Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvordan fik i råd til jeres hest?
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 23:05

hej Hn

min elskede lukas blev aflivet i fredags d. 1/8, det var møg hårdt og jeg savner ham. han blev aflivet pga. forbenet dragtbrusk og leist, det gik skidt og han virkede ikke glad så jeg tog ¨den triste beslutning vi alle jo kommer til på et tidspunkt i vores heste fyldte liv.

jeg ønsker sådan en hest som jeg kan udvikle mig på, men jeg er en fattig studerende og mit liv er heste...

efter at havde haft hest kan jeg ikke pludselig ikke havde hest mere, det klinger ikke i mit hovede, så jeg har besluttet mig at jeg skal have en hest.

men hvordan fik i råd til hesten??

knus herfra

<3-hilsen diana venbjerg

Ejer af verdens dejligeste hest, i mine øjne;-)
Nu også ejer af en ædel pølsehund, Trille.

<3Lukas & Trille<3

0
0
Svar på denne tråd

sørgeligt...
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 23:08

Føler med dig - har selv måtte træffe sådan en beslutning..

Hvorfor låner du ikke en hest istedet for at købe? Så bliver du ikke helt ruineret.. Jeg ved godt det ikke er det samme som at have sin egen hest. Men hellere låne end ingen hest ha'...

Kender du Lexieton??KLIK HER
0
0
Svar på denne tråd

he he he
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 23:11

hvis jeg låner en hest får jeg aldrig sparet op til en hest selv, jeg har to heste jeg bare kan ride på, men det er ikke helt præsist ridningen jeg savner, men det at have en dejlig ven der venter på en, en man kan hygge og slappe af sammen med...!

savner min lulle...

ville ti gange hellere havde ham bare med nogle nye ben...! han var fantastisk...!

<3-hilsen diana venbjerg

<3Lukas & Trille<3

0
0
Svar på denne tråd

Tja jeg købte hendes
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 23:12
mor for 800 kr, 1 måneds tid senere stod vidunderet der, og så da hun var 6 måneder solgte jeg moren for 1000 kr..

Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter

Kastreret han rotte søger nyt hjem

Angel Lejes ud, læs mere i hendes profil

Søger afkom efter min kommende Fjordhest Julie, læs mere HER

0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 23:18

Av det har ikke været en sjov dag for dig, og kan godt forstå din tanke, og savnet.

Jeg har sparet op til mine hver gang vi har investeret i en mere, men nu står der også 4 stk. og 2 stk. æsler i stalden, så nu må jeg vist hellere stoppe.

Rigtig meget held og lykke med at finde en.

Rønnebjerggård... Dalmatinerhvalpe sælges, klar i uge 42.

0
0
Svar på denne tråd

Opsparing...
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 23:25

... har været vejen frem for mig.

Dibber købte jeg for mine sparepenge (+ lidt af børneopsparingen)

Da hun blev slagtet fik jeg jo en lille check - og ud over den, havde jeg sparet en del sammen, da jeg jo godt vidste at hun ikke holdt evigt.

Så blev der råd til Monty (men ikke til det kørekort jeg også ønskede mig)

Da han blev aflivet var der igen blevet sparet op. Meget af opsparingen var gået til dyrlægeregninger - men der var da noget tilbage - og lidt forsikringspenge. Så endnu engang blev kørekortet udskudt - og Baloo indkøbt.

Kort efter fik jeg dog alligevel skrabet sammen til kørekortet (Og Baloo var jo lidt billigere end det budget jeg havde lagt til hestekøb) så jeg FIK det da :-)

Jeg kan godt forstå at du ikke kan "finde ud af at være hesteløs" - det kunne jeg heller ikke. Monty stod i boksen 1½ uge efter at Dibber blev slagtet - og Baloo var til dyrlægeundersøgelse dagen efter at Monty blev aflivet. Ikke at man skal forhaste sig med at finde ny hest - men jeg har i begge tilfælde vidst at det var tid - og været heldig at finde den rette hest hurtigt nok.

£isbeth & Baloo

I like pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals.
(Winston Churchill)
Griffin Distancesadel sælges - ekstrabred bom
0
0
Svar på denne tråd

Ikke nemt
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 23:56

Hvis man står som studerende uden opsparing, så bliver det temmelig svært at få råd til en hest. Så skal den enten finansieres af et lån eller også skal man på jagt efter den rige grandonkel i Amerika ;-)

Hvor lang tid har du tilbage på dit studie?

Hvis det er forholdsvis kort tid var det måske værd at overveje køb af hest en ekstra gang. At have en hest under uddannelse er ikke altid lige nemt, for det er en tidskrævende og dyr hobby. Og penge og tid er som regel ikke det man svømmer i som studerende.

Hvis du vil have hesten med det samme, hvilke krav stiller du så til hesten?

Skal det være en ridehest, eller er det nok "bare" at få en kæle/hygge hest. Hvis sidst nævnte er tilfældet, så kunne du måske finde f.eks. en shetlænder. De kan findes til en overkommelig pris og de er noget billigere i "drift" end en stor ridehest. En shetlænder eller lign. i den størrelse må vist siges, at være en studievenlig hest :-)

Hvordan jeg fik råd til mine heste:

Den ældste fik jeg i konfirmationsgave af mine forældre for 7 år siden.

Den yngste fik jeg ved hjælp af penge fra min børneopsparing. Jeg brugte en lille del af opsparingen på at få ifolet min ældste hoppe. På den måde fik jeg hest nr. 2.

Knus fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

I solemnly swear

that I am up to no good

(Harry Potter © J.K. Rowling)

0
0
Svar på denne tråd

studie og hest
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 00:30

Ja det er svært, heste er jo en dyr hobby, men det kan lade sig gøre, jeg er i den heldige situation at have mine heste opstaldet ved mine forældre og de udgifter jeg betaler er deres foder, smed og dyrlæge, så det er noget billigere for mig, tilgengæld har jeg 3 stk :)

Men min parthest ejes af en pige som går i gymnasiet og får hjemmeboende su, hun arbejder som en gal ved siden af skolen for at få råd til hesten, hvilket jeg bestemt tager hatten af for, hun er en frisk pige, og hun fortjener 100 procent sin hest, men heldig har hun ikke været en ekstra udgift på dyrlæge det sidste halve år på ca 7000 kr. phu ha... det er lidt af en regning, så Louise nu kan der heller ikke ske mere vel :) tak for at jeg må have part på chap :)

Så Diana, du må ud og fedte lidt for nogle med penge og så ellers klø på, håber for dig du finder en løsning, jeg kan ikke slev forestille mig et liv uden heste, og selt ikke unden mine egne heste, giver dig nemlig ret i der er noget særligt over at have sin helt egen hest.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg købte min
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 08:56

første pony for de penge jeg fik i konfirmationsgave... Da han blev solgt, købte jeg en væddeløbshest, som viste sig at være en rigtig god springhest. Ham tjente jeg mange penge på... De penge blev så sidenhen brugt til at købe både Cirsa og Leifie for.

Desuden solgte jeg for nogle år siden en fuldblodsvallak for gode penge til Sverige, - og en pony som var købt med salg for øje fik også et nyt hjem. På den måde har jeg sparet sammen. - Jeg har altid købt billigt, men været heldigt at kunne sælge dyrt...

KH

Linda

"Du får alt hvad du giver...."

0
0
Svar på denne tråd

Hej Diana...
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 09:00

hvor er jeg ked af at hører at Lukas er blevet aflivet. Jeg troede ellers det gik frem af med ham.

Mht opsparing, så er en god hovedregel altid at ligge de penge til side man ellers ville have haft brugt på opstaldning, smed osv... Så kommer de første 10.000 hurtigt ned i lommen.

Også ellers bare sparer alt hvad du kan. Herhjemme er der lige blevet købt nyt køkken, vi havde pengene kontant, da vi er igang med at spare op til´bil, men da bilen stadig er højt på listen, så er det spare runde nu, så vi køber kun billigt ind. Fx købte jeg for nylig 5 kg hakket oksekød på tilbud. Vi har fået spaghetti, pitabrød og madpandekager ud af det. (og der er stadig et par kilo tilbage. Vi har 3 kg kalkun filtetter i fryseren, som bliver til alt muligt, lige fra wok mad, til helt alm kedlig schnitzel.

Nul biograf (og gud, hvor ville jeg gerne ind og se sprængfarlig bombe), nul slik, nul sodavand, nul leje film (som vi næsten plejer at gøre hver weekend) osv osv...

Jeg tror på, at vi nok skal få vores "tabte" penge retur indenfor et par måneder.

Jeg har fornylig set en hel del gode heste, som enten have en mindre skade, eller var oppe i alderen (14-16 år) som man kunne få for under 20.000, så der er da håb. Men prøv at se om du kan få omkring 30.000 sammen, så kan du få en rigtig god hest, som du kan komme videre på.

Mvh. Tine

Vil du have ridemærke 1, 2 samt klar parat start i distr. 1,2 eller 3. Se her: www.heste-nettet.dk/fo...92/403992/

0
0
Svar på denne tråd

Tina Sommer
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 09:00
Jeg har faktisk en rig grand-onkel i Amerika, men han deler ikke ud af sine penge.. :)

Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter

Kastreret han rotte søger nyt hjem

Angel Lejes ud, læs mere i hendes profil

Søger afkom efter min kommende Fjordhest Julie, læs mere HER

0
0
Svar på denne tråd

overskrift..
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 09:02
Jeg har ingen hest endnu. men jeg er ved at spare op , så der har jeg tænkt at bruge mine konfirmations penge

©Mapio © Mario Din søde hest ©Mapio©

©© Mapio©©

Muldyr er Muldyr

-·´¯`· -·´¯`· -·´¯`· -·´¯`· -·´¯`· -·´¯`· -·´¯`· -·´¯`·

Men når Muldyr ikke er Muldyr er de det alligevel

0
0
Svar på denne tråd

Det var dog
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 09:08
en trist dag. Føler med dig. Fik selv aflivet min skønne ismule i foråret.. Det er bestemt ikke sjovt.
Hvordan fik jeg råd til hesten:
Min første hest Monroe, købte jeg for mine konfirmationspenge. Hun er nu lånt ud den dag idag. Til Monroe købte jeg en dejlig selvskabs pony, hun havde ikke haft de så godt, så hun var meget billig. Men blev den bedste lille ride pony, Jeg solgte hende så til en kollega, da jeg skulle have en større pony.
Jerry købte jeg for de penge jeg havde fået fra den gamle pony.
Jeg kom mig dog aldrig helt over et meget grimt styrt jeg i sin tid havde med Monroe. Så derfor måtte jeg opgive at ride de større heste, som ellers var drømmen.
Men heste kunne jeg ikke undværre, så besluttede mig for at prøve islænderen, og det var bare det jeg skulle.
Min første islænder var uden papir og derfor ok i pris, plus mine forældre og jeg deltes om prisen. Det var hende der blev aflivet i foråret, trods de manglende papirer var hun jordens bedste ismule..
Men måtte bare alt for hurtigt have en med papirer,så jeg kunne deltage i arrangementer. Så købte min første islænder med papir for mine og kærestens skattepenge(dejlig kæreste).
Så skulle jeg egentlig ikke have flere, men så dukkede trissa op, en unghoppe, og hende måtte jeg eje.. Desværrre var pengene ikke sparet op endnu, så tog et lån til hende.
Så det er lidt på forskellige måder, jeg er kommet frem til mine heste.
mvh Sara
0
0
Svar på denne tråd

Heste...
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 09:17

Min første hest fik jeg i konfirmationsgave af mine forældre (smukke søde Zolly Zaloy) - ham havde jeg i 2-3 år men så begyndte jeg at interessere mig en del mere for det andet køn og valgte at sælge ham da jeg ikke syntes han fik opmærksomhed nok.

De penge jeg fik for ham blev brugt på nogle møbler og andet til mit værelse, nogle af pengene gemte jeg og da jeg var 17 købte jeg Linca Lee (deraf brugernavn) for det der var tilbage, min mor og far "købte bagparten" for jeg havde ikke penge nok

Så kom en tid hvor der blev indkøbt meget billige heste på markeder som blev solgt videre for lidt mere når de så bedre ud. Boede på daværende tidspunkt på en gård så det var ikke den store udskrivning.

For et af salgene fik jeg en bedækning til Linca og på den måde fik jeg endnu en hest.

Da min nuværende kæreste og jeg skulle flytte i hus kunne jeg på daværende tidspunkt ikke finde opstaldning til hende i nærheden som vi havde råd til, derfor måtte hun sælges efter 7 år som min dejlige pony Hun var den sidste jeg havde tilbage...

Heldigvis fandt jeg superkøbere til hende.

Casuri som jeg har nu købte jeg i 2003 for nogle af de erstatningspenge jeg fik udbetalt efter en trafikulykke. Nogle af de samme penge gik til en bedækning forrige år og sådan fik jeg Larendo.

Iår har jeg igen forsøgt hende insemineret (for erstatningspenge) men der kom desværre ikke noget ud af det. Og nu har jeg ikke så mange tilbage... Det var ellers meningen at det nye føl skulle sælges og pengene derfra så skulle sponsorere en ny bedækning engang..

Hilsen Mette
-----------------------------------
Casuri Larendo
0
0
Svar på denne tråd

Fik råd sådan her
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 09:29

Solgte den her

Og så var der råd til Smukke Ganger.

Illum

Topmålet af diplomati er at bede nogen om at gå ad H til på en måde så de glæder sig til turen.

Og jeg er IKKE diplomat !!

0
0
Svar på denne tråd

råd til hesten
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 09:34

Min første hest fik jeg,da min mand havde fået en meget stor bonus på arbejdet.

Den var heldigvis forsikret,så da den desværre måtte aflives,var der forskringspenge til en ny.

Annette

0
0
Svar på denne tråd

min første
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 10:13

hest (pony) anskaffede jeg sidste år... Før var der nemlig ikke tid og råd til at anskaffe/holde hest.

Ponyerne fik vi gratis, til ungerne og et otium til deres dages ende. Fanta købte vi da vi solgte den ene bil.

Jeg ville også vente til studierne var slut. Du har trods alt kontakt til heste, du kan vel både ride og hygge om dem.

Ved godt det ikke er det samme, men vil man have drømmehesten må man enten låne , spare op eller vente til man har råd.

Held og lykke med dit valg

Endnu en af de irreterende ponymødre med trang til at hævde deres egne mangler gennem børnene !!!

Medlem af DÅHM-sønderjylland

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 10:20

Nej hvis du låner en så får du aldrig råd, for så har du jo også bare en masse udgifter på den.

Altså mine første to heste betalte mine forældre, men så efter at jeg brækkede ryggen med Camaro, ville mine forældre ikke have at jeg red mere.

Men så fik jeg jo en ide om at jeg skulle købe en unghest, så det blev så Ronaldo. Jeg havde jo ingen udgifter da mine forældre jo betalte at til mig, så ALLE de penge jeg tjente på et år, lagde jeg til side og så købte jeg i februar måned Ronaldo <3

Hvilket jeg aldrig kommer til at fortryde

Line Rønn

Den heldige ejer af Norddalens Ronaldo

0
0
Svar på denne tråd

tja jeg fik
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 10:24

råd fordi jeg havde arvet lidt penge... dem valgte jeg at bruge lidt af på min elskede hest... er selv fattig og igang med uddannelse men for alligevel pengene til og løbe rundt nu.. dejlig..

hvor er er vilje er der vej... spørg eventuelt banken om råd om der er nogle måder du kan ligge ekstra penge til side og spare op osv

0
0
Svar på denne tråd

Jeg havde fedtet...
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 10:56

et stykke tid for min "sponsor" og så var den i hus. Men det sødeste var nu alligevel, da han i 2003 gav mig Isabel i fødselsdagsgave

det glemmer jeg ham aldrig for.

Misund ingen hans tilsyneladende lykke
Du kender ikke hans hemmelige sorger.
(indisk ordsprog)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg bytted
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 11:04

min gamle slidte bil med Albethe og Sine...

Og Snoopy ham har Harry købt , for penge som kom tilbage fra vores huskøb med udstykning , som har givet os lidt problemer i næsten 1½ år med som er gået iorden...

Hej fra Annette.

Nu med 3 Tinker Hopper

Alberthe - Gipsy Molly - Sine. Hansen

Og en Hingst.

Nordlichts Snoopy

0
0
Svar på denne tråd

Jeg hentede
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 11:16
Jeg hentede 5000 i banken og købte min første hest. Da han døde fik jeg 15000 af forsikringen, og lagde 5000 oven i. Så købte jeg hende, jeg har nu.

OLDENBORG KAN OG VIL(tror jeg)
Og nu med pintmoor-stutteri.
Det der er perfekt for dig, er ikke nødvendigvis rigtigt for andre.
0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 17:21

har fået min nuværende hest af min mor, som selv har avlet ham.

Sandra & Tímon
Dance like a monkey!
0
0
Svar på denne tråd

Fantastiske Fantacy
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 18:05
jeg fik engang en III'er pony.. som jeg videre solgte for 3.000, så sparede jeg 2.000 op, og købte en III'er til 5.000. Imens sparede jeg sammen til en bedækning til 2.000. Så byttede jeg hoppe+føl til en II'er pony som gik LB spring. og hende trænede jeg op til MB og solgte hende for 50.000 og så købte jeg en unghest for 20.000 og brugte 30.000 på udstyr, mobil og hvad der ellers hører til

Amanda&Fantacy

Take these burned eyes
and learn to see.

0
0
Svar på denne tråd

tak for jeres fine svar
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 19:28

der er ingen tvivl om at jeg vil have hest, lukas havde jeg da jeg startede på min uddannelse går på hf...

slutter så til sommer. Men min holdning er at jeg vil ikke vente til jeg er færdig med uddannelser for så kan der gå mindst syv år endnu med uddannelser og pludselig har man børn og vil man så orke at anskaffe sig en hest??

nej jeg vil have en hest igen, det gør mig lykkelig i hverdagen og jeg er aflastet og komme hjem med en indre ro til min hvalp... den følelse af ro i min sjæl vil jeg have igen...

jeg vil have en hest som jeg kan udvikle mig på, jeg er ligeglad hvilken race bare den er smuk sød og omgængelig og selvfølgelig trafiksikker...

jeg ELSKER at ride og en tur i skoven flere gange om ugen vil betsemt ikke gør min dag dårligere

jeg elsker at gå i skole og har ( også selvom jeg havde lukas) gjort utrolig meget ud af min skole og mine lektier, det er en uddannelse der skal hjælpe mig videre til min næste uddannelse og min drøm...

så på det område er jeg ikke i tvivl om at jeg kan klare skole samtidig med hest det gjorder sidste år og jeg var lutter lykkelig...!

mine forældre købte en kieffer sadel til lukas sidst i juli og den sælger jeg den var skide dyr og har ikke brugt den mere end fem timer før lukas så skulle aflives...

så der vil der i hvert fald komme 8.ooo ud af, hvis ikke lidt mere... så har jeg 3000 på min opsparing for denne månede som jeg kan spare sammen hver månede, så når sadlen er solgt så har jeg i hvert fald 11.000 kr så om et par mdr har jeg 17.000 det burde være nok til en hest, så hvis jeg først køber hest om 3 mdr så har jeg så også til handelsundersøgelse og lidt andet...!

det må da være nok...

men tak for jeres svar, jeg må bare spare spare og spare...!

lykke må snart komme til mig...!!

<3-hilsen diana venbjerg

<3Lukas & Trille<3

0
0
Svar på denne tråd

Tog en uddannelse
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 20:07

fik et godt betalt job.

Hilsen Dixonfan

0
0
Svar på denne tråd

Diana,,,
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 21:57

du skal huske, at en ny sadel koster jo også Og man kan risikerer at skulle købe en del nyt...Så hvis jeg skulle give et godt råd, så spar godt og grundigt op (uden at sælge sadlen ) ogå begynde at kigge.

Rigtig mange gange held og lykke med søgningen.

Mvh. Tine

Vil du have ridemærke 1, 2 samt klar parat start i distr. 1,2 eller 3. Se her: www.heste-nettet.dk/fo...92/403992/

0
0
Svar på denne tråd

jeg har min
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 22:49

lækre lammeskindssadel...

gider ikke have en pisse lækker sadel til en hest jeg ikke aner om den kan passe den om et år no way...

<3-hilsen diana venbjerg

<3Lukas & Trille<3

0
0
Svar på denne tråd

Arbejde...
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 23:54

arbejde og atter arbejde - og efter at have betalt topskat, bruttoskat osv oveni i de daglige udgifter - så - vupti - en dag er der til en hest og en til og... ;-)

Hilsen May-Britt.

0
0
Svar på denne tråd

Prisen
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 10:23
Man skal vel regne med, at ligge min. 10.000 oven i til udstyr, ved køb af en ny hest.

OLDENBORG KAN OG VIL(tror jeg)
Og nu med pintmoor-stutteri.
Det der er perfekt for dig, er ikke nødvendigvis rigtigt for andre.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg...
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 13:59

..fik min hoppe af min morfar :-)

Mine forældre har så valgt at holde alle udgifter, indtil jeg er færdiguddannet

Jeg er ked af at læse, at du har mistet din hest :-(

0
0
Svar på denne tråd

Friværdi
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 14:14

Lukas er købt for noget af friværdien i lejligheden.

Louise

- med George Kanin og Lukas Hest

0
0
Svar på denne tråd

Sørgeligt med din hest..
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 14:25

..det er jeg ked af at høre.

Mistede selv en i november sidste år, han fik slem kolik.

Jeg har haft 4 heste, 2 af dem har jeg stadig, og de har stået mig i, hold fast, sølle 14.000 kr. Altså ren indkøb.

Mine ponier tæller ikke med, det var jo forældrekøb.

Men altså;

Narbi, død og borte 6000 kr.

Traver, 12 år da jeg købte hende. Min første hest.

Isa, 5 år.

Traver.

Fik hende da hun var 1 1/2 år, det var min daværende mester der avlede travere som hobby. Han døede, jeg fik hesten foræret!

Mickey, død og borte .

Traver, havde ham i 2 år, som selvskab til Isa. Han fik kolik og måtte aflives. Han blev 13. 3000 kr

Pablo.

Traver, 18 år gammel.

Grunden til at han er hos mig er en længere historie, men nu er han er, og her bliver han!

5000 kr, inkl en masse udstyr.

Kunne sagtens købe mig en "ordentlig" hest, men jeg er rigtig glad for mine, og jeg er ikke til konkurrence, mine er fine til mit behov, hvorfor så bruge en formue?

Drømmer dog om en smuk araber, eller en lækker tinker, men de vil nok lidt mere end jeg vil, så derfor er "gamle" travere perfekte til mig.

Heste der nyder ture i skoven, heste der fortjener et godt otium efter en karriere som konkurrencedyr.

Selv om mine heste har været "billige" så fejler de intet.

De er blot for gamle til konkurrence, eller i Isa´s tilfælde bare grundet særlige omstændigheder.

;-)

Stina

0
0
Svar på denne tråd

Råd til hest:
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 20:13

Jeg var så heldig at min hest ikke kostede det vilde beløb i forhold til det "normale" prisniveau på sådan én hest - grunden til dette var at sælger hverken havde råd eller tid til Odessa og derfor "bare" ville have at hun blev solgt til én der ville tage sig godt af hende og passe på hende.

Jeg betalte ét beløb til at starte med og derefter afdragede jeg med et mindre beløb hver måned (ca. 1.000-2.000, lidt med forskel), og efter ikke så lang tid var hesten betalt (samt sadler, trenser, dækkener og alt andet udstyr jeg fik med i købet).

Det første (og største) beløb jeg betalte, kom fra min opsparing (delvis børneopsparing).

Hilsen Louise & Odessa.
-
Et team, der vil noget!

Hjemmeside om Odessa - tryk her!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider