Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Billigt til salg
Forfatter: 
Dato:  13-09-2006 13:07

Jeg har et godt slagtilbud til jer!

Et stk's forkølelse er meget billigt til salg - I skal få den helt gratis og jeg vil endda gerne betale transporten!

Hvem kan modstå sådan et godt tilbud?!

JEG VIL IKKE VÆRE FORKØLET

Hader det, hader det, HADER DET!

Undskyld mit ynk men har nu været forkølet siden i søndags. Det går efter det helt klassiske mønster: kradsen i halsen bliver til mere og mere ondt i halsen, så begynder næsen langsomt at stoppe til, piv.

Nu kan jeg så rende i fast rutefart til toiletrullen ca. hvert kvarter, grrr

Eneste trøst er at halsen nu så småt er ved at blive bedre, første fremskridt, men piv hvor er der bare langt endnu til total helbredelse, piv!

Ja, jeg lyder ynkelig og det er jeg også! Mange ting kan jeg klare, gik med hold i nakken fra sidste onsdag og frem til i mandags. Det kunne jeg sagtens forholde mig til og tage i skole.

Men når det gælder en forkølelse, så bliver jeg total ynkelig. Går fuldkommen ned med flaget lige så snart halsen begynder at gøre ondt, piiiv!

Andre der er syge lige pt?

Skal vi lave en fælles ynkeklub?

Knus fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

I solemnly swear

that I am up to no good

(Harry Potter © J.K. Rowling)

0
0
Svar på denne tråd

god fornøjelse
Forfatter: 
Dato:  13-09-2006 13:12

ja mit startede sidste søndag og ja du hørte rigtig sidste søndag.. total ondt overalt og helt stoppet og ingen energi. Lå bare til og med onsag. Torsdag ogfredag gik bedre lørdag var det som om det skiftede og søndag og mandag har jeg været helt på toppen.. MEN MEN MEN.. så igår fik jeg det enormt skidt igen og har haft den værste nat i kan tænke jer.. det er så min hals denne gang.. nogle mener åbenbart jeg lige sprang den del over i sidste uge.. HADER AT VÆRE SLØJ...

Så ja der er andre som er syge.. smil.. god bedring til dig

Lea!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil gerne
Forfatter: 
Dato:  13-09-2006 13:13

Jeg vil også gerne ynkes!!!

Jeg blev også ramt af forkølelse i søndags, men havde det ok. Så gik jeg ned med flaget mandag og tirsdag. Øøøhhh, har det været tirsdag? - tror jeg var mere eller mindre i koma igår.

Og Tine, det er mere synd for mig end for dig, ja det er så. For jeg er højgravid, med termin på mandag, og hvem gider og tænke på snot, når man ligger der med presseveer? Som om lungesystemet ikke er belastet nok i forvejen.

Mvh Tina, desværre uden Turpin

Til Dick Turpin:
"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd

Billiger
Forfatter: 
Dato:  13-09-2006 13:21

TILBUD... min lungebetændelse er billiger...

Og den er godt brugt (12 dage gammel) og uden effekt på penecilin, så helt sikkert en sygdom som en evt køber vil få meget glæde af..(porto er betalt)

Lad os lave en "Fornølelses klub" ...HOOOST HOOOST

Knus Mona

(y)Engang Oldenborg, altid Oldenborg (y)"Græske hunde"
0
0
Svar på denne tråd

Jubii -ynk!
Forfatter: 
Dato:  13-09-2006 15:57

Ja, jeg tager gerne imod det hele! -hvis der bare er en der gider tage min dårlige ryg i bytte...

Jeg har -igen- været på smertestillende i over en uge nu. Fik massage igår for at løsne lidt op, så i dag kan jeg næsten ikke bevæge mig men det plejer jo at blive bedre efter et par dage...

Er der nogen der har mod på det?

0
0
Svar på denne tråd

Har taget min tørn
Forfatter: 
Dato:  13-09-2006 16:33

med at være forkølet. Var forkølet sidste efterår i næsten 3 uger og så igen her i Januar i næsten ligeså lang tid. Så jeg syntes jeg har taget min tørn mht. forkølelser. Jeg syntes faktisk jeg går og små-snotter lidt, men jeg vælget at ignorer det totalt. Da jeg var forkølet sidste efterår, var det min egen skyld - man kan jo bare lade være at fylde støvlerne med vand og bruge en halv time på at gå hjem og blive helt vildt kold. Min forkølelse i Januar - har ingen idé om hvorfra den stammer.

Men det er kedeligt at have snotnæse og ondt i halsen. Til sidst ligner man jo bare Rudolf og ens næse er monster øm.

Prøv at tage en god bunke C-vitamin

God bedring..

Sisse

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider