Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Så kom Rikke endelig forbi !
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 15:20

Hej HN :-)

Håber i alle har haft nogle gode dage, her først i det nye år.

I dag var endelig dagen hvor Rikke Schultz kom forbi. Til jer der ikke kender hende, kan jeg fortælle at hun er en rigtig dygtig heste Kiroprakter.
Personligt havde jeg glædet mig rigtig meget, syntes hele 'heste-kiropraktik'området er enormt spændene, og jeg var spændt på at se hvordan Zahkir ville tage det, og reagere på det.

Han lagde ud med at være enormt emsig med hans hovede, men da hun først fik fat i de rigtige punkter, faldt han helt i staver. Zahkir har en sød lille ting, med at han sutter på hans tunge.
Det er en kær lille føl-ting han aldrig har sluppet.
Det ligner simpelthen han dier. Han gør det kun når han hygger sig,eller når han får noget lækkert at spise. (i sku se ham når han får mash-op til begge øre, og for hver mundfuld 'dier' han, med et sagligt udtryk i øjnene) Da Rikke masserede hans øre og øverst i nakken, blev der suttet på tungen som aldrig før. Han blev løsnet op i hovedet..det var så rart for ham at han lukkede øjnene og gryntede i en yderst tilfreds tone.

Han blev arbejdet godt igennem, man kunne virkelig se han nød det. Det var fantastisk at se hvordan han blev helt blød, de steder han før var helt spændt op.Også super fedt at få tricks man selv kan gøre, i hverdagen.

Akupunktur nålene blev taget ud, og han kom i boksen igen.
Der ventede ham lækkert hø, og det var spøjst at se ham dase hen med munden fuld af det.
Han var helt væk, og da jeg smuttede hjemaf, 3 timer efter endt behandling, lå han lang som han var i boksen og snorksov.

Det var klart den bedste julegave jeg kunne give min dyrbare hest.

Har i haft kiroprakter ude til jeres ? Nød de det lige så meget ?

Ha det rigtig godt.

Mvh Lisa

Zahkir & Zadeek

Leje-Lejlighed Søges i københavns området

**** The creature's beauty was unsurpassed,
Its gait elegant, its speed lightning fast.
Intelligent, graceful, a rega

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 15:37
jeg har ikke haft kiropraktor til mine, men kom lige til at tænke på, at Tulle tit står med tungen lidt ude af munden også Ved ikke om det helt er det samme, eller hvad det er..men sødt ser det altså ud :D

Dét klinger :D

(...og Plethesten selvfølgelig)

Se videoer af de smukke her

Jeg søger gode råd ang. fodring af Tulle,

klik her og giv dit besyv med! :)

0
0
Svar på denne tråd

Hehe...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 15:46

Har aldrig set andre heste gøre det.
Sjovt hvis Tulle har samme 'bizzare adfærd' :-D
Du jo dus med dit kamera, Tine- Tag nogle billeder, så gør jeg det samme..

Zahkir får kun lige spidsen ud, så bliver han døsig i blikket, alt imens der kommer nogle kraftige 'die lyde'. Rikkes bud var at han udløser endorfiner ved at gøre det. Det udløses altid ved at man snakker kærligt til ham, nusser ham- For voldsommere sug, skal man give ham banan- Så den hjemme ;-)

Mvh Lisa

Zahkir & Zadeek

Leje-Lejlighed Søges i københavns området

**** The creature's beauty was unsurpassed,
Its gait elegant, its speed lightning fast.
Intelligent, graceful, a rega

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider