Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hesten solgt :/
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 09:15
I går gik min hest gennem dyrlægen og fik så at vide af den kommende køber hun allerede ville hente den i dag kl 17. Havde ellers en idé om jeg ville køre op med hende søndag. nu går det hele pludselig så stærkt . Det er svært da :/

Nu uden sin Lukas..
Til gengæld.....
Med den skønneste hoppe..
<3 Alis af Østerholm <3
0
0
Svar på denne tråd
 
 Måske er
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 09:37

Måske er det bare bedst at få handlen overstået, nu det er bestemt? Under alle omstændigheder er det da dejligt at din hest gik gennem dyrlægetjekket - der er jo mange handler der stopper der.


Uha, jeg burde også sælge en hest eller to, men jeg kan ikke få mig selv til det.




Mvh Tina, desværre uden Turpin

Til Dick Turpin:
"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 09:56
Vi har lige fået godkendt den ene af vores 1½-års i dag, han skal så leveres på mandag.
0
0
Svar på denne tråd
 
 tilykke
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 10:09
Min 1 1/2 års frieser gik også gennem handelstjek i går. Nu kommer der en fra sjælland på torsdag og ser på hende. Jeg håber bare sådan hun vil have hende, hun lyder enormt sød. Så kære HNère, kryds hvad i krydse kan.

You can´t get away from the trouble, ´cause there ain´t no place that far.


SMUK FRIESERPLAG SÆLGES

Super velredet Stb frieserhoppe sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 jo hurtiger jo bedre
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 12:52

Jo hurtiger Jo bedre! Er også lige kommet af med min hyp for en måneds tid siden (Uha hvor tiden dog går!?)..

Køber ringede den ene dag, og næste dag kørte vi ham nordpå.. Det var vildt hårdt, men har været utrolig glad for at det var så hurtigt overstået, når nu beslutningen var taget..




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider