Hejsa
Jeg håber nogle herinde kan hjælpe, eller måske selv har haft problemer med Kodaks rådne software.
Vi havde før et kodak V-et eller andet, vist 5XX. Nå det gik ned med flaget, Merlin fik det, de kunne ikke lave det og vi fik så et nyt kamera ved navn; Kodak V705.
Det gamle kunne jeg sådan set bare tilslutte computeren, så kunne mit fotoprogram ADC tage det og jeg kunne på den måde få billeder overført.
Min kæreste var dog ikke så heldig stillet, og han valgte istedet i et svagt øjeblik og bruge softwaren. Der skulle han også hente et væld af opdatering før det virkede.
Men denne gang, og med det NYE kamera...er der absolut INTET der funker 
I brugsforvirringen forklare de det meget simpelt, 1 stik fra A til B også burde der ingen problemer være.
Men min computer siger intet om der er ny hardware fundet, eller registrere at kameraet er der...selvom jeg har revet stikket rundt til 5 forskellige USB-porte. (Vi har trådløst net og modtageren optager 1 usb port, men det burde vel forhåbentligt ikke have noget at sige)
Inde på deres hjemmeside, siger de at den understøtter XP og Kodaks easyshare software er installeret i sidste nye version (er checket). Jeg har ledt deres hjemmeside tyndt for hints om hvad man skal gøre, men på deres side skulle kameraet understøtte XP.
Meen når computeren ikke finder kameraet og programmet heller ikke gør..hvad gør man så?
Jeg ved godt jeg bare kan storme ud og købe en af de der kortlæsere, eller vente til mine forældre engang får lysten til at kikke forbi (med deres kortlæser). Men det er da hamrende belastende, når computer og kamera burde kunne sammenarbejde...så jeg kunne få revet mine billeder ud af det kamera.
Jeg håber der er nogle hjælpsomme HN'er der ved hvad man kan gøre...fordi jeg syntes jeg har prøvet det meste. Men jeg har ikke forstand på XP, når kodak siger XP burde understøtte det...så ved jeg ikke lige hvad man gør.