Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Det kan man bare ikke (ansøgning)
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 09:34

Ja jeg har sent mange ansøgninger ud og har fået en del afslag. Så her igår morges fik jeg en mail fra et sted som jeg har søgt..

Kære solveig hansen

tak for din ansøgning... komme til samtale den og den dato..

mvh.. stedet

Jubbiii tænkte jeg.. et psykiatrisk bo sted hvor de havde heste..

5 min senere kommer der en mail mere fra dem..

Beklager meget men du er i første omgang ikke en i indkalder til samtale..undskylder meget...

Det kan man bare ikke!!! det er en sekretær der har skrevet mailen, og jeg mener bare at man ikke kan annulerer sådan en fejltagelse.. Jeg er virkelig skuffet..

Hun må indrømme hendes fejl til personale gruppen og så indkalde mig, så får de da den oplevelse..

Hva mener i?

Mvh

Hilsen Sole - Fuld igang med livet- hvad det end byder af glæder og hårde tider.. KOM AN

Intet er dog fuldkomment her i verden - selv en solsikke kaster skygge!

0
0
Svar på denne tråd

sole...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 09:51

Altså jeg er jo lidt splittet...

Havde det været mig ville min første tanke være "godt det ikke var mig de indkaldte", for når der er sådan en gang rod i det, hvordan ville det så ikke være at arbejde der? Så egentlig kunne jeg se en fordel i deres fejl.

Men som du selv siger, så er det også en virkelig grov fejl, som du burde følge op på. Ring da til stedet og forklar dem på en pæn måde at du faktisk havde set frem til en jobsamtale på det sted og er virkelig skuffet. Sig at du gerne kommer, hvis de nu skulle ændre mening, hvilket du egentlig synes de burde efter den brøler.

Personligt ville jeg som sagt ikke gøre noget ud af det, for det siger jo en hel del om stedet allerede.

Venlig hilsen
-miki-
www.prettyfancy.ridesiden.dk
-alt om krybbebidning og vævning
0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 09:54

Jeg kan skisme godt forstå, du er skuffet... Det er nok en rigtig rigtig dårlig oplevelse at være udsat for. Jeg ved faktisk IKKE, hvad man "skal" i sådan et tilfælde - men jeg tænker nu også over noget andet:

Det ER jo også spild af DIN tid, hvis du tager til en samtale "bare for at tage til samtalen" uden anden baggrund for det, end det var en fejl de har indkaldt dig. .. Og noget helt andet; hvor fedt er det at sidde til samtale et sted, der har kludret så meget i tingene? Personligt var jeg ikke mødt op til sådan en samtale "bare fordi jeg havde ret til det" - hvis du forstår mig. ...Det er svært at skrive med ord.. Men tror godt, du kan se hvad jeg mener med det.

Knæk og bræk mht jobsøgningen - håber du snart finder stedET, hvor du passer ind og får din daglige gang :)

Mvh

Krissie

0
0
Svar på denne tråd

fejl..
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 09:54

stod der at 2. mail erstattede 1. mail?

Det kan jo være at de gerne vil se dig og så sender et standard afslag ud til alle andre, hvor du så ved en fejl kom med på den måske lange mailliste? Prøv at ring til sekretæren eller mød op til aftalte tidspunkt fra den første mail.

held og lykke

tanja

Kloge Frode maj 2001

charmerende Alfred februar 2004

lynet Gorm juli 2006

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 10:06

nok ringe derud og spørge om det er en fejl!

Sussi

0
0
Svar på denne tråd

Enig med Tanja
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 10:10

Mange gange sker der jo den fejl, at afslagsmailen er en automatiskmail og måske er du kommet på den ved en fejl? Hvis du er "fræk" møder du op til det aftalte tidspunkt eller også ringer du til dem og spørger hvad meningen med det hele er. Og hvis de så bekræfter afslaget, så vil jeg brokke mig lidt, mest for god ordens skyld, så de ikke laver samme fejl igen. Men jeg ville dog ikke tage til samtale, hvis de indvilligede til det, for så synes jeg man synker dybt :-)

Held og lykke :-D

Cecilie Christensen

- snart uden Gizmo

- Man er ikke bedre end den hest man rider på.

0
0
Svar på denne tråd

ja jeg forstår nemt alle..
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 20:45

men det er alligevel sur røv... ringer derud på mandag og klager lidt.. som pretty beskriver det..

Ja det sir meget om stedet.. så.. men alligevel.. lige nu gælder det bare om at få et job ;)

Tak for svarene

Hilsen Sole - Fuld igang med livet- hvad det end byder af glæder og hårde tider.. KOM AN

Intet er dog fuldkomment her i verden - selv en solsikke kaster skygge!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider