|
|
| Har alle set mig ! |
|
|
Det var Stengårds indlæg om de fede hunde, der fik mig til at tænke på det her. Er der ingen grænser for, hvad folk vil udstille sig selv som. Man kan ikke passe sin hund. Man kan ikke opdrage den. Man kan ikke passe sine børn. Man kan ikke opdrage sine børn. Man forstår ikke sine teen-age børn. Man kan ikke holde orden. Man har revet sit hus halvt ned og kan ikke komme videre. Man kan ikke finde en kæreste. Man har så fundet en, så fungerer det ikke. Og alt det og meget mere skal folk have hjælp til. Det er da også helt fint, at man er ærlig og erkender, man ikke magter en given opgave. Men PÅ fjernsyn... Hvorfor er der et ønske om, at udstille sig selv som dummere og mere uvidende end naboen ?
OLDENBORG KAN OG VIL(tror jeg) Og nu med pintmoor-stutteri. Det der er perfekt for dig, er ikke nødvendigvis rigtigt for andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe .. |
|
|
Ja DET har jeg også undret mig over! Der er vel ting som man helst vil holde for sig selv, og ikke udstille? Mine svage sider vil aldrig blive eksponeret på den måde. Meeen 15 minutters berømmelse er jo helt fantastisk for nogen folk der bare vil i rampelyset for enhver pris! Eva
Stengårdens DSP'er - ønsker alle en glædelig Jul. Klik ind på vores hjemmeside og se hvor fine vi er
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det er måske det. |
|
|
Men tænk sig, at det kan lade sig gøre, at fylde en hel sendeflade med det (undskyld mig) bras. Men troværdigheden i det... hvis det nu var med skjulte optagelser. Men jeg har altså svært ved, at tro på at man "tæver" konen, når man ved filmen ruller. Men du har nok ret med det med berømmelsen. TRIST !
OLDENBORG KAN OG VIL(tror jeg) Og nu med pintmoor-stutteri. Det der er perfekt for dig, er ikke nødvendigvis rigtigt for andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I dette lille hjem |
| Forfatter:  |
Cactaceae |
| Dato:  |
22-12-2006 12:02 |
|
undrer vi os godt nok også over det. Nu har jeg faktisk ikke set de programmer, hvor folk bor ualmindelig ulækkert, kun klip. Men det er nok det SIDSTE jeg ville stille op til, hvis jeg boede sådan, specielt fordi det ser ud som om det ikke bare er rod, men skidt der er problemet. Jeg er selv et rodehoved, men jeg ville godt nok ikke lukke et kamerahold ind i min lejlighed, men mindre her var så rent og ryddeligt at man kunne lave mad ude på dørmåtten...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| berømmelse |
smukke-ped |
22-12-2006 12:10 |
|
berømmelse eller til grin... dem der bor i deres eget skidt og ike har styr på noget bliver vel nærmere til grin...sjovt nok er der bare nogen der ikke kan se at det da er pinligt... men alt for at være spændende og komme i tv..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du har også |
Lilleulv |
22-12-2006 12:13 |
|
de som er overvektige og ikke bare stiller seg selv ud, men også deres avføring... det er ikke bare ulækkert. Tror ikke jeg kunde kikke mine omgivelser i øynene noen gang mer om min skid skulle bli tv-stjerne...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh ja hvor er det slemt ... |
Lisbeth Sejberg |
22-12-2006 12:24 |
|
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja tænk |
|
|
Feks at stille op i et program som Rent hjem! Det er jo ufatteligt så ulækkert der er! Og så ligefrem vise det frem til hele Danmark! Jeg bryder mig ikke engang om at få gæster hvis her er lidt rodet herhjemme!  Jeg har heller aldrig fattet det behov nogle har for at udstille sig selv og sine problemer til offentlig beskuelse. Det er jeg nok for privat til, og jeg har ikke brug for at blive bedømt af hele Danmarks befolkning. Tænk på USA, på hvor mange der ser div programmer! 
To katte er indleveret til Næstvedegnens dyrlæger, de søger nye hjem hurtigst muligt. Samlet eller hver for sig. 1 lysegrå/hvid. 1 sort/hvid. Kontakt dyrlægerne på kvægtorvet på 55771477.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Måske fordi |
Illum |
22-12-2006 19:22 |
|
Tidens trend er at hvis du IKKE ses, er du IKKE ?
Illum I ate British beef in the 90´ and your excuse for being a cow is ? Kan ikke oversættes, forståelse for sproget er påkrævet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sådan !!! |
Sys |
22-12-2006 19:51 |
|
Illum !!! Det ramte du vist plet ... Sys
Living is.....knowing which bridges to burn and which to cross 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa... |
|
|
Som Illum skriver, er der jo også en vis mode indenfor TV-programmer, som der er med så meget andet. Lige nu er det åbenbart moderne at udstille sig selv og alle ens problemer. Jeg tror, at folk melder sig til den slags programmer, fordi der er så mange af dem (altså programmer). Man tænker ikke nærmere over, hvordan ens eget liv ser ud, når det først er klippet sammen til 45 minutter og på TV i den bedste sendetid.
***** Snepony ***** Hvis alt kommer imod dig, kører du i den forkerte vejbane.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis de bare oprettede sig ... |
Lisbeth Sejberg |
22-12-2006 19:59 |
|
... som brugere her på HN, så skulle vi da nok kunne hjælpe dem ... er der egentlig noget, som vi ikke ved noget om, når vi lægger alle vores kloge hoveder sammen ..  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa--- |
|
|
"Det er da også helt fint, at man er ærlig og erkender, man ikke magter en given opgave. Men PÅ fjernsyn..." Jeg synes, det er endnu mere flot, fordi de erkender det på TV. Som du skriver, er det meget ærlige mennesker, der ønsker at dele og lære nyt. Det eneste der "irriterer" mig er, at jeg synes, det er sådan nogle fantastisk små problemer ind imellem. Jeg forstår ikke altid, folk ikke kan finde ud af at løse dem  Lone
Vil du med ud at gå stavgang? Nu med hjemmeside.. Igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bestemt ikke |
|
|
Lisbeth tilsammen ved vi alt. Tror snart vi må få vippet den latterlige amatør til google af vejen . Kan du ikke starte med at finde mig en kæreste? Og lære mig at gøre rent? Eller evt. finde mig en en kæreste der gider gøre rent? Så slipper jeg nemlig for at deltage i reality programmerne  I har ret, hvorfor udstille sig selv på tv? Ligesom i tv programmet dr. Phil på tv3, godtnok er det i Amerika, men hvorfor f.eks. indrømme at man har dyrket @!#$ med sin kone mens hun sov for at gøre hende gravid? Hvorfor ikke i stedet opsøge en rigtigt behandler?
Verden har mistet en af dem der betød noget Hvil i fred Steve Irwin Daisy 04/06-1997-05/01-2005 Savner dig min skat, men sorgen er kærlighedens pris Det sværreste er at vise man er noget særligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja, jeg er så "Privat" |
|
|
At jeg ikke bare har svært ved, at forstå folk udstiller sig på fjernsyn, men at nogen også gør det her på H-N  Udover, at H-N rummer en utrolig stor databaseviden om mange ting og databasen bliver løbende opdateret Med al den venden vrangen ud på sig selv som foregår herinde, behøver man heller ikke at købe sladderbladene  Charlotte 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| der er |
sisse nørregaard |
22-12-2006 21:12 |
|
da enormt høje seertal på disse programmer. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Høje seertal |
|
|
Ja det er da fordi vi alle elsker at blive forarget, at sidde og dømme og kritisere andre! Og give vores uforbeholdne mening til kende om det givne emne. 
To katte er indleveret til Næstvedegnens dyrlæger, de søger nye hjem hurtigst muligt. Samlet eller hver for sig. 1 lysegrå/hvid. 1 sort/hvid. Kontakt dyrlægerne på kvægtorvet på 55771477.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
fru-schwerin |
23-12-2006 08:35 |
|
Ja, man kan mene hvad man vil om disse programmer...men dette forum er da lige så slemt/godt...man mangler da bare billederne herinde... Tror da ikke der er et privat emne der IKKE er diskuteret...hvor folk har søgt hjælp osv osv...udleveret sig selv..mand...kæreste..o.lign Det være sig folk der har det rigtig rigtig skidt...men sandelig også noget hvor man egenligt tænker om det reelt er skrevet for at for hjælp eller bare for at lave et indlæg=blive set.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HN og TV |
Illum |
23-12-2006 09:33 |
|
Kan ikke sammenlignes, for uden det visuelle mister man meget. Ja nogle har lagt private ting ud og det er for mig ganske uforstående, og for andre kan jeg læse. Og hvorfor det har høje tal, fordi det er da "fedt" at se andre gøre sig selv til grin, det er da en nem måde at føle sig hævet over pøblen på !! Og nej jeg kan ikke se den slags programmer og ikke om jeg gider at bruge min tid på at kikke på folk der er så medie liderlige at de vil gøre hvad som helst for at blive set, og så gratis ??
Illum I ate British beef in the 90´ and your excuse for being a cow is ? Kan ikke oversættes, forståelse for sproget er påkrævet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu mener jeg jo.. |
fru-schwerin |
23-12-2006 10:00 |
|
så at det godt kan sammenlignes selvom det visuelle mangler. Den problematik der tages op, og disskuteres , det værende forhold, børn, lavt selvværd, fedme osv, er nøjagtig den samme. Men du har ret i at kropssprog og udtryk mangler, og nogen er måske ikke så gode til at udtrykke sig på skrift som de ville være i samtale. Og nej...jeg kunne heller ikke drømme om at se disse programmer,eller udlevere mit privatliv herinde... Jeg er vist enig med dig langt hen ad vejen... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa... |
|
|
Jeg mener nu heller ikke, at de to ting kan sammenlignes. Man er trods alt forholdsvis anonym her på HN. På TV kan kollegerne, faster og onkel og naboerne få frit udsyn til alle ens problemer. Men okay, der er da egentlig mange her på HN som fortæller om meget personlige ting. Det forstår jeg ikke helt - jeg ved i hvert fald, hvor min grænse går. Og så må andre jo selv om, hvor deres grænse går.
***** Snepony ***** Hvis alt kommer imod dig, kører du i den forkerte vejbane.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Illum og Snepony |
|
|
Illum: Måske tv og H-N ikke er det samme, men flittige skrivere, "Lærer" Man alligevel at kende og verden er LILLE idag. Vi to havde jo heller ikke siddet så længe ved siden af hianden (Cecille Stadler foredrag) Før jeg gættede hvem du var og du er ikke den eneste, jeg har genkendt Jeg ved, at der er rigtig mange mennesker, der sidder herinde og læser med uden at give sig til kende og jeg ved, jeg skal passe på med hvad jeg får oplyst herinde, da det kan give "Tæv" I det virkelige liv Og her tænker jeg ikke på mit privatliv. Snepony: Jeg er også ligeglad med hvad andre folk gør, jeg kan bare ikke se den store forskel på om folk gør det her på H-N eller på tv, det skulle måske lige være størrelsesforskellen på publikummet. Men ærligt, så bliver jeg forarget når folk "Smider" deres partner ud på nettet fordi de er utilfredse med dem, det er tillidsbrud så det batter  Mvh Charlotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er enig med dig Charlotte ... |
Lisbeth Sejberg |
23-12-2006 23:23 |
|
... der er tråde, hvor man tænker på, om de er helt rigtige oven i hovedet, sådan som de i detaljer krænger deres privatliv ud. Tænker de slet ikke på, hvor ødelæggende den åbenhed kan være, hvis de bare var "lidt" sure på manden og farer ud med bål og brand  Sammenligningen mellem de der "kræng-dig-ud"-programmer og så HN gik på, at samtlige "problemer" som oxalia lagde ud med at nævne, bliver taget under kærlig behandling her på HN stort set hver dag. Hvem siger, at man får et bedre liv, fordi det har været udstillet på landsdækkende tv ..  Mvh. Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Canmax M ... |
Buusser |
24-12-2006 07:40 |
|
Godt skrevet jeg forstår heller ikke de indlæg hvor partneren hænges ud. At skrive herinde at man er sååå tæt på en skilsmisse er for mig langt langt grænseoverskridende. Kunne heller ikke drømme om at udlevere mine unger herinde. Reality TV er for mig skod-TV og jeg ser det helst ikke - dog faldt jeg i den her med de fede hunde. Igen måtte man undres  at nogen vil være bekendt at behandle dyrene sådan. Nu er det ikke kun almindelig mennesker, der elsker at være på. Tjenesten på P3 har kørt en passende satire over morgentvværterne på TV2 på det seneste, fordi de pjatter derudaf i det uendelige. Gad vide om de selv synes det er sjovt? Jeg sidder i din radio. Jeg kommer ind i stuen Det er mig fra fjernsynet af Det er mig der er showet. Det er mig der er stjernen Det er mig idioterne vil ha Jeg snakker mest om ingenting, mig selv og så mig selv og nogen gange får jeg det næsten helt skidt Jeg mener hvor dum kan man blive. Hvordan kan så mange mennesker i længden være tilfreds med så lidt? Det er samfundets skyld Ja, det er samfundets skyld Samfundets skyld! Det er et nødråb. Et ægte nødråb. S.O.S. Nødråb! (TV2 - Det er samfundets skyld) Glædelig jul allesammen. 
Misund ingen hans tilsyneladende lykke Du kender ikke hans hemmelige sorger. (indisk ordsprog)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det gjorde |
Illum |
24-12-2006 08:40 |
|
Du. Men jeg præsenterede mig jo også med fuldt navn, og jeg kaldte mine heste for Smukke Ganger og Mini Mule, havde jeg ikke gjort det, så ville du jo ikke have genkendt mig. Men handlingen var fra min side helt bevist, da lige disse navne jo er "mine" så at sige så jeg viste godt at jeg kunne blive genkendt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næ nej, Illum |
|
|
Du præsenterede dig som Charlotte uden efternavn og dine hestekælenavne var IKKE blevet nævnt, så havde Tina jo også vidst det og jeg havde ikke behøves at spørge dig  Charlotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så må du undskylde |
Illum |
24-12-2006 13:25 |
|
Jeg husker dog ganske bestemt at jeg brugt HN ord  Men pyt, du har ret da jeg ikke husker det med sikkerhed.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En undskyldning... |
LoonaMadigan |
24-12-2006 15:43 |
|
En undskyldning fra selveste Illum, som faktisk hedder Charlotte hi hi...
Knus Anne Med sin egen mening... Gå ind på www.foto4you.dk og se fede billeder fra stævner,show mm.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|