Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 jeg ønsker...
Forfatter: 
Dato:  24-10-2006 23:02

mig så mye en hest igen... Har ikke hatt egen hest på 7 år...

Jeg er bare såååååååååå klar for en hest igen.Har pladsen og det hele.

Men så var det det med pengene til å købe en...Klarer ikke å rote frem 20.000-50.000 nede i mine lommer .Jeg har fødselsdag på fredag kan jo ønske meg en,fra en rig onkel som jeg dessverre ikke har.


Ine(novak way)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ine Sophie dog
Forfatter: 
Dato:  25-10-2006 09:59

Jammen dog din stakkel.


Se nu lige at få overtalt manden, så skal hyppen og jeg nok stå klar til at vi kan ride nogle ture sammen .


Du har før snakket om at du gerne vil have en travhest, det kan du da godt anskaffe dig til lidt billigere penge end 20.000 kr.


Ønsk du dig bare et gavekort på en hest, det kan jo være du er heldig.


Malene/Fabiola

Nu officielt ponymor

DU BURDE KØBE DIG EN TYROLERHEST

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Malene
Forfatter: 
Dato:  25-10-2006 10:45

Ja hvis jeg engang får meg en hest skal jeg husk dit tilbud og så kan vi ride noen turer sammen.Hmmm,drømme...drømme...

Jeg ønsker meg allermest en travhest gerne en hoppe som jeg kan få bedekket.Jeg ved man kan få de billige,men når man ikke har de ekstra kronene så er det ikke så lett.Skal jo betale de faste udgiftene og da er det ikke mange tusenlappene igen til en hest.


Ine(novak way)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Oljefondet
Forfatter: 
Dato:  25-10-2006 14:22
Kan se ud i fra din præsentation at du er fra Norge. Hvad med og skrive et brev til Statsminister Jens, og be ham om at gi dig penge fra oljefondet til en hest...
0
0
Svar på denne tråd
 
 God ide..
Forfatter: 
Dato:  26-10-2006 08:40

tror jeg skriver et brev med det samme.

Det er klart han vi gi meg noen penger,jeg kan jo si at han gerne må komme å se på hesten når han vil.Man svigter ikke sine landsmenn,vel...


Ine(novak way)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider