Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tænk over din signatur
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 11:14

- altså om den skal med i ALLE de indlæg du skriver eller ej... Nogle gange er det VILDT upassende ikke at have fjernet signaturen når man læser et indlæg af en vis karakter...

Håber du forstår hvad jeg mener og bare gider tænke over det...:-)

(med signatur i dette indlæg)

Mvh Gitte,

mor til Tera, f. 08-02-05

Bedækning tilbydes af super lækker broget hingst på 160stg. Viby Sj.

0
0
Svar på denne tråd

Kommer det
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 11:16
ikke rigtig meget an på hvad signaturen siger?!

Men du har ret - nogle gange er signaturen ikke altid lige passende. ...

/Trine T =)

What We Do in Life Echoes in Eternity
0
0
Svar på denne tråd

Næ jeg
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 11:16

Finder min ganske passende til alt hvad jeg finder på at svare på.

:-)

Illum
I ate British beef in the 90´ and your excuse for being a cow is ?
Kan ikke oversættes, forståelse for sproget er påkrævet.
0
0
Svar på denne tråd

Trine T - jo
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 11:17
selvfølgelig handler det også om hvad signaturen siger... - Du har helt ret *s*

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

HundeGitteMor
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 11:17
Du har helt ret

M.V.H. Riderlykke :D

...smilet frem det bli´r dit ansigt jo så kønt af...

0
0
Svar på denne tråd

jeg er træt af
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 11:25

de sinaturer der nærmest fylder meget mere end indlæget gør og står med meget store bogstaver, for dem er der os nogle stykker af herinde, men ellers synes jeg folk kan skrive at de vil i deres sinatur...

juhuuu hoppen er ifol, den heldige far er feinbrand

0
0
Svar på denne tråd

Hvis du ikke vil
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 11:25

have din signatur med i et indlæg, fjerne du bare fluebenet der er ud for Tilføj signatur til dette indlæg..

Sværre er det ikke.. Jeg har ikke noget imod min signatur kommer med i alle indlæg.. hvis der er nogen der har et problem med den, er det kun deres problem, ikek mit..

Ratster Zoo

I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 21 af de 23 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer :)

0
0
Svar på denne tråd

Charlotte og silver
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 11:33
vi kan ikke være mere enige (y)

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

Signatur
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 11:56

Jeg er også ved at få fnat af at læse folks signaturer, som foruden de fylder mere end selve teksten, så også er skrevet i forskellige farver, skrifttyper- og størrelser. Super forvirrende læsning.

Dobbelt så meget er ikke nødvendigvis dobbelt så godt

Mange hilsner fra

Gry

Part søges til 3'er pony ved Kongelunden på Amager.

Se min annonce på markedspladsen.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan komme
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 11:59
i tanke om tilfælde hvor signaturen er mere upassende - for mig handler det ikke om at indlægget kun fylder det halve af signaturen - nogen gange er signaturen bare dybt upassende i forhold til indlægget på grund af det der står i den!

/Trine T =)

What We Do in Life Echoes in Eternity
0
0
Svar på denne tråd

Signaturer
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 12:08

Bortset fra dem som er skrevet med gult, som er helt ulæseligt, så kan jeg godt lide signaturer. Ofte er der rigtig meget oplysning om en person i signaturen, og det synes jeg er sjovt og giver et lidt bedre indtryk af personen.

Gry: Er du måske lidt dobbeltmoralsk? Stooor skrift i teksten og farve og stor skrift i signaturen

*** Små gule, der kan og vil - team Anton Romeo - vinder af Grand Prix 2006 ***

0
0
Svar på denne tråd

111111111111111111
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 12:12

Jeg kan slet ikke forstå at nogen har et problem med hvad andre skriver i signaturen, det kan da være fuldstændig underordnet

Lenette

En frieser er et valg for livet

opstaldning tilbydes 4*4 boks, skurvogn på folden, 750 kr incl hø og halm.

0
0
Svar på denne tråd

Signaturer
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 12:19

Jeg er generelt bare træt af signaturer der fylder 10 liner i max skriftstørrelse og 10 forskellige farver.

Teksten er som regel ligegyldig, Jeg elsker min Ponz osv.

Jeg ville ønske man kunne slå signaturerne helt fra.

Dem der er informative, en lille joke/ordsprog, eller salgsorienteret, er for mit vedkomne ok. Men de andre er jeg godt nok trætte af.

0
0
Svar på denne tråd

Hehe...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 12:44

Jeg undskylder ;D jeg er vist én af dem mange er ved at brække sig over, mht. signatur ;) - måske det ændrer sig når jeg bliver ældre

Jeg hader bare signaturer med skrivefejl - sådan sjusket ;) - og så med kæmpe bogstaver og 20 linier om alt muligt underligt. Men jaja, skal ikke komme for godt igang jo. ;)

Dét klinger :D

(...og Plethesten selvfølgelig)

Se videoer af de smukke her

Lykken er ikke at få, hvad man ønsker - men at ønske det, man har!

0
0
Svar på denne tråd

jeg synes
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 12:47

det mest platte er når man kan se at en signatur er en hentydning til at ramme en vedkommende har diskuteret med i en tråd

Hilsen jeanett*monique :-)
0
0
Svar på denne tråd

Passende/upassende...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 12:50

Jeg har fjernet min hvis jeg har svaret på dybt alvorlige indlæg fra mennesker der er kede, da jeg tror de er ligeglade med at jeg vil købe parfume.

---...---

Lou Lou købes, også sjatter.

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 12:53
Har lige opdaget at selv om man slår fluebenet fra, kan det glippe.

Lou Lou købes, også sjatter.

0
0
Svar på denne tråd

Jo Gitte...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 12:55
...jeg har nemlig tænkt over min signatur og synes ikke selv at den er upassende i nogle indlæg...da jeg jo kun forsøger, via min signatur, at forklare at jeg ikke bare følger flokken...

Hilsen Jeanette.....der ikke prøver at være som alle andre
Medlem af: AWK....Amatørernes Western Klub
www.awk.hestesider.dk

0
0
Svar på denne tråd

jeg springer
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 13:00

næsten altid signaturen over.

det er ikke spor forvirrende eller distraherende for mig.

men sådan er det jo så forskelligt

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan ikke umiddelbart
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 13:02

tænke på en sammenhæng hvor min Signatur ikke vil passe ind...

Faktisk kan jeg selv ganske godt li' min signatur, om andre kan er jo så dere sag ;)

- Matilde og Shalu :-D-

Medlem af SAK & DÅHM

Uvidenhed står ikke i vejen for fremskridt, illusionen om viden gør
0
0
Svar på denne tråd

Dobbeltmoralsk?
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 13:05

Kikærten, fair nok at du synes det. Selv synes jeg at min tekst er overskuelig og letlæselig ved at vælge mellemstørrelse og samme skrifttype i signaturen. Godt nok en anden farve, men ellers ville den jo fremstå som en del af selve indlægget.

Det jeg mener er skriftstørrelse ekstra stor og så signatur i forskellige størrelser og farver foruden alverdens forskellige smileys (som jeg normalt finder søde, når de ikke bruges i flæng).

Alt i alt er det jo bare min mening, lige som det er din, at jeg er dobbeltmoralsk og skriver for stort

Vi må nok bare indse at HN er for alle, tykke og smalle (!), og med forskellige signaturer. Vi kan jo bare springe indlæggene over, hvis det irriterer os...

Mange hilsner fra

Gry

Part søges til 3'er pony ved Kongelunden på Amager.

Se min annonce på markedspladsen.

0
0
Svar på denne tråd

signatur
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 13:08

jeg passer min signatur,så passer andre deres.

SVEND 4 EVER

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

Enig...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 13:08

... med mai-britt hemmingsen. Jeg læser sjældent signaturen. Og gør jeg, så hænger de for det meste ikke ved. Hvorfor???

Mvh

Trine, Frosti og Mr. Milan

En pony er et barns drøm.

En hest er den voksnes eventyr.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 13:14

Jeg læser kun dem jeg lige syns der fanger.

Men kan godt følge at i nogle tilfælde er det ikke helt passende...

Life is like a box of chocolates.

- You'll never know what you're gonna get!!

Forest Gump

En dag uden latter, er ikke værd og leve!

Golden Fabia - Den gyldne skønhed!

0
0
Svar på denne tråd

signaturer
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 13:17

jeg synes kun de er forvirrende, når de er skrevet med samme skrifttype og størrelse som selve indlægsteksten, - og da især, hvis der ikke er markeret en overgang, så signaturen dermed kommer til at hænge sammen med indlægget!

Det hænder, jeg fjerner min, - hvis det er et meget alvorligt indlæg eller hvis jeg en sjælden gang er så gal, at der ikke skal stå "med venlig hilsen"!

Mvh

Christina & Prinsesserne, Skrydenlyst

Hundelufter og æselkysser søges.

Skriv besked :-)

GODT NYTÅR 2007

0
0
Svar på denne tråd

signatur
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 13:18

Jeg må nok indrømme, at jeg er bedøvende lige glad med, hvad folk skriver i deres signatur. Hvis jeg finder teksttype, -størrelse eller -farve generende, så læser jeg den ganske enkelt ikke!

Og mht. om de kan være upassende i visse sammenhænge? Det synes jeg egentlig ikke betyder så meget - hvis man kan blive stødt over en signatur fordi man synes den ikke passer så godt med indholdet i en given tråd, så er man godt nok sart synes jeg!

Wildly
~
Fighting for peace is like fucking for virginity

~
Besøg min hjemmeside!

Roben & Knud styrer!

0
0
Svar på denne tråd

årh gud...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 13:27

jeg har lige svaret i et trist indlæg... hvor min signatur ikke skulle være der - men var slet ikke klar over at den kunne fjernes... :-(

Mette

Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

0
0
Svar på denne tråd

Hejza...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 13:39

Personligt synes jeg at signaturen er et 'kendeteg'.

Jeg kan slet ikke finde ud af det når nogen laver det om

Mvh Anna

Stutteri Skærgården Connemara

- Flere velgående salgsheste

Se MERE på min præs.

www.connemarapony.dk

www.skaergaarden.dk

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 13:40

For min egen del, så synes jeg ikke at min signatur kan vaere saerligt "upassende" på nogen som helst måder.

- Og dét ligemeget hvad sammenhang det måtte vaere ( dvs. hvad tråde jeg svarer i ).

Deraf vaelger jeg aldrig min signatur vaek.

Jeg synes heller ikke at folks forskellige signaturer på någen måde "distraherer/forstyrrer" mig.

- Det er så nemt, at HVIS jeg ikke gider at laese signaturerne, så springer jeg dem bare over...svaerere end dét er det ikke.

:-) M.v.h / Heidi :-)

- med ( frem til april -07 ) "maskotten" Pikant

Hvem sagde at det er stamtavlen,det kommer an på???
- Det er jo hesten man rider på ;-)

Nedtaellingen er startet;

NU ca 3 måneder tilbage....

0
0
Svar på denne tråd

tjklgfmmj
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 13:42
Jeg har saadan en tendens til at overse signaturen.. det er nok bare mig..

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er enig med
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 13:43

Skingur (y)

Jeg synes kun at signaturer er upassende og irriterende, hvis man netop ikke er SIKKER på det er en signatur. Altså hvis den er i samme font, størrelse og farve som teksten, og skribenten ikke sørger for linieafstand ned til signaturen - så kommer den nemlig til at virke som en del af teksten, hvilket kan virke både forvirrende og upassende.

Hvis der er linieafstand og et MVH eller andet inden signaturen, så er det ikke noget problem. Men nogen har ikke noget "mvh et-eller-andet-navn" inden signaturen. De stopper bare indlægget, og så står signaturen lige i halen på teksten... ikke fikst..

Mvh

-Helle

Hjælp os med at finde Blackies far Samson fra Thyregod/Brande området! Se efterlysningen her!

** der findes 10 slags mennesker - dem der forstår binært og dem der ikke gør **

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 13:44
ret ligeglad med folks signaturer, men nogen gange hjælper de mig til at huske personerne fra hinanden. Der er rimelig mange med specielle navne eller nogen med næsten samme navn, og så hjælper en signatur mig med at huske personen. Også hvis folk pludselig ændrer navn (tsk, lad være med det - det forvirrer mig ;)), så kan man stadig kende dem på signaturen.

Når jeg læser et indlæg ignorerer sig signaturen med mindre jeg lige skal huske, hvem vedkommende er.

Så; Behold signaturen, tak!

Pennyblade købes. Se mere på præsentationen.

Pontus efterlyses, 15 årig New Forest på ca. 127 cm.
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 13:45

HundeGitteMor - jo det har jeg tænkt på... måske man skulle gøre noget ved det

Mvh Connie - formand for "Kloge Åge'ernes klub"

www.aesel.dk

www.wmgalleri.webbyen.dk

HVIS DU HAR EN SADEL, SOM IKKE KAN BRUGES TIL HEST MERE - SÅ SKRIV OVER BESKEDCENTER.

0
0
Svar på denne tråd

Lettere upassende...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 13:51

...kan det være, når folk skriver et indlæg med "nej hvor er det trist din mor er død, føler virkeligt med dig" og signaturen slutter af med et "LIVET ER SKØNT!"

Og så fremdeles.

Om signaturen ævler om yndlingsponyer, annoncer, filmstjerner etc. er mig aldeles ligegyldigt - de kan være sjove, sjuskede, nogle man husker, eller bare spidse på den gode måde. Men der ér altså tilfælde, hvor de kommer til at virke utilsigtet.

Deltidshesteklapper.

0
0
Svar på denne tråd

upassende?
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 14:22

Ka godt være at jeg er sendrægtig, men jeg fatter altså hvad der menes - ku man få et eksempel?

Altså ik nødvendigvis henvisning til en rigtig, men gerne et opdigtet indlæg+signatur.

Distractions - hjemmegroede fraktaler

Sweet Leaf - texel, merino & kæledyr ;-D

Salg af marsvinekalender

Nu med champ i huset - DKCH SCH NordV-06 Obsessions Fru Kristoff

0
0
Svar på denne tråd

Mht signaturer
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 14:34
I øvrigt... så husker jeg folk på deres signaturer. Hvis de bare deltager i en debat, og ingen signatur har - så skal der meget til, før jeg lige læser deres hyggesnaknavn, når der ingen signatur er.

Dét klinger :D

(...og Plethesten selvfølgelig)

Se videoer af de smukke her

Jeg søger gode råd ang. fodring af Tulle,

klik her og giv dit besyv med! :)

0
0
Svar på denne tråd

signatur
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 14:45

Jeg er også ved at få pip over dem, der ikke har en klar adskildelse af indlæg og signatur. Hvis den skal skrives med samme skrifttype/størelse/farve som resten af indlægget, hvorfor så ikke lige lave linjeskift og afsendernavn inden signaturen i selve signaturen?

Selv aner jeg ikke, hvad der burde stå i min egen signatur, så jeg har bare lavet linjeskift og mit navn - så sliper jeg da for at skrive det hver gang

Oftest springer jeg dog signaturerne over, men synes samtidig det er rart med en lidt større afstand til næste indlæg så det hele ikke bliver så kompakt. Alligevel lægger jeg mærke til nogle af signaturerne, og har dermed styr på, om det er nogle, jeg ser ofte eller om det bare er nogle, der kun kommer forbi sporadisk (selvom det jo selfølgelig ikke er en garanti - se på migselv - er her hele tiden, skriver knap så meget, ingen iøjenfalende signatur)

Jeg synes dog ikke at hvis der er en klar adskildelse af indlæg og signatur, at det har nogen indflydelse på tråden, hvad der står, da det som oftest giver den enkelte skribent personlighed, som ellers kan være svær at se, når man ikke kan se personen live.

Mette
0
0
Svar på denne tråd

LenetteO
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 15:00

nej ikke helt :-)

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

Linda B - lige
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 15:01
nøjagtigt (y)

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

Mette (Blossi)
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 15:04

Det er sådanne indlæg jeg tænker på - og dette er IKKE møntet specielt på dig søde :-)

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

Trine Nørgaard Chr
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 15:06
det er ikke et spørgsmål om hvorvidt signaturen skal beholdes eller forsvinde.. .Blot bruges med omtanke og lidt pli - hvis man da er voksen nok til at skelne mellem det (møntet til en anden der har svaret dette indlæg og IKKE til dig)

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

Lina - se
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 15:07
indlægget lige over dit *s*

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

ja det så jeg
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 15:30

Jeg må indrømme at jeg stadig ik ka se problemet.

Hvis man ik kan abstrahere fra en signatur, så må man da gå med små sko, eller i det hele taget have et problem med synsindtryk...

Men det er så bare mig.

Jeg har lavet min signatur som jeg synes den skal være, og jeg har da bestemt ikke tænkt på om nogen skulle finde den upassende - det må jo stå for deres egen regning.

Distractions - hjemmegroede fraktaler

Sweet Leaf - texel, merino & kæledyr ;-D

Salg af marsvinekalender

Nu med champ i huset - DKCH SCH NordV-06 Obsessions Fru Kristoff

0
0
Svar på denne tråd

Bum bum
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 15:45

ville bare sige at jeg er enig med Skingur... Ellers er jeg ikke lige stødt op nogle signatur som jeg er blevet stødt over - Jeg springer nok bare over dem .. HVis man ellers kan læse det ER en signatur

Undskylder MEGET hvis der er nogle der bliver stødt over min ...men det tror jeg vist næppe?

Ha en god dag!

Støt de græske hunde
www.graeskehunde.dk
<3 Nu med part på Bella <3
<3 Og med katten Belle <3
TØJ SÆLGES
0
0
Svar på denne tråd

jeg kan på en
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 16:01

måde godt følge jer, hvis det ikke er til at se forskel på om det er svar på et indlæg eller om det er en signatur...

Men ellers bruger jeg det også til at genkende folk..

Formand for foreningen Minimule-Danmark for alle der er max 110 i stg. Læs mere på www.minimule.dk

0
0
Svar på denne tråd

Til Shaze
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 16:21
Derfor kan man da godt syntes livet er skønt.. Døden er en del af livet, om man vil det eller ej..

Ratster Zoo

I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 21 af de 23 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer :)

0
0
Svar på denne tråd

signatur
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 16:44

De signaturer der kan irritere mine øjne er dem hvor store og små bogstaver er blandet sammen , og så endnu værre hvis det er i en masse forskellige farver..

Rigtig mange signaturer er som andre nævner, med til at man bedre husker de forskellige personer herinde..

Synes det er helt ok med en signatur, men ja i nogle tilfælde er det måske bedst at man lige slår den fra, hvis lejligheden ikke er til den tekst man har...

Jeg selv personligt ændrer lidt på den indimellem.

Knuz Sanne

Pt. Ser den sådan ud:

STAY HAPPY - RIDE AN APPY

Red Mighty Joe

Emma´s Golden Boy

Ktm Mx Ramon

0
0
Svar på denne tråd

bla bla bla...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 17:08
Jean39: Gad vide om man skulle lave en klub? Men nøj hvor er jeg enig i dit signa, hvorfor være som alle andre når man kan være sig selv, og gå sine egne vejne..??

Ja jeg genkender folk på deres signa, det er sjællendt man lige læser ryttersnak navnet, og hvis man læser det kan man alligevel ikke huske så mange navne.. *ss*

Nogle gange kan det ske, at et signa ikke lige passer ind dér, hvor man svare, men man kan jo ikke rigtig gøre så meget ved det, hvis det kun er ét sted den ikke passer..
for de folk som måske føler sig stødt over det, har garenteret set personen skrive et andet sted med den signa..

Hilsen 007

Den der ler sidst,
er meget langsomt opfattende... 8-)

§ 1. Jeg har altid ret!

§ 2. Hvis det umulige sker, at jeg tar fejl, træder § 1 i kraft!

0
0
Svar på denne tråd

signatur
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 18:24

Jeg synes at det er ganske rart med signaturerne, som flere skriver, så hjælper de også mig til at skelne personer fra hinanden.

Min egen signatur er en af de store i forskellige farver, men jeg har den for at sprede buskabet om at jeg er igang med at lave det hestemuseum, -arkiv osv. og det virker faktisk. Der kommer jævnligt respons og oplysninger til mig her på HN pga. min signatur. Og det er dejligt og sparer mig derved for lidt arbejde med det ganske store projekt.

Så jeg håber at i vil bære over med mig

Danmarks hestemuseum, -videnscenter og -arkiv, søger genstande, arkivalier, viden osv. om hestens historie til udstilling og bevaring for eftertiden.

Al hjælp er højt værdsat. Kontakt Mai (se evt. præsentation)

0
0
Svar på denne tråd

Har intet imod
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 21:17

signaturer, skrevet i anden farve, større skrift eller lign... Så ved man når indlægget er afsluttet...

Mere irreterende er det, med de signatrer der er i samme skrift som indlægget, og starter umiddelbart efter... Det er sq forvirrende...

Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.

Svend 4 ever

Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.

0
0
Svar på denne tråd

Signatur
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 21:22

Min signatur følger min person - og dermed også det, jeg skriver herinde. Jeg har aldrig slettet den i.f.m. et indlæg, da jeg ikke mener den kan virke stødende på folk, uanset hvad jeg skriver, da den er meget bredspektret.

Signaturer hjælper også mig til at "lære" folk bedre at kende - selv om jeg må indrømme, at de med store bogstaver, mange farver og mange linier, kan virke forstyrrende ... men OK!

Sys

Living is.....knowing which bridges to burn and which to cross
;-)
0
0
Svar på denne tråd

pisse irriterende
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 21:26
med alle de der salgaannoncer og JEG EEELZKER MINE PONZZER i signaturerne.

oppe eller nede
en tur i det grønne er det fede
0
0
Svar på denne tråd

HVIS i vidste hvor mange henvendelser
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 21:27

HVIS i vidste, hvor mange henvendelser jeg får, pga. af min signatur, ja så ville i komme på arbejde, med at besvare dem... :) :) :)

Og så er det med fuldt overlæg, at min står en del væk fra teksten... :) :) :)

Derimod, kan jeg ikke ret godt med dem, hvor signaturen er i samme farve og str. som teksten der er skrevet i et indlæg... Så man læser signaturen med i teksten, og lige pludselig fatter nada af, hvad vedkommende mente, med det den havde svaret i en tråd.. ???

:) :) :)

Mkh.
Else.

Man lugter ikke af hest, man dufter.. :) :) :)

HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!

Seriøs part til Rino søges, hurtigst muligt. Ring, hvis du har interesse. På nr.: 23324987

0
0
Svar på denne tråd

jeg ser det ikke
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 21:27

læser den stort set ikke så mig rør det ikke min signatur er taget fra et par linier i en Gretchen Wilson sang "here for the party" villa ha haft det sidste med men det kunne ik være der så tog de første par linier

Well I'm an eight ball shooting double fisted drinking son of a gun

0
0
Svar på denne tråd

du har ret...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 21:33

...min egen signatur er ikke "passende" til en trist tråd, hvor der er nogle der er kede af det...

...tankeløst af mig...vil prøve på at huske at fjerne den

...tak for "vinket"

:-) ;-) :-D Med Venlig Hilsen Hanne :-) ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Signatur - igen...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 21:34

Signaturen hos mig er i samme farve og størrelse - men noget længere ned end både tekst og underskrift - det skulle vel ikke være så svært at forstå - nu har jeg haft den signatur i "100 år" og jeg har ikke tænkt mig at lave den om - måske

Sys

Living is.....knowing which bridges to burn and which to cross
;-)
0
0
Svar på denne tråd

Til SYs
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 21:37
det er ikke alle der har dem længere nede.. og der er mange der laver mange linieskift i det de skriver, så det er svært at se foreskel..

Ratster Zoo

I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 26 af de 28 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer :)

0
0
Svar på denne tråd

Ratster zoo
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 23:43

bare for at være rigtig irriterende og spørge om noget andet...

hvorfor må man kun se 21 af dine 23 dyr...???

med venlig hilsen maria der har været for doven til at ændre en for længst udløbet signatur, som aldeles ikke længere passer nogen steder... hehe bare lige et irritationsmoment mere (ikke møntet på nogen)

det er ikke fis jeg hedder altså Rytter til mellemnavn... og er så heldig at jeg lige har fået lov at ride to skønne heste... Rockson og Nijinsky..... MUMS.....
0
0
Svar på denne tråd

Det eneste
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 07:56

Det eneste af min signatur som altid passer er vel 'Knus fra Vinnie_M' resten er der bare.. -uanset hvad.

Knus fra Vinnie_M, farmakonom stud.
.
Spring og dressur udstyr sælges
(sadler, gamacher osv.)
Skriv for billeder
0
0
Svar på denne tråd

Signaturer
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 08:26

Jeg lægger ikke så meget mærke til, hvad folk skriver i deres signaturer, men kan godt lide, at jeg kan genkende en person på den.

Hmmm, Jeg har haft et par forskellige signaturer det sidste år:

MOR TIL KAROO, OG EJER AF JACOB KLAPHAT

Formand for en lokal

ponyafdeling af D.Å.H.M.

Men modstander af skarpe bid og hjælpetøjler!

Neurotisk, manipulerende, overambitiøs ponymor

Og den anden:

Jeg er en skide irriterende ponyrytterforældre med en fortid som rytter!

Elsker at prale med mine dygtige børn, - her på HN med datteren, der rider!

Selvom jeg opfatter dem som ganske uskyldige, og skrevet med et glimt i øjet, er der alligevel personer, der føler sig provokeret af dem.

Især har jeg fået reaktioner på den sidste, fordi jeg skriver: 'praler', det må man åbenbart ikke sige/skrive???

Jeg har ikke været ude for, at jeg selv vurderede, at min signatur var upassende i forhold til mit indlæg. Men jeg kan da godt følge din tankegang. Dog kan jeg ikke komme i tanke om eksempler, jeg er faldet over.

Nå men jeg må hellere få lavet min 'julehilsen-signatur' om.

Jeg er ikke så kreativ, så det må blive lidt genbrug!

Glædelig Jul & Godt Nytår til jer alle!

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift fordi den skal være der...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 08:42

Jeg synes at det er hyggeligt med signaturene. Jeg læser rigtigt mange af dem, da de afspejler lidt af det menneske der sidder bag dem

De hjælper også mig til at kende folk fra hinanden, hvilket jeg tror er meningen med dem.

Hvis man skriver et sørgeligt indlæg herinde, så må man fokusere på det folk skriver og ikke på signaturen. Man ved jo at den bare følger med alle indlæg af vane. Men hvis der vises omtanke med brugen af dem, så er det et ekstra plus

Det her indlæg fik mig ihvertfald til at tænke over det, så tak for det

-og så tjekker jeg lige min signatur inden jeg bruger den igen

Med venlig hilsen

Karin

0
0
Svar på denne tråd

en signa
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 09:04

er absolut ikke noget jeg kan himle op om... Herregud - jeg har andet at bruge mine kræfter på...

Ærgeligt der åbentbart findes mennesker der kan få et føl over en signatur...

Shetter
"Søger en klappehest
i 7400-området"

0
0
Svar på denne tråd

hundegittemor
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 09:17

Har forstået din besked og må give dig ret, skal tænke over det næste gang jeg giver et pip fra mig.

mvh ole

Det gør ikke noget med lidt kulør

føl, plage og voksne heste sælges

0
0
Svar på denne tråd

Modereret
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 09:33

Undskyld, at jeg lige låner indlægget til at teste, om jeg kan støde nogen med denne modererede signatur:

PONYMOR OG BARRIERERYTTER

Ejer af den dejlige pony Firfod Jacob Klaphat

Stolt af begge mine dygtige børn

0
0
Svar på denne tråd

Til mariarytter6
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 12:17
Fordi det er svært at have 2 ponyer i en 2 sals lejlighed :D

Ratster Zoo

I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 26 af de 28 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer :)

0
0
Svar på denne tråd

Glemte lige at sige
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 12:46

...at mange gange scroller jeg lige en tråd ned i et rimeligt hurtigt tempo.. For at se, hvem der er med i tråden... Og se der er det altså signaturerne jeg kikker på og ikke forfatternavnet..

Ikke for, at jeg kun vil skrive med nogle bestemte, men for lige at se, hvem er egentligt med i tråden.. :) :) :)

Signaturen gør da også vores egne indlæg mere personlige... Den af min, den er mig.. "Kontrakt Else", som jeg ved at jeg går under, ved mange af jer... :) :)

I min står der jo den der, med at man lugter ikke af hest... Uhhh da der var en, der kom til, at bruge den også.. Der lød der jo et vræl fra andre brugere... :) :) :) :) :)

Men selvføldigt skal vi ikke lige træde i andres sorg, hvis de eks. har mistet et føl samme dag og der så står i en signatur, "Jahhh vi fik dejligt følle i går.. !"

Så jow muligheden for at slå signatur fra, er da sikkert godt nok, men ikke noget der kan sætte mit p.. i kog... Godt nok har jeg små fødder, men går ikke i for små sko.. ikke jeg har opdaget ihvertfald.. :) :) :)

Mkh.
Else.

Man lugter ikke af hest, man dufter.. :) :) :)

HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!

Seriøs part til Rino søges, hurtigst muligt. Ring, hvis du har interesse. På nr.: 23324987

0
0
Svar på denne tråd

signaturer
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 12:51

Jeg bruger også ofte signaturer (egen, hvi jeg har deltaget) til at scrolle ned/op til sidst læste indlæg. Det er som bogmærker for mig

Må se at finde på noget fornuftigt at skrive

Mette
0
0
Svar på denne tråd

jeg forsøger
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 13:04

og syntes også selv jeg er flink til at huske det, den smutter dog til tider

der er nogle indlæg hvor signaturer og " reklame " ikke hører hjemme.

0
0
Svar på denne tråd

tror mange
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 13:15

signature er mere et varemærke for hvem folk er end deres navn.. Jeg kan kende de fleste via deres signatur og ikke via deres navn.

Syntes det er hyggeligt at se hvem der er hvem i en tråd og det giver også et godt overblik over aktive debatøre og knap så aktive.. Min egen syntes jeg er ret neutral.. Den bliver ændret lidt igen her efter kurset så den knap er så lang og kommer tilbage til "normal" længeden..

Personligt syntes ejg det er sjældent at jeg støder på en signatur der slet ikke passer ind.. Men det sker da.. *S*

Foder kursus den 8/1. se mere på www.heste-nettet.dk/fo...95/199695/
Pura Raza Española
www.staldrohan.dk
Forhandler af Regulator på fyn.
0
0
Svar på denne tråd

Hanne Larsen & M.
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 14:42

Tak for at du også forstår hvad jeg mener og husk igen at det ikke er møntet på nogen bestemt, bare et "husk lige" ;-)

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

Karolinemor
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 14:43

skriv dog en ny hvori ordet "praler" indgår - bare vent - om nogle år skriver jeg noget nær det samme :-)

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

Ærgeligt at
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 14:44

der også findes nogen der bare ikke forstår ;-)

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

Karolinemor
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 14:45

JA! du mangler ordet "praler" *s*

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

ElseG - det sætter
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 14:47
så absolut heller ikke mit @!#$ i kog - slet ikke og derfor hedder overskriften også bare "tænk over..." og ikke "@!#$ for en latterlig..." eller lign.

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

Berit & Lukas
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 14:48

lige præcis *s* (y)

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

Sådan her
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 14:48

Er det bedre?

Jeg er jo også ved at være så vant til de her så det er en del af at være her.

PRALENDE PONYMOR

Ejer af den dejlige pony Firfod Jacob Klaphat

Stolt af begge mine dygtige børn

0
0
Svar på denne tråd

Mette Andersen
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 14:49
Hvilken opsætning bruger du til at læse indlæg efter? Jeg har nemlig låste tråde og kan dermed ikke se folks signatur før jeg åbner hvert enkelt indlæg.

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

signatur...himle op
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 14:55

jeg tror ikke nogle himler op... men det er rigtigt at en signatur kan støde i visse tilfælde. Jeg er selv ked af at jeg ikke vidste at jeg kunne fjerne min, da jeg besvarede i et indlæg hvor en havde mistet sit barn... jeg behøver jo så ikke ligefrem have signatur med hvor der står SE MINE BØRN vel... eller den som der altid står med et barn er en engel...

Et indlæg hvor man f.eks skriver om sit døde barn, er det nok ikke rart at læse signaturer hvor der stor "stolt mor" se min nye baby osv. Måske ser personen det slet ikke, men måske det sårer mere end vi aner.

Livet er sårbart, det er så lidt der skal til for at vise lidt pli... og forståelse for andre mennesker. Det første indlæg jeg så da jeg kom herind efter fødslen af mit andet døde barn, var hvordan har du det med sen provokeret abort... det slog mig lige tilbage, for det var jo det jeg havde været igennem... og så skulle sidde og læse folks uvidende kommentarer.

Nå, men nu ved vi jo at signaturen kan slås fra, og jeg håber da man vil tænke over det i fremtidige triste indlæg. Tak fordi du bragte det op Hundegittemor.

Mette

Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

0
0
Svar på denne tråd

Mette (Blossi)
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 15:12
du skriver altid så sympatisk

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

hmm keder I jer ?
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 19:41

Siden der skal findes noget I Kan diskutere vildt over?

og sjovt nok så har I stort set allesammen signatur på, trods det p... jer af ? dobbeltmoralsk

0
0
Svar på denne tråd

IW - har du
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 20:42

læst indlæggene??

MED SIGNATUR fra mig af. :-)

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

hundegittemor..
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 20:52

ha ha ha ... Der fik du så mig til at sidde og tænke... hmm. det ved jeg da ikke det hedder vel et eller andet smart.. gad vide hvem der har puttet det på min computer.. er det ikke bare noget hestenettet levere,, det program..

For så at finde ud af at det var min formulering du henviste til... okey det var måske ikke helt det jeg mente.. og lige nu kan jeg ikke forklare hvad jeg mener udover at jeg kan bladre ned på siden og se hvem der er med.. *S*

Foder kursus den 8/1. se mere på www.heste-nettet.dk/fo...95/199695/
Pura Raza Española
www.staldrohan.dk
Forhandler af Regulator på fyn.
0
0
Svar på denne tråd

Mette Andersen
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 20:55

Nææ nej - jeg spørger helt seriøst til hvordan du kan se alle signaturene i indlæggene, for det kan jeg kun hvis jeg åbner hvert et indlæg..

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

23456789
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 21:06

Angående det at i syntes at nogen skriver med for store bogstaver i sit signatur:

Man kan bare holde "Ctrl" - Tasten inde, og så "scrole" med musen. så kan man lave de fleste signaturer større og mindre

SÅ INGEN BROK OVER FOR STORE SIGNATURER HERFRA

Med venlig hilsen Anna

Det gælder ikke om at ride de højeste klasser.

Det gælder om være den der har det bedste samarbejde med sin hest.

0
0
Svar på denne tråd

dgbkjdsgb
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 21:42
gad godt have det som jer, hvor andres signaturer er de største problem i har :)

Hilsen Nanna (pt med Monroe Hedegård)
Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
0
0
Svar på denne tråd

Ratster zoo
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 22:48

hehe, ja okay... og alligevel har du aldrig set tarzan mama mia, der går det sgu da meget godt selvom det kun er en enkelt pony...

man propper bare sofaen med lækre æbler og så står den der hele dagen, eller i hvert fald til de er spist op...

det er ikke fis jeg hedder altså Rytter til mellemnavn... og er så heldig at jeg lige har fået lov at ride to skønne heste... Rockson og Nijinsky..... MUMS.....
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider