min kæreste er slet ikke interesseret i mine minimuler, jeg bruger for mange penge på dem og for meget tid...
Da vi boede sammen for godt ½ år siden spurgte han mig, hvis det var at valget skulle være imellem ham og hestene, hvad jeg så ville vælge.. På det tidspunkt var jeg villig til at sælge dem, hvis der kunne rede os, altså så vi stadig kunne bo sammen...
Selv om han havde den mening, har han da hjulpet med at lave stald til dem, da vi boede ved ham, lave fold, mm, men han ville ikke trække, strigle eller noget, man han kunne da godt fodre dem og give vand, når de bare var i boxene..
Men efter vi er flyttet fra hinanden, vil jeg ikke sælge dem, nu har jeg dao solgt traveren, da hun skulle tilrides og da jeg blev alene er det jo ikke lige nemt med 2 små børn, lige at tage en tur på hende..
Har så nu 5 minimuler, og dem vil jeg overhovedet ikke sælge, med mindre det virkelig var nødvendigt... altså økonomisk eller tidsmæssigt... men ikke pga. hans meninger om dem...NOPE... det er mine...
HAn hjælper dog stadig med at hente halm, vi skal havde drænet marken på et tidspunkt, og det hjælper han da gerne med..og andre praktiske ting, så som at samle ponyvognen og sådan, men han vil aldrig komme til at forstå, hvorfor de kan betyde så meget for mig og børnene...
Men det gør de... og skulle væalge komme igen om ham eller ponyerne, ja så er det dem der vinder...