Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad laver folk her??
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 10:38

Hej

Jeg har nu gennem et stykke tid været her på HN og læst mange af de indslag der er her og jeg kan se at der er mange gengangere, nu er jeg så begyndt at undre mig over hvordan I får tid til at følge med i alle de indslag der er her Jeg sidder lige nu på mit job, vi har ikke vildt travlt og derfor bruger jeg lidt tid her - hvad laver I andre??

Hilsen Pia

0
0
Svar på denne tråd

En stor del
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 10:42

sidder faktisk på job eller skole og skriver herinde.

Men i er desværre en ligeså stor del, som er hjemmegående eller arbejder fx aften/nat.

Jeg selv er langtids sygemeldt.

Havde jeg ikke haft HN, var jeg gået død for længst af kedsomhed!

Mvh. Tine

Så er der nyt i ridemærke tråden!!! Kig nederst i den.

Vil du have ridemærke 1, 2 samt klar parat start i distr. 1,2 eller 3. Se her: www.heste-nettet.dk/fo...92/403992/

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 10:42
Jeg sidder også på arbejdet lige nu og har ikke så travlt - så jeg skulle lige ind og kigge, om der var nogen, som havde skrevet noget sjovt eller interessant. Simpelthen for underholdningens skyld!!!

***** Snepony *****

Hvis alt kommer imod dig,

kører du i den forkerte vejbane.

0
0
Svar på denne tråd

Arbejder
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 10:44

Nogle dage bruger jeg mange timer ved PC'eren, og så er det dejligt, at have HN åbnet samtidig.

Hvis jeg f.eks. sidder en hel dag og bogfører eller skriver fakturaer, er det skønt at tage et lille frikvarter her på HN.

Jeg er min egen chef, så der er ikke nogen, der kan skælde ud over min HN-tid!

Jeg er en skide irriterende ponyrytterforældre med en fortid som rytter!

Elsker at prale med mine dygtige børn, - her på HN med datteren, der rider!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg læser
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 10:56

på universitetet til daglig og tilrettelægger selv min studietid - derfor kan jeg godt være på HN om formiddagen for eksempel og så arbejde eftermiddag/aften Jeg kan også finde på at bruge det som frikvarter, som Karolinemor skriver - hvis jeg sidder fast i et eller andet, så kan det godt hjælpe med 10 min. hest midt i det hele

Mange hilsner fra Sine (med hafferne Havanna & Aslan)
Shit happens!
... I just try not to step in it :)
Learning seriously affects your brain -aau.dk
Sadel købes
www.heste-nettet.dk/ma...y=desc&e=0
0
0
Svar på denne tråd

Jeg er på barsel
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 11:05

Og har været det lidt over et år.

Jeg skal have barn nummer 2 om et par uger - så - jeg har altså barsel det næste års tid også

Men, da jeg gik på arbejde, var jeg også dagligt på HN, for, jeg havde så lidt at lave der, at det var overstået på et par timer, og så skulle jeg jo have dagen til at gå

Christel
(Selvtillid er bare "topdollar" - meeeen, selvkritik er altså mindst ligeså fedt!)

Smed til beskæring af to mini shettere søges ASAP! I Holmegaard/Næstved området.

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 11:06

Jeg arbejder på kontor, så har mulighed for at tjekke HN imens jeg jobber... :)

Golf II 1,8 fra 1989 sælges.
Pris 21.000 kr. eller realistisk bud.
Kører godt. Starter hver gang. Benzin. 3 dørs.
Se annonce på markedspladsen el. mail for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

Tjah...
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 11:07

Jeg er sikkerhedsvagt, så jeg bruger også noget tid på HN, når der ikke er så meget at lave, men der er da utrolig mange indlæg, jeg ikke læser..

Mennesket falder af og til over sandheden, men for det meste rejser det sig bare op og går videre.

Høflighed er IKKE et tegn på svaghed!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er jo
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 11:09

statsansat, så jeg har masser af tid!!!

Annette

Mit navn staves med 2 n'er, 2'ter og 2'eer!

0
0
Svar på denne tråd

Hvad laver jeg
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 11:12
Jeg arbejder på kontor med computeren foran mig hele tiden så jeg lige kan gå ind og se om der sker noget spændende!
0
0
Svar på denne tråd

Arbejder hjemme
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 11:13

Vi driver selv virksomhed... manden er brolægger og jeg er hjemme på kontoret. Ofte har jeg HN åben, så jeg lige kan se om der sker noget interessant - det gør der jo ofte!

På den måde er jeg jo også min egen chef, men omvendt er det jo også kun mig selv jeg kan takke for at blive bagefter, når HN bliver FOR interessant..

Tina.

Shetlænderavl og -kørsel

Det bliver man aldrig for gammel til.

0
0
Svar på denne tråd

Sygemeldt
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 11:31
Er sygemeld lige pt. Men på mandag er det slut, så starter jeg på studie, mmmeeenn der bliver nok lidt tid til HN om aftenen, nu hvor jeg er blevet afhængig IGEN, det bliver man når man har for meget fri tid

Doodie

Et dyr er et dyr
Og det skal man ikke lave om på
0
0
Svar på denne tråd

Fri...
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 11:50

Jeg arbejder pt. kun to-tre dage om ugen, og det er kun et par timer om dagen. Derfor har jeg massere af tid som jeg skal få til at gå med et eller andet, og det bliver så HN ;-)

Dog skal jeg fra næste uge af på intensiv HN afvænding, da jeg flytter til den anden ende af landet, for at arbejde i stald og dermed nok ikke har den store tid/lyst til at være på HN efter fyraften(og så ved jeg desuden slet ikke om der er internet i lejligheden, og så giver det jo sig selv ;-) )

Mvh
Cavan
Stifter og formand:AHNA
Hvad man ikke dør af bliver man stærk af
0
0
Svar på denne tråd

Barsel
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 11:52

Jeg går hjemme på barsel frem til februar næste år. Og når freja så sover så lurer jeg lige lidt herinde *S* Det samme om aftenen når hun er kommet i seng.

Linda.

Mor til Freja - født 20/4-06.
Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb.
Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben.
Mangler du et sted til din hest i Skive?? Kom til Team Bilstrup = Paradis for hest og rytter
0
0
Svar på denne tråd

Jobbet og HN
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 12:06

Jeg sidder som mange andre på arbejdet og studerer indimellem lidt på hn harfra.

Jeg sidder på kontor og har derfor hele tiden adgang til min pc.

Jeg bruger det som et slags break, hvis jeg sidder med noget, der driller eller på anden måde sidder med noget, hvor jeg trænger til et kort break, for at få hjernen på andre tanker. Internettet/HN kan være en god måde at lave et break, til at komme videre med noget arbejde.

Mvh Vicky

Den eneste virkelige død er den du dør hver dag, ved at du ikke lever...
Michael Strunge

Takket være biblen
har vi lært at
stille spørgsmålene,
men svarene findes

i Peter Plys
0
0
Svar på denne tråd

ggg
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 12:14
Jeg går på barsel, min søn er 5 mdr og skal nok være hjemme i et par mdr. endnu-tror også jeg er ved at være afhængig...min kæreste forstår heller ikke jeg kan bruge så meget tid på hestenettet

Halvpart søges til dejlig vallak
0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger det
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 12:15

i stedet for tv. så jeg er mest på om aftenen og om formiddagen inden jeg møder på job.

Der er mange indlæg jeg ikke læser. Men bruger en del tid på røgt og pleje. Bruger hn til at blive klogere på fodring og hestehold. og bruger det også til at snakke heste da jeg har mine stående hjemme og ikke får "rytter" kontakten og de gode idder fra andre i stalden.

Pura Raza Española
www.staldrohan.dk
Nu også forhandler af Regulator på fyn.
0
0
Svar på denne tråd

Idag er
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 12:29

da også helt slem på mit job Nu har jeg brugt et par timer on and off her inde, for ellers ville jeg kede min mås i laser

Men som flere af jer nævner, har der også hos mig plantet sig en lille afhængighed - så jeg tjekker også HN oftere nu end jeg gjorde før.

Hilsen Pia

Drømme hesten er den du falder for og ikke nødvendigvis en bestemt race:)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider