Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Han kørte flagstangen ned :o(
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 08:41

Ja den er go' nok... Jeg vågnede ved et brag ude fra gårdsplads og sprang ud af sengen! Det var min "kære" skorstenfejer, der var kommet til at bakke direkte ind i vores fine nye 12 m. flagstang som vi fik i bryllupsgave af svigermekanikken... ØV ØV.

Han var helt forfjamsket og forklarede, at han kun havde kik på bilen bagved ham, da han bakkede direkte ind i stangen. Det ville nok have været billigere for ham at bakke ind i bilen...(gaaamel skrotbunke uden plader) men sådan gik det ikke!!!

Nu ligger den så derude i regnen - helt ødelagt og den fine graniksokkel er brækket midt over. Det er dælme et trist syn.

Håber forsikringen kan arbejde hurtig denne gang, for det ville være dejligt at få den rejst op igen hurtigt.

Hilsen Maria

Brudekjole sælges

Tjek min hjemmeside ud. Masser af lækkert nyt tøj, sko og meget mere...

www.123hjemmeside.dk/mariadolmer

0
0
Svar på denne tråd

Hi hi hi
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 09:55

kan lige se det for mig...en skrækslagen skorstensfejer der står helt fortvivlet over det der er sket...

Surt, men mon ikke hans forsikring hurtigt ordner det...han skal jo komme hos jer et par gange i løbet af vinteren og det vil jo være lidt pinligt for ham, hvis det ikke bliver braget hurtigt iorden...

lillefis
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider