Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 At få uventet besøg...
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 22:34

Hvordan har du det med folk/bekendte der pludselig ringer på din dør, og liiige kom tilfældigvis forbi?

Og som du ikke kan nænne andet end at invitere dem indenfor selvom det ikke lige passer dig?



Skal folk ringe til dig i forvejen eller er det helt ok de bare kommer "dumpende" fordi?





0
0
Svar på denne tråd
 
 svare selv...
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 22:35

Jeg må indrømme jeg hader når folk bare pludselig står uden for døren, sådan helt uanmeldt.


Men det er da bare hyggeligt hvis de lige ringer en halv time inden så man lige kan rydde bare en smule op



0
0
Svar på denne tråd
 
 de kan bare komme
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 22:37

men de må tage mit hjem som det er, som regl har vi tid og der er næsten altid kaffe og the på kanderne.




Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre og
Jeg er SUPER stolt over mine 2 piger.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa.
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 22:39

Det er da super hyggeligt når folk kommer dumpende forbi.


Kan godt li´ når folk laver noget impulsivt, og medmindre vi er på vej ud af døren, så er de velkomne.


Rønnebjerggård...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Igen ubudne gæster her
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 22:39
Her kommer ingen bare dumpende, min familie og venner ved godt at det fis gider jeg ikke, når jeg er home alone roder jeg og kan godt lide at have fred, så jeg vil på ingen måde bare lukke nogen ind der liiige kom forbi.

Folk må respektere andre privat liv.

OBS Parthest søges Gladsaxe / KBH OBS

OBS Se annoncen på min præs. OBS

OBS Dejlig kat sælges OBS

www.heste-nettet.dk/ma...=888&t=888


WWW.GRAESKEHUNDE.DK


"Dolly" som arbejder i et Palads


EPC uge 27-28"-29"

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 22:39
folk må gerne komme forbi uvendte men først når de har lært at komme de dage der er rydet op og ikke som nu når de altid finder de (selvfølgelig meget sjældne)dage det ligner et bombet lokum. nej kan for et meste kan jeg godt lide det, men altså ikke altid. det er ikke altid belejligt men kan ikke få mig til at sige det til dem.



livet starter voldsomt- og ender sørgeligt

det er det imellem der tæller.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Uventet besøg
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 22:40

Jeg vil også gerne lige have besked.. Det er egentlig trist at tænke på, at man er blevet så vanemenneske, at man ikke kan lide at en ven kommer uventet og bryder ens planlægning.. Men sådan er det også her.. Jeg vil hellere end gerne have besøg, men jeg vil gerne lige have besked..




Hvis du tænker for længe på det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben...

Sender de bedste tanker til den gamle.. Savner dig min store gludklump! <3 <3 <3 Du var mit liv...

0
0
Svar på denne tråd
 
 mange meninger,..
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 22:45

Ja jeg er stortilhænger.

Nu ligger jeg på landevejen til daglig, og så kommer man liiige forbi - hvorfor så ikke svinge ind? Nu er jeg så også selv den person der IKKE styrter rundt og fjerner fjer, før der kommer gæster. Det er MIT hjem - og vil de ind skal de være velkomne, bare acceptere at der måske ikke lige er vasket op osv,.

Meeennn... Da TDC manden kom uanmeldt kl 09.00 i lørdags kom han ikke ind.. Hvad regner han med??? Så må de sku ringe, ha ha

0
0
Svar på denne tråd
 
 det må de gerne
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 22:48
men jeg kan tilfældigvis se dem der kommer uden de kan se mig så hvis det er nogen jeg ikke gider åbner jeg bare ikke såen er det




Mor til verdens smukkeste barn Joseph Alexander.

0
0
Svar på denne tråd
 
 det er forskelligt
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 22:49
Kan bedst lide at vide det på forhånd, men kan ellers godt lide uvente besøg...de må bare kunne tage rodet*gg*




Healing af heste/dyr.
Heste-og hundemassage.
Adfærdsvejledning.
Se mere:
Healingafdyr.dk {> {>

Hestebokse udlejes i Hundested, nær Fr.værk

0
0
Svar på denne tråd
 
 uventet besøg
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 23:22

Jeg har nu ikke noget i mod at folk kommer uventet forbi, og hvis der er roder, tja.. så må de finde sig i det




HILSEN GITTE

OG

DE 6 DEJLIGE MULER :-)


Dejlig hoppe udlånes, se mere her





0
0
Svar på denne tråd
 
 må gerne komme
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 23:26

Jeg har ikke noget imod uventede gæster - synes faktisk det er vældigt hyggeligt...


synes egentligt vi her hjemme er gode til at holde det pænt og rydtligt i stue, køkken og toilet ... såå er aldrig "flov" hvis der kommer uventede gæster...




...
- Libero er ikke en ble, men en hest ;-D
8-) ridehjelm klær dig bedre end kraniebrud 8-)



Nu medlem af Århus Dyremishandlerklubben. Vi rider med sadel, bid, sko, gamacher, lammeskind, pisk, sporer.....
0
0
Svar på denne tråd
 
 uventede gæster
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 23:31
Folk skal ringe i forvejen..


M.V.H. Riderlykke :D


...Man bliver ikke selv hvid, fordi man sværter en anden....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg synes det er
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 23:31

Jeg synes det er træls når der dukker mennesker op uanmeldt..


Jeg bryder mig ikke om andre mennesker i mit hjem i forvejen - men har de ringet og spurgt om de kan kigge forbi kan jeg godt acceptere det...




Shetter
***
"Søger en klappehest
i 7400-området"
***

0
0
Svar på denne tråd
 
 uventede gæster
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 23:34
Jeg foretrækker et ring, men det er mest fordi at så kan jeg nå at bage en kage


------
Rotter er geniale kæledyr. Spiser alt og holder svigermor fra døren.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Her er det hovedbanegården
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 23:58


..folk kommer og går som det passer dem... De skal bare sparke sig en sti ind først... :) :) :) :) :)



Nogen ringer først, andre ikke... :) :) :) :) :)





Mkh.
Else.




Man lugter ikke af hest, man dufter.. :) :) :)

HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!



Seriøs part til Rino søges, hurtigst muligt. Ring, hvis du har interesse. På nr.: 23324987

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 00:01
Vil da gerne at folk melder ankomst først, men et uanmeldt besøg hvis man laver ingen ting har jeg ikk noget imod

Hilsen
Annecathrine
STOLT fjordheste ejer!
My Stile - Your Passion
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kom som du er
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 00:59

Her er man til hver en tid velkommen - blot man ikke forventer, at blive vartet op i hoved og røv og ellers tager tingene/situationen, som de/den er...


Jeg forsøger at efterleve teksten i den gamle, danske sang:

"Her har jeg rod - Her har jeg hjemme"


Her er altid te/kaffe på kanden og lidt til ganen.


Da vi ikke har faste spisetider, er man velkommen til at spise med - der kan altid suppleres med ekstra grøntsager, brød eller lignende.

Slår hovedretten ikke til, jamen - så er det da godt, at fryseren har "tonsvis" af hjemmelavet is






Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder

DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine

DV = Diverse Varianter; Fan Gogh

Trakehner = Tragedier; Taipan

Karoline er en shetlænder - og ikke en ko

0
0
Svar på denne tråd
 
 I mit hjem
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 01:15

er folk altid velkomne.


Hvis de ringer først er det fint, og ringer de ikke så er det også fint.

Men så risikerer de bare at jeg ikke er hjemme.


Og hvis jeg endelig er hjemme, så er jeg her sjældent alene. Så jeg har som regel altid flere gæster på en gang eller også er jeg gæst hos andre.


Går ikke så højt op i det, men folk må leve med at jeg ikke altid har tid til at opvarte.


Men nu er min omgangskreds heldigvis også sådan nogle mennesker, der gerne tager opvasken for mig, hvis jeg gider smide en kage sammen.





Shetlænderhoppe købes billigt, se præs. for yderligere.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Åbent hus..
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 02:44

Hos os er der altid åbent hus og er der ikke kaffe/te på kanden, ja, så laver vi noget, jeg kan også godt lide at dumpe ind hos folk hvis jeg tilfældig kommer forbi.


www.eunek.com

:-) Stutteri Kronplet :-)

Min hest er mit spejl,
som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme
Citat.: Bent Branderup
FORHANDLER AF REGULATOR &
0
0
Svar på denne tråd
 
 ja her er døren åben...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 07:05

og er kaffekandne tømt, ja så laver vi da bare en ny kandefuld.


Folk må bare finde sig i at vi ikke render rundt og laver hovedrengøring, bare fordi de lige kommer dumpende ind af døren.




IMC.
LIVET ER HERLIGT ! ISÆR NÅR DET IKKE MERE ER SÅ FEDT ! - 10 KG.
Heste klipper udlejes
tlf. 20285450/57600161
Hestetrailere udlejes.
0
0
Svar på denne tråd
 
 uventet
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 07:25

Jeg hæfter mig ved at folk mest tænker på om der er rodet. Sidder I allesammen og laver ingenting alligevel?


Det værste ved uventede gæster er da, når man er nødt til at lægge en hel weekend fuld af planer på hylden for at sidde stille på sin rumpet og holde kaffeslapperas. Det kan virkelig give mig stress, for jeg ved at jeg ikke bare kan udskyde tingene, bagefter er der jo noget andet som skal gøres. Så det går altid ud over min i forvejen sparsomme ridning og anden "jeg-tid".


Men skulle jeg sidde og kede mig eller bare have planer om at hænge foran tv, så gjorde det da ikke noget at folk kom dumpende, hvis det vel at mærke var nogen jeg kunne li ;-) Det er jo ikke fordi jeg er 100% asocial, jeg har bare svært ved at omstrukturere lige på en studs.


:Pia

0
0
Svar på denne tråd
 
 at dumpe ind
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 08:33

jeg eeelsker gæster.. det er så kedeligt at sidde hjemme og kede sig konstant(hvilket jeg nu har gjort i over 4 uger)

..til gengæld må folk leve med der måske ikke lige er støvsuget(hvilket er temmelig besværligt på krykker) -eller at der f.eks er en kat som mener man er dens domæne så snart man rører sofaen.. men det er jo bagateller.. der er altid næsten kaffe klar til dem der er til den slags, og ellers en kold cola til "min" slags .. -og kage, is eller franskbrød i fryseren hvis det skal være helt fornemt..




MVH. Gitte og hypperne!

rigtige piger kører Golf2 1.6 TurboDiesel

0
0
Svar på denne tråd
 
 De kan da bare komme
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 08:41

Men vi har ingen kager eller anden guf.


Kommer de til frokost til kan de da godt få en rundom med..


Kaffe eller te, en øl eller sodavand det har vi også.


Anti Candyfloss clanen, findes.
.
Jeg er udnævnt til snob fordi min fold ikke er et pladder hul.. CHRIST.
.
Så brug dog ordet SNOB i rette sammenhæng.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Her er altid
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 08:50

en eller anden hjemme der kan lave kaffe/the.


Så det må de gerne. Er vi hjemme tager vi os tid til dem, er vi på vej ud, ja så kan de selv lave kaffen, eller komme igen en anden dag.


Vi er ikke så gode til at køre ud på besøg selv, så kommer der nogen, ja så tager vi os bestemt tid til dem.




MVH Vibeke

Egeskovgård



0
0
Svar på denne tråd
 
 Både og...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 08:50

Jeg kan da bedst lide når jeg ved at folk kommer, så jeg også lige får ryddet det værste legetøj af vejen osv. Men jeg rydder generelt op løbende på en dag, så vi selv kan holde ud at være her


Men ellers er døren også åben her - så må folk tage hjemmet og os som vi er hvis de ikke har meldt deres ankomst


Engang imellem synes jeg faktisk det er helt dejligt med uventet besøg.



Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Hvil i fred kære Jenny (04/11-2006)




0
0
Svar på denne tråd
 
 elsker gæster
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 12:59
Jeg er en af dem der elsker gæster. Om de melder deres ankomst eller ej, så finder vi nok tiden til dem. Den mennesker jeg kender tror jeg egentligt ikke tænker så meget på om der er ryddet op, eller ej. Bare de føler sig velkomne, og det gør de altid. Vi er lige flyttet på landet, og jeg drømmer da om at det er et sted hvor folk bare kommer forbi, enten til en kop kaffe/the, giver en hjælpene hånd hvis behovet er der, og bare føler sig velkommen. Sådan et hjem kommer jeg fra, og mon ikke manden vænner sig til det også. I hvertfald sidder han ikke på nåle for at virke fris´k eller andet hvia nogle af de så kaldte uventede gæster dukker op. Nej er han træt, ja så tager han ski en lur på sofaen, gæster eller ej...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kom bare...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 13:09

-sådan er det her...

Elsker når dem man kender bare kommer dumpende.

Nu går jeg også bare hjemme på barsel og det er rart når folk bare kommer.

Er her rodet, ja så må folk ta det med.

Sådan er det for de fleste vi kender...


Annemarie

(Laura & Emma, 20/7-06)

IF YOU CAN DREAM IT, YOU CAN DO IT.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Illum...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 13:10

en rundom kun??


Folk kommer næsten altid uanmeldt til os - for det meste er det dejligt, men der er da dage hvor det havde været skønt, at der var blevet ringet på forhånd ( hvor vi hellere ville havde været os selv) Så vi istedet kunne aftale en anden dag


Hilsen Pia




Queen candyfloss - medlem af AWR

Man enten elsker eller hader det

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 13:18

Jeg elsker også at få gæster, så folk er altid velkommen, rodet eller ej..


Kan også godt selv lide at køre uanmeldt ind til folk, hvis jeg alligevel kører lige forbi.. Respekterer dog også hvis de siger tidspunktet ikke passer, eller hvis der roder..




Hilsen Diana.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Illum.
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 13:52

I har da tit hjemmebagte boller eller chokoladeskildpadder :-) ( det er måske fordi jeg aldrig kommer uanmeldt :-)


Mvh Camilla


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen..
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 14:03

Hos os er man velkommen uanset om man har anmeldt sit besøg eller ej.

Nogen anmelder altid deres ankomst andre ikke. Vi har kun 1 vennepar som altid anmelder deres besøg, men det er kun fordi der skal være rent - hheeellt rent inden de kommer. Da manden er allergisk overfor kat, hund, hest, hø og halm og støv.


De bedste hilsener

Tina



Slave af:

Radissen, HN og alle vores dyr

se os på

www.123hjemmeside.dk/kloevested




0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er altid plads til en til
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 14:24

Ja, her hos os kan "folk" såmænd bare "vippe" indenfor,(og det gør de også )Her er der nemlig (næsten altid) "en eller anden" hjemme. Og en kop kaffe/the eller lidt læskende får de da også oftest tilbudt.

Og er det spisetid - ja så kan de da også få lidt med. Vi deles om det vi har, og er der ikke nok, så kan de "få rugbrød for resten" Det ville da være anstrengende altid at skulle invitere - for det indebærer, i min "verden", at man har lidt mere at byde på, end de gamle brunkager som blev til overs fra jul.

Og hvis man nu har inviteret gæsterne, så kan man jo ikke så godt tillade sig at sige, at hvis de vil snakke, så er de nødt til at gå med i stalden. Og når de nu liiige står og snakker, så kan de jo da liiige hjælpe lidt, ved at hente vand-hø, eller what ever.


Jette

0
0
Svar på denne tråd
 
 Åbent hus
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 14:30

Vi burde nok have svingdør og en større kaffebrygger, for folk vælter konstant ind.


Nogle uanmelde gæster er dog en belastning, dem der

enten ikke kan tilpasse sig til at vi måske er igang med noget eller ikke kan hønse af, når vi er på vej ud ad døren til en aftale.


Lige da vi flyttede ind, slap vi hvad vi havde i hænderne, skænkede kaffe og satte os ned og snakkede til de valgte at gå

- Men vi blev småstressede af, at ombygningnen stod stille, haven groede til etc.

Så nu bliver vi ofte ved det, vi er igang med og snakker vidre - Så må folk acceptere, at vi snakker samtidig med at hakke have, hugge brænde, flette pil etc eller også afkorte deres besøg.


Cita

0
0
Svar på denne tråd
 
 En tur rundom ejendommen
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 14:45

:-) :-)


Ja de kan da godt få noget pålæg på...


Men som Camilla skriver så er traktamentet bedre hvis jeg ved folk kommer ;-)




Anti Candyfloss clanen, findes.
.
Så brug dog ordet SNOB i rette sammenhæng.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 15:38

Jeg er sgu ligeglad - gider jeg ikke besøg lader jeg bare være med at lukke op, eller siger at lysten ikke er der pt.


Som regel synes jeg uventede besøg er det bedste. Men nu render min familie og venner mig altså heller ikke på dørene...


Respektere andres privatliv?? Den fatter jeg slet ikke man kan skrive omkring et uanmeldt besøg


Lisbeth


Cocker spaniel tævehvalp købes

April 2007

Helfarvet med hvide aftegn

0
0
Svar på denne tråd
 
 de fleste
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 16:00

Naboer kommer forbi sådan tilfældigt. Så brygges der hurtigt kaffe og serveres hjemmebragt fra bager eller supermarked.


Familien bor i h.h.v. Næstved og Præstø,så de ringer inden,for at høre om vi er hjemme.Ofte tager de kage eller brød med.


Annette






KINGSTON springsadel,17 tommer,bred bom, sælges-billeder på præs.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Ualmeldte gæster...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 20:50

Førhen var det simpelthen forbudt at komme her uden aftale Vi plejer at have det rimeligt rodet herhjemme, og derfor var det bare en regel at ingen kom dumpende. De har nok fornemmet at vi ikke brød os om det *S*


Men nu har vi taget os sammen, og har faktisk haft ryddet pænt op herhjemme hele dette år *fnis* Det er nu sjældent at nogen bare kommer dumpende stadigvæk, men de er velkommen nu


Med venlig hilsen Rikke



0
0
Svar på denne tråd
 
 Alle er velkommene..
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 22:17

uanset tidspunkt..





Krone og bølge - En selvfølge


Hesteklipning tilbydes i Midtjylland


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kom bare an
Forfatter: 
Dato:  17-01-2007 07:40
vi finder jo nok på noget

Mange forskellige heste sælges - se dem på markedspladsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan ikke...
Forfatter: 
Dato:  17-01-2007 09:02

... fordrage det. Og det ved mine venner, så de ringer i forvejen.


Jeg har et ret udtalt "eremit-behov" og det kan ødelægge hele min aften hvis nogen dukker op og forstyrrer mig når jeg ikke venter det.


Jeg kan godt lide at være sammen med mine venner og at få gæster - men jeg vil vide det i forvejen, så jeg kan forberede mig mentalt på at jeg ikke er alene - og planlægge FRED på et andet tidspunkt!




£isbeth & Baloo
Experience is not what happens to you;
it's what you do with what happens to you.
Aldous Huxley
Bokse udlejes i lille stald ved Holmegård - kun valakker
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalala
Forfatter: 
Dato:  17-01-2007 09:05
Så skal de da bare have en kop Gevalia- ikke det ikke det reklamen siger?

Nå, men jeg vil gerne have at folk ringer, fordi jeg ikke altid har overskud til at have nogen på besøg, så uventede gæster kunne godt ødelægge min dag ret meget

>Rikke/MissFejrskov


Engang DV, altid DV!

Hingstekåring i Herning, marts '07- ses vi?


0
0
Svar på denne tråd
 
 folk er velkomne
Forfatter: 
Dato:  17-01-2007 09:36

Her er folk velkomne, og passer det mig skidt siger jeg det!

Det bliver altid respekteret uden sure miner..



Med Venlig Hilsen Helene- Nu mor til karoline-pigen!
www.123hjemmeside.dk/fam-fhd
1979 Dynamit 2006
Altid elsket og savnet
0
0
Svar på denne tråd
 
 Uventede gæster
Forfatter: 
Dato:  17-01-2007 23:48

Jeg er ikke ret god til det med uventede gæster - jeg vil helst vide det i forvejen, hvis der kommer nogen. Det er nu ikke (kun) pga evt rod, men ganske simpekt fordi jeg ikke bryder mig om at blive overrasket på den måde.


Linda.



Mor til Freja - født 20/4-06.
***
Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb.
Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben.
0
0
Svar på denne tråd
 
 de kan da
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 11:35
de må gerne komme bare de kan tåle rodet... min familie og venner ved at jeg roder så de kan komme hvis de kan tåle rod.. synes det er meget hyggeligt lige at få besøg.. eller nogle gsnge kan det da os være træls.. hvis man lige er igen med noget eller har besøg så er det træls hvis der kommer en dumpene og forstyrer

søger hest at låne.. ung som gammel!! skriv for mere info

PERLE SØGER EN PASSER.. ring eller skriv for mere info...

0
0
Svar på denne tråd
 
 uanmeldt besøg
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 13:26

Jamen uanmeldt besøg er da fint.. men man skal bare være klar over at folk måske ikke kan lukke en ind elelr ikek er hjemme. Er man alligevel bare kommet forbi så er det vel heller ikke en forgæves tur *G*


Og idag hvor mobil telefonen er opfundet kan man jo let give et kald eller en besked inden man svinger ind på adressen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dur ikke hos mig
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 14:34

Det dur jeg ikke til.

Enten er jeg slet ikke i humør til at få besøg, ellers er jeg midt i noget det irriterer mig at afbryde, ellers er jeg flov over at her er rodet, og ellers er der 117 andre ting i vejen.

Jeg dur ikke til det - lad være - jeg får stress

0
0
Svar på denne tråd
 
 har det ok
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 09:09

jeg har det ok med hvis folk kommer uanmeldt...det sker dog ikke så tit men hvis en veninde akut har brug for snak eller noget så er jeg helt ok med det!

Mine forældre kommer dog aldrig dumpende på den måde - de ringer altid inden :-)


Folk kan så bare resikere at jeg ikke er hjemme men det er jo deres problem ;-)




M.V.H
Tine

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
Næstformand for /"Kloge Åge'ernes Klub"
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider