Hun var i sommers 3 uger i England hun boede med sin veninde og 2 kinesere hos en utrolig flik enlig mor


EF har o tolerance over for spiritus


Farvel Nova - Hils der oppe

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejhej
Forfatter: 
Dato:  02-02-2007 10:07

Jeg skulle have været afsted med EF for 1½ år siden, men jeg kom aldrig afsted. De "glemte" at oplyse mig om, at den tur, jeg havde valgt, var blevet aflyst, og derfor flyttet til et andet sted.


Jeg havde valgt en sport camp, og det nye sted kunne slet, slet ikke opfylde det lovede.


til EF.


Jeg kan istedet anbefale AFS!


Min bedste var i NZ sidste år, og det var bare helt super. En fra min klasse var i USA for 1½ år siden, og pt. har vi en udvekslingsstudent fra Italien i klassen.

Alle tre rejste med AFS, og der har slet ikke været nogen problemer



"If you can dream it, you can do it!"


Walt Disney

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-02-2007 10:41

Jeg rejste med EF til Miami i 2005.

Jeg har kun positive erfaringer med EF.

Jeg fik dem til at arrangere hel turen, og der var slet ingen problemer. Jeg valgte at bo på kollegie. Det var et godt valg, synes jeg. Man kommer til at lære folk fra hele verden at kende, og man får et godt forhold til lærerne, som er til rådighed for en 24-7.

Hvis der er mere du kunne tænke dig at vide, så er du meget velkommen til at spørge


Sascha & Sani Cheval


Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider