Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvordan fik i råd til jeres hest?
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 23:05

hej Hn

min elskede lukas blev aflivet i fredags d. 1/8, det var møg hårdt og jeg savner ham. han blev aflivet pga. forbenet dragtbrusk og leist, det gik skidt og han virkede ikke glad så jeg tog ¨den triste beslutning vi alle jo kommer til på et tidspunkt i vores heste fyldte liv.

jeg ønsker sådan en hest som jeg kan udvikle mig på, men jeg er en fattig studerende og mit liv er heste...

efter at havde haft hest kan jeg ikke pludselig ikke havde hest mere, det klinger ikke i mit hovede, så jeg har besluttet mig at jeg skal have en hest.

men hvordan fik i råd til hesten??

knus herfra

<3-hilsen diana venbjerg

Ejer af verdens dejligeste hest, i mine øjne;-)
Nu også ejer af en ædel pølsehund, Trille.

<3Lukas & Trille<3

0
0
Svar på denne tråd

sørgeligt...
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 23:08

Føler med dig - har selv måtte træffe sådan en beslutning..

Hvorfor låner du ikke en hest istedet for at købe? Så bliver du ikke helt ruineret.. Jeg ved godt det ikke er det samme som at have sin egen hest. Men hellere låne end ingen hest ha'...

Kender du Lexieton??KLIK HER
0
0
Svar på denne tråd

he he he
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 23:11

hvis jeg låner en hest får jeg aldrig sparet op til en hest selv, jeg har to heste jeg bare kan ride på, men det er ikke helt præsist ridningen jeg savner, men det at have en dejlig ven der venter på en, en man kan hygge og slappe af sammen med...!

savner min lulle...

ville ti gange hellere havde ham bare med nogle nye ben...! han var fantastisk...!

<3-hilsen diana venbjerg

<3Lukas & Trille<3

0
0
Svar på denne tråd

Tja jeg købte hendes
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 23:12
mor for 800 kr, 1 måneds tid senere stod vidunderet der, og så da hun var 6 måneder solgte jeg moren for 1000 kr..