Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvad ønsker små piger sig?
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 08:56

Vi har 1 stk. nevø og to niecer, sidstnævnte er vist 7 og 3 år gamle.

Uden held har vi næsten dagligt bedt om deres ønskelister (eller bestillingslister som jeg kalder dem), og nu er alt vel dels udsolgt (det skete sidste år), men jeg gider faktisk ikke bruge flere dage på at handle ind når jeg har ca. 1 million andre ting at gøre.

Så jeg har købt noget til den store og mangler pigerne, det må blive i mellemdagene og så må de vente med at få dem til vi ses d. 2. januar. Det tager kun 10 sekunder at sende den email, men den er altså ikke dukket op, tough luck.

Men hvad kunne man købe til sådan et par tøser som har alt i pink/flæse/dukke/barbie og især prinsesseudstyr som i øvrigt giver mig kvalme, men ikke har andre interesser tilsyneladende. Sidst lykkedes det mig at hitte med noget klippeklistredecoupagestartkit, men Bilkas malersæt var udsolgt, ligeledes deres kæmpehestebamser i brun, og jeg nægter som sagt at give dem hver sin lilla.

Jeg ved ikke hvilken størrelse tøj de bruger i år, det plejer også at stå på sedlerne.

Jeg vil godt give noget jeg selv kan stå inde for - men selvfølgelig også noget de bliver glade for, så det nytter ikke noget jeg forsøger mig med de "røde strømper". Men et eller andet lettere kønsløst? Den ældste pige er ikke til bøger endnu, og jeg ved ikke hvor meget forældrene har tid til at læse højt.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

julegaver
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 08:59

Hvad med at give dem et gavekort til " Build a bear"

Det skal vi give niecerne.. Det er det store hit..

Bimsemor

Mor til Maja og sponsor til Abstrakt Firfod

Besøg vores hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/mabepe

0
0
Svar på denne tråd

min lillesøster´s
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 09:03

den ene bliver 6 år til hende har jeg købt et gips støbesæt, jeg husker selv hvor meget jeg støbte og blev bidt af det og jeg solgte en del dengang og så har jeg købt sådan et startsæt til at lave billede rammer med, hun er sådan en lille prinsesse ting som godt kan lide at bruge sine kreative sider også.

den anden lillesøster har en datter på 4 år hun får en diskokugle til loftet samt 2 " bamse " blomster med glade ansigter, hun er typen der er meget gang i og elsker at danse.

ellers er der jo tøj , selvom det måske ikke lige altid er gaven der bliver husket er jeg glad ved den smule tøj mine får ved siden af alle de legesager som afligevel ikke bliver leget en helt masse med, når første vi når hen over januar

0
0
Svar på denne tråd

alt hvad der er nuttet
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 09:03

lyder det som om, efter din egen beskrivelse.

Mine piger har leget rigtig meget med små hestefigurer o.lign.

Det kunne de også finde sammen om trods aldersforskel på ca. 3,5 år.

god jul!

Annette

0
0
Svar på denne tråd

Til Ole´s
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 09:07
niece har vi været i en bog handel (ved ikke om jeg må nævne navnet??) og købe et spil med Peter Plys. Det er en æske med 4 eller 6 forskellige spil i. Der er huske spil, vende spil, pusle spil og de sidste kan jeg ikke huske. Derudover har vi købt noget glimmer "maling" og alm "maling" i samme boghandel. Ellers lyder bimsemor´s forslag faktisk også ganske god, lidt ærgeligt jeg ikke selv havde tænkt på det, for det havde helt sikkert været lige dét :D

Mvh. Lene

:D Mor til de 2 dejligste drenge: Magnus og Asbjørn :D

Med de små skønne Shettere: Sandra,Tulle,Tristan og Simone - og Pintoen: Hermione

Nu med hjemmeside: www.urbrand.webbyen.dk

GODT HØ KØBES

0
0
Svar på denne tråd

Gaver...
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 09:07

Der er "Lyt&Læs". En bog samt en cd med fortælling af historien. Der kommer en lyd når man skal skifte side i bogen.. Det er et hit for min datter på 5.

Lidt kreativ gave kunne være en hvid t-shirt og så en pakke tekstil-tusser...

Man kan også købe krus med specielle tusser til. Først tørres kruset af i en klud, så tegnes derpå og så tørres kruset af igen og er klar til brug. Ikke noget med ovn osv. det skal tørre i, nemt og sjovt..

Rikke S.

Man stinker af gris, lugter af ko og dufter af hest
0
0
Svar på denne tråd

Svært at sige
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 09:23

hvad "dine" piger ønsker sig og skal have, men som min søster udtrykte det med sin datter på 4 år, da jeg spurgte hvad hun ønskede sig:

"Det er ligegyldigt, bare det er lyserødt"

Det værste er at jeg tror hun har ret. Hun er faktisk den eneste jeg mangler at købe gave til og køber nok en trøje, nederdel eller lignende.

Twiggy bortgives m. særlige betingelser. HMS-projekt. Kun henvendelse fra voksne.
Malinois-tæve på 5 mdr. sælges til absolut godt hjem. DKK. Passet med alt.

Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd

For det meste
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 09:26

ønsker de sig

dukker

bamse

heste-ting (hvis de er heste intreseret, hvilket ikke alle piger er ;))

Bratz - min søster på 10 er hvertfald helt vilde med dem..

Diddl er ved at gå af mode, men stadig noget de fleste små piger samler på (mest brevparpir)

Ratster Zoo

I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 27 af de 29 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer :)

0
0
Svar på denne tråd

Bamser...
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 09:47

..åhgud! fri mig for bamser! Ungerne får altid bamser og vi har nu 6 (SEKS!) sorte sække i kælderen FYLDT med bamser! De bliver aldrig brugt. :-P

Birka på 4 havde et stort ønske i år (udover "støvler magen til Paprikas!") og det var en snehvide-kjole. Så måske var det noget? str. 98 til den 3 årige (104 hvis hun er tæt på de 4 år) og 116 til den 6 årige.

Eller et "hair bead"-sæt til den store, så hun kan sætte perler i sit hår...det dur selvfølgelig kun hvis hun er langhåret...er hun lyshåret - eller ikke alt for mørk - så kan man også få et "hårfarve"-sæt til at lave striber i håret. Begge dele har vores niece på 6 ønsket sig.

Eller måske Pippi-dvdboksen, hvis de ikke har den? Pippi var et kæmpe hit hos Birka, da hun var 3...og er det stadig. :-)

Eller måske bare et gavekort til Fætter BR eller Toys R Us - måske lagt i en fin kasse eller en lille tøse-kuffert, som de kan bruge bagefter til ting? :-)

Camilla

Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

0
0
Svar på denne tråd

At bande i kirken
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 09:57

... jeg foreslår den nå antikverte My little pony med udstyr. I lyserødt.

i Norge har den lille, ulækre hest blitt retro-mode, og alle småpiger ælsker den, dessverre, ennu...

Selv vil jeg ikke komme nær et eksemplar med handsker på...

0
0
Svar på denne tråd

lyshårede
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 10:04

De har begge langt hår, så lyst som det kan blive...

Sidder her med ondsindede tanker om det der hårfarve

Jeg tror egentlig ikke den mindste er så tøset af natur, men hun er jo blevet smittet af storesøster, som er lidt af en cocktail af sommerfugl og papegøje ;-)

0
0
Svar på denne tråd

piger i den alder..
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 11:34

ELSKER som sagt alt i lyserødt og pink!

Jeg kan giv dig eksempler på hvad Stephanie brændende ønsker sig, og det er my little ponier ( hun har allerede en helt hær af dem i forskellige størrelser, men man kan altid bruge flere),

Bratz dukker,

smarte t skirts, bluser osv med lyserødt og glimmer ( jo ,mere prinsesset jo bedre.

sengetøj med bratz

Barbiedukker (har osse en hel hær af dem, men kan alti bruge en til)

Noget de tit ELSKER at lege med er det der modellervoks der hedder Play dooh.

Stephanie kan få timer til at gå med det.

Og ja alt i tegenhalløj med glimmertusser, glimmerlim osv.

En tegenfilm kan osse være et hit.

Stephanie ønsker sig garfield filmen og Barbie filmen Pegasus troldom.

Håber det gav lidt inspiration.

Med venlig hilsen Karina

Prøv en Islænder!
Du vil garanteret syntes det er skideskægt!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har modtaget...
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 12:15

... ønskeseddel fra den 6 årige jeg skal købe til.

Ud over hesteting står der dette:

Badedragt

Fine små glasting til sættekasse
Ørenringe - små stikkers i ægte sølv/hvidguld som min. på stilken.
Hårfarvnings-sæt fra Toys R Us
Mobiltelefon
Fra Toys R Us kataloget:
Tekstra Robothvalp - forsiden - 379,95
Vmigo håndholdt pod-enhed - hund - side 87 - 189,95
My little teddy factory - bamsefabrik - 189,95 - side 57
Sminkekuffert - 229,95 - side 38
Telestory konsol - bagside - 279,95
Telestory - løvernes konge - bagsiden - kr. 139,95 - obs. kræver konsol.

Hvis du ikke har modtaget en ønskeseddel - som jeg mener er minimum af god opførsel fra forældrenes side når du vil give en gave. Så køb noget der glæder ungerne, (men ikke nødvendigvis forældrene.)

Måske hårfarvesættet til den store og fingermaling til den lille

Så får du sikkert en ønske liste næste år.

Jeg har købt et par børnefilm på dvd (de har flere gode i Bilka til 50 kr - Pippi, Karlson på taget osv) til "min" lillepige, og senere på dagen går jeg ned til Lund rideudstyr og ser på ridehandsker og ting i størrelse pony på 117 cm

En tur i Toys'r'us lyder som rendyrket "Lisbeth-mishandling" en dag som i dag - så det skal jeg ikke!

og HVIS jeg køber for dyre ponyting til hende må filmene gemmes til fødselsdagen om en måned eller til almindelig forkælelse når hun mindst venter det ;-)

£isbeth & Baloo
Always forgive your enemies; nothing annoys them as much
Oscar Wilde
Griffin Distancesadel sælges - 17,5 tommer - bred bom
0
0
Svar på denne tråd

Hårfarve...
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 12:17

-sættet fås i BR eller Toys R'Us og koster lige under 150,- :-)

Camilla

Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

0
0
Svar på denne tråd

hårfarve
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 20:30

Øv, hårfarven var udsolgt undtagen som refill, men skrevet bag øret til maj, hvor der er en fødselsdag...

Telestory konsol m. Peter Plys sat ned til 99,- i BR + Askepot til 49,- Måske en hjælp til hende på 7 som måske er lidt ordblind?

Desuden modellervoks med kagerulle, hårmascara, Schleich konge til hest, Pyrus julebog med cd og Hits for Kidz tror jeg det var.

NU gider jeg heller ikke mere.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider