Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kom hjeeem... :o(
Forfatter: 
Dato:  08-11-2006 22:44

Nu er det 3 døgn siden jeg sidst så min lille kat Og har snart helt opgivet at se hende igen... Øv, øv, øv! Har ledt og ledt, kaldt og kaldt, og vinduet har stået åbent siden søndag. Men nej... ingen lille-mis

Hvor er det bare slet ikke retfærdigt. Og nej, hun havde ikke halsbånd på eller noget - for hun var slet ikke min. Hun havde valgte bare at flytte ind hos mig, da jeg flyttede ind her i sommers og altid havde mit vindue åbent. Hun var tynd, og en smule sky - men jeg var jo helt alene her i lejligheden, og tænkte, at hun da gerne måtte være her alt det hun ville. Jeg forhindrede hende jo ikke i at komme ud.

Og ja.. så boede hun her døgnet rundt, og jeg var næsten nødt til at give hende lidt mad også. Hun har sovet hos mig hver eneste nat, og siddet og ventet ved min dør når jeg kom hjem fra skole. Den mest kælne kat jeg nogensinde har oplevet, og hun var bare så SMUK!

Det lod jo så ikke til, at hun rigtig havde noget sted og bo - tror hun var lidt af en "gå-på-omgang"-kat, men valgte så at slå sig til ro her. Suk...

Ligenu har jeg haft vinduet stående åben hele aftenen, og har så fået besøg af en lille killing. Ved godt hvor han bor, og kan se de ikke er hjemme - så mens det regner smider jeg ham ikke ud :) Nu sidder han her på mit skød, og følger nøje med på skærmen, med alle de bogstaver som bevæger sig... Bruger jeg musen, springer han direkte på skærmen 8-) Men sød er han da, og meget lille - men jeg vil have min kat tilbage :( :(

Det klinger :D

...Hende fra Ærø, med krikkedyrene Tulle & Plethest...

0
0
Svar på denne tråd

Årh Tine
Forfatter: 
Dato:  08-11-2006 22:47

Hun kommer garanteret tilbage! 3 dage er ikke lang tid for en kat at strejfe - men er du sikker på du ikke er ved at udvikle dig selv plus lejlighed til Noahs Ark?

Jeg skal ikke råbe for højt. Jeg har en kat på skulderen lige nu - en super lækker lille misse killing, som jeg fandt i en container og slæbte med hjem

Sådan kan det jo gå! Men jeg krydser fingre for den lille damekat, og for at hun kommer hurtigt tilbage til dig.

Vickie

Igen med Zheena.

Og aldrig mere uden.

SUPER TALENTFULD KAT 1 HOPPE SÆLGES!

KÆMPE KAPACITET!

Kontakt for mere information og billeder.

0
0
Svar på denne tråd

Giv ikke op endnu
Forfatter: 
Dato:  08-11-2006 22:55
2 af mine var væk i sommer i hhv 3 og 4 uger, gamle neutraliserede katte, der ellers aldrig strejfer. Dem havde jeg opgivet, da først den ene, så den anden pludselig kom hjem. Den ene havde tabt mindst to kilo. :-( Men ellers var de i fin form. Meget trætte og sultne- men uden skader.

Mon missepigen er løbsk? Så kan hun jo godt finde på at være væk i nogen dage.

Og- nu har du selv indbudt naboens killing, så nu kan du aldrig mere beklage dig, hvis den kommer igen. ;-) (Heller ikke som stor strintende hankat... 8-) )

Mvh xtiny
---

WYGIWYGAINGW
"What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining"

The Science of Discworld

0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  08-11-2006 23:03

Jeg tror du skal være mormor, om sådan ca 62 dage.

Når hun kommer hjem så giv hende noget godt og nærende, så kommer der nok nogle sunde killinger.

Nej helt æærligt jeg håber hun kommer hjem, og tror det også.

Skal hun ikke have killinger må du til dyrlæge og få hende neutraliseret før de udvikler sig, for det er synd hvis de gør det , for så at blive fjernet. både for katten , killingerne og for dyrlægen.

Min gud har intet navn, men kalder sig " jeg er", Hvad er så personen june, jeg kan ikke ophøje mig til gud, så er jeg ?

0
0
Svar på denne tråd

Kat hjemmefra
Forfatter: 
Dato:  08-11-2006 23:39

Du må ikke opgive håbet endnu...katte har nogle gange en tosset ide om at tage sig en laaang tur og vupti er de pludselig tilbage igen ;-)

Hvis du er meget nervøs for hende, så kontakt alle de dyrlæger der er i dit område. Hvis hun er kommet til skade og der er nogle der har indleveret hende, er hun måske der...

Så hold hovedet koldt og humøret oppe et godt stykke tid endnu...og som en anden skriver, så kan du godt regne med at du skal have mislinger, hvis hun ikke er neutraliseret ;-)

lillefis
0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 08:45

Puh... det håber jeg simpelthen I har ret i.

Men kan jo ikke lade være med at tænke, om hun måske er blevet kørt ned eller sådan noget.

Jeg aner ikke om hun er neutraliseret - men jeg vil da gerne have killinger ;D ... Ej, nok ikke så smart, men eftersom jeg ikke ved om hun har en ejermand et sted eller hvad, ved jeg ikke om hun er neutraliseret. - har meget svært ved at forestille mig det.

Har det så også lidt dårligt med at putte halsbånd på hende, og sende hende til dyrlægen - når hun jo ikke reelt er min. Men altså, hun har boet hos mig siden august/september :)

Vil i ikke krydse fingre? :) Lillemis SKAL komme hjem.

Og den lille killing tror jeg ikke kommer igen - han har i hvert fald ejere. De valgte bare at forlade ham udendørs igår aftes, som han synes var lidt synd for ham selv tror jeg :)

Det klinger :D

...Hende fra Ærø, med krikkedyrene Tulle & Plethest...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider