Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Min stakkels vovse.
Forfatter: 
Dato:  09-10-2006 21:09

Jeg var ved dyrlægen IGEN i dag, da jeg opdagede at min hunds bogpoter var helt røde. Det mindede meget om hans ene øre som var helt rødt for 3 uger siden og viste sig at være svamp.

Dyrlægen sagde at det var svamp og han skulle i behandling igen. Hun var meget nervøs for ham og sagde at det ikke så godt ud, da jeg havde fortalt hende om hans tidligere dyrlægebesøg. Hun mente at han måske kunne være en allergiker, og det ville kunne komme til at koste mange penge hvis man skulle finde ud af hvad han er allergisk overfor.

Er der nogle som har haft samme oplevelse eller måske har prøvet det hele med en allergisk hund?

0
0
Svar på denne tråd

Hvad...
Forfatter: 
Dato:  09-10-2006 22:05
er det for en slags hund???

lillefis
0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  10-10-2006 00:06

Min er allergisk, men det kostede os ikke penge til undersøgelser. Vi ved bare at når der er meget støvet og sådan så får hun betændelse i øjnene, og fordi hun rent faktisk er allergisk overfor sig selv døjer hun med lidt øre problemer.

Dog opdagede vi da hun var hvalp at hun ikke kunne tåle det farvestof der er i røde plastic skåle. Hun belv helt rød om munden og poterne Hun så faktisk enormt kær ud, men vi skyndte os self at skifte skålen ud til en anden som hun kan tåle.

Er der nogen der har bøger og film om Black Beauty og hans familie liggende som I vil af med? Jeg er meget intesseret hvis I har noget I gerne vil af med.
0
0
Svar på denne tråd

Racen.
Forfatter: 
Dato:  10-10-2006 08:25

Det er en stor blandingshund på ca. 40kg og halvanden år. Vi ved ikke rigtigt hvad der er i ham, men han kunne ligne en labrador, schæfer og en rottweiler.

Jeg ville også ønske at vi kunne finde ud af hvad han ikke kan tåle uden vi skal igennem blodprøver og det hele.

0
0
Svar på denne tråd

vores hund
Forfatter: 
Dato:  10-10-2006 08:32

vi fik vores hund testet,men den reagerede lidt på på flere ting,så man kunne ikke sige,hvad den ikke kunne tåle.Men heldigvis er der ikke noget med ham mere.Vi har så senere fundet ud af,at hvis vi vasker ham i loppeshampo,får han sår på kroppen.det er kun hvis testen viser meget reaktion,på en bestemt ting,at man med sikkerhed kan sige,at det netop er det,hunden ikke kan tåle.men i vores tilfælde,kunne vi ikke få det af vide.Sådan var forklaringen,fra dyrlægen.

Hilsen kit

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  10-10-2006 10:20

Vores gamle schæfer havde støvmideallergi, vi opdagede det ved at hun nappede meget i sine poter og de var røde og irriteret.. derfor beordreden dyrlægen at tæpperne i hendes hundekurv skulle vaskes min. en gang om ugen og hun skulle holdes ren konstant!! Og tro mig, vores hjem er altid PINLIGT rent!! men hun var også en fin madamme

Vi fik noget speciel shampoo til hendes og hendes tæpper og nogle allergi piller og det virkede faktisk fint!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider