hej alle heste tozzer her for ikke særlig lang tid siden skrev jeg et inlæg om at jeg skulle springe for første gang o.s.v
og her i tirsdags gjorde jeg det...
ellerd et vil sige vi travede faktisk kun over bum hehe men jeg lærte at sidde rigtigt og det syntes jeg er ret svært fordi jeg for vildt ondt i benene men min ride lære sagde at vi skulle starte roligt op..
der kan du se der var ikke noget at være nervøs over for bare man starter stille og roligt så skal det nok komme hen ad vejen så bare bliv ved med at øve dig SUPER
Jeg har også selv overskredet en grænse i dag: Jeg har gallopperet Ikke bare tre galopspring hen af en langside, men 4-5 runder i ridehuset - endda lavet en volte (haha, firkant) i galop!
Alle tidligere forsøg (På andre heste) er end med at jeg smagte på ridehusbunden
Stort tillykke med at du turde - og nu er det jo nok kun himlen der sætter grænser for hvor meget du kan og vil
Ridning søges i Løgumkloster! Næsten nybegynder søger en hest jeg kan ride lidt rundt på i skov og på mark. Jeg har desværre ingen mulighed for at betale,udover med arbejde.