Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Er så træt
Forfatter: 
Dato:  16-12-2006 08:01

Hmm... Kender i det, et år fyldt med smerte af dødsfald sygedom folk bukker under, man ender med, at skal være det bærende punkt i familien, manden bukker under med blodprop i venstre hjerne halvdel, men er ved at komme sig godt igen. Psykisk har han det skidt og man selv bliver ved med at hænge i og klare skærene, men hvor er jeg dog snart træt

Januar: mormor går bort

Januar: Bror for konstateret Tumor i hjernen.

April Uheldbredeligt

Juli: anden Bror dør af blodprop i hjerte

SEptember;. stalden brænder ned

November: Manden ryger på sygehus m Blodprop.

Jeg får ondt i kroppen når telefonen ringer af bare angst for, hvad er der nu sket. suk suk suk

Julegaverne er stadig ikke købt , hver gang jeg kommer i et center føles mit hoved som det kunne springe hvert et sekundt, det hele ramler og jeg er nød til at køre igen, for jeg kan ikke finde noget at købe.

Øv hvor gør det bare ondt, jeg går i rundkreds og hver gang jeg prøver at komme ud af den blir jeg overmandet af træthed og kan ikke få mig selv samlet op.

Jeg er bare drænet

Trailer udlejning Kerteminde

HVorfor lade andre fortælle hvem du er? når du selv kan stråle med en personlighed!!!

0
0
Svar på denne tråd

opmuntring
Forfatter: 
Dato:  16-12-2006 08:12

Ja jeg kan kun sige at IHHH,hvor jeg forstår dig og OP MED HUMØRET.

Og husk at forkæle dig selv,det har du fortjent.

Mvh Graven

Dygtig ponyrytter søges til at ride stor kat I ponyhingst !
0
0
Svar på denne tråd

det er da for
Forfatter: 
Dato:  16-12-2006 08:12

Hej

Det I har være ude for at da nok til at slå envær ud af kurs.

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive andet end at jeg føler med jer.

Hvis der er små lyspunkter så prøv at fogusere meget på dem om ikke andet så kan de være at det varmer bare lidt. (jeg ved godt at det er svært).

vær opmærksom på om du evt er ved at udvikle en depresion eller en forbi siden du reagere sådan når du kommer ud.

Nu ved jeg ikke om I har børn, men ellers så kunne en minni ferie for dig og manden måske være en fælles julegave til hinanden så i kan komme lidt væk og bare slappe af sammen.

Jeg aner ikke om du kan bruge dette til noget men dit indlæg rørte mig meget så jeg var bare nød til at skrive til dig.

Pas på dig selv.

MvH

Heidi

0
0
Svar på denne tråd

smiler.
Forfatter: 
Dato:  16-12-2006 08:53

Smiler...

Tak for jeres omsorg..

Har tit hørt om når folks hverdag føles helt uoverskueligt men når det så rammer en selv og man prøver at bære en hverdag med glans.

Trailer udlejning Kerteminde

HVorfor lade andre fortælle hvem du er? når du selv kan stråle med en personlighed!!!

0
0
Svar på denne tråd

:...
Forfatter: 
Dato:  16-12-2006 09:07
Hold da op det lyder voldsomt...så voldsomt at jeg nok ville overveje en psykolog nogen tid for alt det kan man da umuligt bearbejde selv

Formidling af spanske heste direkte fra avler.

Pt. tre lækre føl fra i år til salg!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider