|
|
| Pernille boller |
|
|
Min datter var til voice-koncert i Tivoli i går, og kom "desværre" for sent til det tog, der har forbindelse til den sidste bus hjem til mor. Så hun måtte sove hos mig i stedet. For at nå hjem efter bøgerne og nå i skole, måtte hun så op kl 5.30 og tage toget kl 6.06. Man kan jo ikke spise morgenmad så tidligt, så hun fik besked på at smøre to boller og tage en brik juice med, så der kunne spises morgenmad i toget. Men for ikke at hun skulle glemme bollerne, så skrev jeg en seddel på indersiden af døren: Pernille boller Det kan nok være hun vågnede (Hun er lige konfirmeret, så... Men hvad ved jeg...) Leif
---------------------- Nu med billeder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad er... |
|
|
Meningen med indlægget? :S
Team Icelandic Dressage - vi changerer gerne! // Gør livet til en fest - Rid Islandsk hest\\ R.I.P Toffi, min elskede kat Strakur, Móska og jeg, udgør det bedste team:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| indlægget |
| Forfatter:  |
C-harlotte |
| Dato:  |
21-08-2006 09:40 |
|
Det forstår jeg heller ikke, det er da egentlig et underligt indlæg at lave.
I know there's something in the wake of your smile I get a notion from the look in your eyes yea Your little piece of heaven turns too dark Listen to your heart there's nothing else you can do
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheh haha |
Gonzalez |
21-08-2006 09:40 |
|
pernille h: tror nok meningen med det er at det faktisk er ret morsomt  jeg sad i hvert faldet og smilte lidt hehe det lidt sjovt, kunne se hvis han havde sat det på ydersiden af døren, og nogle andre havde set det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Stine Bjerregård |
21-08-2006 09:42 |
|
Jeg kan faktisk også godt se det sjove i det... tror nu også jeg ville kigge lidt skævt hvis jeg fandt sådan en seddel.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg trak da |
|
|
også på smilebåndet... Det er da lige sådan noget der kan vække en ung teenager... At der hænger en seddel hvorpå der står at hun boller... Det har da sikkert sat gang i morgenhumøret derhjemme...
Zamangah Palomino hoppeføl sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| indlægget |
C-harlotte |
21-08-2006 09:47 |
|
Det tror jeg faktisk ikke det har gjort. Jeg er selv 14 år, og kan overhovedet ikke se noget sjovt i det.
I know there's something in the wake of your smile I get a notion from the look in your eyes yea Your little piece of heaven turns too dark Listen to your heart there's nothing else you can do
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er da lidt sjovt.. |
|
|
Tror nu øjene havde været større hvis det var pernille der havde skrevet sedlen og det var farmand der opdagende den.. 
Pura Raza Española www.staldrohan.dk Nu også forhandler af Regulator på fyn. Jeg kommer til ringe/kværdrup med foder tirsdag den 29/8. Skal du have RC med???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haha... |
Linda & Shetterne |
21-08-2006 09:58 |
|
synes nu også den var morsom 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg hører |
|
|
... tit om min kærestes "fnise-tøser" (han er spejderleder for en gruppe pigeri alderen 12-16), og med hans historier in mente (plus selvfølgelig egne erindringer fra da jeg selv var i den alder), så kan jeg faktisk godt se, hvordan sådan en seddel kan få en teenage-pige bragt ud på fnise-sporet. Men huskede hun bollerne?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha... |
|
|
Det var da godt, at farmand ikke hængte sedlen på yderdøren, så alle og enhver kunne se, hvad datteren "havde gang i"... 
Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder Ejer af 1 "tragedie" - øh, trakehner og 2 lettere erotisk buttede ponyer. Datteren ejer DV'eren Fan Gogh/"Gogge"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| FrøLrå? |
|
|
Haha.  Der er faktisk en familie her i mit kvarter der hedder Boller til efternavn.  Prøv at tænk på når drengene flytter hjemmefra, finder en pige og så flytter sammen med hende.  Der vil så stå på døren: "Morten Boller Ulla Nielsen"  Så er man da advaret 
- Sasma Med Kira der kan alt - Hun har bare ikke lært det endnu Hest søges til udlån - skriv for mere info ~ Arto Hp ~
T. Cruise klubben Vickie, Few & Sasma (han er fuldt udbooket! )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sasma! |
HeidiZ |
21-08-2006 15:07 |
|
Tak for det grin. Og så har man bare, at være glad for sit efternavn 
-HeidiZ *** "Bare vi står sammen, een for alle og alle hver for sig"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Man kan også bo i BOLLER ... |
Lisbeth Sejberg |
21-08-2006 15:12 |
|
... det ligger i nærheden af Horsens  Mvh. Lisbeth PS. Tænk at være bagersvend, hedde Boller til efternavn og bo i Boller 
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahaha griner |
Gonzalez |
21-08-2006 15:27 |
|
Sasma der fik du godt nok mig til at grine... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hihihi... |
|
|
Jah, og der er faktisk også en rideskole i Boller (nær Horsens) .. Har nemlig selv redet der.. (OG for at det ikke skal være løgn, er der både en ny og en gammel Boller .. Her siger vi nemlig ikke "rideskole" til sidst .. Såeh.. )
Mange knus fra *-SIMONE-*
Enggårdens Runa aka. Dulle = Min nye stjerne! Fotografering tilbydes i Horsens-området! Kontakt mig for yderligere oplysninger.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fgjghjhgj |
Mig selv |
22-08-2006 12:43 |
|
Jeg kan godt se det sjpve i det.. Hehe.. Hvis det hænger på døren ell noget.. Ville da lige tænke: Øh, jeg boller da ik li nu, og ved a jeg gør sårn noget.. Så jeg kan godt se det sjove i det !! HAHa
En rigtig rytter, er en springrytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe... |
|
|
jeg er da også 14, og kan sagtens se det sjove i begge historierne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skæg historie |
|
|
og godt den hang indvendigt! Vores bager har et slogan: vi bager kager om dagen og boller om natten...jeg griner hver gang jeg ser det skilt!
Mvh. Tine Så er der nyt i ridemærke tråden!!! Kig nederst i den.
Vil du have ridemærke 1, 2 samt klar parat start i distr. 1,2 eller 3. Se her: www.heste-nettet.dk/fo...92/403992/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sød historie |
|
|
Det med at hun vågnede er måske fordi hun tænkte, ups de har opdaget det. Håber hun huskede bollerne.
Jeg vil elskes for den jeg er, ikke den moden foreskriver jeg skal forestille, at være.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Griner... |
|
|
Sørme godt jeg ikke hedder boller - Jeg bør jo ligesom i Øm Der giver bare et billede af ømme boller, eller Boller Øm  Conni
Conni & Tinker Kel Lækkert hus ved esklusivt ridecenter tæt på Roskilde sælges Se annoncen på EDC sagsnummer: 40210372 OBS: så er der kommet billeder af huset på EDC
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lige et sjovt efternavn til: |
|
|
^ Laage!  Mortens storebror og ham der Laage er bedste venner. Og kan jeg sige andet end at det lyder skægt når de mødes?!  "HEY BOLLER!" "Hva så Laage?"  (Laage udtales ligesom låge ;P)
- Sasma Med Kira der kan alt - Hun har bare ikke lært det endnu Hest søges til udlån - skriv for mere info ~ Arto Hp ~
T. Cruise klubben Vickie, Few & Sasma (han er fuldt udbooket! )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|