For det første er der pissekoldt i vores soveværelse, så jeg ligger puttet under min dyne og et tæppe.
Jeg sover klart bedst i et koldt rum.
Dernæst døjer jeg osse frygtligt med at vågne når der er lyde uanset om jeg er hamrende træt. 
Så jeg sover med ørepropper, for Henning snorker. 
De kræver lidt tilvænning, men når først man har vænnet sig til dem tager de de væreste lyde så man kan få en ordenlig nattesøvn.
Det er sådan nogle skumgummiagtig små tingester man nulrer mellem fingrene og propper ind i øregangen, og så udvider de sig der og sidder som de skal.
Du skal endelig ikke købe silikoneørepropper!
de lukker godtnok bedre af for lydene , men de lukker osse så øret bliver alt for tæt og så får man nemt øregangseksem, og det klør og er irriterende.
Hvis man er så uheldig at få det kan man få lidt salve ved lægen og smøre øret med og så er det væk igen efter få dage.
Men skumgummiørepropper, de hjælper! 
Jeg Har aldrig selv prøvet det der baldrian men jeg ved min mor har og det hjalp da for hende med nemmere at falde i søvn, så du ku jo prøve en kombination af begge.
Man bliver fuldstændig ubruglig af ingen søvn, så det er vigtigt at du snart kommer ind i en ordenlig søvnrytme igen.
Mht ørepropperne er det jo ikke sikkert de er nødvendige når først din mand ikke er forkølet mere.
Med venlig hilsen Karina