Jeg ahr brokket, og brokket og brokket og det der er værre. Jeg har håbet og håbet i en evighed. Så fik jeg det vikariat i vuggestue hvor jeg skulle lave mad til børn i 5 uger, jeg har nu været der i en uge.
Det er i sig selv osse fint. Det er kun 4 - 4 1/2 time om dagen. Men da der har været fuld knald på var jeg så smadret i ryg og bentøj at jeg ikke kunne. Samtidigt har jeg pga sygdom i underlivet fået EN dum pille jeg i går skulle tag. Skal jeg sige at bivirkningerne så var hovedpine (dem har jeg i forvejen mange af!) - feber, har jeg osse ind i mellem uden at vide hvorfor, og så er der begge knæ med skader/gigt der er på vej
Ryggen ahr osse lavet knas men den skulle (siger lægen da han små kiggede) ikke være noget galt med.
MEN i dag har jeg lige fået besked om FAST ARBEJDE!!! Mødetiden er HUH ca. 3.00-4.00 til omkring 12.00.. Puh det blir hårdt. Det der er værst er så at jeg skal finde ud af om jeg så kan holde til det nu. De 4 timer i vuggestuen ahr taget pippet helt fra mig både fysisk og psykisk. Der kører bare derud ad i et hæftigt tempo alle fire timer. Jeg plejer nu ellers nok at kunne klare den slags stressedeheder som ingen andre. Meeen... Pyh jeg er godt nok spændt p åat se hvordan det skal gå.
Jeg har søgt efter fast arbejde i 4 år ca. Og først nu har jeg held. Men er helbredet så med, er de små vinter depressioner så med... Nøøøj kryds fingre for mig...