Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kigget på hest
Forfatter: 
Dato:  22-10-2006 21:13

hej

Vi har idag været ude og kigge på heste og fandt et sted hvor de havde flere billige heste tilsalg, vi faldt dog rigtig meget for en lille brun vallak Duval, syntes prisen var fin og også hesten,men vi skal lige ned en gang til og prøve ham så vi er hel sikker men hvad syntes i sætter lige et link ind, kunne jo være der var andre der stod og manglede en billig hest, de tager også heste/ponyer i bytte, er han ikke dejlig ham Duval??

hilsen line

hesteformidling.webbyen.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Det kommer
Forfatter: 
Dato:  23-10-2006 07:23

helt an på hvad han skal brues til...hvis det kun er til skovtur ser han fin ud - hvis han skal bruges til spring/dressur "vender" hans hals forkert o er for lavt ansat. Han vil sandsynligvis få problemer med at søge frem og ned og hvælve ryggen.

0
0
Svar på denne tråd

Det kommer
Forfatter: 
Dato:  23-10-2006 07:25

helt an på hvad han skal bruges til...hvis det kun er til skovtur ser han fin ud - hvis han skal bruges til spring/dressur "vender" hans hals forkert o er for lavt ansat. Han vil sandsynligvis få problemer med at søge frem og ned og hvælve ryggen.

0
0
Svar på denne tråd

enig..
Forfatter: 
Dato:  23-10-2006 08:09

Ville bare lige erklære mig enig med 10vildeheste. Hans hals er helt gal. Der står også i annoncen at han ikke er god til dressur, det forstår man så godt med den hals.

Men kan måske være en fin skovturshest, bare man ved hvad man køber.

0
0
Svar på denne tråd

jege r desværre enig
Forfatter: 
Dato:  23-10-2006 08:15
med de andre. Men den ser fin ud til ture og hvis det er det du vil og den er god at ride synes jeg du skal klø på Men pres prisen lidt hvis den er til tur udelukkende!!

Hvem vil bytte?? Læderridestøvler str41 med extra vidde byttes til 14,5 tredelt eller massivt todelt bid.

har fundet drømmehesten...han er bare dejlig

0
0
Svar på denne tråd

prisen--
Forfatter: 
Dato:  23-10-2006 08:16

Vil jeg ikke sige så meget om, bare at det da er en rimelig høj pris for en turhest?

det undrer mig bare de har heste til salg, men ingen adresse og intet tlf nummer til kontakt?

Sælger de heste udelukkende over mail?

pøj pøj med købet

0
0
Svar på denne tråd

Så lykkes det:-)
Forfatter: 
Dato:  29-10-2006 21:43

Så fik vi købt en dejlig skovturshest til min veninde, vi købte en igennem hesteformidlingen..

Angående Duval er han faktisk en pæn hest og vi skulle kun bruge en tur hest, ikke til spring og dressur, og til prisen er han en lækker hest.

Syntes ikke 15000kr kr er dyrt for en rar og omgængelig hest som man kan hygge sig med plus den kan rides i trafiksikken.

Faktisk er det svært at finde en god skovturshest til billige penge.

til staldshamrock vi mailede bare til dem, og igennnem mail fik vi nummer og adr, en rar og behagelig oplevelse, vi var der 3 gange og kigge heste og de har heste i forskellige prisklasser også bedre heste:-)

0
0
Svar på denne tråd

stå bundet
Forfatter: 
Dato:  29-10-2006 22:02

Hejsa.

Jeg har ikke så meget forstand på det med heste. (det har min datter til gengæld) Men jeg kan se at de på hesteformidlingen skriver at nogle af deres heste er gode til at stå bundet??? En hest skal da ikke stå bundet, i min verden ihvertfald, den skal da på fold. Undskyld, er der noget jeg ikke helt har forstået???

0
0
Svar på denne tråd

hesteformidling
Forfatter: 
Dato:  29-10-2006 22:09
fin hest og godt at der er hesteformidlinger ved ik vad problemet sku være vis du syntes at han er fin og dejlig at ride på og sød så godt at du ka gi ham et godt hjem ved ik vordan at de på nettet ka sidde og kommentere hans hals ved at se et billed ka være hesten er redet forkert og er lidt stiv skal heste have fine papir og kun købes privat eller hos avler før de er fine nok sorry gør mig pest held og lykke luk ørne og øjne og gør som du selv føler pøj pøj

nille bulldog
0
0
Svar på denne tråd

leulni
Forfatter: 
Dato:  29-10-2006 22:12
tror altså de mener at hesten kan stå bundet på staldgangen mens man ordner dem og kan se det står under deres ungheste, så nok det de mener, for alle hestene gik på nogle dejlige store folde.
0
0
Svar på denne tråd

leulni
Forfatter: 
Dato:  29-10-2006 22:18
Den "skal" jo stå bundet når man strigler og sadler op

/Sheila Maria Schade
Rideudstyr sælges
-Tjek præsentation..
-Læs om mine ildere/mink og heste..
HN - stedet hvis du vil hænges ud :P
0
0
Svar på denne tråd

Stå bundet
Forfatter: 
Dato:  29-10-2006 22:22

Okay, så blev jeg heldigvis lidt klogere. Det er jeg glad for. Ja når man ikke har så meget forstand på heste lærer man jo hele tiden...

Pøj pøj med hesten, jeg syntes den ser fin ud.

0
0
Svar på denne tråd

enig...
Forfatter: 
Dato:  29-10-2006 22:25

Er enig med line22. Er også rimelig sikker på at de mener at hestene er til at have med at gøre, og til at binde på f.eks. gangen uden de springer det hele. Det kan tit være et problem med ungheste fra heste handlere, da der ikke altid er så meget tid til at have dem i hænder. Og dr er ikke ´noget mere irriterende end en hest som ikke kan stå bunden...

0
0
Svar på denne tråd

sund og rask
Forfatter: 
Dato:  29-10-2006 22:27
Og synes heller ikke 15000 er galt for en skovturshest i den størrelse og alder vis ellers den er sun og rask i benene. det er det vigtigste.
0
0
Svar på denne tråd

Undrede mig også...
Forfatter: 
Dato:  29-10-2006 22:47

over at der ikke er telefonnummer og adresse.

Som hestehandler (det antager jeg det er når man har flere heste til salg), er det vel i deres egen interesse at der kan komme så mange som muligt forbi og kigge på hestene.

Men ellers lyder ham lige oppe over (han hedder vist Kaliber) som en dejlig hest.

Mvh. Ditte

Husk at smile til verden...
så bliver det hele meget nemmere og du bliver kønnere at kigge på.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider