Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Per Sandgaard - bøsse???
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 05:26

Et kort og sikkert vældig useriøst spørgsmål...men er Per Sandgaard (som jeg jo bare synes er LÆKKER ) bøsse?


Så en annonce i Ridehesten, hvor han står sammen med ham svenskeren har har ridested sammen med...og nr man kigger på deres navne har de begge to taget hinandens efternavne...nu kan jeg ikke lige huske, hvad den anden hedder, men kan det passe det er Peter mackne eller noget i den stil - i hvert fald hedder han nu Peter Mackne-Sandgaard...lige som den anden del af partnerskabet hedder Per Sandgaard-Mackne...og så tænker jeg...er de bøsser eller går de bare meget langt for at vise, at de arbejder sammen...synes jo ikke ligefrem de ser bøssede ud

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjah...
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 06:10

.. de er gift - så gæt selv :)


Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt



0
0
Svar på denne tråd
 
 Desværre
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 06:28
...er det mere reglen end undtagelsen at alle de lækre ridefyre er bøsser.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 06:35

Jeg lagde mærke til selv samme annonce...jeg var nu heller ikke lige klar over den detalje...ikke at det betyder noget, men det er da lidt sjovt, at så mange tøser sidder og sukker over en, der slet ikke ser til deres side


Heldigvis kan vi jo stadig nyde at se ham på en hest, ikke?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Per Sandgaard - bøsse???
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 09:40

CharlotteGC har ret, desværre (Det med reglen og undtagelsen).


Forresten, 10vildeheste, kan ikke lade være med at grine over dit kvalitetsfoder fra Baileys - for jeg forestiller mig et par heste stå og æde "Baileys" foder og blive slingrende fulde.



Rollo

- Hesteløs


Lady, Donna, Twix, Daisy, Twister & Pushkin

- I er mine uundværlige solstråler i hverdagen


[Rideudstyr Sælges] [RolloPigen.dk] [HorseLand.com]

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja...
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 10:08
Det tænkte jeg også første gang jeg hørte navnet...men Baileys smager jo meget godt - så helt skidt kan det ikke være
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ih hvor er det rart
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 11:12

at der er en der synes det samme som mig. Per Sandgaard er da en steg, han må gerne komme og undervise krampen og mig i lidt dressur.

Ja han er gift med ham på billedet, fandt ud af det for et stykke tid siden i Ridehesten tror jeg det var. Hvis du kigger efter har de også ring på.


DianaB

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor er det typisk
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 13:18

Jeg er nu også en af dem der synes han er lidt lækker - især bagfra i ridebukser Det er bare typisk at "alle" de lækre ridefyre er bøsser - men skidt pyt, vi har i det mindste lidt godt at se på


Linda.



Mor til Freja - født 20/4-06.
***
Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb.
Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben.
***
Mangler du et sted til din hest i Skive?? Kom til Team Bilstrup = Paradis for hest og rytter
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen Diana
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 13:26

så må du jo komme forbi Broholm den 25 og 26 November der har vi dressur kursus med Per :0)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hgjhgxdngv
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 19:04

ved i hvorfor det er så svært at finde en blid, rar ,ærlig følsom og lækker singlefyr ( f,eks som per sandgård) ???

fordi de allerede har fyr på...

0
0
Svar på denne tråd
 
 HMMM...Gad vide hvordan
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 19:11

man kan SE på en fyr at han er bøsse...


Per Sandgaard er gift med Peter Markne så man må vel gå ud fra at de er bøsser...


"Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds"

*Albert Einstein*



Formand for Foreningen til Den Frie Mans Bevarelse

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ridestilen
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 19:13

Vi var et par tøser der et år i Herning blev enige om at man kunne se det på ridestilen, bøsserne sad generelt pænere.


Der sad et par ældre mennesker bag os, de var vist rimeligt forargede til sidst.

0
0
Svar på denne tråd
 
 He he...
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 19:28

Per Sandgaard er da ikke bøsse. Han lader bare som om, så han kan slippe for alle tøsebørnene, mens han gemmer sig selv til den helt rigtige pige. Mmmm... det er rigtigt nok


Jeg så engang en vittighedstegning med et billede af en dame, der var til konsultation på et dating-bureau. Manden bag skrivebordet havde en talebobbel over hovedet, hvor der stod: "I'm sorry miss Roberts, but sexually disinterested male shopaholics are like gold dust around here"


Hvis vi lige ser på dressuren som den subjektivt bedømte formsport, den er... a'la kunstskøjteløb, redskabsgymnastik og turneringsdans... kan det så overraske nogen at alle de bedste mandlige atleter er bøsser? Hvor mange heteroseksuelle mænd ifører sig frivilligt gamachebukser med læderbag, hvidt slips og høj hat og tager et halvt ton svedigt muskelbundt mellem benene og får det til at lave gadedrengehop og pirouetter? Ville det overhovedet være muligt at designe en mere bøsset sport end dressur, hvis man skulle skabe den helt fra bunden?


He he... power til de mandlige dressurryttere med deres misundelsesværdigt flade lår og sans for rytme. Men man skal nok ikke forvente af de fleste at de gifter sig med én Og Andreas Helgstrand er taget.


Mvh


Julie












"Enhver idiot kan skrive dansk. Og mange af dem gør det også."


Børge Weidemann, tekstforfatter

0
0
Svar på denne tråd
 
 Er det ham?
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 19:30

Vidste det egentlig ikke rigtigt - men man kan egentlig godt se det lidt på ham.


Er det med ham hér?



Det Er Så Svært At Skilles Ad,
Så Svært At Gå Sin Vej.
Men Alle Mine Tanker,
Vil Altid Følge Dig :'(-<3'



^ Hvil I Fred (Prinsesse) Snowy <3' - Elsker Dig Og Vil ALDRIG Glemme Dig :'(<3'

0
0
Svar på denne tråd
 
 hæ hæ julie
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 19:31
Godt skrevet Julie :) du har lidt ret :) dressur er en lidt fesen sport, ifht military og spring...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 19:34
JulieTayor: Haha, hvor har du ret
Specielt denne her grinte jeg af "Hvor mange heteroseksuelle mænd ifører sig frivilligt gamachebukser med læderbag, hvidt slips og høj hat og tager et halvt ton svedigt muskelbundt mellem benene og får det til at lave gadedrengehop og pirouetter?"

Det er jo humor


Men jeg synes nu at ham der Per Sandgård er lidt smækker lækker

MVH Rikke

"The greatest thing, you'll ever learn, is just to love, and be loved, in return" Moulin Rouge
"Life is like a box of chocolate- you never know, what you're gonna get" Forest Gump

En gang
DV, altid DV !
0
0
Svar på denne tråd
 
 jacqline...
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 19:39

uanset hvem de er, og hvad de dyrker med hinanden eller andre, så er de da begge bare "mums"...


Og fred være med vores alle sammens tilbøjeligheder til højre og venstre...der kommer altid en bus mere...



KH


Annette




rigtige piger rider hver dag
BOKS MED SELVUDMUGNING UDLEJES I LILLE SPÅNESTALD...


0
0
Svar på denne tråd
 
 hehe...
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 19:46

Selvfølgelig er han da bøsse :P

hvorfor tror I ellers os at mandlige ryttere er så gode med lette tag på tøjlen?

Ejj...


Hilsen
Annecathrine
STOLT fjordheste ejer!
Én gang gul hest, altid gul hest
0
0
Svar på denne tråd
 
 og sjovt
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 20:44

nok ligner han sin bror som har en kvindelig kæreste, så... den er vist lidt langt ude..



0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehe
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 20:58
Nej, du har ret Julie...det bliver svært at slå dressuren som bøssesport No1
0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 21:24

Vidste det ikke, men har nu synes han havde lidt "løse håndled" (Hvis i forstår).

Ja ok Andres Helgstrand er taget, men så er der da ham... (Kan ikke huske hans navn), kom ikke med til aachen pga. hesten blev dømt positiv for doping (Eller er han også bøsse?).




I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr :-)

Jeg elsker ikke folk, fordi de er smukke" Jeg synes de er smukke, fordi jeg elsker dem!
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 21:32

Nu ved jeg godt, at andreas Helstrand er til damer - men helt ærligt, han er da ikke særligt maskulin ...men sød, det er han...


Jeg havde en kæreste, som også red, da jeg gik på gymnasiet og gæt hvilket køn, han er til i dag???






Nu med baby Sebastian i armene

- men uden Athene hest



Se Sebastians hjemmeside på www.123hjemmeside.dk/SebastianFBR

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 21:39
Sand: Det er Joachim Thomsen
Han er da også lidt sød

MVH Rikke

"The greatest thing, you'll ever learn, is just to love, and be loved, in return" Moulin Rouge
"Life is like a box of chocolate- you never know, what you're gonna get" Forest Gump

En gang
DV, altid DV !
0
0
Svar på denne tråd
 
 jacqline
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 21:41

JACQLINE

man kan da ikke sige, at man kan se det på det billede som er lagt ind Måske er det bare mig som er lidt dum, men han ligner en ganske almindelig pæn ung mand, og jeg kan bestemt hverken se om han er til det ene eller det andet, så fred da også være med det.

god aften Betina


Stengårdens DSP'er - smukke ponyer med stor kapacitet og personlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stengården.
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 21:43

Tjaa.


Jeg synes nu godt man kan se det lidt "bagerst".

Ved ikke hvordan - synes bare godt man kan "fornemme" det :)




Det Er Så Svært At Skilles Ad,
Så Svært At Gå Sin Vej.
Men Alle Mine Tanker,
Vil Altid Følge Dig :'(-<3'



^ Hvil I Fred (Prinsesse) Snowy <3' - Elsker Dig Og Vil ALDRIG Glemme Dig :'(<3'

0
0
Svar på denne tråd
 
 Joakim
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 22:00

Ja, Joakim er også bøsse.


Her på Sjælland har vi Jan Christensen, der er til damer, men han er også optaget.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 00:14
Charlotte du glemmer Dennis - han er også optaget af en pige :-)

Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 00:26

"Ville det overhovedet være muligt at designe en mere bøsset sport end dressur, hvis man skulle skabe den helt fra bunden? "

Jeg ved det!!! Dans!!! Mange (især mænd) stempler mandlige dansere til at være bøsser! Hvilket mange af dem langt fra er, selvom en del af dem er ret feminime...

Men Lars Christensen er IKKE bøsse, så ham skal jeg lige have indfanget og have foretaget en foryngrinsproces på høhø...


Part søges i Esbjerg.
Jeg rider på LB/LA niveau og har redet i 8år.
Der skal være mulighed for undervisning.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg synes sgu
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 03:11

helt ærligt I er nogle tarvelige ride tøser :-)


I taler KUN om lækre bøsser.


Hvad med os der bare er helt ualmindeligt almindelige kedelige danske bøsser?


Har I tænkt på, at måske er vi ikke model lækre, men måske endnu mere charmerende, og "ukrukket" end dem I sidder og savler over?


Fra søde charmerende mig med hjertet på rette sted, men som desværre stadigt ikke er blevet "headhuntet" og altså stadig er single!!! Suk!!!


hehehe

0
0
Svar på denne tråd
 
 Og lige forresten et ps!!!
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 03:12
jeg er IKKE misundelig, og HAR tørt øjnene og spist en kiks! :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
  en mere bøsset sport end dressur..
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 04:36

Nu hvor min dejlige lækre kærreste Martin ...


DET GAS! Min kærreste hedder Mette. Men jeg ridder heller ikke dressur, så det modbeviser heller ikke jeres teori. Mine evner begrænser sig til at styre, starte og stoppe dem og blive på. Det er Mette og mit arbejde der står for det med hestene. Jeg vil aligevel prøve at komme med et lille forsvar for dressur sportens mandelige... øhh i hvertfald hankøn, udøverer. Faktisk mener jeg at jazz-ballet er mere bøsset, men jeg kan tage fejl..


Kristian

0
0
Svar på denne tråd
 
 smitter homosexualitet
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 04:45
tja måske en bekymring man ikke skal ignorrere. jeg overvejede at min mand skulle have lov til at prøve en tur på min hest en dag . men nu ved jeg sgu ikke om jeg tør for hvor fedt er det at være kvinde og have en kæreste der er bøsse. måske kan det hjælpe hvis jeg ikke iføre ham ridebukser. det lykkes for mig selv da jeg ridder western. men hvad med mig ville jeg så blive lesbisk.. uhyggelig tanke. egentlig er jeg jo bøsse da jeg er til mænd eller hva. måske er jeg også bare træt. men underhold mig endelig med flere holdninger da jeg først får fri kl 07

livet starter voldsomt- og ender sørgeligt

det er det imellem der tæller.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke for små
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 06:10

Nej, jeg tror bare at man skal passe på med at lade drengene begynde at ride for tidligt. Min Søren rider, men han er også først begyndt som 27 årig og han er ihvertfald 100% til piger.


@Grete: Det er lidt pinligt at jeg glemmer Dennis, der bor så tæt på. (mangler en smiley med røde ører)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Må vide det
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 06:17

Hvad med Mogens Mucca, er han bøsse?


Ikke fordi jeg synes at han er lækker ... eller det kan jeg i hvert til fælde ikke huske om jeg synes


Jeg så ham i `83, husker tydelig at han virkede ret feminin

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mogens
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 06:23

Tjah... han er godt nok gift med Charlotte Frigast, men hende har man så også hørt en del rygter om den anden vej.


Så måske...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rune Willum
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 06:25
...havde jo også kone/børn inden han fandt sammen med Joakim.
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg vil sgu have rigtige mænd
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 06:45
min kæreste er 34 er det for tidligt for ham at ride. han har godt nok ingen feminine træk. men som ordsproget siger det er aldrig for sent at lærer.. så måske skulle han vente lidt... Iøvrigt er der sgu ingen som jeg synes er lækker, hvor jeg er i tvivl om de er bøsser eller ej for jeg vil nu engang gerne have rigtige mænd og konkurrencen blandt piger er hård nok, og hvis jeg ligepludselig også skal konkurrer med mænd... det går sgu aldrig godt. i øvrigt i lykkelig parforhold ( hvis min kæreste nu skulle læse dette)

livet starter voldsomt- og ender sørgeligt

det er det imellem der tæller.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja Joachim
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 09:17

Er også Bøsse, som Charlotte skriver.

Og han fik også "omvendt" Rune :-)


Sådan er der så meget.


Charlotte Jan Christensen er det ham fra Noagård?


Mvh Camilla


0
0
Svar på denne tråd
 
 Noagård
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 09:35

Ja, Jan Christensen er fra Noagård og gift med svenske Sophie. De er et meget dygtigt og sympatisk par.


@Camilla: og så er Rose flyttet ind lidt længere ned af vejen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen Tolle
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 12:31

med den præsentation du har, har vi jo ikke en jordisk chance for at vurdere om du også er en lækker bøsse ;-)


Mvh

Line




Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting.....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bøsse eller ej!
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 13:02

Lad da forhelvedet folk være det til dét de er! Jeg er træt af at læse om af mandlige rytter er bøsser eller har hang til mandlige lyster! Selv er jeg ikke i tvivl! Jeg er HETROSEKSUEL og det vil sige at jeg er til kvinder for mit vedkommende - hvis nogen skulle være i tvivl!


Om jeg er lækker... Nej ikke specielt, men har det fint med den person jeg er - og ja jeg er også single efter eget ønske og har det også fint nok med det uden at være desperat!


Omvendt sidder jeg heller ikke og rækker ned på samtlige dressurryttere af kvinder for at være lesbisk, blot fordi der også findes dette inden for ridesporten, eller for at være snobbet for den sags skyld.

Så egentligt synes jeg at sådanne ting hører til privatlivets egen interesse og man bør slet ikke sidde her og hænge folk ud ved navn for noget, som de måske i virkeligheden ikke er.


0
0
Svar på denne tråd
 
 rolig nu
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 13:07

Jonas det er jo ingen skam at være bøsse mere og der er da heller ikke en eneste der nævner det som noget negativt så hvad er dit problem...



Hilsen jeanett*monique :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Rakke ned...
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 13:10

Jonas, der er da ingen, der rakker ned på nogen. Med mindre man regner betegnelsen bøsse for nedladende, hvad jeg ikke tror, der er nogen, der gør i denne tråd.


Der ER påfaldende mange homoseksuelle mænd i dressursporten, og det er da ironisk, når der samtidig er så mange kvinder, der virkelig ønsker sig en ryttermand Det er vist bare det, vi morer os lidt over at begræde - der er da ingen, der i fuldt alvor tror, at samtlige mandlige dressurryttere er bøsser.


Bortset fra det kan du have ret i, at visse kommentarer om ryttere, som til dato ikke har erklæret sig til samme køn, er noget upassende i denne tråd. Men lige præcis trådens hovedperson er da vist så rigeligt ude af skabet at det næppe kan støde nogen :)


Mvh


Julie








"Enhver idiot kan skrive dansk. Og mange af dem gør det også."


Børge Weidemann, tekstforfatter

0
0
Svar på denne tråd
 
 fordomsfrihed
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 13:19

jeg syntes nu at det vidner om tolerance og fordomsfrihed at straigt piger snakker lystigt ( !!! ) om hvor lækre erklærede bøsser er.


generelt mener jeg at man skal danne par med den man elsker uanset køn - men der er da flere bøsser jeg syntes er lækre f.eks per sandgård(som forøvrigt også er sød).


jeg tror mange fyre havde det ligeså med camilla andersen og mia hundvin, de syntes mia var så lækker at det var møgærgeligt at hun var til piger ( på det tidspunkt ihvertfald ;-) men måske repræsentere mia i virkeligheden hvad jeg mener at man skal elske mennesket og ikke kønnet. selv er jeg til mænd ( er pige ) jeg har selv 3 piger og jeg håber at jeg vil være fordomsfri og åben hvis en af dem skulle vælge at dele deres liv med en anden kvinde.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Og hvad så hvis han er?
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 13:51
Homoseksuelle (både piger og drenge) er faktisk mennesker ligesom os hetroer, og utrolig flinke..



Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter


Den som aldrig laver fejl, laver heller ikke meget mere.

Tamrotte ejer, og STOLT af det

Shetlands pony - en stor hest i en lille pakning

0
0
Svar på denne tråd
 
 Charlotte
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 13:53

hvor spændende, skriv en PB når du ved en aften i komemr derned :-)


Mvh Camilla


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hahahahaha!
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 13:56

Julie!


Hvor mange heteroseksuelle mænd ifører sig frivilligt gamachebukser med læderbag, hvidt slips og høj hat og tager et halvt ton svedigt muskelbundt mellem benene og får det til at lave gadedrengehop og pirouetter?


Den var go'. :P


I øvrigt så er der vel mange former for tolerance, men DK er nu ikke det værste sted at være homo. Jeg synes ikke, den der med at "bøsser er så SØDE" er en optimal form for tolerance, men hellere den end ham fra mit gymnasie, der sagde, "Homos*ksualitet er en sygdom og AIDS er kuren". 8-)



-+- Zip.


~ Nausiates in a million different ways! ~
0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar til Jeanetto
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 13:58

Jeg har ikke noget problem med at Per måske er bøsse og du måske lebsisk, som sagt blander jeg mig ikke i og hvad folks seksualitet er og hvad de er til.


Som sagt syens jeg blot at man bør respektere at folk også har et privatliv dermed også et sexliv, og hvad man er til, må være op til den enkelte person selv.


Derfor må det være andre i dette forum, som har et problem af en nysgerighed om folks privatliv. Jeg har den opfattelse, at hvis ikke vedkommenden selv byder offentligheden ind i sit privatliv og sexliv, er det jo nok højst sansynligt fordi vedkommenden ikke selv ønsker det, hvilket er forståligt nok set i mine øjne! Og længere er den ikke fra min side, som nævnt synes jeg blot an bør accepter grænsen om folks eget privatliv, hvis de som sagt ikke lader det vise i offentlig skue.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 14:01

Der er da ingen her, der dømmer Per Sandgaard - eller nogen anden for den sags skyld - fordi de er bøsser...slet ikke...vi siger bare, at nogen af dem ser godt ud - det synes jeg de skal tage som et kompliment, måske især fordi det kommer fra nogen, der slet ikke har en chance for at grifle dem i real life...


Jonas - du er da om nogen homo-fobisk...slap dog af...hvis du er så afklaret omkring din seksualitet - så tag den da med ro, sæt dig til rette i dressursadlen og vent på der kommer et indlæg om ham der Jonas, der rider dressur, er bragende lækker og forøvrigt er til piger...der er fri jagt, tøser...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jonas.
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 14:18

I og med at Per Sandgaard selv har stillet op til en annonce med sin mand og det af annoncen tydeligt fremgår, at man har taget hinandens efternavne, så har man selv "udstillet" sig og må acceptere, at der evt. skrives om netop det emne i f.eks. dette forum.


Jeg er overbevist om, at Per Sandgaard er helt bevidst om dette, og måske netop offentliggør sin orientering for at vise andre i samme situation, at dette er OK.


Jeg tager i hvert fald hatten af for Per og Peter for deres store mod.






*** Små gule, der kan og vil - team Anton Romeo - vinder af Grand Prix 2006 ***

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej da!
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 16:49

Bøsser og lesbiske er da som folk ellers er flest. Der er søde, sjove, lækre, grimme, carmerende, dumme, kloge bøsser og lesbiske osv... Jeg tror ikke der er nogen befokningsgruppe der bryder sig om at blive skåret over en kam, heller ikke når det er noget positivt.


Men når det er sagt... Per Sandgård NØJ! Hvor er han da bare lækker!!! Hans mand er sgu en heldig fætter!

Og så er han bare utrligt tiltalende æv æv hi hi.


Er der øvrigt nogen der kender status på en hollandsk rytter der hedder noget i stil med Remy Hastings? Mig og en veninde så ham ride Painters Row til hingsteshow nord i 2004, han så vidt jeg husker godtnok også lidt af en snitte



Verden har mistet en af dem der betød noget
Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Savner dig min skat, men sorgen er kærlighedens pris
Det sværreste er at vise man er noget særligt
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen Jonas
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 19:38

Der er da heller ingen, der kommenterer Per Sandgaards 6-liv. Homoseksuelle mænd er det faktisk ikke kun, fordi de godt kan lide tissemænd. Tro det eller ej, der er også andet end 6 involveret. Måske er han ligefrem glad for sin mand?


På samme måde forelskede jeg mig ikke min kæreste af den eneste grund, at han har en penis, men af mange grunde, bl.a. at han er mand. (Ikke at der er nogen galt med hans penis! )


Du er vel også sammen med din kæreste af andre grunde end det faktum, at hun har bryster?


6 er faktisk ikke alt - heller ikke når man vælger partner.


Lea


...nu med hest!! :)


Hvor voldelig handling ta'r fat, der standser kunsten brat!

0
0
Svar på denne tråd
 
 der er
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 21:22

dælme ikke nogen som er lettere at have med at gøre i stævne situationer (sekretariat) end de kære bøsser, de er bare så nemme at have med at gøre, så pyt med at der er en hel del af dem...





0
0
Svar på denne tråd
 
 Ene hane i...
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 21:57

Fed fed fed tråd...Tja, min aften er reddet ;-) Humor på et meget højt plan...


Og Jonas...Du er en modig mand...Sådan blande dig i en rigtig hønse-snak...Vi tøser snakker sådan lidt frit fra leveren en gang i mellem, og det skal du ikke tage dig sådan af...I virkeligheden handlede det vist om lækre mænd...Som vi desværre ikke har en chance hos...


Og så tilslutter jeg mig helt flertallet - Per Sandgaard er super dejlig...


Før i tiden hed det sig, at mandlige dressurryttere var bøsser og springrytterne bollede til højre og venstre, men jeg tror nu, at det er lidt en myte...Måske er fordi der er så få mænd, vi lægger mærke til i ridesporten, så de bliver mere i øjenfaldende...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvorfor ikke bare se
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 22:52

på folk som det de er: mennesker!


Om en mandlig rytter er bøsse eller ej, kan da være lige meget, ingen af jer ville kunne "score" ham alligevel .



Nyd dog at se på skønne mennesker uanset hvilket køn de er til..




Med venlig hilsen
Mette


0
0
Svar på denne tråd
 
 LOL LOL LOL
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 23:28

Tolerance ÆHHH!!!


Om Hr. Sandgaard er Bøsse er jeg faktisk ligeglad med manden er en knaldgo rytter så er den ged vidst barberet.





Some fools are bound to bet it all down, dont care about you and me.. They get desperat.

Citat af: Alannah Myles.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Srolig nu..
Forfatter: 
Dato:  08-11-2006 00:07

Jonas, Bare rolig. Ingen kalder dig bøsse. Jeg kan godt se på din profil at du er rygende HETROSEKSUEL med "Caps Lock" og det hele...


Jeg har da grinet flere gange i denne tråd. Se det dog lidt for den sjove side.


Egentlig sjovt at jeg syntes altid det er kvinder der er gode til at spotte bøsse-træk hos mænd. Eller ser jeg nok bare ikke særlig godt efter selv.


Kristian

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tænke engang...
Forfatter: 
Dato:  08-11-2006 10:01

...at diskutere navngivne folke seksualitet i et offentligt forum på internettet!


TSK TSK


VH gamleged

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis nogen nu stadig var i tvivl..
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 20:06

sakset fra artiklen på forsiden el fra artikel som forsiden henviste til her på svensk:


de spørger Pers "kæreste":

Både Per och du är förebilder i egenskap av ryttare och tränare, men är ni även förebilder som homosexuella?
- Det är ingenting vi jobbar på att vara men om vi är det känns det helt okej. Kan vi bidra till att slå hål på några gamla myter så gör vi det mer än gärna. Det är ett stort förtroende att få vara en förebild, oavsett anledning, men i mina ögon är jag folklig och vill absolut inte ge sken av att vara förmer än någon annan.





Well I'm an eight ball shooting double fisted drinking son of a gun
I wear My jeans a little tight
Just to watch the little boys come undone
Im here for the beer and the ball busting band
Gonna get a little c

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 20:20
Travfreak > Oversættelse tak

MVH Rikke

"The greatest thing, you'll ever learn, is just to love, and be loved, in return" Moulin Rouge
"Life is like a box of chocolate- you never know, what you're gonna get" Forest Gump

En gang
DV, altid DV !
0
0
Svar på denne tråd
 
 kort fortalt
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 20:23
de er bøsser og de vil gerne være med til at slå diverse dårlige myter om homoseksuelle i jorden.




Well I'm an eight ball shooting double fisted drinking son of a gun
I wear My jeans a little tight
Just to watch the little boys come undone
Im here for the beer and the ball busting band
Gonna get a little c

0
0
Svar på denne tråd
 
 UHA- Charlotte
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 03:03
Så må jeg da holde min "lille" knægt helt fra heste. Tænk, hvis han skifter orientering. ;-D
Nu synes jeg selv, ballet er en bøsset sport, men jeg har da mødt mindst 1 hanballetdanser, der ikke var bøsse. (ingen detaljer!)


Mvh xtiny
---

WYGIWYGAINGW
"What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining"

The Science of Discworld



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hahaha...
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 08:26

Per har nu aldrig hemmeligholdt det faktum at han er bøsse - det "var" han skam allerede den gang jeg mødte ham første gang.

- Jeg red hos ham lige da jeg købte Frühmi for 8 år siden...uden tvivl den bedste underviser jeg i mit liv har haft


Så tillod han sig at flytte til Sverige...hvad bilder han sig egentlig ind?


:-) Christina


Alle er vi krummer i livets store kagedåse - undtagen mig, jeg er en lille lækker chokolademarengs

- Garfield
0
0
Svar på denne tråd
 
 andre menneskers seksualitet er
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 11:12

vel ikke noget der vedrører os andre..


og det fuldstændig latterligt at diskutere det på HN..


Nu er i for langt ude ..



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tror altså...
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 11:14

...nok at jeg var blevet mopset hvis nogen diskuterede min sexualitet på nettet -også selvom jeg ikke er homosexuel!


Tsk tsk!

0
0
Svar på denne tråd
 
 undskyld men
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 15:22

hvem går i små sko nu så?

og når manden ikke lægger skjul på sin seksualitet kan jeg ikke se det gør så meget





Well I'm an eight ball shooting double fisted drinking son of a gun
I wear My jeans a little tight
Just to watch the little boys come undone
Im here for the beer and the ball busting band
Gonna get a little c

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 23:27

ha ha ha. Sikke en morsom tråd. Hvorfor dog forsvare en mand der bliver rost til skyerne for både hans ridning og udseende? Jeg er lidt lost lige nu?


Det eneste folk siger er jo øøøøøv fordi manden er taget- og ingen rynker på næsen og siger føj da.


og hvis man ikke må tale SÅ pænt om andre mennesker som der bliver gjort her fordi det krænker privatlivets fred er der vist MAAANGE tråde der skal slettes hvor kendte mennesker nævnes- for vi skal da ikke blande os i noget som helst.. ( Ikke at jeg kan se at nogen "blander sig" i noget her, men ja ja).


Havde en veninde der på HF brugte 1 år på at jagte en fyr som alle kunne se var homosex*el, men DET troede hun bestemt ikke på da.


Forskellighed er da med til at give tilværelsen lidt farve- uanset @!#$*alitet, alder, hudfarve mm. må man jo lære folk at kende før man kan sige om man synes om dem.


Jeg kan da også godt se han er lidt lækker... hi hi.. Må jeg heller ikke synes det?


Christina


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 23:34
spender(tino) > Enig
Jeg kunne forstå at de blev mopsede hvis vi sagde en masse grimme ting om ham, men de fleste af os synes bare han er lækker og dygtig
Hans mand er nu også ret hot


MVH Rikke

"The greatest thing, you'll ever learn, is just to love, and be loved, in return" Moulin Rouge
"Life is like a box of chocolate- you never know, what you're gonna get" Forest Gump

En gang
DV, altid DV !
0
0
Svar på denne tråd
 
 nemmerli
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 23:43

det er jo bare vores tab at han er til mænd øvs endnu en lækkermås til the other side...


iøvrig har jeg ikke set noget herinde der indikere foragt el forargelse over hans seksualitet og når ham og hans kæreste lige frem står offentligt frem i et kæmpe interview såå tror jeg faktisk ikke han har så meget imod vi snakker om det..






Well I'm an eight ball shooting double fisted drinking son of a gun
I wear My jeans a little tight
Just to watch the little boys come undone
Im here for the beer and the ball busting band
Gonna get a little c

0
0
Svar på denne tråd
 
 Haha, grineren tråd
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 00:42

Sjov tråd :D


Jeg kan godt huske jeg så at de havde samme efternavne og boede sammen - tænkte vist bare "også ham...". Kan stadig huske da jeg for et par år tilbage så "Psycho" for første gang og synes Norman Bates / Anthony Perkins var den lækreste der nogensinde havde levet... for så at gå ind og søge på ham og finde ud af at han var bøsse og døde af AIDS. Damn! Han nåede dog at være gift med en kvinde og få et par unger, så måske var han bi. Det gør ham dog ikke mindre lækker :D


Jeg sad i foråret, inden præmieren på Brokeback, og snakkede med et par piger fra mit gamle gym og de ville begge to rigtigt gerne have en bøsseven - sådan tror jeg faktisk mange piger har det, hehe.


Om Per Sandgaard er lækker... det ved jeg ikke. Men han er da meget sød på det billede der er sat ind her, hehe.


Og hvis der er andre (udenlandske primært) kendisser hvis seksualtitet I vil opdage, så gå ind på: www.nndb.com - det står alt. Bl.a. at Perkins var bi, men også at Drew Barrymoore er bi, at Ian McCallen (Gandalf) er bøsse osv... Den går helt tilbage til Julius Cæsar - og han var bi :D




- Heidi




0
0
Svar på denne tråd
 
 ???
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 00:51

At Per er bøsse er da ingen hemmelighed.


Nu kunne jeg så godt tænke mig at vide, om det er fordi pigerne ved han er homo og dressurrytter på højt plan at han pludseligt er lækker, for jeg er også bøsse og syntes faktisk ikke det er noget at tænde på med kort " fuldskæg " og en halv kvabset mand uden hår, ja Per kunne være lækker men er det faktisk lige så lidt som RUE PAUL

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvem eller hvad er
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 00:59
Rue Paul?


Mvh xtiny
---

WYGIWYGAINGW
"What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining"

The Science of Discworld



0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej som bøsse ...
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 01:02

... behøver du vel ikke synes han er lækker ... bare fordi han er bøsse


Selv om jeg 100% er til mænd, dåner jeg da heller ikke over enhver mand ... bare fordi han er en mand


Vi har vel lov at være kræsne uanset vores 6uelle observans.


Forresten så er Mia Hundvin da ikke lesbisk, hun er bi6uel og har så vidt jeg ved på den gammeldaws facon fået et barn ... med en mand


Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider