|
|
| Hvad kunne du aldrig drømme om? |
| Forfatter:  |
Annette Kray |
| Dato:  |
08-01-2007 08:26 |
|
Tit bliver man spurgt om hvad man drømmer om, men hvad kunne du aldrig drømme om?  Jeg selv kunne aldrig drømme om at: Bide negle Gøre mennesker eller dyr fortræd Begå røveri Flytte til Grønland Annette som sikkert kunne komme på meget mere
Hvor er det godt at brok ikke smitter!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kunne ikke drømme om: |
|
|
- At flytte uden for Danmarks grænser - og sikker ikke engang Sønderjyllands.
- At bide negle, igen.
- At gøre dyr fortræd (og forhåbentlig heller ikke mennesker).
- At lukke øre og øjne for dyremishandling.
- At lukke øre og øjne for børnemishandling eller misbrug.
- At støtte George Bush.
- At stemme på venstre.
- At være utro.
- At lade lægerne tro at jeg er ligeglad med næsten 4 års smertehelvede.
- At...
Jeg kunne sikker bliver ved længe endnu... men det er alt for tidligt på morgenen, efter endnu en radsom nat, så øverste etage døser endnu.
Mvh
Trine, Frosti og Mr. Milan
"En pony er et barns drøm. En hest er den voksnes eventyr"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| At lægge |
Illum |
08-01-2007 08:39 |
|
Informationer ud på nettet der kunne vendes og bruges, med ødelæggende hensigt mod mig eller min familie.
Illum I ate British beef in the 90´ and your excuse for being a cow is ? Kan ikke oversættes, forståelse for sproget er påkrævet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Savage Garden! |
*$uper Tino* |
08-01-2007 12:03 |
|
Jeg kunne aldrig drømme om at blive boende i DK resten af livet. Jeg kunne aldrig drømme om at gøre dyr fortræd - jeg har sjovt nok gjort andre mennesker fortræd, bare ikke fysisk. Jeg kunne aldrig drømme om at stemme på noget på ventrefløjen. Jeg kunne aldrig drømme om at begå selvmord, det er kun svage og egoistiske mennesker der gør det/prøver på det.
Hilsen *$uper Tino*, Labsebaby & Darren Hayes I believe in Karma, what you give is what you get returned I believe you can't appreciate real love 'til you've been burned - Savage Garden Darren H. & Daniel J.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| relativt |
katrunte |
08-01-2007 12:15 |
|
-Jeg bider negle -Jeg har slået både edderkopper, fluer og andre insekter ihjel -Jeg kunne såmænd godt gøre enkelte personer lidt fortræd - og har sikkert også generet andre uden at vide det. -Et røveri, tja.. verden er mærkelig, så det kan jeg egentlig ikke afvise 100 % selvom jeg er spejderærlig, grænsende til det hysteriske, til daglig -og så kunne jeg da godt forestille at bo på Grønland et stykke tid. Jeg ved faktisk ikke hvad jeg aldrig kunne drømme om, for når når man bare tænker langt nok, så kunne man vel alligevel, ik' ? Men jeg tror, at jeg aldrig ville kunne drømme om at sælge mine dyr. mvh. katrunte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Månehest |
08-01-2007 12:21 |
|
Jeg kunne aldrig drømme om: At stemme på noget på venstrefløjen. At lade være med at stemme på Venstre.  At være utro. At få en slange, edderkop eller lign. At lade være med at drømme. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kunne aldrig drømme om ... |
Lisbeth Sejberg |
08-01-2007 12:48 |
|
... at udtale mig så kategorisk om, hvad jeg aldrig kunne drømme om  Man ved jo ikke, hvad morgendagen bringer. Mvh. Lisbeth
Svend 4 ever ??? Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MIG..??? |
ElseG |
08-01-2007 13:02 |
|
Mkh. Else.
Man lugter ikke af hest, man dufter.. 
HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!
Seriøs part til Rino søges, hurtigst muligt. Ring, hvis du har interesse. På nr.: 23324987
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aldrig drømme om |
|
|
jeg kunne aldrig drømme om at begynde at interesse mig for speedway, motorcykler eller boksning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdghsjgh |
Klapperlap1 |
08-01-2007 13:41 |
|
Mine perspektiver bliver i dagens anledning ikke særligt verdens-filosofiske. Kunne aldrig drømme om: - at blive lyshåret - at flytte tilbage til Sønderjylland - at spise rå tomater - at iklæde min hest lyserødt udstyr - frivilligt at lytte til Robbie Williams /Klapperlappen (provinsiel i dag)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hippo du giver lige et eksempel på ... |
Lisbeth Sejberg |
08-01-2007 13:49 |
|
... hvorfor jeg er holdt op med den form for spådomme  Hvis en tilfældig havde sagt til mig, da jeg var 20 år:"Når du bliver over 40 år, så vil du have taget mc-kørekort og have din egen mc og være vild med det" Så ville jeg nok have set ca. sådan her ud ... og bedt vekommende få sit hovede grundigt undersøgt  Mvh. Lisbeth
Svend 4 ever ??? Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa... |
theluny |
08-01-2007 14:00 |
|
Jeg kunne aldrig drømme om: At farve mit hår blond, da jeg ville ligne en bæ og hvis jeg ville have haft det blondt, havde jeg nok gjort det dengang jeg gik i byen sammen med blondiner og udtrykket: blondiner har det sjovere ligsom var in. At få balle-implantater, lidt ligsom silikone-implantater til brystet, bare i rumpen. Jeg ved ikke med resten af kirugi-cirkuset, om jeg engang ville hoppe på det. Men af egen fri vilje få lavet nye baller, det ville jeg godt nok ikke...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg kunne aldrig drømme om |
|
|
Det er godt nok et svært spørgsmål! Men jeg kunne aldrig drømme om: - at begå selvmord - mishandle/slå et dyr ihjel for min fornøjelses skyld hmm, det var vist det. For som katrunte skriver, så er der faktisk ikke så mange ting, man aldrig kunne finde på, når man tænker nærmere efter. Jeg ville da gerne skrive, at jeg aldrig kunne finde på at myrde nogen, men det kan da ikke afvises at det alligevel kan ske? Hvem ved hvad morgendagen bringer? Så det er kun de to ovenstående jeg virkelig kan stå inde for 
Wildly ~ Fighting for peace is like fucking for virginity ~ Besøg min hjemmeside!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kunne aldrig drømme om... |
|
|
... jeg kunne aaaldrig drømme om at gøre noget dumt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
evA med sin Aslan |
08-01-2007 15:24 |
|
M.V.H ♥ evA med sin Aslan ♥ ♣ What does it matter to you anyway ? - Everything ! ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det vil jeg slet ikke spå om |
lolly-ch |
08-01-2007 16:02 |
|
At gøre andre mennesker fortræd, har de færeste almindelige mennesker nok ikke lyst til, men det sker og kan ikke undgås. Tag nu et eks.: Du lever sammen med din kæreste/mand/kone, men kærligheden dør ud og du vil egentlig helst ud af forholdet, men du vil jo ikke gøre et andet menneske fortræd, så den mulighed er der ikke, du kan heller ikke blive sammen med personen, for så gør du også et andet menneske fortræd, ved at leve sammen under falske omstændigheder. Hvad gør man så? Og sådan kan man blive ved. Jeg kunne aldrig drømme om: At lave mig selv om for andres accept = miste min selvrespekt At lade mit liv sejle et uønsket sted hen, mens jeg bare ser til At undlade at tage store chancer for at forfølge mine drømme Jeg kunne sikkert komme på mange flere, men disse er de tre vigtigeste. MvH Lotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|