Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

FOlk taler dårligt til hinanden
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 09:39

Jeg synes folk skriver dårligt til hinanden. I mit sidste indlæg skrev rigtig mange folk nogle ret dårlige ting til mig.. Og det er altså ikk rart..

Vil i ikk nok være med til at gøre heste-nettet et godt sted for alle? Og hvis i ikk har noget godt, så lad vær med at svar,..

Synes virkelig ikk det er sjov at folk skriver dårligt om mig..

Hilsen Waylon.

0
0
Svar på denne tråd

underligt
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 09:49

der ikk nogen der har skrevet dårligt om mig, (som jeg kan huske)

men hvis du er lidt nedtrygt så gå ind på indlæget [de lækre fyre]

tror nok den hedder det kan ikk huske det,

EJ hvor pinligt, det mig som har lavet tråden og jeg ikk sikker på hvad den hedder,

pinligt

men du velkommen derinde og jeg skriver ikk dårligt om dig

0
0
Svar på denne tråd

enig!!
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 10:25

Hej Waylon,

Jeg er helt enig med dig. Der er nogle, og tit de samme, der kun skriver for enten at såre andre, gøre dem til grin eller provokere og det er meget dårligt for den åbne dialog her.

Jeg skrev et indlæg til dig på din tidligere tråd, men det druknede nok i dumme kommentarer fra alle mulige og jeg vil igen sige skriv lidt om dig selv og hvilke egenskaber du ønsker at en hest skal have, så kan vi måske hjælpe dig. Du kan fx. også svare på følgende:

din alder, højde, erfaring med heste, interesse i spring, dressur eller skovture, har du mulighed for at få undervisning, hvilken prisklasse osv.

Vh,

Anne

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 11:49
Jeg er 9 år er 1,40 høj, redet siden jeg var 6, kan godt lide spring og skovture, min forældre har en ride skole så det må nok koste hvad det vil. :)
0
0
Svar på denne tråd

lige en lille ting.
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 12:45

Hej Waylon.

Jeg er sikker på at det ville hjælpe dig meget herinde hvis du oprettede en præsentation. Det er meget svært for "os" at se lige netop hvor gammel du er og hvor du er fra og det gør desværre ofte at folk ikke svare særlig pænt. Jeg har desværre oplevet mere end 1 gang at det ikke var en hesteinteresseret pige der spurgte men en person der kedede sig groft og mente at de da lige skulle more sig emd at skrive et "underligt" indlæg.

Når nu dine forældre har en rideskole kan de vil også hjælpe og åde dig til hvilken hest de ville mene passede til dig. og derved finde den rigtige. Herinde er der jo lige så mange meninger som der er mennesker og det giver jo ikke det rigtige billede til dig. Nogle vil skrive fjordhest, andre dv og helt andre igen noget helt andet. Så jeg syntes du skal få hjælp ved dem der kender dig. og så evt. prøve at gå ind på juniore. Det er unge ryttere derinde måske med bedre svar til dig end os "halvgamle"

Alle kan bedst lide deres race/hest og det er altid meget meget svært at svare på et sådan spørgsmål.

Pura Raza Española
www.staldrohan.dk
Nu også forhandler af Regulator på fyn.
Rc på egeskov marked den. 20/9. læs præs..
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider