Nu har der efterhånden været en del herinde der har spurgt til om nogle HN'er er med i bonde søger brud...
Jeg har fået lov til kort at fortælle min venindes historie.
Det er kun mig og hendes søster der ved at hun sendte et brev...
Hun blev nemlig valgt af Erik som en af de 6 han skulle vælge ud i første omgang
...
Kanal 4 ringede og meddelte hende dette, samt at de skulle mødes alle sammen (landmændene + de piger/kvinder de havde udvalgt) til et halbal på en kro et sted i landet.
Det sagde min veninde ok til, selvom det med at være på tv SLET ikke er noget for hende... Hun er såmænd ikke genert, men nok lidt for privat til sådan noget. Men hun var jo blevet lidt vild med den her kære landmand... Og tro mig, hun bli'r ALDRIG forelsket! I hendes omgangskreds undres vi gang på gang over at sådan en smuk, sød og naturlig pige stadig kan være single
... Men hun vil jo ikke ha' "hvem som helst"...
Men så kom denne her kontrakt ind ad døren, med en masse datoer på forskellige dates, og bl.a skulle de valgte piger skiftes til at bo hos landmændene. Desværre lød det lidt for "kødmarkedsagtigt" for min veninde, og hun valgte at melde fra og ikke underskrive kontrakten
...
At hun så har fortrudt FOR VILDT, især nu hvor den pågældende landmand har været på skærmen igen i nye afsnit, og at hun er sikekr på at han stadig er "den rette", tjah... det er jo bare ærgerligt. For mon ikke der har været en sød pige blandt de andre "udvalgte"?!
(Så hvis nogen kender ham, og ved mere end jeg,- om han har fundet en sød pige til at dele tilværelsen, også efter udsendelserne er afsluttet, eller ej... Hvis "ej" så kender jeg en der er interesseret
)
Saxo