Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

børn og mærkevarer
Forfatter: 
Dato:  21-01-2007 21:14

Hej alle sammen

Jeg er studerende og ved at uddanne mig til folkeskolelærer.. Derfor lægger jeg naturligt mere mærke til børn og unge i hverdagen en jeg før har gjordt også i forbindelse med praktik osv. på studiet.

Jeg har lagt mærke til at flere og flere børn og unger altså folkeskole alder render rundt med LV-tasker, Gucci bælte, D&G ure og chanel øreringe m.m. Hvordan får børn i 7. klasse råd til det?

Jeg personligt har ikke som studrende råd til det...Det eneste jeg har er det D&G ur som jeg har fået i julegave..

Men syntes altså nogle af de børn er meeget ekstreme hvad mener I og hvad får jeres børn lov til at gå i i skolen

Hilsen

Line

kommende folkeskole lærer

0
0
Svar på denne tråd

fake...
Forfatter: 
Dato:  21-01-2007 21:20

meget af det de helt unge har er fake, men de lidt ældre elever har jo sikkert fritidsjobs og har derfor selv penge til at købe for... jeg har ikke noget imod at de unge "ved hvad de vil ha'".. var nøjagtig på samme måde selv, og synes at de unge skal have lov at bruge DERES penge på det de vil.. det er jo med til at give dem en følelse af at det er sjovt selv at tjene penge da det giver frihed til forbrug...

er selv studerende og har både ejerlejlighed, hest, hund og (ægte)LV/gucci/D&G produkter... kommer an' på hvordan man "bruger" sine penge...

Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf :-)

...................................

West highland white terrier...

0
0
Svar på denne tråd

Som kommende lærer ...
Forfatter: 
Dato:  21-01-2007 21:39

... synes jeg måske, du burde kunne anskue statussymbolerne fra en anden vinkel

Dine sidste linjer synes jeg lyder temmelig fordømmende: Men synes altså nogle af de børn er meeget ekstreme, hvad mener I og hvad får jeres børn lov til at gå i i skolen