Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

skal det her aldrig stoppe
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 07:28

Jeg kan slet ikke finde ud af det vejr her, smider man en bluse bliver man syg, beholder man den på bliver man sgu også syg

jeg har været syg i over en uge nu SKAL DET ALDRIG STOPPE

Kære HN-ænder er der dog ikk en eller 100 der har et godt husmoder råd i baglommen, jeg hoster men kaster ikk slim op lækkert ikk, hvad kan jeg gøre.

jeg har prøvet alt og intet INTET virker.

HJÆLP MIG

0
0
Svar på denne tråd

Alt siger du..
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 08:02

Har du prøvet at drikke varm hyldebærsaft med en skefuld honning i? Det plejer at hjælpe rigtig godt.

God bedring!

Mvh. Lotte_L

"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Citat: Mel Gibson "Lethal weapon I"
0
0
Svar på denne tråd

Det du skal gøre
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 08:32

Er, lige før du går i seng drikker du en stor kop the med rom, honning og citron i -den skal være varm og stærk!

Så tager du et par uldne sokker på (gerne lange), og et tørklæde om halsen samtidig med du ifører dig dit nattøj. Du kravler godt ned under dynen, og så godnat. Det bliver varmt og du kommer til at svede, men imorgen er du rask med 90% sikkerhed! (hvis ikke -gør du det samme næste nat)

Det virker altid for min kæreste og mig selv

Mvh Britt

The more you practice, the luckier you get....

0
0
Svar på denne tråd

tak for det
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 13:12

Men når jeg sveder hoster jeg rigtig meget det er ulideligt...

meneg vil da helt sikkert prøve det smurf2

og hyldebær saft er prøvet virker ikk...

0
0
Svar på denne tråd

varm mælk
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 13:16
med honning plejer at hjælpe på mig

Halvpart søges til dejlig vallak
0
0
Svar på denne tråd

ja det lyder godt
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 13:23
Det vil jeg prøve i aften, hvis bare jeg kan få sovet lidt så ville det være dejligt...
0
0
Svar på denne tråd

også jeg...
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 13:28

Jeg er også småsyg.

Så er det koldt, så er det varmt, så trækker det, så er man kuldskær, så sveder man, så sveder man koldsved, så er det koldt, så tager man tøj på, så sveder man...

ARGHHH!!!

Er på vej til hesten og ved virkelig ikke hvad jeg skal tage på!

Lise

ROHDEN & RIGOLA :)
Jeg er på udkig efter en springhest jeg må ride undervisning og stævner på - kig her:
www.heste-nettet.dk/ma...ileid=9134

0
0
Svar på denne tråd

Kogt vand
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 13:35

Jeg havde i januar reddet mig en virkelig general forkølelse og skulle til Kina.

Jeg kunne hverken lugte, smage og sove kunne jeg heller ikke, da jeg havde jetlag.

Jeg mødte dog op på kontoret alligevel.

De gav mig kogt, varmt vand at drikke - ikke the, men bare varmt vand.

Det hjalp faktisk - skulle lige mig til smagen, men det lindrede halsen og tre dage senere havde jeg ikke flere symptomer

Puskin

0
0
Svar på denne tråd

til Lise
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 13:39
Det er lige præsis det samme her, smider man tøjet så fryser man tager man det på igen sveder man, det er sku ikk nemt...
0
0
Svar på denne tråd

Er også syg
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 20:29

Men har ingen rom, kan Martini bruges? te er blevet slugt i massevis, sidder pt med hjemmelavet gingerale, da jeg er en smule træt af varme drikke, ingefær er jo udrensende så jeg prøver om ikke det hjælper.

Men det lyder som nogle superråd der skal afprøves, jeg har nemlig slet ikke tid at være syg, er lige startet på lærerseminariet og er helt vildt glad for det, så jeg skal altså op og blive inspireret og hygge med mine søde nye kammerater

Søger en hest/stor pony at passe/ride i cykelafstand fra Hjørring. Se mere på min præ. eller skriv og hør nærmere

0
0
Svar på denne tråd

Vitaminer
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 23:03

Hvis jeg kan mærke en tendens til en gang forkølelse, tager jeg 2 store C vitaminer dagligt i et par dage. Det plejer et hjælpe 9 ud af 10 gange.

Man plejer at kunne købe dem i Aldi til ingen penge.

God bedring til alle.

Mvh

Susanne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider