Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

skolestart mandag -allerede lektier for!
Forfatter: 
Dato:  25-08-2006 08:52

puh! Så fandt jeg lige ud af at jeg skal have læst 2 kapitler biokemi til jeg starter i skole på mandag! De er ikke kede af det!!

Det bliver hårdt at vende tilbage til studiet med et forbud om heste efter en sommerferie på 2 mdr fyldt med hest!

Kryds fingre for at jeg ikke bryder sammen!

***Gry***

Petri dressurstøvler sælges! Se link:

www.heste-nettet.dk/ma...y=desc&e=0

0
0
Svar på denne tråd

sådan er
Forfatter: 
Dato:  25-08-2006 08:53

det jo at studere...og man kan risikere at skulle til eksamen lille juleaften og 3. juledag... Been there done that.

Mvh. Tine

Så er der nyt i ridemærke tråden!!! Kig nederst i den.

Vil du have ridemærke 1, 2 samt klar parat start i distr. 1,2 eller 3. Se her: www.heste-nettet.dk/fo...92/403992/

0
0
Svar på denne tråd

hehe :-)
Forfatter: 
Dato:  25-08-2006 08:56
ja jeg ved det! Er glad for mit studie, men glæder mig nu til at jeg kan sige "been there done that"

***Gry***

Petri dressurstøvler sælges! Se link:

www.heste-nettet.dk/ma...y=desc&e=0

0
0
Svar på denne tråd

Gry...
Forfatter: 
Dato:  25-08-2006 09:01

jeg droppede ud

Men forventer at starte igen til februar...så er er 3½ års "åh gud, så meget der skal læses" "hvorfor ligger 3 eksamner op af hinanden også lige i juleferien" osv osv...

Mvh. Tine

Så er der nyt i ridemærke tråden!!! Kig nederst i den.

Vil du have ridemærke 1, 2 samt klar parat start i distr. 1,2 eller 3. Se her: www.heste-nettet.dk/fo...92/403992/

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  25-08-2006 10:21

Gry; hvad læser du?? lyder som om du er på landbohøjskolen...

jeg har skam også 4 kapitler for til på mandag... så jeg må suse ind og købe bøger her til formiddag...

Trine Bach
Stud. Agro - husdyrvidenskab på KVL
Jeg søger parthest ved Kongelunden - se annoncen:
www.heste-nettet.dk/ma...ileid=7681
0
0
Svar på denne tråd

JE...
Forfatter: 
Dato:  25-08-2006 16:03

Jeg starter først tirsdag, og der ligger vi lige ud med en studie tur, men vi har en del fra sidste år som vi skal fortsætte på, så jeg er også så småt gået igang emd at læse lidt.

0
0
Svar på denne tråd

Startede
Forfatter: 
Dato:  25-08-2006 21:13

For 1½ uge siden og jeg har dynger af lektier Og stakkels mig der ikke har gået i skole i tjaaa mange mange år, skal læse Kemi og lave engelsk og dansk stil, jow jow - Men jeg overlever vel nok det ene år

Hilsner
Lisab

Nu husejer fra 1 December :)
0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  26-08-2006 08:57
Jeg har fået fire Kapitler psykologi der skal læses for til på næste fredag ;) Skal lige have bogen bestilt ;)

Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er en hest der elsker gulerødder

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider