Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Minde og savnetråd..
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 20:29

Nu er det over et halvt år siden jeg mistede min elskede guldklump... Idag har jeg tænkt på ham hele dagen, ved ikke hvorfor...


Så nu får han en mindestråd, sammen med alle jer der også vil mindes deres savnede..







Jeg har lige tændt et lille lys i mit vindue.. Til ære for min gamle og for alle jeres!



Hvis du tænker for længe på det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben...

Sender de bedste tanker til den gamle.. Savner dig min store gludklump! <3 <3 <3 Du var mit liv...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan også være med
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 20:34

Jeg savner min lille Teddy basse rigtig meget.. :-)

Jeg tænker tit på ham og savner ham :-)


Og min elskede Diva som snart skal væk herfra..

Det bliver rigtig hårdt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 snøøøft
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 21:41

Her er min elskede og meget savnede Bajads og Flamme


0
0
Svar på denne tråd
 
 Så vil jeg
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 21:46

mindes min elskede boxerdreng, Django. Han efterlod et blødende sår i mit hjerte, og af og til spekulerer jeg på, om det nogensinde heler. Tænker på ham hver dag, selv det snart er 2 år siden, han døde.





Nu med hundepension

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 21:49

Tænker meget på min gamle part Palle, som har været død i over to år Det var slet ikke sjovt til sidst for han havde det så dårligt.

Og så tænker jeg også hele tiden på min sidste part Domino, som jeg ikke må passe længere... det er så hårdt at sige farvel til sin soulmate pga ejerne vil have mere tid med hesten...


Part søges i Esbjerg.
Jeg rider på LB/LA niveau og har redet i 8år.
Der skal være mulighed for undervisning.
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg vil mindes
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 21:55

min gamle låne hest Bonanza cloc som desværre måtte aflives efter en bilulykke i 2001


og så min søde hund Buster som desværre også blev kørt ned





"what if the one thing you feared most in life was the one thing that could set you free"


Super 4 års pony sælges vinder DSP semifinale med karakterene 10, 9,5 og 10

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min elskede Braki
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 22:02

Jeg savner min elskede Braki






Mvh. Mette


Smukke Braki hvil i fred:(

0
0
Svar på denne tråd
 
 eergvrtbhrdgtn
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 22:09

Heej Tina


Det jeg ked af og høre.. Det altid trist og miste nogen man holder af..


Ved ikke om du kan huske Joe der stod i stald nr 2 som Nina havde??


knuss


Joe... Du er super skøn.. Elsker dig mijn bølle..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Superpruhen
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 22:48

Mindes skal ihvertfald også Superpruhen Griffin, som skulle så grueligt meget igennem, før han fik den fred, han så inderligt fortjente...


Var vi mennesker dog bare så kloge, som vi tror vi er...



Mvh LoneR.



0
0
Svar på denne tråd
 
 min elskede Balu
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 22:52

Jeg savner ham her:



Balu - han var min første egen hest og han måtte desværre gennem en masse inden hans liv endte alt for tidligt. Balu kom herfra marts 2005 pga tarmslyng og han er stadig savnet hver dag..



M.V.H. Riderlykke :D


Lærehest søger hestepasser i Odense


...smilet frem det bli´r dit ansigt jo så kønt af...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ronja...
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 22:59

Datterens første pony, en personlighed udover det sædvanlige, elsket og savnet.


Hun brækkede benet på fold i snevejr



Mvh Lotte


Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre, der tvinger deres små uskyldige børn til at opfylde deres egne tabte ambitioner

0
0
Svar på denne tråd
 
 Michelle
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 23:14

Hej Michelle



Jeg kan godt huske Joe og Nina, snakkede ikke så meget med hende, men ved godt hvem hun er :) Vidste faktisk ikke hun ikke havde ham mere.. Men efter Rubin døde har det også været svært for mig at følge med i det der er sket på gården, fordi der er så mange minder som jeg ikke rigtig har kunnet håndtere.. Self er der enormt mange gode minder fra dejlige tider, men der er også det minde fra den dag jeg aldrig glemmer! Det var ganske forfærdeligt..





Hvis du tænker for længe på det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben...

Sender de bedste tanker til den gamle.. Savner dig min store gludklump! <3 <3 <3 Du var mit liv...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sesam ...
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 00:31
Jeg mistede Sesam for en uge siden og er selvfølgelig ikke kommet mig over ham endnu. Hold da op hvor kan man savne, men efter han var ens ven i 28 år kan man vel heller ikke forstå han pludselig ikke er der mere.

Min gud har intet navn, men kalder sig " jeg er", Hvad er så personen june, jeg kan ikke ophøje mig til gud, så er jeg ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 min skønne pony
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 00:39

Min gud har intet navn, men kalder sig " jeg er", Hvad er så personen june, jeg kan ikke ophøje mig til gud, så er jeg ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vræææl ...
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 09:43

Jeg savner min gamle kat, Deus som desværre måtte aflives i en alder af 11 år. Jeg svigtede ham. Oh my good.
Jeg svigtede ham. Jeg havde valget mellem at tage til en veninde, eller tage med til dyrelægen. Jeg rørte ham sidste gang inden jeg tog i skole?! Det er snart 2 år siden. Jeg indrømmer at jeg ikke tænker på ham hver dag - Men igår kom min mor til at kalde en af vores nye katte (Puma) for Deus.

åhh nej hvor er jeg ked- Jeg græder stadig når jeg tænker på ham ...


Han havde Astma.

Var tynd.

& ville ikke tage på.

Var bange for at gå ud, fordi han var for svag til at slå igen.


Jeg husker stadig den sommer hvor min familie og jeg sad på terrassen og spiste morgenmad. Han blev kun i haven tæt på os pga. de andre katte - Åhh hvor jeg dog savner ham ..


Mia & Jolly ..

Du er min græssende hoppe.

Min græshoppe !

Og jeg elsker dig både i medgang og modgang. <3






0
0
Svar på denne tråd
 
 Belvadere
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 09:52
Hmm, I har vel efterhånden fået fat i, at jeg savner min Belvadere noget så ubeskriveligt!

www.youtube.com/watch?v=GPk0W05eelU

Han var noget ganske specielt og selvom jeg ved han lever endnu, så savner jeg ham stadig for hver dag der går!

Min helt specielle soulmate!



En anden jeg savner, er min gamle kat - Tootsie. Han var min første kat, mit første dyr i det hele taget! En smuk blå hankat og god som dagen var lang. Han forvildede sig ud i den anden ende af byen og kunne ikke finde hjem. I næste et halvt år kunne vi følge ham igennem byen når folk ringede og sagde de havde set ham, men ingen kunne fange ham. En dag var der ikke flere spor... Jeg ville ønske jeg kunne få at vide hvad hans skæbne blev. Jeg tudede i flere måneder! Damn jeg savner den kat!


Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"

Trakehner hoppe fra 2006 sælges
Kaiser WIlhelm x Schwadroneur

0
0
Svar på denne tråd
 
 åhhh så gør det ondt igen
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 10:13

Min Tamina blev desværre aflivet den 6/7 i år, hun havde hængt fast i hegnet på folden, og der var intet at gøre


Men jeg savner hende hele tiden...





det sidste billede jeg fik af hende




6/7-06 - Min elskede ven igennem 12 år - Jeg savner dig Tamina

Heste klippes billigt - langs køgevejen taastrup til solrød + vestegnenen - mail eller skriv: Rklove@ofir.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 10:33

HEJSA


ja jeg savner utroligt meget min dejlige hest tarzan ,han blev aflivet på ansager dyrehospital,d.20-11.04 pga han blev meget slem forfangen.


hilsen louise


STALD SØGAARD

mor til Amanda født d.10.8.06

0
0
Svar på denne tråd
 
 Savner så enormt
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 13:30

Min dejlige hoppe Elischa. Jeg fik to føl på hende. Før hun en skæbnesvanger tidlig morgen sad fast i hegnet og døde af sine kvæstelser Savner hende så frygteligt.


Føler med jer andre - ved hvordan det er!


Øv, kan ikke få sat et billede ind :(






Hilsen Diana

Min dejlige hoppe døde så tragisk d. 5 okt 2006.

Elischa du er savnet så det skære i mit hjerte.

Smukt Oldenborg hingsteføl (1`ste præmie ved følskue m. 8 point i helhed) sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 eergvrtbhrdgtn
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 22:28

Heej igen Tina..



Det hele startede med jeg var med christine der ude hende der hatr travhesten Desire hvis du ved hvem det er.. Det var mandag d 29 maj. nina skrev til christine om hun ville passe joe. men det havde hun ikke tid til så hun skrev til malle via chrisitne og hun havde helle rikke tid. Så sagde jeg for sjov at hvis det var ville jeg da godt passe ham.. Så skrev christine det til nina og jeg fik lov. Fint fint. vi tog ud og ride osv og christine nævnte bagefter at han skulle sælges pga hun ikke havde tid til ham. Så tog jeg hjem og snakkede med min far om det og med nina.. og for nina var det fint og min far var lidt skeptisk. Men jeg pasede joe tirsdag og ondsdag mødtes nina og mig på gården sammen og torsdag morgen kommer min far ind til mig og siger.: Hvis du gerne vil have joe så må du godt få ham. men du skal selv betale kørekort.. Jeg var så glad så du drømmer ikke om det.. vi fik bestilt dyrlæge til om tirsdagen d 6 og jeg havde joe "på prøve" indtil da. Tirsdag eftermiddag kommer dyrlægen og joe går gennem uden anmærkninger. Og jeg var glad Tirsdag aften komme nina og hendes far hjem til os og vi skrev under på kontrakten og betalte og joe var mijn. Det var den lykkeligste dag i mit liv.. :P:P..


Men Men.. i august tog jeg på landsbrugsskole indtil 1 oktober og joe fik en kodeledsforvridning og stod i 1½ måned. og vi begyndt eog skridte og nåede og skridte i 5 dage lige indtil søndag d 29 oktober. Joe fik et meget dybt sår intil knoglen ude på folden og dyrlægen måtte ud og sy det. Han stod så i 14 dage og igår begyndte vi igen og ride.. Og gud hvor var det skønt... :P:P :P


Så nu er mig og joe på banen igen og det er baer super dejligt..


Det var så lige mijn og joes livshistorie sammen..


Undskyld det lange indlæg.


Joe... Du er super skøn.. Elsker dig mijn bølle..

0
0
Svar på denne tråd
 
 savner..
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 22:49

min gamle fjordbolle palle som døde efter at ha ædt 20 kg kraftfoder af kalvenes og brudt ud af sin box, han fik forgiftning af hele kroppen, og til sidst lungeblødning, så jeg fik ham aflivet efter 2 dages hård kamp...


og min pinto vallak kylling som jeg solgte for 1 md. siden men som nu er solgt/til salg igen, så jeg ikke aner hvor han er.. -selvom det var HESTEN for mig..


og min shetlænder/araber Elliei som jeg solgte sidste år fordi hun var for lille, og en pige kunne få glæde af hende.. (plus jeg havde 2 andre heste)




MVH. Gitte og hypperne!

rigtige piger kører Golf2 1.6 TurboDiesel

0
0
Svar på denne tråd
 
 Castello
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 23:01

Jeg savner min gamle, unge hest Castello ufatteligt meget..


Han var sådan en dejlig hest..


Er efterhånden begyndt at opgive håbet om nogensinde at finde mig en ny hest.. Hver gang jeg har været ude og kigge på ny hest sammenligner jeg med Castello, og så er de bare ikke gode nok..


Og ingen kommer nogensinde til at tage Castellos plads i mit hjerte, han var sådan en god og dejlig hest.. En rigtig "VEN".. Altid glad, gryntede altid når man kom ind i stalden, og ville altid gerne nusses med.. En så dejlig hest med den personlighed kommer man til at lede længe efter..




Tjek lige det udtryk..




<333 Søe - nu uden hest <333

---(--(-@

CASTELLO

D. 8/6-02 - D. 23/9-06

ELSKET OG SAVNET

VERDENS DEJLIGSTE HEST GIK BORT, EFTER ET KORT MEN GODT LIV.

HAN VAR GLAD LIGE TIL DET SIDSTE.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 11:31

Jeg mistede min dejlige vallak, Khan, sommer 05

Han var min første hest, den hest jeg havde drømt om hver nat da jeg var lille og aldrig troede jeg ville få.

Han havde været på pension i en del år, da han så en dag, sov stille ind på marken, hvilket jeg er meget taknemlig over, selvom det var alt for tidligt!

Jeg havde stået og nusset med ham bare et par timer inden.



video/slideshow med Khan:

www.youtube.com/watch?v=175yyaQiknQ



Stald Skærlund


Her får alle særbehandling!


Acessories til Trensen og Ridehjelmen

www.123hjemmeside.dk/s...lunddesign

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja...
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 11:39

Jeg savner min "gamle" hoppe Victoria, hun er simpelt hen den hest der har betydet mest for mig gennem årene. Heldigvis har jeg en hoppeplag efter hende som minder utroligt meget om hende.




Efter mange overvejelser og chancer blev hun slagtet den 4 august 2005.


Rytter søges til flink varmblods hoppe i Fjerritslev...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Michelle
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 12:13

Hej igen igen Michelle..

Det lyder da dejligt med Joe, på trods af skaderne.. Et år efter jeg fik den gamle var vi ude og ride tur, og han sparkede sig selv, og måtte stå stille i 3 måneder, da vi endelig kom igang havde han tabt så mange muskler at sadlen ikke passede, og han fik trykkemærker af den.. Så måtte han stå stille igen.. Sådan tog det ene det andet i næsten et år! Vi var faktisk først lige kommet rigtig godt igang, og han begyndte at kunne gå nogle høje klasser.. Og ja, så var det så at han fik spat.. :(




Hvis du tænker for længe på det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben...

Sender de bedste tanker til den gamle.. Savner dig min store gludklump! <3 <3 <3 Du var mit liv...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider