Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Køb af klikker
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 05:31

Jeg skal til at klik træne mine dyr. Men jeg syntes den klikker jeg har, lyder enorm høj. Jeg kunne godt tænke mig en, der lyder lavere lavere. Den skal have snor i, så den kan hænge i håndleddet.

Og så kommer spørgsmålet: Hvor køber man sådan en?

Kliktræner du med dine dyr?

0
0
Svar på denne tråd

hej irene
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 06:42

jeg ved mia ude i mosbæk plejer at have klikkere, de ligger ved hundetingene, men jeg kan altså ikke lige huske om der er snor i.

Venlig hilsen Camilla p

irishcob hingsteføl sælges er efter wild irish jo-jo og O`Sullivan

ensfarvet med 4 hvide sokker

schæfer/labrador hvalpe sælges er født 5/11-2006

0
0
Svar på denne tråd

har en lkikker men...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 07:46

Når vi klikkertræner bruger vi (mig og min part, samt underviser) bare stemmen...altså finder på en lyd, vi bruger samme lys som når du f.eks. skal drive på hesten, altså slår et klik med tungen...Det er så besværligt, syne sjeg, at stå med

en klikker i hånden samtidigt.

MVH Louise

.
Super gaveidé:
Tilbyder tegning af din hest/pony; skriv til mig.
0
0
Svar på denne tråd

klikker
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 07:49

Nu er jeg ikke helt sikker hvor det var, men mener det var dyrenes beskyttelse der engang gav gratis klikkerer? Jeg fik ihverfald en tilsendt et sted fra helt uden omkostninger

at jeg så ikke har fået mig taget sammen til at bruge den vitterligt meget er så noget andet

Anne

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~

Nu med Burberry <3

Søger arbejde med heste i udlandet 2007/2008

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har nogle
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 08:02
klikkere med lav lyd - ret smarte med klik knapen på ydersiden så man ikke skal have fingeren ind i en klikker. Pris kr. 25 + porto.

Mvh Gitte,

mor til Tera, f. 08-02-05

Bedækning tilbydes af super lækker godt gående broget hingst på 160stg. Naturlig bedækning. Gerne inkl. sommergræs. Vi kan også komme til dig.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 09:28

Hej

Tak for alle jeres svar.

Gitte den klikker du skriver om lyder vældig smart. Er der mulighed for at sætte snor i den, så man kan have den om håndleddet?

0
0
Svar på denne tråd

hundegittemor
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 10:26

er det dem fra Kate Winter?

De er vældig smarte til ridehandskehænder, men pas på ikke at få grus i dem

man kan også få klikkere hvor man kan regulere lyden på bagsiden (kan desværre ikke huske hvilket firma der laver dem)

Ja jeg klikker både med heste og hunde med god effekt - synes ikke det er noget problem at stå med klikkeren da det bliver en vane sag

EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG HEST

Mine billeder må ikke "lånes" uden tilladelse!!!

Smuk Kat. III pony vallak sælges www.bornholmermarked.d...e=1&Gid=18

0
0
Svar på denne tråd

Ja, der kan sættes
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 13:09
snor i den her model. Sort med gul knap *s*

Mvh Gitte,

Bedækning tilbydes af super lækker godt gående broget hingst på 160stg. Naturlig bedækning. Gerne inkl. sommergræs. Vi kan også komme til dig.

0
0
Svar på denne tråd

Ja, de klikkere jeg har
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 13:10
er fra kw - super smarte. De kan skylles i vand - alternativt WD40 hvis der kommer snavs i maskineriet

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

Forskellige klikkere...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 13:25

Hej Jenna.

Du skal have fat i den model, som Gitte tilbyder dig.

Den er super at trykke på, men nogle gange synes jeg der er lidt for lidt lyd i dem. (Men det lyder jo netop til at du vil have en, som ikke er så høj).

Man kan også få andre modeller med "trykknap" med dem jeg har mødt er ikke helt så nemme at trykke ned (og timing er jo alfa-omega).

Den jeg har med regulerbar lyd, synes jeg er noget bras at trykke på - og så bryder jeg mig ikke om modeller, hvor alle godbiderne kravler ned i det hul man skal trykke i.

I øvrigt har jeg også fået tilsendt en klikker fra Dyrens Beskyttelse - efter at have set et tip her på HN.

Venlig Hilsen

Miriam - som har...tæller...5 forskellige klikkermodeller, men kun bruger den fra KW

Som du nok har gættet, så er svaret "ja - jeg klikker min vuf".

www.askely.dk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 13:33

Tak for alle jees søde svar.

Jeg har nu valgt at få to klikkere tilsendt af Gitte. De lyder som om de er rigtig gode.

Jeg glæder mig helt vildt til at komme i gang med at klikke med lamaen

0
0
Svar på denne tråd

Har sagt det før...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 13:51

... og siger det gerne igen

Gratis klikker her

www.dyrenes-beskyttels...cs/klikker

Børne vinter-ridejakke sælges. Se præ.
0
0
Svar på denne tråd

Den jeg fik
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 14:32

fra dyrenes beskyttelse, skræmmer ingen af mine dyr.. og har både hamsere, rotter, kat og pony.. rotterne plejer ikke ta kunne lidt høje pludselige lyde, men klikeren er de ligeglad med..

Den fra DB er helt gratis

Ratster Zoo

I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 26 af de 28 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider