Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

FORB... MØG HEST
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 17:32
skulle lige have mine 3 ismuler ind for at blive fodret.. min shetter med føl skulle blive på marken.. men men men.. den lille føllebølle kravlede under hegnet og løb med.. han er altid så rar og nem.. blid ovs.. men da jeg så vil hen og fange ham så han kunne komme ned til sin mor... vendte han røven til og sprkede mig lige ind på knæet.. AV AV AV.. nu kan jeg næsten ikke gå,, jeg lossede igen. og fik ham ned på marken.. så nu er vi meget uvenner... troede ikke sådan en lille fyr kunne sparke så hårdt.. han har åbenbart ramt plet.. knæet er hævet helt vild og er helt blå.. undskyld min vrede. det gør meget ondt.. nu kommer det til at stå på hård opdragelse af den lille bisse..
0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 17:37

Det er da ikke rart. Det må gøre ret ondt. er godt nok aldrig selv blevet sparket af en hest..

Men husk at heste er kun et dyr og den gør jo ikke noget for at være ond.. den kender ikke konsekvensen. Kan godt forstå du blev gal, når det gør så ondt.. men mon ikke i bliver gode venner igen?

0
0
Svar på denne tråd

Michelsen
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 17:41

Den kender nok konsekvensen af at være fræk nu Jeg havde også gjort noget mindre pænt, men jeg grinte nu lidt af din beskrivelse:

jeg lossede igen. og fik ham ned på marken.. dér har du godt nok sparket til hvis han kunne flyve så langt, haha.

Belgiske hyrdehundehvalpe (malinois) med DKK-stambog søger absolut gode hjem.

Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd

hehe..
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 17:44
Ja det er nu nok også rigtigt... Jeg ville nok også havde gjort et eller andet i den stil.. måske ikke losset den.. men havde nok råbt lidt højt, eller noget
0
0
Svar på denne tråd

jo da..
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 17:45
jeg ved da godt at han prøver mine grænser af.. er ved at vende ham af med at bide når vi nusser ham.. og nu starter han med det her.. han har aldrig gjort det før.. jeg ville til ham fra siden som jeg plejer.. han lægger ørene tilbage vender rumpen til og sparker.. og der var hun mig og ham.. så det var kun mig han ville ramme.. og det gik meget stærk.. men jeg vendte min røv mod ham og han fik igen af samme skuffe... du kan se ham i min præsentation.. den lille brogede med søde blå øjen
0
0
Svar på denne tråd

rolig nu
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 17:49
. der var vist lige en lille fejl. han fik et spark på rumpen.. ikke hårdt.. men han kunne da mærke det.. og blev rigtig fornærmet.
0
0
Svar på denne tråd

hehe..
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 17:52

kan lige se det for mig.. ja de er nogle livlige små nogen og frække til tider.

0
0
Svar på denne tråd

og øh..
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 17:53
jeg trak ham ned på marken
0
0
Svar på denne tråd

Man bliver forbavset...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 20:07

Når man opdager hvad krafter sådan en bølle har.

Jeg har selv en, den ligner ret godt...

Og gud hvor kan den blive fornærmet. Den kan også finde på at vende bagdelen til hvis ikke lige den bliver kløet når mor bliver...

Men de ser da søde ud de små venner...

Og en fortsat god dag

til ALLE HNér...

Fra Michelle og hypperne.

0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 20:36
Sikke da en lille bølle, håber du snart kommer dig, og får opdraget noget på den lille fyr.

Rønnebjerggård... Dalmatinerhvalpe sælges, klar i uge 42.

0
0
Svar på denne tråd

FORB... MØG HEST
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 20:40

Thihi, I skal da vist i noget par-terapi

I foråret lånte jeg to ponyer, hvor hoppen (mor og søn på 2½) var RET så strid. Da jeg ville snakke med min store hest, satte hun gebisset i armen på mig ud af den blå luft!?

- Hende fik jeg nogenlunde opdraget på og sat på plads, men pludselig begyndte vallakken på 2½ år at gå til angreb på mig - sådan, med tænderne blottede, stejlen og det hele.

Sådan en lille bølle, han ramte mig aldrig, han kunne dælme også lige ha' vovet på det!

- De har sgu noget af et sind de små bøller!

Næste gang I blir uvenner, så sender du ham bare herned ;-)

Rollo

Alme'ti Z, Eln La Fame, Rollo, Marie, Chanell & Uffe
- I er savnet og elsket!

[RolloPigen.dk] [HorseLand.com]

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm tja...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 20:43
Nu skriver du hest... hvor høj bliver din shetter???

KnuZ

Vibber...

Nu med jordens skønneste hunde...

www.123hjemmeside.dk/Teglgaard2/

0
0
Svar på denne tråd

okay da
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 21:06
så mini mini pony.. moren er 92 cm.. faren ved jeg ikke noget om.. tror at føllet bliver lidt højere... han har jo glas øjne.. helt lyseblå.. men derfor er han stadig en lille laban.. selvom han er meget nuser.. men han skal nok blive opdraget engang.. håber jeg..
0
0
Svar på denne tråd

Også en hest
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 09:41

Tja shettere er også heste, trods deres størrelse, og man lærer jo som det første, at man ikke må gå bag en hest, så den har du faktisk selv bedt om. Vær bare glad for at det ikke var en større mule, der gav dig lærestregen.

BeritH (der også selv har været i skudlinien for et par shettiebagben)

0
0
Svar på denne tråd

jamen..
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 10:01
jeg gik jo til ham fra siden.. men han mente nok at jeg måtte få hans sure bagdel. og et spark.. er aldrig blevet sparket af nogen af mine egne heste.. selvom jeg tit er bag dem.. kun den her lille laban har prøvet lykken
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider