Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

bonde søger brud
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 15:03
ja nu ruller programmet jo snart over skærmen, og så kom jeg i tanke om, om der var nogle herinde fra der deltager i programmet?? Kan i hvert fald huske der var en masse der overvejede at skrive til drengene??

kom frem så vi kan heppe på jer
0
0
Svar på denne tråd

Her er den gamle tråd ...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 15:06

... og nu bliver man da nødt til at se, om der er HNænder med

www.heste-nettet.dk/fo...2/1053842/

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 15:39

jeg kan godt huske tråden :)

hvornår er det, at det ruller over skærmen ? og var det ikke tvdanmark...noget i den stil ?

Mvh Heidi ~{leder nu efter part i kolding fra 01/09/06...se annoncen her }~

0
0
Svar på denne tråd

kanal 4
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 15:46

det var kanal 4...

0
0
Svar på denne tråd

det starter
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 16:09
på onsdag... på kanal4
0
0
Svar på denne tråd

genudsendelse
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 17:33

Men de starter vidst med genudsendelse/r

Det er sgu altid så skuffende når der er noget man bare har VENTET på at skulle se, sat næsen op efter det, og så finde ud af at man må vente lidt endnu.

Venligst Lone

0
0
Svar på denne tråd

jeg sad også
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 17:41

og tænkte på om der var kommet nogle hn'er med?

Mvh. Tine

Så er der nyt i ridemærke tråden!!! Kig nederst i den.

Vil du have ridemærke 1, 2 samt klar parat start i distr. 1,2 eller 3. Se her: www.heste-nettet.dk/fo...92/403992/

0
0
Svar på denne tråd

Øvøvøvøv
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 17:58
Øv, onsdag er jeg i Sverige. Ville så gerne se det!! Hehe

Hilsen Karinaen

Mangler du en hest, så tag et kig på min præsentation...

0
0
Svar på denne tråd

Hehe...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 19:59

Jeg skrev faktisk og beklagede mig til TvDK sidst det var der... Jeg syntes det var for dårligt at der ingen sjællandske bønder var. Jeg kunne sagtens have fundet på at skrive, men vil altså ikke date en der bor i Jylland... Tænk hvis det var noget, så stod man pludselig med lidt af et problem...

Jeg har dog aldrig fået svar fra dem.. Rimelig dårligt alligevel... *GG*

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 20:47

Det kan være at dem der måske er blevet valgt herinde, der ikke må udtale sig før efter programmerne er blevet sendt??

Men håber snart man hører noget respons herinde fra..

I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr :-)

Jeg elsker ikke folk, fordi de er smukke" Jeg synes de er smukke, fordi jeg elsker dem!
0
0
Svar på denne tråd

Bonde søger brud..
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 12:50

Nu har der efterhånden været en del herinde der har spurgt til om nogle HN'er er med i bonde søger brud...

Jeg har fået lov til kort at fortælle min venindes historie.

Det er kun mig og hendes søster der ved at hun sendte et brev...

Hun blev nemlig valgt af Erik som en af de 6 han skulle vælge ud i første omgang ...

Kanal 4 ringede og meddelte hende dette, samt at de skulle mødes alle sammen (landmændene + de piger/kvinder de havde udvalgt) til et halbal på en kro et sted i landet.

Det sagde min veninde ok til, selvom det med at være på tv SLET ikke er noget for hende... Hun er såmænd ikke genert, men nok lidt for privat til sådan noget. Men hun var jo blevet lidt vild med den her kære landmand... Og tro mig, hun bli'r ALDRIG forelsket! I hendes omgangskreds undres vi gang på gang over at sådan en smuk, sød og naturlig pige stadig kan være single ... Men hun vil jo ikke ha' "hvem som helst"...

Men så kom denne her kontrakt ind ad døren, med en masse datoer på forskellige dates, og bl.a skulle de valgte piger skiftes til at bo hos landmændene. Desværre lød det lidt for "kødmarkedsagtigt" for min veninde, og hun valgte at melde fra og ikke underskrive kontrakten ...

At hun så har fortrudt FOR VILDT, især nu hvor den pågældende landmand har været på skærmen igen i nye afsnit, og at hun er sikekr på at han stadig er "den rette", tjah... det er jo bare ærgerligt. For mon ikke der har været en sød pige blandt de andre "udvalgte"?!

(Så hvis nogen kender ham, og ved mere end jeg,- om han har fundet en sød pige til at dele tilværelsen, også efter udsendelserne er afsluttet, eller ej... Hvis "ej" så kender jeg en der er interesseret )

Saxo
0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 18:30

Så gik det jo i luften igår..

Det kom jo ikke som nogen overraskelse... Ham den unge fik mest post!!!

Ellers var det rigtig godt med ham der først var på date Han var da bare super sød og hans grin

Ja det er da underligt de ikke har kunne støve nogle landmænd op på sjælland?

I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr :-)

Jeg elsker ikke folk, fordi de er smukke" Jeg synes de er smukke, fordi jeg elsker dem!
0
0
Svar på denne tråd

hvem gik videre?
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 22:03

Jeg kan desværre ikke selv se programmet (har ikke den kanal) men hvem af fyrene gik egentlig videre

Hilsen Linda :-)

MIN HJEMMESIDE

Annika R.I.P
Elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 22:12
Kan ikke lige alle navnene, men arne, ham der samlede teskeer, og ham med lego togene fik ikke nok breve. Det var lige dem jeg kan huske.

men arne ringede til en af de piger der havde skrevet, og de var på date, de passede nu godt sammen.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider