Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Årh, hvor kan jeg dog blive vred..
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 19:27

.. når så noget som det her sker..

Altså, jeg sidder 150 km fra min hest fordi den står på min efterskole og jeg er hjemme på juleferie. Ergo, kan jeg ikke kigge til den nytårsaften.

Godt nok ligger gården, hvor hun står, langt langt ude på landet.. MEN lige ved siden af og jeg mener lige ved siden af bor en lærer. Og hun har en søn på 16.

Som nogen gange i december har skudt kanonslag af. MAX. 5 meter (!!) fra stalden hvor hestene står. Vi (os der har heste) synes bare ikke det er rimeligt så vi har snakket med læreren. Men hun siger "vi bor der jo!" Og at han sandelig får lov at skyde så meget af som han vil nytårsaften. Det er jo "bare" dyr. Og det er netop den sætning, der gør mig SÅ'SÅ'SÅ vred! Da de skød et kanonslag af i december var rooolige Nellie lige ved at gå bagover, det samme med de andre heste.

Det er bare så synd, og jeg kan intet gøre..

Signe og prinsessen Nellie

-

Jeg elsker dig og jeg har et problem med det.

- Bu 06/07 <33

0
0
Svar på denne tråd

Forstår godt du er vred ...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 19:42

... det er da også helt forkasteligt, at hun forsvarer dem.

Prøv at se denne tråd hvor jeg linkede til de gældende regler www.heste-nettet.dk/fo...5/1281665/

Reglerne om afstande til stalde gælder sandelig også for hende, selv om hun bor der.

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd

Forkasteligt...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 20:42

... hvis man vælger at bo hvor derer dyr i nærheden, mener jeg at man samtidig fravælger at fyre fyrværkeri af tæt ved sit hjem.

Dyrenes tarv må komme før menneskenes behov for ting der siger bum.

£isbeth & Baloo
Always forgive your enemies; nothing annoys them as much
Oscar Wilde
Griffin Distancesadel sælges - 17,5 tommer - bred bom
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider