Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Til alle jer det har kanal5
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 13:27

oki nu ved jeg ikk omjeg er den eneste på hele hn der ser krimi tv, men i aften kommer der CSI kl 20:00 den lyder vildt spændende. sådan en rigtig gem dig bag ved kæresten en...

CSI, nok den mest spændende serie på dansk tv. lige efter deal/no deal.

0
0
Svar på denne tråd

hvad mener
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 14:07

Hvad handler den om siden du siger det på den måde?

Jeg ser tit CSI, men hvorfor er denne uhyggeligere end de andre??

Farvel min Du Da
Vent på mig ved Regnbuebroen, til vi ses igen
Fold- og staldkammerat søges snarest! Privat stald, lyse bokse, folde, ridebane og natur. Lige overfor Team Hørnings Rideskole.
Skriv Privatbesk
0
0
Svar på denne tråd

Quentin Tarantino
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 14:28

Hejsa.

Jeg skal se CSI iaften og næste tirsdag, da Quentin Tarantino har instrueret begge afsnit.

Ellers kan jeg lide at se CSI Miami, CSI N.Y og NCIS.

Kærlig hilsen

Maria

0
0
Svar på denne tråd

Instruktøren
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 15:02

Aftenens episode er instrueret af en kendt thrillerinstruktør fra USA. Kan ikke lige huske hvad det er for nogle film han har instrueret, men de er uhyggelige.

Så det meste af afsnittet sidst det gled over skærmen, og det er virkelig uhyggeligt, nervepirrende og overraskende.

Glæder mig meget til at se det igen.

Helle

Der findes ingen problemer - kun løsninger
0
0
Svar på denne tråd

det var da simpelthen
Forfatter: 
Dato:  13-09-2006 16:03

Sågodt lavet, jeg er helt væk i den serie... også csi NY og NCSI, har jeg ikk set men jeg kanforstille mig at den er vildt go jeg sad simpelthen klistere til skærmen i går aftes, den var så go...

CSI forever,

er det ikk snart tirsdag igen...

0
0
Svar på denne tråd

tarrantino
Forfatter: 
Dato:  13-09-2006 16:08

Er tarantino's film uhyggelige??? Jeg synes at de er specielle og super fede men uhyggelige er de da bestemt ikke.

Men han har lavet film som

Pulp fiction

Resevoir dogs

Jackie Brown

Kill Bill 1 + 2

True romance

Kan ikke lige huske flere og gider ikke lige kigge nærmere på min filmsamling, men har boksen og et par andre (de var på tilbud;)

Ville gerne have set de ansnit C.S.I han har instrueret, men de bliver sikkert vist igen.

Stud.jur

hesteløs, men med dele hund, 2 nye super skønne killinger og en gammel tyk hamster

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  13-09-2006 16:09

Det er jo et afsnit lavet af Tarantino!

Øv osse at de ikke sender de to afsnit lige efter hinanden. Sad helt fremme på stolen... (ikke dø Nick, ikke dø Nick, IKKE DØ NICK!!!)... og...? CUT! "Andet afsnit kan ses på tirsdag kl. 20."

Ved ikke om jeg overlever en hel uge

D.27 maj åd min ven 100 panodil. I 1½ uge lå hun på instintiv, umuligt at komme i kontakt med hende.
I dag er hun frisk, som 17år skal hun tænke på at hendes lever er smadret.
Lad være med det pis!
0
0
Svar på denne tråd

sådan sad jeg også
Forfatter: 
Dato:  13-09-2006 16:33
Den var simpelthen så vildt spændende, Jeg kan SLET ikk vene til på tirsdag men a t de slutningen på den... bare han overlever,,, han er jo lidt lækker ham nick der jo ...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider