Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Praktikophold - any ideas?
Forfatter: 
Dato:  10-10-2006 11:25

Jeg skal i praktik her 2 januar og til 2 marts... Og som hvad har jeg ikke den fjerneste ide om, så det kunne være at der var nogle kloge hoveder herinde som kunne give mig nogle ideer :) :)

Lidt mig: 21 år og læser markedsføringsøkonomi på Lyngby Erhvervsakedemi.

Sidste 1+2 semester havde jeg fag som økonomistyring, logistik og organistaion. Erhvervsret, global kommunikation og international markedsføring har jeg igen her på 3 semester.

Som valgfag har jeg salg og innovation & entrepreneurship..

Problemet er, at det her studie bare slet slet ikke er mig, så derfor er det også svært at finde et fag som jeg finder interessant og som jeg kan arbejde videre med på praktikopholdet.

Jeg prøver altid at spore tingene over på noget som har min interesse (fx heste ;)) og derfor har jeg så også i innovation valgt at starte en rideudstyrsbutik op i min afsluttende opgave :)(altså, rent fiktiv ikk' ;))

Men kan man ikke komme i praktik med et eller andet hesterelateret med det jeg kan tror I?

Tænkte på rideudstyrsbutik men det kræver en ret stor butik ellers er der ikke noget ved det (og Horze vil jeg ikke i praktik i)

Sååå... any ideas anyone? :) :) :)

-------

Ad Astra per Aspera

(It is a rough road to the stars)

0
0
Svar på denne tråd

hwa næ...
Forfatter: 
Dato:  10-10-2006 13:27

Jeg tænker lige... på Hubertushuset i Benløse ...De kører det hele altså jagt og rideudstyr... og i en anden bygning er der alt det kedelige økonomi *gg* God jagt!

Klaini

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  10-10-2006 17:44

Der er også butikken heri ..

Hilsen Jeanett ..

Detroit elsker dig ..

Hvorfor er min mor sådan en dum kælling ??..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider