Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Foldmulighed???
Forfatter: 
Dato:  15-08-2006 23:02

Hmm jeg fik idag en sætning i hovedet som jeg stadig tænker en del over.

Det startede med at jeg sidder ude på arbejde og små pylre over der er langt fra Aars til Aalborg hver dag især når det @!#$ regner sådan..

Så begynder den store diskution om foldmuligheder.

Jeg syntes det er synd for de heste som er max ude 1-2 timer dagligt, altså på fold.. Men ok det er nok bare mig..

Men men så siger en af mine kollegaer dette:

"En hest skal motioneres under ridning ikke på fold, så de behøver slet ikke at komme på fold"

Så kom jeg til at tænke om det bare er mig der syntes det er mest naturligt at have hestene ude eller hva???

For jeg har det bare sådan ja self. skal de da rides også osv. Meeen de skal da også ud og nyde luften under maven på en dejlig græs mark.

Men kære Hnér kom med jeres mening er det mig der er underlig eller hva. Og hva mening har i om fold mulighederne???

Lige en bette rask debat om det

0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  15-08-2006 23:05

Her hos os er hestene ude på fold året rundt. Om vinteren kommer de selvfølgelig på stald om natten, men om sommeren er de på døgnfold.

Ville ikke have hestene hjemme, hvis jeg ikke havde mulighed for fold hver dag.

Rønnebjerggård.....

0
0
Svar på denne tråd

Vores er også ude...
Forfatter: 
Dato:  15-08-2006 23:12
- MANGE timer HVER dag. Heste skal også kunne bevæge sig frit - og ikke kun under rytter. Det er deres natur at gå 50-60 kilometer dagligt bare for at finde føde. Det giver dem muskler, balance, gode stærke ben og lemmer, styrker immunforsvaret og giver en masse andre fordele, at de er på fold mange timer hver dag.

Rid jagt og distance - du og din hest vil elske det...

Tjek hjemmesiden: www.fynsrideforening.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hmm nej
Forfatter: 
Dato:  15-08-2006 23:13

Det er nemlig også derfor jeg har dem hjemme.. Og grunden til jeg ikke flytter min hoppe på rideskolen om vinteren er fordi der kommer de ikke så meget ud som hjemme.

Men det var bare det at hun syntes at de ikke behøvede at komme på fold overhovedet når de nu blev redet og syntes at det er motion nok når de lige blir redet...

Det var jo det jeg syntes var en noget underlig holdning at have...

0
0
Svar på denne tråd

forhåbentlig
Forfatter: 
Dato:  15-08-2006 23:16

har din kollega ikke hest... for stakkels dyr siger jeg så...

Jeg ville ikke acceptere mindre end 6-8 timers fold (selvfølgelig kan vejret være så slemt en enkelt sag at det bliver mindre) jeg forstår simpelthen ikke dem der byder deres hest ingen fold eller ½-1 times fold.. men der er jo mange af dem, for sådan er forholdende jo på de fleste store steder nær København..

Hilsen Signe :-)

Min hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Næh lad den dog stå inde
Forfatter: 
Dato:  15-08-2006 23:29

Det må jo være folk der ikke ved bedre, tsk tsk, jeg læste også et hesteblad for nylig hvor en rytter havde købt en hest af XX og udtalte at den ikke kom på fold " fordi det var den ikke vant til der hvor den kom fra" gud fader bevares hvor er folk dog egoistiske De samme mennnesker kan IKKE forstå den er adfærdsvanskelig, eller konstant er stivbenet og øm, uvillig under rytter og tér sig totalt "åndsvagt"

Venlig hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd

Før havde jeg
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 00:08

hest på Ama´r, hvor der var foldtider og des ligende, Det er vi heldigvis sluppet for herovre i det jyske.

Nu går de i løsdrift og har ikke de problemer. Mine heste stortrives, jeg har aldrig set dem mere lykkelige.

Selvfølgelig skal en hest på fold HVER DAG, ligemeget om den bliver redet hverdag. Det er en hestens tarv, der er snak om.

Mvh. Lotte.

Stald Topaze - Avl af plettede

kat. 1 ponyer og heste.

FORZA BRØNDBY.

Lauge´s Evita til salg.

0
0
Svar på denne tråd

foldtid
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 00:10

Hvad med de heste der ikke gider stå på fold om vinteren i sne og kulde..??

Hverken for at snakke med andre heste, spise hø eller halm..

Skal de bare på fold alligevel så de kan stå ved ledet og vrinske hele dagen indtil de kommer ind..?

Sådan en har jeg haft - så nej han kom ikke på fold flere timer hver dag om vinteren...

M.V.H. Riderlykke

Se min hjemmeside HER

Boks i Odense søges snarest muligt

...bag skyerne er himlen altid blå...

0
0
Svar på denne tråd

Fold...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 00:30

Meget mærkelig holdning at have...

Der hvor min hyp er opstaldet kommer hestene ud på fold mange timer hver dag - hvad enten de er elevheste eller konkurrenceheste på S-niveau... Synes alt andet strider i mod deres natur.

Mette

Sankt-Hans
Elmevangs Maine

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 00:30

Jaeh jeg syntes heller ikke det er det helt optimale med 1-2 timers fold, især ikke med disse fold-køer der kan opstå. Lavede en ligende tråd får en lille uges tid siden, der var der en der skrev at der kunne være op til et ½ års ventetid på en københavnsk rideskole for at få sin hest på fold...det jo helt sindssygt.

Men på den anden side kan jeg godt forstå en københavner, hvorfor skulle de ikke have lov til at have hest ? Det kan hurtigt løbe op i benzin/transport at skulle placere hesten langt udenfor byen, for den får foldmuligheden. Hvis man så er begrænset af hvad man har af tid, så er det jo også tiden med hesten der ryger.

Jeg ville personligt selv have det skidt med at min hests foldtid var afhængig af mig, fx. at hesten skal overvåges af ejer. Fint hesten må gå 2 timer på fold, hvad så hvis jeg den dag ikke har tiden. Jamen så er det jo hestens fold tid der nok først bliver beskåret...det ville jeg nok få dårlig samvittighed over.

Jeg syntes det er fint nok at nogle heste ikke vil på fold om vinteren eller den hader regn og torden. Syntes heller ikke man skal tvinge sin hest på fold...ejeren må jo forhåbentligt vide bedst.

Men syntes det er en lodret løgn at heste ikke skal på fold, og syntes at det virker som en dårlig undskyld. Det lyder bedre at sige;

min hest har ikke BEHOV for at gå på fold.

end at sige;

Jaeh...jeg giver 3000 om måneden i opstaldning, men hesten kan ikke komme på fold...

Mvh Heidi ~{leder nu efter part i kolding fra 01/09/06...se annoncen her }~

0
0
Svar på denne tråd

Tjahh ...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 01:17

Jeg bor i København (bagsværd) men vælger at mine hestes velfærd kommer før min bekvemmelighed.. derfor står de ikke på den lokale rideskole, for der er ingen folde... hvis man ikke kan byde sin hest ordentlige forhold bør man ikke have hest... det er ikke en undskyldning at man bor i byen... det er jo ikke en menneskeret at have hest..

Jeg tror ikke der findes ret mange heste der ikke kan lide at være på fold (det er jo deres natur) nogle kræver tilvænning eller specielle forhold (ang. aktivering eller flok) men næsten alle heste nyder eller kan komme til at nyde at gå på fold... tit er det bare os mennesker der mener.. "nej, den må da også fryde der ude, den vil nok hellere ind"..

Hilsen Signe :-)

Min hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

foldmuligheder
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 06:47

Ja Anton er en af de stakkels heste der ikke er på fold hele dagen. Vi står på rideskole og her er der begrænsning på. 1 time pr. hest. Er de to på fold samtidig, må de være ude i 2 timer. Anton er altid på fold med en kammerat. Og vi ( ejere) snyder med timerne, hvor vi kan. Nogle gange er de ude 3-4 timer andre gange ude både morgen og aften, når vi er færdige med at ride. Samtidig skal vi blive på stedet og holde øje, selv om der er personale til stede hele tiden. Når det regner, er de vist de eneste, der er vandtætte og kan komme ud, så da kan de være ude hele dagen.

Nu er dog sådan at vi flytter ham d. 1/9, da Maja skal ud og arbejde og på på et lille privat stutteri. Der er masser af fold og så er det bare ud, så meget han lyster.

Vi har haft denne fold diskution herinde masser af gange, og man bliver nødt til at indse, at folk har forskellige muligheder. Det er ikke alle, der bare kan flytte deres hest et andet sted hen, fordi den ikke kan gå ude hele dagen. Man må så få det bedste ud af det man har. Det er trods alt bedre at få 2-4 timer på fold end ingen.

Bimsemor

Mor til Maja og sponsor til Abstrakt Firfod

Besøg vores hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/mabepe

Nu med sommerhusudlej. hvor du kan ta hesten med

0
0
Svar på denne tråd

bimsemor
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 07:36

det er så sandt det er sagt, jeg syntes at disse folde debater som der er herinde jævnligt, er frytlige i kan da roligt regne med at dem der ikke har samme muligheder ikke skriver her (kun bimsemor )

så inden i fordømmer så tænk en gang ekstre.

Marianne

0
0
Svar på denne tråd

Folk holder
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 08:49

hest på den måde, de nu selv kan stå inde for, uanset om det er 1 time på fold eller løsdrift.

Hos os er hesten ude så meget som muligt året rundt. INGEN BURHESTE hos os, det kan jeg ikke acceptere. Jeg har sagt nej til pensionærer, der ønskede en boks, og hesten skulle stå inde 24 timer i døgnet, fint nok, men ikke hos mig.

Om hestene skal være lidt eller meget ude, det bliver vi nok aldrig enige om, så det må jo være op til den enkelte hesteejer at afgøre.

Bare min mening.

Hilsen

Mumse

0
0
Svar på denne tråd

Joh det er da
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 09:06

Det hun har, tror faktisk hun har flere heste Syntes det var iorden eller jah hvordan kan man nu sige det.. Men stod hestene et sted de ikke kunne komme ud var det iorden meeen de står ude på noget der hedder Finstrup Gård her ved Aalborg... Og der mener jeg da at der er ok foldmuligheder...

Jeg var bare nær væltet ned af stolen da hun sagde det for jeg syntes da slet ikke det er naturligt for en hest at leve sådan...

Men ok ude hos mig står hestene jo også hjemme og jah de er da ude HELE tiden her om sommeren og jah så om vinteren er de ude fra 06.30 til ca. 21.00. Men det afhænger så af vejret og hestene.. Hvis jeg kan se de krukker og kommer hen til ledet bare jeg er i stalden kommer de da ind hvis det er noget møg vejr.

Men kom da endelig med flere synspunkter.. Syntes det er lidt underligt at der SLET ikke er nogen af sammen mening som hende "Ironi OFF"

0
0
Svar på denne tråd

heste skal på fold dagligt
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 10:02

så de ike kun motioneres under rytter -der må de jo ikke bukke og stejle og te sig

Riderlykke: havde din hest så en stor fold med andre heste og adgang til græs/hø/whap?

Hilsen
Sanne
Sælges: blå ridevinterjakke fra hooks. Virkelig lækker og med alle de kendte træk. Str. L -men MEGET stor i str. (snarere str. xxl) 100 % ok.
150 kr. + porto
0
0
Svar på denne tråd

La Belle...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 10:10

La Belle: Ja han gik aldrig alene - altid med de samme heste.

Græs var der ikke om vinteren men hø/halm ja...

M.V.H. Riderlykke

Se min hjemmeside HER

Boks i Odense søges snarest muligt

...bag skyerne er himlen altid blå...

0
0
Svar på denne tråd

Heste skal på fold
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 10:34

Min klare overbevisning er at heste skal på fold- og helst så meget som muligt!

Vores heste er ude hele døgnet i sommerhalvåret og kun på stald om natten om vinteren. De har skur og græs, og om vinteren har de hø/wrap på foldene- der er ingen, der vil ind heller ikke selv om det regner og sner. De ældre, der kan få problemer med at holde huld, har dækken på, men alt i alt lever hestene deres "frie" liv på foldene! Selvom hestene bliver redet kan det ikke gøre op for hestens fri bevægelse på folden. Vi vil ikke have pensionærer, der vil have deres hest til, at stå inde hele dagen- hos os kræver vi at hestene kan komme ud om dagen.

Det er en hver hests ret, at lev aå naturligt som muligt- mine heste ved i al fald, at det er deres heste- ret, at være på fold så meget som muligt!

Når det så er sagt- og min egen glorie er pudset*gg* Så ved, jeg godt at det ikke er normalt på ridecentre, at hestene kan komme - meget- på fold. Og jeg ved også godt, at hesteejerne er ærglige og bevidste over dette- de fleste har jo dårlig samvittighed overfor deres hest! Så kan man jo diskuterer om folk så skal flytte deres heste til et sted med mere fold tid, men så er der mange andre ting, der kommer i klemme: undervisningen, eller så er man pludselig nød til, at kører til undervisning- hvilke så kræver at folk køber en trailer, mange har fuldpension på rideskoler, da de ikke selv har tid til, at passe hesten - og det kan være svært at finde et privat sted, der har fuldpension osv. Grundene er mange, og jeg mener bestemt, at der er mange ansvarlige hesteejere, der er klar over problemet ...men ikke er i stand til, at gøre det andreledes for hesten. Skylden skulle måske gives viderer til ridecentrene?

Der hvor jeg så ikke mener, at hesteejere er ansvarlige er, når de har konkurrence/dyre heste, der ikke kan "tåle" at komme på fold- det er mangel på godt og ansvarlig hesteejerskab! Her sætter folk, deres hests velfærd på spil, fordi at de kan blive ramt på pengepungen pga. evt. foldskader osv- så har man bare ikke "pengene" til at eje dyre heste, hvis man ikke kan klarer evt. skader og denne frygt kommer før hestens velfærd!

Næææææ, slip hestene fri!!!

Healing af heste/dyr.
Heste-og hundemassage.
Adfærdsvejledning.
Se mere:
Healingafdyr.dk {> {>

Hestebokse udlejes i Hundested, nær Fr.værk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 10:43

Det er vel ikke burhøns vi holder???

Selvfølgelig skal en hest da ud på fold så mange timer om dagen som overhovedet mulig. Den har da et naturligt behov for at bevæge sig frit rundt, græsse og være sammen med andre heste!

Det der med at heste ikke "gider" at være på fold, er sikkert fordi folden er for lille og der ikke er noget græs eller noget andet at pille i. Jeg tror også, at heste er vanedyr, og de ved at nu har de været ude i x antal timer, og så er det tid til at komme ind, og så stiller de sig op til ledhullet.

Jeg kan godt se problemet for dem, som har hest i Kbh., at der bare ikke er ret meget foldplads. Der burde faktisk laves en lov om, at når man starter et hestested op, skal der være en vis mængde jord til i forhold til opstaldningspladser.

Min hest er på døgnfold fra medio april til ca. 1 nov. Om vinteren er hun på fold ca. 8 timer pr. dag.

***** Snepony *****

Hvis alt kommer imod dig,

kører du i den forkerte vejbane.

0
0
Svar på denne tråd

Mon ikke...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 10:49

... de fleste er enige om, at det bedste for hestene er store dejlige græsfolde hele dagen?

Jeg tror da de færreste efterhånden mener at hestene har bedst af at stå inden hele dagen!? Men jeg er måske også lidt naiv

Desværre er det så ikke alle der har mulighed for disse kæmpe græsfolde, men må nøjes med noget lidt mindere. Spørgsmålet er vel så bare hvor lidt der er retfærdigt overfor hestene at nøjes med...

Jeg overvejer netop nu at købe hest, men ved også at jeg ikke har muligheden for de perfekte folde og går netop nu og overvejer om det bedste vil være små folde hele dagen eller lidt større folde men få timer om dage... -eller slet ingen hest!

Hvad vælger man så der?

0
0
Svar på denne tråd

foldmuligheder
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 11:03

Jeg er Københavner og har hest på amager og mine heste er på døgn nu og ude alle døgnets lyse timer om vinteren. Har stået to steder på Amager, og begge steder var det sådan.

Så det er vidst lidt fordomsfuldt at Københavnerheste er burheste. Tror ikke jeg kan komme i tanker om et sted hvor hestene ikke er på fold på Amager, med mindre det er ejerne selv der vælger, at de ikke vil ha det.

Bare en kommentar

Anne

0
0
Svar på denne tråd

Hvilke muligheder...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 11:25

Der er ALTID alternativer! Jeg ville ALDRIG have min hest stående et sted, hvor der ikke var optimale foldmuligheder.

Jeg ville til enhver tid hellere skulle køre lidt længere, eller skulle undvære ridehuset på det smarte ridecenter, og i stedet have min hest opstaldet hos bondemanden, som kun havde en udendørs ridebane. Det er naturligvis spørgsmål om prioritering, men min hest´s ve og vel kommer ALTID før mit eget. Der er ALTID alternativer! Alt andet er bare en dårlig undskyldning for at dække over den dårlige samvittighed!

0
0
Svar på denne tråd

Signe Larsen
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 11:27
- lige mine ord!

0
0
Svar på denne tråd

burheste??
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 11:29

LJR : jeg giver dig helt ret. Anton og hans fold kammerat er begge konkurrencedyr. Ret gode begge to. Og også i den dyre ende.

De er dog stadig på fold så meget som det er os muligt. Så må vi undvære et stævne, hvis det går galt..

Men... Da vi skulle til DSA, måtte vi melde fra pga. et sår på ryggen i sadelleje, et par andre stævner, af samme grund. Nu har Maja så mulighed for at starte Distriktsmesterskab om 3 dage. Anton har lige haft smed. 2 dage efter mistede han en sko, så fik han den på og dagen efter mistede han en anden på fold. Nu skal han ha smed i dag og så kommer den stakkel altså ikke på fold før søndag.

Dette stævne vil vi med til og alt går galt lige nu, så sådan er beslutningen.

Rigtigt eller forkert af os...I må synes hvad I vil, beslutningen er vores og den står vi ved. Vi gør alt, hvad vi ellers kan i daglidagen for, at han kan komme ud så længe som muligt, så vi har altså ikke den store samvittighedsnag. Desuden er han ikke kun ude af sin box for at blive redet, men der bruges lang tid på skovtur og nusseri.

Bimsemor

Besøg vores hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

mine skal ud hver dag
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 11:32

Mine heste skal ud hver dag. Har oplevet min hoppe hvis hun ikke kommer ud hun går rundt og rundt i boksen så der kommer et spor. Jeg skal have hestene hjem her til vinter, vi er ved at bygge stald. Jeg har kun en meget lille vinter fold, men den er der da. For i den anden stald jeg kommer fra var de sure over at vinter folden var trådt op så den skulle såes op. Så næste vinter kunne de gå på ridebanen hvis de skulle ud...Nå...

Deres egne børns heste kommer ikke ud om vinteren for det har de ikke brug for, siger de...jaja...det har vi diskuteret i evigheder der oppe for den ene af hestene vævede og sparkede ind i væggen hver gang de andre kom ud, så vi spurgte om vi ikke skulle tage den med ud, men nej det skulle vi bestemt ikke. Jeg jeg vil hellere have dem hjem på min lille mini fold hvor jeg er sikker på de kan komme ud hver dag i så mange timer jeg nu syntes.

De går på en stor eng indtil vejret bliver noget møg, håber de kan blive der til 1/11 og så kan de komme hjem. Jeg har masser af græs, og de er også alt for fede så indtil nu går det fint med de går ude. De har også mulighed for læ da der er masser af træer hele vejen rundt. Så mine skal ud hver dag...

0
0
Svar på denne tråd

jeg ville nok
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 11:44

spørge min kollega og vedkomne også kun går sig en tur, for at motionere eller om han/hun også gerne vil ha` lidt frisk luft, bare for fornøjelsens skyld.

Tænk lidt over den måske.

Vores kommer ihvertfald ud tidligt morgen og ind sent aften.

om sommeren ude hele døgnet, med mulighed for selv at gå ind, hvis de lyster.

Hilsen Linda

en positiv indstilling virker altid

{>

kjoler sælges:harrigsheste.com/index...joler.html

0
0
Svar på denne tråd

Ikke alle heste gider...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 13:26

...At gå på fold.

-Om det skyldes, at de i forevejen er så langt fra deres oprindelige natur, ved jeg ikke, men det er altså ikke alle der gider... blandt andet en af mine.

Nu kan man jo godt tro, at det bare er noget jeg vælger at tro, fordi jeg ikke har gode foldmuligheder til mine heste, men det har jeg. -De har kæmpe store grønne folde, og det hele året rundt.

Den ene af vores heste er fuldstændig pjattet med at gå ude, og vil ikke fanges (Hvis den kunne blive fri). Hun går så på døgnfold fra Maj til oktober, hvorefter hun kommer ind om natten.

En anden af vores heste vil gerne gå på fold, så den "får lov" at være ude i ca. 7 timer om dagen.

Den tredje hest gider simpelthen ikke være på fold.

-Hun bliver lukket ud hver dag, men ikke engang en time efter står hun ved leddet og vil ind.

-Hun vader rastløst frem og tilbage ved leddet, og vrinsker uafbrudt. -Når hun så ser os, er det helt galt, så hyler hun nærmest.

Hun går ikke alene, og der er masser af græs, og masser af vand samt læ og skygge, men intet hjælper, hun gider bare ikke.

Alt er prøvet, og hvis vi ignorere hende længe nok, så springer hun over hegnet.

Hendes liv er så sådan, at hun kommer på fold alt det hun vil, men det er sjældent mere end en time, og hvis det regner, så går der ikke mere end 10 minutter.

I stedet bliver hun så redet 2 gange. En gang seriøst, og senere på dagen en skridt tur.

-Nu har vi løbebånd, så det går hun også flittigt på, for at blive rørt det ekstra, når nu hun ikke går ude som de andre.

Hilsen Anima. -En efterfølger er på vej.
0
0
Svar på denne tråd

Bimsemor
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 13:45

Jeg kan ikke lade være at smile lidt af dit sidste indlæg, for jeg kan jo læse at I virkelig gør hvad I kan for at give jeres pony længst mulig tid på folden... (Har læst om jeres "foldkampe" før

Forestil dig at du skulle til bryllup på lørdag. Du tager til frisør idag, håret bliver sat rigtig flot, og du skal så sidde i dit køkken indtil lørdag... nå ja, du må gerne lige gå en kort tur med hunden...

Tror du ikke jeres pony vil "savne" sine vante foldtimer indtil søndag ?? Kan det ikke evt gøre ponyen mere ukoncentreret til selve stævnet ??

Jeg spørger ikke for at få et "surt opstød" tilbage (hvilket du heller ikke plejer give), men simpelthen fordi min egen stævnehest dengang, ville blive kropumulig, hvis ikke han kom ud.

0
0
Svar på denne tråd

Foldmulighed
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 13:58

Jsarik : Nu er jeg jo i den heldige situation at være i besiddelse af et hav at naturkrøller og kun kort hår, så det problem med fisuren får jeg ikke .

Hvis jeg havde det ville jeg hæve hovedgærdet på min dejlige Jensen elavationsseng og trone der til lørdag.. He he

eller ville jeg planlægge lidt bedre

Nej jeg tror ikke Anton vil stresse. Han virker faktisk lidt slap, som mange andre, for tiden, så jeg tro og håber han vil måske live lidt mere op. Han kommer jo stadig ud og hygger sig med lidt græs, men under " kontrollerede forhold " hvor han ikke kan tabe sko eller få skader. Altså med Maja i den anden ende af tovet.

Ingen sure opstød herfra. Og tak fordi du giver din erfaring videre..

OG SÅ ER HAN ALTSÅ HEST, selv om han ikke er så stor..

Bimsemor

Besøg vores hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Ups...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 14:45

Undskyld til "hesten" Anton. Giv ham lige en krammer, og sig det ikke var for at fornærme ham

0
0
Svar på denne tråd

Foldmulighed
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 15:09
Skal jeg nok..Han er ikke fornærmet.

Bimsemor

Besøg vores hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider